
Βρισκόμαστε στα μέσα Νοεμβρίου, ο χειμώνας έχει ξεκινήσει και τα σχολεία δεν διαθέτουν καμία οικονομική δυνατότητα για να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών για ΘΕΡΜΑΝΣΗ.
Η μειωμένη επιχορήγηση από το Δήμο δεν κάλυψε σχεδόν καμία από την ανάγκη των σχολείων που εξακολουθούν να είναι χρεωμένα. Τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές δυσκολίες στην ίδια τους τη λειτουργία όπως αναλώσιμα, γραφική ύλη, υλικοτεχνική υποδομή και βέβαια τη θέρμανση.
Καλούμε το Δήμο όπως καλύψει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τις ανάγκες των σχολείων ΑΜΕΣΑ.
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Γραφείων Αγρινίου – Θέρµου
«Κοσµάς ο Αιτωλός»






























