Θέρμο. 8 εκατ. € για το οδικό δίκτυο / Σπ. Κωνσταντάρας: Θα αφανίσουμε τους χωματόδρομους

Χρηματοδότηση ύψους 8 εκατ. € για την κατασκευή μεγάλου οδικού έργου, εξασφάλισε ο Δήμος Θέρμου από το Υπουργείο Εσωτερικών. Οι οδικοί άξονες που εντάσσονται σε αυτό το έργο είναι: Κόνισκα-Διπλάτανος και Αβρακιά-Αργυρό Πηγάδι.

Πρόκειται για την μεγαλύτερη χρηματοδότηση που εγκρίνεται σε Δήμο της χώρας από το ΥΠΕΣ και είναι άκρως απαραίτητη για τον Δήμο Θέρμου σε ότι αφορά το οδικό του δίκτυο διότι είναι μάλλον ο μόνος που έχει ακόμη χωματόδρομους. Η ασφαλτόστρωση αυτών των δρόμων και γενικότερα η βελτίωση της προσβασιμότητας σε όλα τα ορεινά χωριά και οικισμούς του Θέρμου ήταν ένα στοίχημα για τον Δήμαρχο Σπύρο Κωνσταντάρα.

Φαίνεται λοιπόν ότι καταφέρνει να κερδίσει αυτό το στοίχημα αφού όπως αναφέρει ο ίδιος αναμένονται και άλλες χρηματοδοτήσεις. Σε ανάρτησή του εξέφρασε την ικανοποίησή του λέγοντας χαρακτηριστικά: Ή εμείς θα αφανίσουμε τους χωματόδρομους ή οι χωματόδρομοι θα αφανίσουν τον δήμο μας. ( παράφραση όσων είπε ο Ανδρέας Παπανδρέου για το χρέος). Να είστε βέβαιοι ότι θα γίνει το πρώτο!

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια