
Γύρω στις 3 το μεσημέρι έφτασε στο αεροδρόμιο του Ακτίου η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας «Άξιον Εστί», με πτήση από τη Θεσσαλονίκη, σε μια στιγμή ιδιαίτερης θρησκευτικής και συμβολικής σημασίας για την ευρύτερη περιοχή.
Η ιερή εικόνα, που εξέρχεται από το Άγιο Όρος μόνο σε σπάνιες και εμβληματικές περιστάσεις, αναχώρησε λίγο αργότερα οδικώς για την Ιερή Πόλη του Μεσολογγίου με λεωφορείο που είχε μεταβεί από τη Θεσσαλονίκη.
Η άφιξή της στο Άκτιο αποτέλεσε μια στιγμή βαθιάς κατάνυξης και συγκίνησης, με την εικόνα να συνοδεύεται από Αγιορείτες Πατέρες και να γίνεται δεκτή από αντιπροσωπεία ιερέων της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας, τον διευθυντή του αεροδρομίου κ. Νικόλαο Παύλου, καθώς και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Όπως ανέφερε σε δήλωσή του ο αντιδήμαρχος Ακτίου – Βόνιτσας, Γιάννης Τσιτουρίδης, πρόκειται για «μια ιστορική στιγμή πνευματικής ανάτασης» για τον τόπο, υπογραμμίζοντας ότι η έλευση της εικόνας αποτελεί «ανώτερη ευλογία» για την περιοχή.
Ιδιαίτερη βαρύτητα αποκτά το γεγονός ότι η εικόνα «Άξιον Εστί» κατευθύνεται στο Μεσολόγγι, όπου θα τιμήσει με την παρουσία της τις εκδηλώσεις για τα 200 χρόνια από την Ηρωική Έξοδο.
Η παραμονή της στην Αιτωλοακαρνανία έως τις 9 Μαΐου αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους πιστούς, προσφέροντας πνευματική ενίσχυση και ελπίδα.



































