
Στην περιοχή του Αγίου Σπυρίδωνα προχωράει το έργο αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης στο Μεσολόγγι, πράγμα που προκάλεσε ανησυχία σχετικά με την πρόσβαση των προσκυνητών στον Ιερό Ναό όπου βρίσκεται ακόμη η Εικόνα «Άξιον Εστί».
Βέβαια τα έργα δεν αφορούν τα τμήματα των δρόμων όπου έχει προσδιοριστεί η πρόσβαση των πιστών. Ωστόσο αρκετοί θεώρησαν ότι θα ήταν σκόπιμο να ξεκινήσουν οι εργασίες μετά την αποχώρηση της Ιερής Εικόνας.




































