Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Ναυπάκτιος αθλητής της τοξοβολίας Γιώργος Ψαροκωστόπουλος στην διοργάνωση για το κύπελο Ελλάδος ανοικτού χώρου που πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο.
Ο ίδιος μίλησε για το ποιο γλυκό ταξίδι εκφράζοντας την ικανοποίηση και την χαρά του που κατάφερε να φθάσει στην κορυφή. Ο Γιώργος Ψαροκωστόπουλος έχει λάβει μέρος σε πολλούς αγώνες με πολλές διακρίσεις, με την τοξοβολία να είναι το αγαπημένο του άθλημα.
«Έφτασε το πλήρωμα του χρόνου και για μένα να καταφέρω να κατακτήσω την πρώτη θέση σε ατομικό επίπεδο, σε μια εκ των δύο μεγαλύτερων διοργανώσεων ανοιχτού χώρου (κύπελλο Ελλάδος και πρωτάθλημα Ελλάδος)που πραγματοποιούνται στην χώρα μας. Παρέα με την ολυμπιονίκη και κάτοχο ρεκόρ συμμετοχών σε ολυμπιακούς αγώνες Ευαγγελία Ψάρρα, κατακτήσαμε τις πρώτες θέσεις στο ατομικό ανδρών, γυναικών και μεικτό ομαδικό. Η ευτυχία και η ολοκλήρωση που νιώθω σαν τοξότης δεν περιγράφεται. Ήταν η 3η μου συμμετοχή σε τελικό.
Τις προηγούμενες δύο, είχα αρκεστεί στο ασημένιο μετάλλιο και την δεύτερη θέση, σήμερα όμως ήταν μια άλλη μέρα…
Στο παρελθόν είχα βιώσει την απαξίωση και την χλεύη από κάποιους, καθώς ορισμένοι “ειδήμονες” μιλούσαν για τύχη λέγοντας διάφορα απαξιωτικά σχόλια, υπήρχαν όμως άνθρωποι που πίστεψαν σε εμένα και με στήριξαν σε όλη αυτή την διαδρομή. Πρώτη και καλύτερη, η γυναίκα τής ζωής μου η Κική μου!!! Ο προπονητής μου Αλέξανδρος Νασούλας με την διαρκή πίεση, οι συναθλητές μου στις προπονήσεις με την ευγενή άμιλλα και τον υγιή ανταγωνισμό, τον εκάστοτε διοικητή της Μονάδας μου που ποτέ δεν έφερε εμπόδιο στην αγωνιστική μου δραστηριότητα και τέλος ευχαριστώ τα μέσα που προβάλλουν συνεχώς την πορεία μου με τις αποτυχίες και τις επιτυχίες», δήλωσε μεταξύ άλλων ο ίδιος, μετά την κατάκτηση της πρώτης θέσης.




































