
Την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του θα πραγματοποιήσει το Περιφερειακό Τμήμα Μεσολογγίου του Πανελληνίου Συλλόγου Συνταξιούχων Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ την Κυριακή 25 Ιανουαρίου, στις 18:00, στο Ραδιομέγαρο Μεσολογγίου.
Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο των ετήσιων δράσεων του Συλλόγου και αποτελεί μια ευκαιρία συνάντησης και επικοινωνίας των μελών.
Η κοπή της αγιοβασιλόπιτας θα συνεχιστεί και σε πόλεις των Νομών Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδας, όπου δραστηριοποιείται το Περιφερειακό Τμήμα Μεσολογγίου.
Συγκεκριμένα, στο Αγρίνιο την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου, στις 10:30, στο κατάστημα «Πιθάρι», στη Ναύπακτο την Πέμπτη 29 Ιανουαρίου, στις 10:30, στην καφετέρια «Ναυπακτιακόν», καθώς και στη Λευκάδα το Σάββατο 31 Ιανουαρίου, στις 10:30, στο καφέ «Sea to See».
Το Περιφερειακό Τμήμα Μεσολογγίου καλεί όλους τους συναδέλφους να παρευρεθούν στις εκδηλώσεις και να ανταλλάξουν ευχές για τη νέα χρονιά.






























