Πρόσθετη χρηματοδότηση για βιολογικό και αποχέτευση Αλυζίας

Ανακοινώσεις για τρία σημαντικά θέματα που αφορούν στον Δήμο Ξηρομέρου έκανε ο Δήμαρχος Γιάννης Τριανταφυλλάκης προκειμένου να ενημερώσει το Σώμα στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Το πρώτο αφορά στην συμπληρωματική σύμβαση που εγκρίθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και αφορά στο μεγάλο έργο του βιολογικού και της αποχέτευσης Αλυζίας, καθώς ο Δήμος κατάφερε να λάβει πρόσθετη χρηματοδότηση περίπου 23 εκατ. € για τον μετασχηματισμό του βιολογικού σε τριτοβάθμιο σταθμό ώστε να μπορεί δηλαδή να επαναχρησιμοποιεί τα νερά και να προστατεύει το περιβάλλον. Στην ίδια συμπληρωματική σύμβαση προβλέπεται και η μετεγκατάσταση του φωτοβολταϊκού σταθμού, και η πλήρης αυτονόμηση με μπαταρίες. Αυτό κατά τον Δήμαρχο εξασφαλίζει την βιωσιμότητα του έργου και την μείωση του κόστους λειτουργίας του βιολογικού, με τελικό αποδέκτη του οφέλους, τους κατοίκους της Αλυζίας.

Το δεύτερο θέμα έχει να κάνει με την ένταξη του Δήμου στο πρόγραμμα φυσικών με ποσό που φθάνει τις 400.000 € και προβλέπει οδικά έργα αποκατάστασης κυρίως στην Δημοτική Ενότητα Φυτειών: Παπαδάτου, Ρίβιο και Φυτείες, αλλά και σε άλλες κοινότητες του Δήμου Ξηρομέρου, όπως είναι το Βασιλόπουλο, όπου έχει προκύψει πρόβλημα στατικότητας με κάποια γεφύρια, όπως είναι στη Μαχαιρά, ένα γεφύρι στον Γεροπόρο, το οποίο έχει επικινδυνότητα από τις φυσικές καταστροφές, και σε κάποια γεφύρια στην Κανδήλα.

Τέλος, ο Δήμος Ξηρομέρου, μετά από μελέτη και διαδικασίες που έχει ωριμάσει, εντάχθηκε στο πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης που αφορά το Υπουργείο Τουρισμού, για τον καταδυτικό τουρισμό. Προβλέπεται η δημιουργία καταδυτικού πάρκου και η συγκεκριμένη δράση αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν της περιοχής και συντονίζεται με το στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Ξηρομέρου όσον αφορά το κομμάτι του τουρισμού.

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια
Προχωρούν οι διαδικασίες για το καταδυτικό πάρκο / Εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης