Ομιλία των πολιτικών αρχηγών επί της προτάσεως δυσπιστίας κατά της Κυβέρνησης, που υπέβαλαν ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς Αλέξης Τσίπρας και 84 Βουλευτές της Κοινοβουλευτικής του Ομάδας, σύμφωνα με τα άρθρα 84 του Συντάγματος και 142 του Κανονισμού της Βουλής, Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022 (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ / EUROKINISSI)

O απόλυτος ευτελισμός του πολιτικού βίου 

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης 07/05/2026
Του Θ. Ε. Ακρίδα 

Ασφαλώς, δεν θεωρώ ότι προσφέρω είδηση, διότι – ήδη – «ο κόσμος τόχει τούμπανο». Απλώς, διεκτραγωδώ την κατάντια μας. Όμως, «τις πταίει» γι’ αυτή την κατάντια; Ο λαός; ή οι σοφιστές πολιτικοί μας που διαμόρφωσαν ένα ικανό ποσοστό του αφελούς λαού σε πιόνια τους, χρησιμοποιώντας τα κατά το δοκούν; Τίθεται, δηλαδή, το ερώτημα αν «η κότα γέννησε το αυγό ή το αυγό την κότα». Όποια και να είναι η απάντηση, η ουσία είναι μία. Ότι, δηλαδή, λαός, πολιτικοί και χώρα κατρακυλάμε ολοταχώς σε επικίνδυνο βάραθρο. 

Είναι γνωστό ότι τα τερτίπια των πολιτικών για την υφαρπαγή της ψήφου του λαού με σκοπό την αναρρίχησή τους στην εξουσία είναι ανεξάντλητα. Κατά τα τελευταία χρόνια βλέπουμε παιδάκια μετρίου IQ, ελλειμματικής παιδείας και με σκοτεινό παρελθόν, να ζουν λαμπρό παρόν, αφού αναρριχώνται στην εξουσία και μέσω αυτής να προετοιμάζουν λαμπρότερο μέλλον. Έτσι, ο πολιτικός βίος ακολουθεί μια φθίνουσα πορεία, φθάνοντας στην αποθράσυνση των πολιτικών, στην αχαλίνωτη και απροκάλυπτη διαφθορά, στην ωμή παραβίαση των Νόμων, την ολοσχερή ισοπέδωση των αξιών και την πλήρη επικράτηση της παρανομίας και της εγκληματικότητας. Δεν ξέρει κανείς από πού να φυλαχτεί. Φτάσαμε στο «ο σώζων εαυτόν σωθήτω». Και οι κυβερνώντες μας που έχουν – λέει – οργανώσει επιτελικό Κράτος, διατείνονται ότι ζούμε στην καλύτερη εποχή της ιστορίας μας! Και βέβαια, για όλα τα δεινά, που υπ’ αιτιότητί τους υποφέρει ο λαός, αυτοί μένουν στο απυρόβλητο ελέω άρθρου 86 του Συντάγματος. 

Τελευταία, έχουμε τσουνάμι εγκληματικών συμβάντων και προκλητικών σκανδάλων, όπως εκείνα των Τεμπών, του ΟΠΕΚΕΠΕ, του ΕΦΚΑ, του ΟΠΕΚΑ, των υποκλοπών, τις αποκαλύψεις Ντίλιαν και ακόμα τη δυσβάστακτη ακρίβεια, το μαράζωμα του ΕΣΥ, την περίπτωση Ependraxa com (NEWS BOMB – Σύλβια Άμαρο), την ανησυχητική υπογεννητικότητα κ.ά. «ων ουκ εστιν αριθμός». Ωστόσο, οι κυβερνώντες μας προσποιούνται άγνοια, εξοργίζονται για τις αποκαλύψεις, τα αρνούνται κατηγορηματικά και πατάσσουν αμειλίκτως τους αποκαλύπτοντες ως «τοξικούς» και «συκοφάντες»! Δηλαδή, δεν φταίει ο διαπράξας το έγκλημα, αλλά ο αποκαλύπτων τον εγκληματία! Αυτή είναι η λογική των κυβερνώντων μας. Η κ. Τυχεροπούλου π.χ., που κάτι αποκάλυψε για το μεγάλο φαγοπότι στον ΟΠΕΚΕΠΕ, πάραυτα καθαιρέθηκε. Ακόμα και η Ευρωπαία εισαγγελέας, που επελήφθη του ζητήματος, αμφισβητήθηκε από κάποιους κυβερνώντες μας, συκοφαντήθηκε, ακόμα και απειλήθηκε!

Στη Βουλή, μόνο αποκαρδιωτικές εικόνες παρακολουθούμε τελευταία. Μαθητές κάποιου Σχολείου πήγαν στη Βουλή, στο ναό της Δημοκρατίας, προκειμένου να παρακολουθήσουν κάποια συνεδρίαση. Ανεβαίνει στο βήμα ο Υπ. Υγείας κ. Γεωργιάδης και (κατά τον προσφιλή και πάγιο τρόπο του) αρχίζει να ουρλιάζει υστερικά, να χορεύει απ’ τα νεύρα του, να χυδαιολογεί και να βρίζει ακατασχέτως όλους τους μη συμφωνούντες μαζί του. Μάθημα ανωτέρου πολιτικού ήθους πήραν τα παιδάκια του Σχολείου από το βασικό στέλεχος της Κυβέρνησης. Ο ίδιος ο κ. Άδωνις εξαπέλυσε μύδρους κατά της κ. Κωνσταντοπούλου απειλώντας την με μηνύσεις, διότι – λέει – του παραβίασε προσωπικά δεδομένα. Δηλαδή, τον φωτογράφισε να τρώει και να κερνάει κρακεράκια μέσα στη Βουλή εν ώρα συνεδριάσεως! Μα, στην κρεβατοκάμαρά του ή στον καμπινέ του τον φωτογράφισε; 

Έχουμε ιδεί συνεδριάσεις στη Βουλή με δυο – τρεις βουλευτές στα έδρανα, εκ των οποίων ο ένας – τουλάχιστον – να κοιμάται! Και βέβαια, μόνο σ’ αυτές τις περιπτώσεις δεν απολαμβάνουμε κατινίστικους καυγάδες. Οι πολλοί απόντες τρέχουν εκτός Βουλής σε διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις και κοσμοσυγκεντρώσεις, προκειμένου να τις «τιμήσουν» με την παρουσία τους καταλαμβάνοντας – οπωσδήποτε – περίοπτη θέση και μοιράζοντας υποκριτικά χαμόγελα, με απώτερο σκοπό την άγρα ψήφων ασφαλώς. Αν σε κάποια συνεδρίαση τύχει να είναι παρόντες πολλοί, τότε … απολαμβάνουμε το μεγάλο «πανηγύρι» της κατιναρίας. Οι περισσότεροι προσπαθούν να επιβάλλουν τις θέσεις και τις απόψεις τους όχι ήρεμα και με πειστικά επιχειρήματα, αλλά με στεντόρειες φωνασκίες και τραμπουκισμούς. Αλληλοβρίζονται, φενακίζουν, χυδαιολογούν ασυστόλως και αλληλοξεμπροστιάζονται ανενδοιάστως μαινόμενοι ακατασχέτως, μεταβάλλοντας τον σεπτό χώρο της Βουλής σε γκέτο υποκόσμου. Δυστυχώς.

Αναντιρρήτως, πάντα υπήρχαν κάποιες εντάσεις κατά τις συνεδριάσεις στη Βουλή. Όμως, υπήρχε ένας στοιχειώδης – τουλάχιστον – αλληλοσεβασμός προσώπων και τηρούνταν κάποια όρια ευπρεπείας. Σήμερα έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα. Δεν υπάρχει πολιτικό ήθος. Δυστυχώς, φτάσαμε στον απόλυτο ευτελισμό του πολιτικού βίου. Και δυστυχέστερα, με τα σημερινά δεδομένα δεν διαφαίνεται βελτίωση της καταστάσεως. Αλίμονο. 

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια