
Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης 15/01/2026
Της Βάσως Βήττα
Νέο φωτισμό στο λιμάνι Μεσολογγίου εντός του 2025 και δημιουργία δυο νέων πάρκινγκ με κόστος 100.000 €, υποσχόταν ο Δήμαρχος Σπύρος Διαμαντόπουλος πριν από 10 μήνες όπως πάντα μέσω τικ – τοκ, το μέσο επικοινωνίας που έχει επιλέξει.

Γενικότερα ο Δήμαρχος διακήρυττε ότι δίνει βαρύτητα στην ανάπτυξη του λιμανιού και μάλιστα ακόμα και όταν βρισκόταν στην αντιπολίτευση εξέφραζε την δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι οι προηγούμενες Δημοτικές Αρχές δεν έκαναν τίποτα προς αυτήν την κατεύθυνση. Αν και επί δημαρχίας Κώστα Λύρου είχε παρουσιαστεί ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός που περιελάμβανε σειρά μελετών και master plan, αυτό φαίνεται ότι δεν βρήκε σύμφωνο και τον νυν Δήμαρχο οπότε όπως φαίνεται μέχρι σήμερα μένει αναξιοποίητο στα συρτάρια του Δήμου. Δεν ήταν λίγες οι φορές που το λιμάνι είχε γίνει το Μήλος της Έριδος μεταξύ του Δημάρχου και των κοντινών του συνεργατών και των πρώην Δημοτικών Αρχών δεδομένου ότι ο κύκλος του κ. Διαμαντόπουλου το έθετε ως πρώτη προτεραιότητα λέγοντας ότι από εκεί θα έρθει η τουριστική και οικονομική ανάπτυξη.
Ο κύκλος του κ. Διαμαντόπουλου το έθετε ως πρώτη προτεραιότητα λέγοντας ότι από εκεί θα έρθει η τουριστική και οικονομική ανάπτυξη
Από την θεωρία στην πραγματικότητα
Γεγονός είναι ότι η ανάπτυξη μιας περιοχής συνήθως έρχεται από την θάλασσα αλλά στην περίπτωση του Μεσολογγίου βλέπουμε ότι αυτό δεν προχωράει αν και έχουν περάσει δύο χρόνια θητείας της νέας δημοτικής αρχής. Και όχι μόνο δεν προχωράει αλλά το λιμάνι εξακολουθεί να βρίσκεται σε κακό χάλι και να μην έχει γίνει η παραμικρή παρέμβαση μέχρι να έρθουν τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα.
Μια επίσκεψη στο χώρο θα δικαιώσει όσους μιλούν για εγκατάλειψη. Δεν έχει γίνει ούτε η ενίσχυση του φωτισμού όπως υποσχόταν ο Δήμαρχος, ούτε καν το κλάδεμα των επικίνδυνων δέντρων που σε μια κακοκαιρία όπως αυτή της προηγούμενης εβδομάδας θα πέσουν και αυτά. Το Δασάκι είναι παρατημένο, με τα δέντρα…
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 15/01 σε όλα τα περίπτερα του νομού





































