Κλειστά τα διόδια του Αγγελοκάστρου – Κλείνει και ο κόμβος του Κουβαρά

Κλιμακώνουν τις δράσεις τους οι αγρότες της Αιτωλοακαρνανίας, προχωρώντας στο 48ωρο κλείσιμο των διοδίων στο Αγγελόκαστρο, όπως είχε προγραμματιστεί.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες της ΑΙΧΜΗΣ αναμένεται σύντομα η διακοπή της κυκλοφορίας και στον κόμβο του Κουβαρά, ενισχύοντας τις δράσεις διαμαρτυρίας τους.

Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.

Θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση…

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια