
Κλιμακώνουν τις δράσεις τους οι αγρότες της Αιτωλοακαρνανίας, προχωρώντας στο 48ωρο κλείσιμο των διοδίων στο Αγγελόκαστρο, όπως είχε προγραμματιστεί.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες της ΑΙΧΜΗΣ αναμένεται σύντομα η διακοπή της κυκλοφορίας και στον κόμβο του Κουβαρά, ενισχύοντας τις δράσεις διαμαρτυρίας τους.
Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.
Θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση…




























