
Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης 28/05/2026
Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011
Αρ. Φύλλου 2831
Και φέτος οι σπουδαστές της μουσικής σχολής «Έκφραση & Δημιουργία» που διευθύνεται από την Ευδοκία Ψαρρά ήταν πιστοί στο ραντεβού τους.
Το απόγευμα του Σαββάτου όλοι έπαιξαν ενώπιον ενός πολυπληθούς κοινού μουσική ξένων (Μότσαρτ, Μπετόβεν, Μπραμς) και Ελλήνων συνθετών (Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, Λοΐζο κλπ) αποσπώντας τα θερμά χειροκροτήματα συγγενών και φίλων.
Η πολύ δουλειά που γίνεται στη σχολή της κας Ψαρρά αποδείχτηκε με τον καλύτερο τρόπο, ενώ ιδιαίτερα ξεχώρισε ο σπουδαστής Ραφαήλ Αλεξανδράκης που εντυπωσίασε με την ερμηνεία του και το κομμάτι που είχε συνθέσει ο ίδιος.
Η εκδήλωση κύλησε για περίπου δύο ώρες ευχάριστα και το ραντεβού ανανεώθηκε για του χρόνου!
«Λόγια της Θάλασσας» στο Τρικούπειο
Στα πλαίσια εορτασμού του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου για τα 30 χρόνια συμβολής στην Τεχνολογική Εκπαίδευση και στην ανάπτυξη της Περιφέρειας, παρουσιάζεται αυτές τις μέρες για το κοινό, η θαυμάσια έκθεση φωτογραφίας του σκηνοθέτη – φωτογράφου Γιώργου Φιλιππαίου με τίτλο «Λόγια της θάλασσας».
Όπως αναφέρει στο εισαγωγικό του σημείωμα για την έκθεση ο Γιώργος Φιλιππαίος ο Ησίοδος στο έργου του «ΘΕΟΓΟΝΙΑ», αποκαλεί το «Βαθυδίνη Ωκεανό», πατέρα όλων των ποταμών και των υδάτων. Η απέραντη, φουρτουνιασμένη θάλασσα είναι το «υπέρτατο ύδωρ». Παρόλη τη φυσική και γεωλογική ανακρίβεια, η άποψη του Ησιόδου, σημειώνει ο καλλιτέχνης, ήρθε να αγγίξει τη δική μου αγάπη και αφοσίωση στη θάλασσα και να προκαλέσει την επιθυμία μου για μια σειρά φωτογραφικών απεικονίσεων του «ατρύγετου πελάγους» και των τέκνων του «βαθυρεματάρη Ωκεανού».
Τα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποίησε ο Πρόεδρος του ΤΕΙ Βαγγέλης Στεργίου – Πολίτης, ο οποίος αναφέρθηκε «…στην πρωτότυπη ιδέα του φωτογράφου να στηριχθεί στις αρχαίες γραφές του Ησιόδου και της Δημιουργίας του κόσμου, για να αναδείξει μέσα από τις ασπρόμαυρες εικόνες του, τον υδάτινο πλούτο της πατρίδας μας».
Η έκθεση διοργανώνεται από το Τ.Ε.Ι., με την ευγενική υποστήριξη του Δήμου Μεσολογγίου και της ΦΩΤΟ.ΛΕ.ΜΕ.
Οι Μεσολογγίτες δεν έχουν «αγανακτήσει» αρκετά…
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία, για τα μεσολογγίτικα δεδομένα, η συγκέντρωση των «αγανακτισμένων» στην κεντρική πλατεία της πόλης όμως δεν συνέβη το ίδιο και με τις επόμενες.
Πάνω από 200 άτομα συγκεντρώθηκαν προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση που βιώνει η χώρα και φώναζαν συνθήματα κατά του μνημονίου και των κομμάτων που οδήγησαν την κατάσταση σε αυτό το σημείο. Η συγκεκριμένη διαδήλωση έδωσε το μήνυμα απέναντι στη συνήθεια της τοπικής κοινωνίας να αρκείται σε κριτική από τους καναπέδες και τις καφετέριες της πλατείας.
Οι συγκεντρωμένοι με συνθήματα του τύπου «Εσύ που τώρα κοιτάς την πλατεία σήκω να παλέψουμε για την ελευθερία», «σηκωθείτε απ’ το καφέ, όχι άλλο καναπέ», θέλησαν να ερεθίσουν τον κόσμο να γίνει πιο διεκδικητικός και να μάχεται για τα συμφέροντά του είτε είναι τοπικά, είτε αφορούν το πανελλήνιο. «Οι μεσολογγίτες πρέπει να καταλάβουν ότι με την ανέξοδη κριτική από… τον καναπέ δεν θα αλλάξει τίποτε, αντίθετα ο τόπος τους θα συνεχίσει να υποβαθμίζεται», έλεγε εις εκ των διαδηλωτών με φόντο και την μεγάλη σημερινή κινητοποίηση.
Ωστόσο όμως το γεγονός ότι το κάλεσμα της Βικτώριας Μπονάρεβα, η οποία θέλησε να αφυπνίσει τον κόσμο στέλνοντας μηνύματα μέσω facebook για τη συνέχιση της διαμαρτυρίας, δεν βρήκε την ίδια ανταπόκριση τις επόμενες ημέρες, προβληματίζει για το πώς σκέφτονται οι μικρότερες κοινωνίες να αντιμετωπίσουν τη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα.
Η κα Μπονάρεβα λέει ότι δεν μπορεί να δώσει κάποια πειστική εξήγηση, πράγμα που πρέπει να κάνουν εκείνοι που δεν θέλησαν να συνεχίσουν. «Ο καθένας ας αναλύσει μόνος του την αποχή του. Δεν ξέρω αν αυτή η αποχή σημαίνει ότι δεν είναι αγανακτισμένος ο κόσμος, ή αν διαφωνεί με αυτό τον τρόπο διαμαρτυρίας» επισημαίνει χαρακτηριστικά.

ακολουθήστε το aixmi-news.gr στο Facebook για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




























