
Με λόγια γεμάτα θαυμασμό και συγκίνηση μίλησε η Μιμή Ντενίση για το Μεσολόγγι, έπειτα από την παρουσία της στην πόλη τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή τη μεγάλη επετειακή εκδήλωση της Μητρόπολης για τα 200 χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου, την οποία και σκηνοθέτησε.
Μέσα από ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η γνωστή ηθοποιός χαρακτήρισε το Μεσολόγγι «μοναδικό και αγαπημένο», περιγράφοντας με ενθουσιασμό το τοπίο της λιμνοθάλασσας, την ιστορική πόλη, τα μνημεία και τη μοναδική ατμόσφαιρα του τόπου, ενώ παράλληλα στάθηκε ιδιαίτερα στη βαθιά συγκινησιακή φόρτιση της επετειακής βραδιάς.
Εξήρε τη συμβολή των καλλιτεχνών και των κατοίκων που συμμετείχαν στην εκδήλωση και υπογράμμισε πως το Μεσολόγγι αξίζει να αποκτήσει ξανά τη θέση που του αρμόζει ως σημαντικός πολιτιστικός και ιστορικός προορισμός για Έλληνες και ξένους επισκέπτες.
Πιο συγκεκριμένα γράφει:
«Μεσολόγγι. Μοναδικό κ αγαπημένο. Μια πόλη που με μάγεψε!!
Τόσο γνωστή κ τόσο άγνωστη.
Η λιμνοθάλασσα δεν υπάρχει!! Τεράστια κ πανέμορφη!! Οι πελλάδες τα λιμνόσπιτα θυμίζουν χώρες άλλες εξωτικές. Η παλιά πόλη γεμάτη θησαυρούς.
Μια πολιτεία άλλων καιρών. Ο συγκλονιστικός Κήπος των Ηρώων, το Ξενοκράτειο όχι μόνο με τον φημισμένο Ντελακρουά αλλά και με απίστευτες αρχαιότητες.
Το Τρικούπειο με τον πίνακα του Βρυζάκη, το συγκινητικό μουσείο του Λόρδου Βύρωνα, αλλά κ το μουσείο σπίτι του Θανάση Ραζηκοτσικα του μεγάλου ήρωα του Μεσολογγίου.
Μικρά καφέ, ταβερνάκια όμορφα, μπουτίκ ξενοδοχεία, υπέροχες εκκλησίες.
Πολλά μπορούν και πρέπει να γίνουν στο Μεσολόγγι.
Η βραδιά που παίξαμε την παράσταση μας συγκλονιστική. Νομίζω συνειδητοποιήσαμε όλοι πως πατούσαμε στο χώμα που έγινε η Έξοδος!!
Συγκλονιστική η μουσική του Αντρέα Κατσιγιάννη, όπως και η ερμηνεία της πάντα υπέροχης Άλκηστης Πρωτοψάλτη. Ο Γιάννης Διονυσίου σπουδαία φωνή και ο Μεσολογγίτης Γιάννης Τσιμιτσέλης συγκίνησε με την αφήγηση αλλά και τα λόγια του στο τέλος.
Σας ευχαριστούμε όλους τους κατοίκους που πήρατε μέρος αλλά και όσους μοιραστήκατε μαζί μας αυτήν την ιδιαίτερη εμπειρία.
Και φυσικά τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αιτωλίας & Ακαρνανίας κ.κ. Δαμάσκηνο.
Και φυσικά δεν τελειώνει εδώ η προσπάθεια για το Μεσολόγγι, που πρέπει να ξαναπάρει την θέση που του αξίζει και να γίνει μόνιμος πόλος έλξης για Έλληνες και ξένους».





























