
Μια από τις πιο όμορφες κοινωνικές στιγμές των τελευταίων ημερών εκτυλίχθηκε το Σάββατο 2 Μαΐου στην Αγριλιά Μεσολογγίου, όπου η Σούλα Τσιλίκα και ο εκλεκτός της καρδιάς της, Γιώργος Κάβουρας, ενώθηκαν με τα ιερά δεσμά του γάμου μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και πολλών χαμόγελων.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, παρουσία συγγενών, φίλων και αγαπημένων προσώπων του ζευγαριού, που έσπευσαν να μοιραστούν μαζί τους αυτή τη ξεχωριστή ημέρα.
Κουμπάρα ήταν η Αλεξάνδρα Λάππα, η οποία έκλεψε τα βλέμματα με την κομψή και απαστράπτουσα εμφάνισή της, πλαισιώνοντας με φινέτσα αυτή τη σημαντική στιγμή για το ζευγάρι.
Το ζευγάρι έλαμπε από ευτυχία, ενώ η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη ζεστασιά, οικογενειακή αγάπη και όμορφες στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες.
Ακολούθησε γλέντι με πολύ κέφι σε γνωστό κέντρο της πόλης.
Εμείς να ευχηθούμε στους νεόνυμφους βίον ανθόσπαρτο, υγεία, αγάπη και κάθε ευτυχία στο νέο τους κοινό ξεκίνημα.




































