
Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης 28/05/2026
Παράπονα εκφράζονται για μια ακόμη φορά για το κλάδεμα αλλά και το κόψιμο ορισμένων δέντρων στο Δασάκι στο Μεσολόγγι.
Τελευταία πολλά δέντρα κλαδεύτηκαν σε μεγάλο βαθμό ενώ άλλα κόπηκαν εντελώς. Ενδεχομένως να επρόκειτο για επικίνδυνα δέντρα που έχρηζαν κλαδέματος ή και κοπής, όμως ο κόσμος δεν ενημερώθηκε και εκφράζει την δυσαρέσκειά του. Αρκετοί σκέφτονται ότι μπορεί να ήταν και μια αυθαίρετη ενέργεια που μάλλον δεν ισχύει ή μπορεί ο Δήμος και το Λιμενικό Ταμείο να σχεδιάζουν κάποιες παρεμβάσεις στο Δασάκι.
Ότι και αν ισχύει θα πρέπει να υπάρχει ενημέρωση ώστε ο κόσμος να μην κάνει σενάρια και να διαμαρτύρεται. Δυστυχώς η Δημοτική Αρχή συνηθίζει να κρατά κλειστά…
Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού



































