Ένα βρέφος από το Αγρίνιο χρειάστηκε το αίμα των Χρυσαυγιτών

 

 

Σε ένα μωρό από το Αγρίνιο δόθηκαν οι πρώτες φιάλες αίμα από εκείνες που συγκέντρωσαν τα μέλη της Χρυσής Αυγής στην αιμοδοσία που πραγματοποίησαν στο νοσοκομείο Αγρινίου τις προηγούμενες ημέρες.

Ένα βρέφος από το Αγρίνιο πρόκειται να χειρουργηθεί σε νοσοκομείο της Πάτρας και επειδή οι ανάγκες του σε αίμα ήταν μεγάλες, τα μέλη της Χρυσής Αυγής προσφέρθηκαν να βοηθήσουν καλύπτοντας αυτή την ανάγκη.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια