Ευχαριστήριο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου

Ως Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Δήμο Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου για την πολύτιμη συνεισφορά του στην ολοκλήρωση της νέας θεατρικής σκηνής της σχολική μας μονάδας.
Η άμεση ανταπόκριση του Δήμου, με την ανάληψη του βαψίματος και των απαραίτητων ηλεκτρολογικών εργασιών, συνέβαλε καθοριστικά ώστε να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί με ασφάλεια. Η συμβολή του Δήμου στην προσπάθειά μας δείχνει έμπρακτα την αγάπη και το ενδιαφέρον για την εκπαίδευση και τα παιδιά μας. Η στήριξη αυτή μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε να δημιουργούμε ένα σχολείο ανοιχτό στη γνώση, στον πολιτισμό και στην κοινωνία.

Με εκτίμηση,
Η Διευθύντρια
του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου

Ευαγγελία Μάρκου

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια