Ε.Κ. Μεσολογγίου: “Καμία επανάπαυση μετά την αποσύνδεση του Νοσοκομείου”

Η τελευταία εξέλιξη της αποσύνδεσης του Νοσοκομείου Μεσολογγίου από το Νοσοκομείου Αγρινίου αποδεικνύει πως όταν οι Φορείς και ο λαός μιας περιοχής παλεύουν και αγωνίζονται χωρίς κομματικούς χρωματισμούς μπορούν να επιτύχουν πολλά (κάτι που δεν είχε γίνει π.χ. στις περιπτώσεις της απομάκρυνσης των τότε ΤΕΙ ή για το Εφετείο).

Αντίθετα, στις μακροχρόνιες και δυναμικές κινητοποιήσεις προτάχθηκε το κοινό συμφέρον με συμμετοχή από όλα τα μήκη και πλάτη του Δήμου Μεσολογγίου καθώς και του Δήμου Ναυπακτίας.

Βέβαια, δε εφησυχάζουμε καθώς το Νοσοκομείο χωρίς υγειονομικό προσωπικό πλήρες αλλά και ικανοποιημένο οικονομικά θα είναι άνευ ουσίας και θα μπορούμε να μιλάμε για μια πύρρειος νίκη…

Καλούμε την Δημοτική αρχή, τους Φορείς αλλά και τους πολίτες να μην επαναπαύονται…

ΥΓ.: Να θυμίσουμε πως εμείς ΔΕΝ είχαμε βγει στα μπαλκόνια να χειροκροτούμε αλλά ήμασταν δίπλα στους υγειονομικούς και στα θεσμικά και στα οικονομικά τους αιτήματα.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Κ.Μ.
Ο Πρόεδρος
Παπαδημητρόπουλος Διονύσιος

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια