Δεν πάει στον διάλογο το μπλόκο του Αγγελοκάστρου

Δεν θα συμμετέχουν στην συνάντηση με τον Πρωθυπουργό εκπρόσωποι από το μπλόκο του Αγγελοκάστρου αφού όπως λένε δεν τηρήθηκαν τα συμφωνηθέντα από την πλευρά του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Έτσι λοιπόν παραμένουν στο μπλόκο έχοντας κλειστά τα διόδια με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να γίνεται από την παλιά Εθνική Οδό από το ύψος του Χαλικίου ως τον κόμβο Κουβαρά. Μάλιστα προτίθενται να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους κλείνοντας και τους παραδρόμους και κάνοντας πορεία με τρακτέρ στο κέντρο του Αγρινίου.

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια