
Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης 14/05/2026
Δεν πιστεύω να είναι αλήθεια αυτό που λένε κάτι κακές γλώσσες, ότι ο Δήμαρχος στέλνει αυστηρά μηνύματα σε όποιον του ασκεί κριτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Όπως λένε όταν ο πρώτος μας πολίτης αντιληφθεί αρνητική κριτική σε σχόλια στα social στέλνει προσωπικό μήνυμα σε αυτόν που του ασκεί την κριτική κάνοντας ενίοτε και χαρακτηρισμούς. Μα γιατί Δήμαρχε δεν αντέχεις την κριτική στα social, αφού εσύ έχεις επιλέξει να επικοινωνείς με τους πολίτες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Αν βέβαια υπάρχουν και άνθρωποι που χρησιμοποιούν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις για τον Δήμαρχο τότε η νομική οδός εναντίον τους είναι μονόδρομος. Αν όμως η κριτική αφορά τα δημοτικά πράγματα τότε πρέπει να την ακούσει και να την δεχθεί, γιατί η δουλειά του είναι να εργάζεται για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών.
Μάλιστα όπως μαθαίνουμε το μήνυμα που έστειλε σε κάποιον πολίτη που έκανε κριτική περιελάβανε και μια προσβλητική…
Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού





























