
Χωρίς νερό είναι από το πρωί η περιοχή Αλμυράκι με τους κατοίκους να είναι σε απόγνωση.
Σύμφωνα με τους ίδιους επικοινώνησαν με την ΔΕΥΑΜ η οποία δήλωσε άγνοια για το τι συμβαίνει λέγοντας ότι προφανώς η διακοπή νερού οφείλεται στο έργο που γίνεται στην περιοχή. Εκείνο που ζητούν είναι να ενημερωθούν πότε θα αποκατασταθεί η υδροδότηση στην περιοχή.



























