Μπουρλότοοοο!

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης 21/05/2026

Βόμβες που θα είναι ωραίες και δεν θα έχουν θύματα υπόσχεται ο Δήμαρχος. Ήδη οι πρώτες έπεσαν! Η μία αφορά την μεταφορά του περιπτέρου της Πύλης και η άλλη αφορά την μεταφορά του ΚΤΕΛ σε πιο κατάλληλο χώρο. Αυτή με το ΚΤΕΛ όντως είναι βόμβα. Όπως πληροφορούμαστε το ΚΤΕΛ θα πάει σε ιδιωτικό χώρο στην περιοχή του Αγίου Αθανασίου. Πολύ ωραία λοιπόν!

Αφού υπάρχουν χώροι γιατί φαγωθήκαμε να βάλουμε το ΚΤΕΛ στην παραλία δίπλα από το Ραδιομέγαρο; Βέβαια στην συνέχεια αποδείχθηκε ότι αυτή η έκταση δεν ανήκει στον Δήμο, όμως αν άνηκε, θα παραχωρείτο στο ΚΤΕΛ; Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα έπρεπε να γίνει πρώτα διαβούλευση για να βρεθεί η καλύτερη λύση για την αξιοποίηση μιας δημοτικής έκτασης; Απλά ένας Δήμαρχος μπορεί να αποφασίζει για εμάς χωρίς εμάς;

Μην ξεχνάμε ότι το ΚΤΕΛ είναι ιδιωτική επιχείρηση και μπορεί να επιλέξει ιδιωτικό χώρο και να φτιάξει τις υποδομές του, όπως φαίνεται ότι κάνει τώρα. Προφανώς η θέση στην οποία βρίσκεται απέναντι από την Πύλη δεν είναι η κατάλληλη. Και καλώς ο κ. Διαμαντόπουλος σκέφτηκε ότι δεν πρέπει να μείνει εκεί. Όχι όμως και να πάει στο φιλέτο της πόλης, όταν υπάρχουν…

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια