Αλ. Γυφτογιάννη-Μπακή: Περί αποχωρήσεως από την Προεδρία του Συλλόγου «Η ΘΥΣΙΑ» 

Παίρνοντας αφορμή από κάποιες κυρίες που μου πρότειναν να γράψω δύο λόγια για την αποχώρησή μου από την Προεδρία του Μ.Ε.Σ.Γ.Ε.Μ. «Η ΘΥΣΙΑ» θεώρησα σωστό να το πράξω, σημειωτέον ότι ήταν παράλειψή μου, λόγω πανδημίας. 

Συμπολίτες-σες, αγαπητά μου μέλη, Χρόνια Πολλά ευλογημένο,  ελπιδοφόρο, αισιόδοξο και γεμάτο υγεία το 2024. Φίλες, φίλοι, ύστερα  από 30 ολόκληρα χρόνια ανιδιοτελούς προσφοράς μου στη τοπική  κοινωνία  της Ιερής μας Πόλης  το Μεσολόγγι  και ειδικότερα στο  Σύλλογο  Μ.Ε.Σ.Γ.Ε.Μ. «Η ΘΥΣΙΑ»  αποφάσισα  την συνειδητή μου αποχώρηση από την Προεδρία του Συλλόγου,  παραμένοντας ως  Επίτιμος  Πρόεδρος Γυναικών «Η ΘΥΣΙΑ»  και την μη εκ νέου  υποψηφιότητα  στις  πρόσφατες εκλογές, υποσχόμενη δε  την αμέριστη  βοήθειά μου. 
Οφείλω  να σας αναφέρω για όσους βέβαια  δεν το γνωρίζουν,  ότι είμαι  από τα πρωτοκλασάτα  ιδρυτικά μέλη του ανωτέρω Συλλόγου και προεδρεύω  από της ιδρύσεώς του. 
Το  σωματείο συγκροτήθηκε  το 1990 με πρόταση  της τότε Νομάρχη  κας Τσανάκη και μάλιστα  αχρωμάτιστο. 
Φίλες και φίλοι,  ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και πήρα την μεγάλη μου  απόφαση  της αποχώρησης  από την Προεδρία του Μ.Ε.Σ.Γ.Ε.Μ. «Η ΘΥΣΙΑ». Η αποχώρησή μου ήταν επιλογή μου. Με θλίψη ψυχής  και συγκίνησης  απεχώρησα,  γιατί μην  ξεχνάτε  ότι ο  Σύλλογος  Γυναικών «Η ΘΥΣΙΑ»  ήταν ένα κομμάτι της ζωής μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ  ότι  με την αγάπη σας  και την δική σας  στήριξη σε πολλές  εκλογικές αναμετρήσεις όλα αυτά τα χρόνια  εκλεγόμουν  στο εκάστοτε Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο  και με ψήφιζε  για Πρόεδρο.  Ευχαριστώ όλα μου τα μέλη. Όμως όπως καταλαβαίνετε  η επανεκλογή μου ως Πρόεδρος μου πρόσθετε  περισσότερες  ευθύνες και αρμοδιότητες. 
Ποτέ όμως  δεν επεδίωξα  τίτλους ούτε ποτέ τους είχα  ως σκοπό  ή στόχο,  έστω  κι αν εκλεγόμουν  ψηλά κάθε φορά. Μπορεί να έκανα  και λάθη  στην πολύχρονη  διαδρομή μου και να μην έπαιρνα  τις σωστές αποφάσεις. Ουδείς  όμως  μπορεί να μου προσάψει  στο παραμικρό ιδιοτέλεια, σκοπιμότητα, ίδιο ή οικογενειακό συμφέρον ή μελλοντικό μου κέρδος. Ότι έκανα, το έκανα μόνο και μόνο για την  πόλη μου, για την  αναβάθμισή της, ιδιαίτερα δε  για τις γυναίκες  παντός  χρώματος αυτού του τόπου και της επαρχίας του.  Αγαπητές μου μπορεί σ’ όλη  αυτή  την πολύχρονη διαδρομή να πίκρανα κάποιες, κάποιους. Εάν όμως  αυτό συνέβη, δεν ήταν ποτέ  στις προθέσεις μου, και  ζητώ ένα  μεγάλο συγνώμη. Τις ευχαριστίες μου  σ’ όλα  τα Δ/κα  Συμβούλια και τα μέλη  για την  αγαστή συνεργασία τους και την στήριξή τους. 
Όλα όμως αυτά πέρασαν και αισθάνομαι  πλήρως  ευχαριστημένη, ότι  έπραξα  το καθήκον μου  στο ακέραιο  όπως έπρεπε. Επίσης όπως περίπου όλοι σας γνωρίζετε  και την πολύχρονη  προσφορά μου  στα Δημοτικά δρώμενα  καθώς και σε πολλούς  άλλους συλλόγους και σωματεία όπως : Τον Λαογραφικό Σύλλογο, Φίλοι της Λιμνοθάλασσας, Σύλλογο  γονέων  και κηδεμόνων  αυτιστικών ατόμων «ΑΓΙΟΣ ΑΡΣΕΝΙΟΣ ο ΚΑΠΠΑΔΟΚΗΣ, στον οποίο μέχρι σήμερα  είμαι εκλεγμένη στο Δ.Σ. ως βοηθός ταμία. Καθώς και στον ιδρυθέντα φιλανθρωπικό σύλλογο «Άγιος Ιωάννης  ο Ελεήμων»  από τον Αρχιμανδρίτην  π. Ιωσήφ  Ζωγράφον  Γενικόν  Αρχιερατικόν  Επίτροπον  Ι. Μητροπόλεως  Αιτωλίας  και Ακαρνανίας, στα συσσίτια, στους εράνους, σε επισκέψεις  Γηροκομείων  και Νοσοκομείων, βραβεύσεις σε πολύτεκνες  μητέρες από το Σύλλογο  Γυναικών  «Η ΘΥΣΙΑ»  Γιορτές Εξόδου και όπου  αλλού… Τελειώνοντας  θέλω  να ευχαριστήσω  από τα  βάθη της ψυχής μου την ποικιλόμορφη βοήθεια  της Ιεράς  Μητροπόλεως  Αιτωλίας  και Ακαρνανίας, ιδιαίτερα τον πνευματικόν μου  πατέρα  μακαριστόν  κου Κοσμά, και την οικονομική  βοήθεια  του επισκόπου Ταλαντίου π. Επιφανίου, του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου, την Νομαρχία νυν Περιφέρεια  και όλα τα καταστήματα  του  Μεσολογγίου,  συμπεριλαμβανομένου  και του αείμνηστου  συζύγου μου  Β. Μπακή,  για την πλούσια προσφορά τους σ’ όλα αυτά  τα χρόνια. 
Εν κατακλείδι  να ευχηθώ  στο Νέο αξιόλογο Δ/κό Συμβούλιο  το οποίο αποτελείται  από τις κυρίες: 
Πρόεδρος : Σοφία  Μπακή – Φανουργάκη Φιλόλογος 
Αντιπρόεδρος : Ελευθερία  Γιαγή Θεατρολόγος 
Γραμματέας : Αναστασία  Λίγγα Ψυχολόγος 
Ταμίας : Γεωργία Δημητρούκα, επόπτρια Δημοσίας  Υγείας, Υγειονολόγος  και 
Δημοσίων Σχέσεων : Αφροδίτη Ζαχαρίου, μοδίστρα. 
Υγεία,  αγάπη, σύμπνοια, κατανόηση  και  υπομονή. 
«Η  ισχύς εν τη  ενώσει»
Επίσης  να ευχηθούμε  όλοι μαζί  το καινούργιο αυτό ξεκίνημα  να είναι ιδιαίτερα σημαντικό για το Σύλλογο, ώστε  να συνεχίσει  δυναμικά  την πορεία του και ας ελπίσουμε   οι τοπικές αρχές της πόλης μας να γίνουν αρωγοί της συλλογικής  συμμετοχής και προσπάθειας αλλά και προσφοράς των πολιτών στην τοπική κοινωνία. 
Αλεξάνδρας Γυφτογιάννη – Μπακή
Επίτιμος Πρόεδρος Μ.Ε.Σ.Γ.Ε.Μ. «Η ΘΥΣΙΑ»
 mpaki-ekthesi-kosmimaton.JPG

Compare Listings

Τίτλος Τιμή Κατάσταση Τύπος Περιοχή Σκοπός υπνοδωμάτια Μπάνια