Αγγελίες    Επικοινωνία

Αυτοψία στην τάφρο Δίμηκου, που ενώνει τη λίμνη Λυσιμαχεία με τον Αχελώο ποταμό,  πραγματοποίησε ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Γιάννης Λύτρας συνοδευόμενος από τον Προϊστάμενο του τμήματος Δομών Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Χρήστο Καραγιάννη, προκειμένου να ενημερωθεί για την ποιότητα και την πρόοδο των εργασιών που εκτελούνται για την τμηματική επαναφορά της στην πρότερη κατάσταση.

Με την θεομηνία που έπληξε την περασμένη χειμερινή περίοδο την περιοχή η τάφρος έφραξε από μπάζα και σε συνδυασμό με την βλάστηση από υδροχαρή φυτά στις όχθες, δυσχεραινόταν η απορροή των νερών και κατά συνέπεια η αποστράγγιση της λίμνης Λυσιμαχείας. Για το λόγο αυτό δρομολογήθηκαν διαδικασίες για τον καθαρισμό του Δίμηκου. Το έργο είναι προϋπολογισμού 74.400,00 ευρώ και περιλαμβάνει εργασίες απομάκρυνσης απορριμμάτων, μπαζών και βλάστησης.

Ο κ. Λύτρας αφού  εξέφρασε την ικανοποίησή του, μεταφέροντας και τη βούληση του ίδιου του Περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα, ζήτησε οι εργασίες να ολοκληρωθούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, ώστε να αποφευχθούν πλημμυρικά φαινόμενα κατά την επερχόμενη χειμερινή περίοδο.

Παράλληλα δήλωσε  ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος έχει ολοκληρώσει τη μελέτη για το Δίμηκο και αναμένει την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, προκειμένου να δημοπρατήσει ένα ολοκληρωμένο έργο για την πλήρη λειτουργία της τάφρου, εξασφαλίζοντας για αυτό τον σκοπό τις απαιτούμενες πιστώσεις.

Χρειάστηκαν περισσότερα από 70 χρόνια για να οριοθετηθεί λιγότερο από το 15% των αιγιαλών της χώρας. Οριοθετήσεις αποσπασματικές, συχνά απαρχαιωμένες (αφού με το πέρασμα των δεκαετιών το ανάγλυφο μπορεί να μεταβληθεί φυσικά ή τεχνητά), με διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές και ενίοτε κραυγαλέα «υποκειμενικές» ερμηνείες, που προέκυπταν μέσα από μια μακρά, χρονοβόρο διαδικασία.

Εδώ και λίγους μήνες, όμως, η υπόθεση αυτή παρουσιάζει θεαματική πρόοδο. Ο ένας μετά τον άλλο, ολόκληροι νομοί οριοθετούν τους αιγιαλούς τους και οι αποφάσεις «περνούν» σε έναν ενιαίο ψηφιακό χάρτη, με στόχο την ολοκλήρωση της διαδικασίας πριν από το τέλος του έτους. Ολα αυτά με βάση μια παλαιά μελέτη που έγινε για το κτηματολόγιο και –τι άλλο;– την πίεση των θεσμών.

Αλλά ας ξεκινήσουμε λίγο πιο... ρομαντικά. Ας υποθέσουμε ότι περπατάτε τον χειμώνα σε μια παραλία που επισκέπτεστε και το καλοκαίρι: εύκολα θα παρατηρήσετε ότι το κύμα φθάνει σε μεγαλύτερο ύψος, καλύπτοντας ένα κομμάτι της ακτής. Η αποτύπωση του ορίου αυτού, δηλαδή του ανώτατου σημείου που φθάνει το κύμα, σε έναν χάρτη είναι η χάραξη της γραμμής του αιγιαλού. Πρόκειται για μια τεχνική διαδικασία, την ευθύνη της οποίας έχουν οι κατά τόπους κτηματικές υπηρεσίες σε όλη τη χώρα, ενώ την τελική υπογραφή βάζει ο συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Η διαδικασία της οριοθέτησης ενός αιγιαλού περιλαμβάνει και τη χάραξη μιας δεύτερης γραμμής, εκείνης της παραλίας, παράλληλα προς τη γραμμή του αιγιαλού σε απόσταση 10-15 μέτρων (συνήθως).

 

Γραμμή προστασίας

Ποια είναι η χρησιμότητα της διαδικασίας αυτής; Από το Σύνταγμα, ο αιγιαλός και η παραλία είναι δημόσια και κοινόχρηστα (δεν μπορούν, δηλαδή, να πωληθούν από το Δημόσιο). Η γραμμή του αιγιαλού, λοιπόν, κατ’ αρχάς προστατεύει αυτό το κοινό για όλους μας αγαθό. Παράλληλα, λειτουργεί ως όριο για τον διαχωρισμό της δημόσιας και της ιδιωτικής περιουσίας και ως «αφετηρία» για τη χωροθέτηση οποιασδήποτε δραστηριότητας στην παράκτια ζώνη (λ.χ. η δόμηση επιτρέπεται κατ’ ελάχιστον σε απόσταση 50 μέτρων από τη γραμμή αιγιαλού). Ετσι, λοιπόν, είναι κρίσιμη για την ορθολογική διαχείριση της παράκτιας ζώνης, την περιβαλλοντική προστασία, τον πολεοδομικό και χωροταξικό σχεδιασμό, την οικιστική και τουριστική ανάπτυξη.

Παρότι η οριοθέτηση των αιγιαλών είναι κρίσιμης σημασίας για μια νησιωτική χώρα με τεράστια ακτογραμμή, η υπόθεση αυτή προχωρούσε εδώ και δεκαετίες με ρυθμούς χελώνας. Στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας η Κτηματολόγιο Α.Ε. (σήμερα Ελληνικό Κτηματολόγιο Α.Ε.) πραγματοποίησε με χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ από το Γ΄ ΚΠΣ ένα σημαντικό έργο: την παραγωγή ψηφιακών χαρτών στους οποίους χαράχθηκε η γραμμή του αιγιαλού. Η γραμμή αυτή χαρακτηρίστηκε «προκαταρκτική», καθώς για την οριστικοποίησή της (και την προσθήκη της γραμμής της παραλίας) έπρεπε να ελεγχθεί από τις κατά τόπους κτηματικές υπηρεσίες με αυτοψίες. Αποτελούσε, ωστόσο, μια ισχυρή βάση για την προώθηση της πολύπαθης αυτής υπόθεσης, καθώς κάλυψε με ενιαίο τρόπο 11.865 χλμ. ακτογραμμής (5.881 χλμ. στην ηπειρωτική χώρα, 5.984 χλμ. σε 122 νησιά).

Μετά; Το έργο μπήκε στο συρτάρι για πολλά χρόνια και ξαναβγήκε εν μέσω μνημονίων και υπό την πίεση της τρόικας, ως ένα μέσο για την άρση των εμποδίων στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Το 2014 δόθηκε εντολή στις κτηματικές υπηρεσίες όλης της χώρας να ελέγξουν την «προκαταρκτική οριοθέτηση αιγιαλού», να κάνουν αυτοψίες και να την οριστικοποιήσουν, λαμβάνοντας ως δεδομένες τις παλαιότερες χαράξεις (όπως οι δασικοί χάρτες παίρνουν ως δεδομένες παλαιές πράξεις χαρακτηρισμού). Η προθεσμία έλαβε δύο παρατάσεις και τελικά έληξε φέτος, στις 30 Ιουνίου. Στο μεταξύ (κάτι που δεν βοήθησε ιδιαίτερα την υπόθεση), οι δραματικά υποστελεχωμένες κτηματικές υπηρεσίες άλλαξαν οργανωτική δομή δύο φορές –το 2014 και το 2017– ενώ επιφορτίστηκαν και με τον έλεγχο των μισθώσεων αιγιαλών και παραλιών, οδηγούμενες σε παράλυση.

 

Κινητικότητα

Και μέσα σε όλα αυτά, υπό τη διαρκή πίεση των θεσμών, ξαφνικά η υπόθεση κινείται. «Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί η οριοθέτηση των αιγιαλών στο 80% της χώρας», λέει στην «Κ» ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Περιουσίας Θανάσης Δημάκης. «Hδη, πολλοί νομοί, όπως η Αττική, έχουν ολοκληρώσει το έργο 100%. Θα απομείνουν οι περιοχές εκείνες που είναι δυσκολότερες, όπου υπάρχει πολυπλοκότητα στον αιγιαλό ή άλλες ειδικές συνθήκες. Από τη στιγμή που οι αποφάσεις δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οι πολίτες μπορούν να ζητήσουν με αίτησή τους στην τοπική κτηματική υπηρεσία πληροφόρηση για την οριογραμμή του αιγιαλού και, αν κρίνουν ότι αδικούνται, επαναχάραξη».

Ανάμεσα στις περιοχές που έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία το τελευταίο δίμηνο είναι οι νομοί Βοιωτίας, Εύβοιας, Κεφαλονιάς, Κορινθίας, Λακωνίας, Κέρκυρας, Αχαΐας, Ηλείας, Λέσβου, Λευκάδας, Μαγνησίας, Ξάνθης, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας, Aρτας, Ζακύνθου, Αιτωλοακαρνανίας, Ροδόπης, Φθιώτιδας, Χαλκιδικής και ολόκληρη η Κρήτη, καθώς και μεμονωμένοι δήμοι από διάφορες περιοχές. Oλες οι οριοθετήσεις, μαζί με τις παλαιότερες (που ψηφιοποιούνται) «ανεβαίνουν» τρεις μήνες μετά τη δημοσίευσή τους –όταν η διαδικασία ολοκληρωθεί τυπικά– σε ενιαίο ψηφιακό χάρτη (στη διεύθυνση https://www1.gsis.gr/gspp/dhpe/publicgis/faces/homeShore).

 

Οι παραβάσεις

Βέβαια, η προσπάθεια δεν είναι ανέφελη. Σε πολλές περιπτώσεις, επειδή οι κτηματικές υπηρεσίες δεν είχαν προσωπικό για αυτοψίες, απλά επικύρωσαν τις οριογραμμές των χαρτών του κτηματολογίου. Επίσης, στο έργο δεν περιλαμβάνεται η χάραξη γραμμής παραλίας, που είναι και αυτή ιδιαίτερα σημαντική και η οποία μετατίθεται στο μέλλον. «Παράλληλα, έρχονται στο φως πλείστα όσα προβλήματα», λέει ο κ. Δημάκης. «Σε πολλές περιοχές, όπως στο Ιόνιο, υπάρχουν μεγάλες παραβάσεις στον αιγιαλό. Σε άλλες η παλαιά γραμμή του αιγιαλού εμφανίζεται μέσα σε περιφραγμένα οικόπεδα και οι ιδιοκτήτες ισχυρίζονται ότι “ανέβηκε” η θάλασσα. Κάποιες φορές μέσα στον αιγιαλό υπάρχουν δρόμοι, ή άλλα δημόσια έργα. Το ερώτημα βέβαια είναι τι θα πράξουμε με τις περιπτώσεις αυτές».

Αλλά και οι παλαιότερες αποφάσεις οριοθέτησης αιγιαλών έχουν συχνά τα δικά τους προβλήματα. Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Αττική. «Παλαιότερα, η οριοθέτηση αιγιαλού γινόταν με απόφαση νομάρχη. Συχνά η απόφαση αυτή δεν συνοδευόταν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως από διάγραμμα, ούτε βέβαια συντεταγμένες, όπως για παράδειγμα σε περιοχές του Πόρου και της Υδρας (σ.σ. όπου ο ενδιαφερόμενος έπρεπε να αναζητήσει στην κτηματική υπηρεσία την τεχνική έκθεση στην οποία βασίστηκε η χάραξη)», εξηγεί η προϊσταμένη της κτηματικής υπηρεσίας Αθήνας - Ανατολικής Αττικής, Ευαγγελία Κωφού. «Πολλές αποφάσεις, επίσης, είναι πολύ παλαιές: για παράδειγμα το παραλιακό μέτωπο Γλυφάδας - Σαρωνίδας βασίζεται σε μια χάραξη του χειμερίου κύματος που έγινε το 1923! Και προφανώς δεν έχει πλέον σχέση με την πραγματικότητα, αφού ο τότε αιγιαλός περιλαμβάνει σήμερα... την παραλιακή λεωφόρο, προβλήτες ή άλλα έργα. Πρέπει λοιπόν να γίνει επαναχάραξη».

 

Οι τροποποιήσεις στο νόμο

Η τραγωδία στο Μάτι καθυστέρησε τα κυβερνητικά σχέδια για αλλαγές στον βασικό νόμο για τον αιγιαλό (ν. 2971/01). Κάποιες διατάξεις, που όπως είχε αποκαλύψει η «Κ» οδηγούσαν για πρώτη φορά σε νομιμοποιήσεις πολεοδομικών αυθαιρεσιών ιδιωτών στον αιγιαλό, απαλείφθηκαν ή περιορίστηκαν. «Η νομοθετική πρόταση που θα δοθεί σύντομα σε διαβούλευση περιλαμβάνει διάφορες τροποποιήσεις», εξηγεί ο γ.γ. Δημόσιας Περιουσίας, Θανάσης Δημάκης. «Μεταξύ αυτών, τη μείωση του ποσοστού μιας παραλίας που θα μισθώνεται για απλή χρήση, τη γενίκευση των ηλεκτρονικών δημοπρασιών. Επίσης, θα δίνεται διέξοδος για τη νομιμοποίηση δημοσίων και κοινωφελών έργων, που έχουν κατασκευαστεί παλαιότερα στον αιγιαλό, όπως για παράδειγμα ο δρόμος Καμένων Βούρλων - Αγίου Κωνσταντίνου, ένα κομμάτι του αεροδρομίου Μυτιλήνης, βιολογικοί καθαρισμοί και άλλα. Θα εξετάζονται όμως κατά περίπτωση. Οσον αφορά σε ιδιωτικά (σ.σ. επίσης παράνομα) έργα, η κατεύθυνση που εξετάζεται είναι να δοθεί προτεραιότητα [για νομιμοποίηση] σε έργα ΑΠΕ και ενεργειακά, καθώς και σε έργα που εξυπηρετούν εθνικούς σκοπούς, εφόσον μπορούν να εξασφαλίσουν τις απαραίτητες περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Επίσης σε έργα που έγιναν για την άρση επικινδυνότητας. Υπάρχουν πολλές πιεστικές ανάγκες και αιτήματα στα οποία κατά τη γνώμη μου πρέπει να απαντήσουμε τώρα. Η τελική νομοθετική πρόταση, πάντως, δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί».

 Πηγή: kathimerini.gr

Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση φίλων και μελών του Πολιτιστικού Συλλόγου Αιτωλοακαρνάνων Νέας Σμύρνης "Ο Αχελώος". 

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14.10.2018, στην αίθουσα της Λέσχης Ιμβρίων, Ελ. Βενιζέλου 80, Ν. Σμύρνη και ήταν αφιερωμένη στην μάνα την καπνοφύτισσα.

Στην όμορφη συνάντηση των μελών και φίλων του συλλόγου το γλέντησαν με φαγητό, χορό και άφθονο κρασί....

Τις φωτογραφίες μας έστειλε το μέλος του Συλλόγου κα. Γκέλυ Ταπραντζή την οποία ευχαριστούμε θερμά...

Πηγή: xiromeronews.blogspot.com

 

 

Για την πορεία των εργασιών στο έργο «Συντήρηση Αποκατάσταση και Άρση της Επικινδυνότητας της Ε.Ο Αντιρρίου – Ιωαννίνων»,  προϋπολογισμού 6.000.000,00 ευρώ, ενημερώθηκε ο  Αντιπεριφερειάρχης  Υποδομών και Δικτύων Γιάννης Λύτρας, στη διάρκεια επιτόπιας επίσκεψης που πραγματοποίησε,  μαζί με τον Περιφερειακό Σύμβουλο Νίκο Υφαντή και τους  επιβλέποντες  μηχανικούς.

Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά στη συντήρηση – αποκατάσταση και άρση της επικινδυνότητας της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων (Αντίρριο-Μεσολόγγι-Αγρίνιο-Αμφιλοχία-Μενίδι)  στο τμήμα Γέφυρα Αχελώου – Κεφαλόβρυσο. Οι εργασίες, που προβλέπεται να εκτελεστούν, αποσκοπούν να εξασφαλισθεί η οδική ασφάλεια των χρηστών της οδού. Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται  αποκατάσταση φθαρμένων τμημάτων του ασφαλτοτάπητα, καθαρισμός τάφρων, αγωγών, οχετών, ερεισμάτων οδού και κάθετη σήμανση- διαγραμμίσεις.

Παράλληλα,  σε εξέλιξη βρίσκονται και άλλες εργολαβίες που αναβαθμίζουν το οδικό δίκτυο της Π.Ε Αιτωλοακαρνανίας.

Μετά την ενημέρωση για την πορεία των εργασιών, ο κ. Λύτρας δήλωσε:  «Όπως κατ’ επανάληψη έχει δηλώσει  και  ο  Περιφερειάρχης  Απόστολος Κατσιφάρας, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με μεθοδικότητα  και στρατηγική, εξασφάλισε τους αναγκαίους πόρους για την συντήρηση του Εθνικού Οδικού  Δικτύου.  Έτσι  αυτή την στιγμή είναι σε εξέλιξη δύο εργολαβίες συνολικού προϋπολογισμού 7.650.000€, ενώ τις επόμενες  μέρες θα ξεκινήσουν άλλες δύο προϋπολογισμού 2.750.000€, Επίσης, βρίσκεται σε τελικό στάδιο η διαγωνιστική διαδικασία σε τρεις ακόμη εργολαβίες συνολικού προϋπολογισμού 11.500.000€. Με την ολοκλήρωση των παραπάνω εργολαβιών  η Αιτωλοακαρνανία  θα έχει ένα ασφαλές και καλά  συντηρημένο Εθνικό Οδικό Δίκτυο που θα βελτιώνει σημαντικά την προσβασιμότητα στην περιοχή» κατέληξε ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων.

Με την υπογραφή της σύμβασης, από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα, ξεκινούν το επόμενο διάστημα οι εργασίες για «τμηματικές ανακατασκευές ασφαλτοταπήτων και διαγραμμίσεις για άρση της επικινδυνότητας στη Νέα Εθνικό Οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων». Αφορούν το τμήμα Κουβαρά – Αμφιλοχία - Μενίδι και είναι μέρος ενός ολοκληρωμένου προγράμματος παρεμβάσεων στο τμήμα Αντίρριο – Μεσολόγγι- Αγρίνιο- Αμφιλοχία – Μενίδι, ο συνολικός προϋπολογισμός των οποίων ξεπερνά τα 13.000.000 ευρώ.

«Πρόκειται για ένα οδικό δίκτυο με αυξημένη κυκλοφορία. Παρεμβαίνουμε με στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρεμβάσεων, ώστε να βελτιώσουμε τις οδικές προσβάσεις σε όλο το δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Διεκδικήσαμε πόρους, του εξασφαλίσαμε και προχωράμε στην υλοποίηση του σχεδιασμού μας, με σκοπό να παρέχουμε ασφαλείς και σύγχρονες οδικές υποδομές στους πολίτες», σημείωσε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας.

Το έργο «τμηματικές ανακατασκευές ασφαλτοταπήτων  και διαγραμμίσεις για άρση της επικινδυνότητας στη Νέα Εθνικό Οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων» χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και είναι προϋπολογισμού 2.100.000 ευρώ.

Ωστόσο, ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες στο έργο  «Συντήρηση – βελτίωση και άρση της επικινδυνότητας της Ε.Ο. «Αντιρρίου – Ιωαννίνων» που αφορά το τμήμα Αντίρριο – Μεσολόγγι – Αγρίνιο – Μενίδι. Είναι  προϋπολογισμού 6.000.000 ευρώ, ξεκινάει από τον Αχελώο και καταλήγει στην Κλεισούρα, όπου «συναντάται» με την εργολαβία «Κατεπείγουσες εργασίες αποκατάστασης τμήματος Ε.Ο. Αντιρρίου-Ιωαννίνων (Χ.Θ.48+500 έως Χ.Θ. 58+000)», προϋπολογισμού 1.650.000 ευρώ. Πρόκειται για ένα τεχνικά απαιτητικό έργο, που υλοποιείται από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, μετά τις φυσικές καταστροφές του προηγούμενου χειμώνα. Η πορεία των εργασιών εξελίσσεται ομαλά, με στόχο την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.

Επίσης, έχει εγκατασταθεί εργολάβος και αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα οι «Εργασίες αντιμετώπισης κατολισθήσεων στην Ε.Ο «Αντίρριου – Ιωαννίνων», στη θέση Μακρυνόρος, με  προϋπολογισμό  650.000 ευρώ.

Τέλος, στο τελικό στάδιο βρίσκονται οι διαγωνιστικές διαδικασίες για το έργο «Συντήρηση Βελτίωση, Αποκατάσταση και Άρση της Επικινδυνότητας της Εθνικής Οδού Μεσολόγγι – Αγρίνιο – Αμφιλοχία – Μενίδι, μήκους περίπου 40 χλμ, προϋπολογισμού 5.000.000 ευρώ.

«Με σωστό σχεδιασμό και άρτια τεχνική προετοιμασία η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προχωρά στην υλοποίηση του σχεδιασμού της, με παρεμβάσεις  που αναβαθμίζουν το οδικό δίκτυο στα όρια ευθύνης της,  με σκοπό να αποκατασταθούν   προβλήματα δεκαετιών,  που όχι μόνο δυσχεραίνουν τις μετακινήσεις, αλλά , σε ορισμένα σημεία, ενέχουν σοβαρούς κινδύνους» τόνισε από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Γιάννης Λύτρας.

Βίντεο με την πρόοδο των εργασιών και την εξέλιξη στο έργο "Κατεπείγουσες εργασίες αποκατάστασης τμήματος Ε.Ο. Αντιρρίου-Ιωαννίνων (Χ.Θ.48+500 έως Χ.Θ. 58+000)", στην Κλεισούρα Αιτωλοακαρνανίας. https://www.youtube.com/watch?v=XYG7yLca5b4

Συνελήφθη, σήμερα το πρωί, σε περιοχή του Ξηρομέρου Αιτωλοακαρνανίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, ένας 45χρονος ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για καλλιέργεια και κατοχή ναρκωτικών.
Ειδικότερα, οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου, εντόπισαν τον 45χρονο και σε σωματική έρευνα που του ενήργησαν, βρήκαν και κατέσχεσαν ένα μεταλλικό τρίφτη, που περιείχε μικροποσότητα
κάνναβης.
Σε έρευνα που ακολούθησε στην οικία του δράστη, παρουσία δικαστικού λειτουργού, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ακόμα δεκαπέντε γραμμάρια κάνναβης, ενώ στην αυλή του σπιτιού καλλιεργούσε τρία δενδρύλλια
κάνναβης, φυτεμένα σε γλάστρες, ύψους έως 1,50 μέτρου.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Μεσολογγίου.


2018 ΕΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ

Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτικής Ελλάδας

Σελίδα 7 από 26

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία