Αγγελίες    Επικοινωνία

×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 65

Την ανακοίνωση για την υπογραφή της σύμβασης του υπουργείου Τουρισμού με την Μαρίνα Μεσολογγίου, έκαναν σημερα ο Διευθύνων Σύμβουλος Jo Mennen  και ο δήμαρχος Μεσολογγίου και πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ν. Καραπάνος.

Ο κ. Mennen, έκανε αρχικά μια δήλωση μέσω διερμηνέα τονίζοντας ότι, η Μαρίνα τα τελευταία χρόνια δέχθηκε μια βίαιη επίθεση  και ψευδείς κατηγορίες από πολλές πλευρές, ευχαριστώντας παράλληλα τους ανθρώπους που τον εμπιστεύτηκαν και τον στήριξαν όλα αυτά τα δύσκολα χρόνια. Ανάμεσα σε αυτούς βρίσκονται ο δήμαρχος Ν. Καραπάνος, ο πρώην πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Πάνος Παπαδόπουλος, ο βουλευτής Γ. Βαρεμένος, ο αντιπεριφερειάρχης Ν. Μπαλαμπάνης και βέβαια η πρώην υπουργός Τουρισμού, Έ. Κουντουρά που στήριξε την επένδυση.

Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους πελάτες της Μαρίνας που όλα αυτά τα χρόνια περιμένουν υπομονετικά να γίνει το έργο και να επιστρέψουν με τα σκάφη τους στο Μεσολόγγι. Στόχος πλέον είναι να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν, ώστε να μπορέσει να φιλοξενήσει και πάλι τους πελάτες της. Με το ξεκίνημα των εργασιών, ο επενδυτής θα φροντίσει να εξασφαλίζει τμηματική άδεια, δηλαδή κάθε κομμάτι που θα ολοκληρώνεται θα αδειοδοτείται για να μπορεί να λειτουργεί. Όλα αυτά θα γίνουν μόνο αν υπάρχει συνεργασία με όλους και το μεγάλο στοίχημα για τον κ. Mennen είναι να μετατρέψει το Μεσολόγγι σε διεθνή τουριστικό προορισμό.

Μετά από ερώτηση της ΑΙΧΜΗΣ  αν οι διαφωνίες μεταξύ των δυο μεγαλομετόχων θα επηρεάσουν το έργο ο κ. Mennen, ήταν κατηγορηματικός ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει.

Σε ό,τι αφορά στις οφειλές της Μαρίνας προς το Δ.Λ.Τ. είναι ήδη ρυθμισμένες και αποδίδονται,, όπως υπογράμμισε απαντώντας ο δήμαρχος. Ο κ. Καραπάνος επίσης τόνισε ότι το Δ.Λ.Τ. θα παίξει έναν ελεγκτικό ρόλο σχετικά με την πρόοδο του έργου εντός της συμβατικής υποχρέωσης των 4 ετών.

Ο δήμαρχος αναφέρθηκε στο ιστορικό για το πώς δηλαδή αποκαταστάθηκαν οι παραλείψεις στην χωροθέτηση, τους περιβαλλοντικούς όρους κλπ. Τόνισε δε, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και κυρίως ο τοπικός, δεν επιθυμούσε την εξεύρεση λύσης αλλά την καταγγελία της σύμβασης και την επαναδημοπράτηση του έργου. Με ενέργειες του Δ.Λ.Τ. και του επενδυτή τα προβλήματα ξεπεράστηκαν και μπαίνει στην τελική ευθεία, διαψεύδοντας όλους εκείνους που πίστευαν το αντίθετο. Πεποίθηση του δημάρχου είναι ότι η Μαρίνα θα καλύψει την οικονομική απώλεια που είχε το Μεσολόγγι μετά την  υποβάθμιση του ΤΕΙ και θα ξαναδώσει ελπίδα στον τόπο.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

Aκολουθεί το Δελτίο Τύπου του Δήμου:

Την ικανοποίησή τους για την οριστική επίλυση του ζητήματος της μαρίνας Μεσολογγίου η οποία βρίσκονταν σε αδράνεια τα τελευταία χρόνια λόγω λειτουργικών εμπλοκών, εξέφρασαν στην έκτακτη συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν σήμερα ο Δήμαρχος και Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νίκος Καραπάνος και ο εκπρόσωπος της εταιρείας Jo Peter Mennen.

Ο Νίκος Καραπάνος αναφέρθηκε στην πορεία της μαρίνας, αλλά και στο ρόλο που είχε προς την κατεύθυνση της απεμπλοκής των διαδικασιών ο δήμος και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, το οποίο συμμετέχει ως εταίρος. Μια δύσκολη διαδικασία που ξεκίνησε από το 2014 και ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες με την απόφαση της Υπουργού Ε. Κουντουρά που δίνει το «πράσινο φως» στην επανεκκίνηση κι επαναλειτουργία της επένδυσης.

 Παρά τους δικαστικούς αγώνες, τα συνεχή εμπόδια και τις καθυστερήσεις, όπως είπε ο Δήμαρχος και Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου «…μπήκαμε στην διοίκηση στηρίξαμε την επένδυση και καταφέραμε να την επαναφέρουμε και επαναπροσδιορίσουμε. Και όλα αυτά με μόνο κίνητρο την υλοποίηση του έργου για το καλό της πόλης και της περιοχή μας. Και κατηγορούμενοι σε δικαστήρια βρεθήκαμε και πειθαρχικές διώξεις στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση αντιμετωπίσαμε και σε κάποιους μικρόψυχους και πολιτικούς καιροσκόπους που μας συκοφαντούσαν διαρκώς απαντούσαμε.

Το Λιμενικό Ταμείο που καταφέραμε και ιδρύσαμε έστω και με το μικρό ποσοστό συμμετοχής στην Μαρίνα Α.Ε. υπήρξε πάντα ο ρυθμιστής, αλλά και ισορροπιστής και εγγυητής της όλης κατάστασης.

Φτάσαμε έτσι να συνδράμουμε καταλυτικά στην έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την περιβαλλοντική αδειοδότηση, με διαρκείς παρεμβάσεις μας στις υπηρεσίες, έως την υπογραφή την από τους Υπουργούς κ. Φάμελλο και κυρία Κουντουρά.

Σε όλες αυτές τις οδυνηρές πολλές φορές διαδικασίες, προστίθενται και οι δημόσιες τοπικές πολιτικές παρεμβάσεις που όπως είπε ο Νίκος Καραπάνος δημιουργούσαν επιπλέον σύγχυση και ασφαλώς κινδύνους ολικής απώλειας της επένδυσης.

 «…Φτάσαμε λοιπόν τον Μάρτιο του 2018 το δημοτικό λιμενικό ταμείο να αποφασίζει ομόφωνα να προχωρήσει στον επανακαθορισμό της χερσαίας ζώνης λιμένα Μεσολογγίου και να αποστείλει σε επτά υπουργεία την απόφαση με το συννημένο τοπογραφικό για έγκριση και δημοσίευση στο ΦΕΚ. Με διαρκείς παρεμβάσεις και παρουσίες δια ζώσης υπεγράφη στις 2 Μάιου η νέα σύμβαση και πλέον το σημαντικό έργο πνοής για την Τουριστική – Οικονομική – Αναπτυξιακή πορεία αλλά και εξωστρέφεια της πόλης μας να είναι γεγονός».

Καταλήγοντας ο Δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου χαρακτήρισε την εύρυθμη λειτουργία της μαρίνας ως ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο, που αφορά το θαλάσσιο μέτωπο της πόλης και δίνει προστιθέμενη αξία στο λιμενικό της χώρο.

 Την ικανοποίησή του για την εξέλιξη εξέφρασε και ο κ. Jo Peter Mennen εκ μέρους της επενδυτικής εταιρείας, ο οποίος μεταξύ άλλων είπε πως «…Το Μεσολόγγι έχει μεγάλες ευκαιρίες για τουρισµό υψηλής ποιότητας, όπως ιστιοπλοΐα, περιβαλλοντικό, πολιτιστικό και διατροφικό τουρισµό. Αλλά όλες αυτές οι εξελίξεις μπορούν να επιτευχθούν µόνο µε την καλή συνεργασία όλων…».

«… Ο στόχος µου είναι να επενδύσω και να ολοκληρώσω τη µαρίνα το συντομότερο δυνατόν. Αλλά είμαι επίσης πρόθυµος να συνεισφέρω τη μακροχρόνια εμπειρία µου για να μετατρέψω το Μεσολόγγι σε διεθνή τουριστικό προορισμό. Για να το πετύχω, είμαι ανοικτός να συνεργαστώ µε οποιονδήποτε θέλει το καλύτερο για τη Μαρίνα και που πιστεύει στην τουριστική ανάπτυξη και το μέλλον του Μεσολογγίου» επεσήμανε ο κ. Jo Peter Mennen, ο οποίος ευχαρίστησε το Δήμαρχο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Νίκο Καραπάνο για την διαρκή κι εντατική στήριξη, ο οποίος παρά τον ανηλεή δικαστικό «πόλεμο» πίστεψε και εν τέλει δικαιώθηκε για την επένδυση.

Ο κ. Mennen απαντώντας τέλος σε σχετικό ερώτημα, διαβεβαίωσε πως η μαρίνα Μεσολογγίου πρόκειται να δεχθεί και πάλι σκάφη τον Ιούνιο στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της, ενώ αμέσως ξεκινά και το υπόλοιπο αναπτυξιακό επενδυτικό πρόγραμμα του έργου.

 

Mennen προς Κατσούλη

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 02/03/2017

 

Την δική του εκδοχή για όσα συµβαίνουν στην Μαρίνα, δίνει ο Jo Mennen. Ο Ολλανδός υποστήριξε σε απάντησή του στον Π. Κατσούλη ότι δεν έλαβε ούτε ένα ευρώ ως κέρδος, απεναντίας επενδύει χρήµα ακόµη και σήµερα αν και ο έτερος µέτοχος Γ. Αγγελόπουλος αρνείται την αύξηση µετοχικού κεφαλαίου...

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα ή να κατεβάσετε και ηλεκτρονικά την έκδοση ή τις εκδόσεις της εφημερίδας που θέλετε εδώ

Κατηγορεί τον τελευταίο πως απέσυρε παράνοµα 600.000 ευρώ από τον λογαριασµό της εταιρείας!!

 

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 16/02/2017

 

Μετά την ανάγνωση του άρθρου του κ. Κατσούλη που δηµοσιεύτηκε στην εφηµερίδα «Αιχµή», οφείλω να συµφωνήσω µαζί του σχετικά µε όσα γράφει για τη σηµασία και τη συµβολή της Μαρίνας στην τουριστική και οικονοµική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής Μεσολογγίου, κάτι που µάλιστα κι εγώ ο ίδιος περιέγραψα εκτενώς στο επιχειρηµατικό πλάνο που παρουσίασα στα αρµόδια υπουργεία και υπηρεσίες.

 

Κέρδος

Αντιθέτως µε όσα ισχυρίζεται ο κ. Κατσούλης, ο υποφαινόµενος, ως κύριος µέτοχος, ουδέποτε έλαβα ούτε ένα ευρώ σαν κέρδος. Τουναντίον, επένδυσα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στην ανάπτυξη της Μαρίνας, κι ακόµη και σήµερα εξακολουθώ να επενδύω, παρά τις επανειληµµένες αρνήσεις του ετέρου µετόχου για αύξηση του µετοχικού κεφαλαίου. Επιπλέον, σε αντίθεση µε τις δηλώσεις του κ. Κατσούλη, κανείς εκ των µελών του Διοικητικού συµβουλίου δεν έχει λάβει από τον Απρίλη 2016 και µέχρι σήµερα ούτε ένα ευρώ χρηµατική αµοιβή.

 

Επενδύσεις

Από το 2013 και έως σήµερα, µετά την εγκαθίδρυση του νέου Διοικητικού Συµβουλίου, όλα τα χρηµατικά ποσά που έχουν εισαχθεί έχουν καταγραφεί στα λογιστικά βιβλία της εταιρείας και έχουν επενδυθεί στη Μαρίνα. Δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ «µαύρου» χρήµατος.

Η ψευδής καταγγελία του κ. Κατσούλη περί µαύρου χρήµατος που έγινε εξ, ολοκλήρου βαραίνει τον ίδιο.

Τα χρήµατα στο σύνολό τους διατίθενται για την εξόφληση υλικών και εργασία των αναγκαίων εργασιών συντήρησης, τους µισθούς, το νερό, το ηλεκτρικό ρεύµα, τους φόρους και για την καταβολή των αµοιβών των εξειδικευµένων γραφείων µελετών για την απόκτηση των απαραιτήτων αδειών. Σαν να µην έφτανε αυτό, υποχρεούµαστε επιπλέον να πληρώνουµε δικηγόρους τόσο στο Μεσολόγγι όσο και στην Αθήνα, για να προφυλάξουµε τα συµφέροντα της Μαρίνας από τις φαύλες επιθέσεις διαφόρων (προσώπων).

 

Εικονικά τιµολόγια

Δεν υπάρχουν εικονικά τιµολόγια. Όλα τα τιµολογηθέντα υλικά παραγγέλλονταν, αγοράζονταν, παραδίδονταν, παραλαµβάνονταν και ενσωµατώνονταν στις εργασίες κατασκευής των έργων της Μαρίνας, κάτι που αποδεικνύεται και από τις εκθέσεις των 2 ανεξάρτητων Ορκωτών Λογιστών. Καλώ τον κ. Κατσούλη και τους φίλους του να επισκεφθούν τη Μαρίνα και εάν επιθυµούν και µε τη συνοδεία των προσωπικών τους λογιστών, ώστε να διαβάσουν τις συγκεκριµένες εκθέσεις και να διαπιστώσουν και οι ίδιοι ότι τα εν λόγω υλικά έχουν ενσωµατωθεί στα έργα της Μαρίνας.

Ωστόσο, οι συγκεκριµένες εκθέσεις δείχνουν επίσης πως, στην περίοδο που µεσολάβησε µέχρι το 2012, διαχειριστής των οικονοµικών ήταν ο κ. Αγγελόπουλος, ο οποίος απέσυρε παράνοµα πάνω από 600.000 ευρώ από το λογαριασµό της Μαρίνας. Μάλιστα, µία από τις πολλές αγωγές που είναι επί του παρόντος σε εξέλιξη στοχεύει ακριβώς στην επιστροφή αυτού του χρηµατικού ποσού. Γι’ αυτό είµαι βέβαιος ότι θα δικαιωθώ από το Δικαστήριο όταν θα εκδικασθεί η υπόθεση των εικονικών τιµολογίων.

 

Άδειες

Με την ανάληψη των καθηκόντων του το 2013, στο νέο Δ.Σ., έγινε αντιληπτό ότι στην πραγµατικότητα η Μαρίνα λειτουργούσε µέχρι τότε χωρίς τις απαραίτητες άδειες. Ο κ. Αγγελόπουλος, ο οποίος ήταν µέχρι τότε υπεύθυνος για την απόκτηση όλων των απαραιτήτων αδειών, δεν είχε προβεί σε καµία ενέργεια προς τούτο.

Πάραυτα ξεκινήσαµε τις αναγκαίες διαδικασίες. Μέχρι σήµερα κατορθώσαµε να λάβουµε τις άδειες και την έγκριση των µελετών Διαχείρισης των Αποβλήτων, Πυροπροστασίας και Σχέδιο έκτακτης ανάγκης. Επιπροσθέτως, υποβάλαµε νέα αίτηση για τροποποίηση Χωροθέτησης, αφού η προηγούµενη ήταν εντελώς λανθασµένη λόγω των λανθασµένων συντεταγµένων που είχε η προηγούµενη χωροθέτηση του 2012. Πάντως εσείς κ. Κατσούλη δεν νοµίζω ότι σας ενδιαφέρει να προχωρήσει η επένδυση προς όφελος του Μεσολογγίου που προϋπόθεση είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας χωροθέτησης και έγκριση της ΜΠΕ. Αυτό αποδείξατε µε την στάση σας στην επιτροπή όταν η παρουσία σας αποσκοπούσε σε ένα και µόνο λόγο: στο να πιεστεί η επιτροπή να µην συζητηθεί να αναβληθεί το θέµα της χωροθέτησης που ήταν προς συζήτηση έτσι ώστε να µην ολοκληρωθεί η έγκριση της χωροθέτησης!

Βρισκόµαστε πλέον στην ολοκλήρωση της έγκρισης της εν λόγω χωροθέτησης παρόλη την δική σας πίεση προς την επιτροπή συνεδρίασης στο υπουργείο Τουρισµού τον Ιούλιο 2016 για αναβολή της συνεδρίασης του θέµατος. Μετά την ολοκλήρωση και δηµοσίευση σε ΦΕΚ της Υ.Α. χωροθέτησης της Μαρίνας τότε και µόνον τότε µπορούµε να ξεκινήσουµε άµεσα τις εργασίες συνέχισης και ολοκλήρωσης των έργων της Μαρίνας επένδυσης ύψους περίπου 4.000.000 ευρώ. Μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή της Μαρίνας, πολλοί νέοι πελάτες θα επισκέπτονται το Μεσολόγγι, γεγονός που θα ενισχύσει την τοπική οικονοµία.

Ο κ. Κατσούλης γράφει πως επιθυµεί να διακόψει την τρέχουσα συµφωνία µεταξύ του Ελ. Δηµοσίου και της εταιρείας και πως θέλει να προβεί σε νέο πλειοδοτικό διαγωνισµό. Εποµένως, κ. Κατσούλη, αναρωτιέµαι σε περίπτωση που µια νέα εταιρεία αναλάµβανε τη διαχείριση της Μαρίνας, θα επιτρέπατε σε αυτή την εταιρεία να επενδύσει χωρίς να διαθέτει τις απαραίτητες άδειες; Εάν όχι, θα σας συµβούλευα να περιµένατε µέχρι να λάβουµε την τελική άδεια οπότε θα δείτε εάν πραγµατικά έχω σκοπό να επενδύσω ξεκινώντας µε την έναρξη και ολοκλήρωση της επένδυσης επίσης σας διαβεβαιώνω πως σκοπεύω να προφυλάξω την επένδυσή µου, τη Μαρίνα και τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτή κάτω από δύσκολες συνθήκες.

Έχοντας αναφέρει όλα αυτά, καλώ τον καθέναν που ενδιαφέρεται σοβαρά για την οικονοµική και τουριστική ανάπτυξη του Μεσολογγίου, να επικοινωνήσει µαζί µου. Όσοι µε γνωρίζουν ξέρουν πως είµαι πάντα πρόθυµος να συνεργαστώ κι ανοιχτός σε προτάσεις.

Μεσολόγγι, 7 Φεβρουαρίου 2017,

Jo Mennen,

Μέτοχος, Αντιπρόεδρος & Δ/νων Σύµβουλος της Μαρίνας Μεσολογγίου

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα ή να κατεβάσετε και ηλεκτρονικά την έκδοση ή τις εκδόσεις της εφημερίδας που θέλετε εδώ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε δελτίο Τύπου του Ολλανδού μεγαλομετόχου της Μαρίνας Μεσολογγίου Α.Ε. κ. Jo Mennen. H AIXMH συμβάλλει στο διάλογο για την μεγαλύτερη επένδυση στην περιοχή χωρίς να υιοθετεί τις απόψεις όσων επώνυμα διατυπώνουν την γνώμη τους. Αναλυτικά:

Στις 10 Μαρτίου ο κ Κατσούλης, ο κ. Μουρκούσης και ο κ. Τέγας, δημοσίευσαν ένα άρθρο σχετικά με το Μαρίνα Μεσολόγγι ΑΕ. Πριν πάμε στο περιεχόμενο του άρθρου αυτού θα ήθελα να κάνω μια σύντομη περιγραφή σχετικά με την Μαρίνα Μεσολόγγι AE. Η εταιρεία ξεκίνησε το πρώτο κτίριο το 2009 και τελείωσε την πρώτη φάση στις αρχές το 2012. Το Δεκέμβριο του 2013 η εταιρεία υπέγραψε μια νέα συμφωνία με το Ελληνικό δημόσιο για την ολοκλήρωση του έργου (2η φάση).

Μέχρι τον Ιούνιο του 2012 ο κ. Αγγελόπουλος ήταν υπεύθυνος για την απόκτηση όλων των αδειών. Όταν έγινα Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας το 2013, ανακάλυψα ότι η μαρίνα δεν είχε καμία άδεια. Αμέσως διέταξα διάφορους ειδικούς να αρχίσουν να εργάζονται για την απόκτηση όλων των αδειών που απαιτούνται. Επίσης, από το 2013, προσπάθησα να αυξήσω το μετοχικό κεφάλαιο, αλλά πάντα ο κ. Αγγελόπουλος το καταψήφιζε

Το πρώτο θέμα που ο κ. Κατσούλης, ο κ. Μουρκούσης και ο κ. Tέγας αναφέρθηκαν ήταν η ισχύς της άδειας λειτουργίας. Όπως είμαι καλά πληροφορημένος, τόσο ο κ Κατσούλης (ως πρώην δήμαρχος και ο κ. Tέγας ως πολιτικός διακομιστής, μέχρι τον τελευταίο μήνα, ποτέ δεν έκαναν οποιοδήποτε παράπονο ούτε καμία έρευνα σχετικά με τη νομιμότητα της μαρίνας. Έτσι, η ερώτησή μου είναι, γιατί είναι πλέον τόσο πρόθυμοι να ελέγξουν την μαρίνα κάτι που ποτέ δεν έκαναν πριν;

Για να έχουμε καλή συνεννόηση, μέχρι σήμερα πετύχαμε τη λήψη διαφόρων αδειών και υποβάλαμε όλες τις υπόλοιπες απαραίτητες άδειες. Όπως όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα η Μαρίνα θα αδειοδοτηθεί πλήρως μέσα στους επόμενους μήνες. Επίσης πληροφορήθηκα από ένα νομικό γραφείο, ότι από όλες τις μαρίνες στην Ελλάδα, υπάρχουν μόνο λίγες που έχουν άδεια λειτουργίας.

Δεύτερο θέμα του κ. Κατσούλη, του κ. Μουρκούση και του κ. Τέγα ήταν η αμοιβή που καταβάλλεται στον κ Καραπάνο (πρόεδρος) και κ. Βλάχο (μέλος του διοικητικού συμβουλίου). Οι μέτοχοι της Μαρίνας ψήφισαν ομόφωνα για την καταβολή αυτών των αμοιβών. Οφείλω να δηλώσω ότι τόσο ο κ. Καραπάνος και ο κ. Βλάχος αξίζουν πλήρως την αμοιβή τους, επειδή μέχρι σήμερα εργάζονται πολύ σκληρά για την Μαρίνα κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες.

Τρίτο θέμα είναι οι εγκεκριμένοι ισολογισμοί των 2011, 2012, 2013 και 2014. Εγώ προσωπικά δεν ενέκρινα τους ισολογισμούς του 2011 και του 2012, γιατί το 2012, ανακάλυψα ότι τεράστια χρηματικά ποσά έλειπαν από το λογαριασμό της Μαρίνας.

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της Μαρίνας Μεσολόγγι ΑΕ διόρισε δύο ορκωτούς λογιστές για τα έτη 2009 -2012 & 2013-2014και μετά την έκθεση αυτών ενέκρινα τους ισολογισμούς για το καλό της εταιρείας και για τη συνέχεια της. Εκτός από αυτό, πληροφορήθηκα από ένα νομικό γραφείο, ότι στις μισές από τις ελληνικές επιχειρήσεις δεν έχουν εγκριθεί οι ισολογισμοί.

Τέταρτο θέμα είναι το πρόστιμο των € 800.000, - λόγω φορολογικών παραβάσεων. Η πλειοψηφία αυτού του προστίμου βασίζεται σε ψευδή δήλωση - καταγγελία του κ. Αγγελόπουλου, αναφέροντας ότι έχουν εκδοθεί εικονικά τιμολόγια από μία από τις ολλανδικές εταιρείες μου και ότι τα αγαθά και οι υπηρεσίες δεν παραδόθηκαν στη Μαρίνα.

Οι εκθέσεις των δύο ορκωτών λογιστών αποδεικνύουν ακράδαντα ότι όλα τα τιμολόγια ήταν νόμιμα. Πριν από το ελληνικό δικαστήριο θα αποδείξω ότι τα παραπάνω είναι αληθή και αυτός που έδωσε ψευδή δήλωση θα αντιμετωπίσει τη Δικαιοσύνη και προσωπικά θα πρέπει να πληρώσει για όλες τις οικονομικές ζημιές.

Καλώ όλα τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου να επισκεφθούν το γραφείο της Μαρίνας Μεσολόγγι Α.Ε. και να δουν όλα τα αγαθά και τις υπηρεσίες που παραδόθηκαν στη Μαρίνα. Μπορούμε ακόμη και να δείξουμε έγγραφα (δελτία αποστολής) που ο κ. Αγγελόπουλος υπέγραψε για την παραλαβή των εμπορευμάτων.

Τέλος, αν και το έργο της Μαρίνας δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη, από το 2013 μέχρι το 2015 πετύχαμε στο να υποδεχτούμε πάνω από 7.500 τουρίστες από περισσότερες από 25 διαφορετικές χώρες στο Μεσολόγγι.

Ξόδεψαν συνολικά περίπου € 6.000.000 στη Μαρίνα στα τοπικά καταστήματα, στις καφετέριες στα εστιατόρια στα σούπερ μάρκετ κ.λπ. Όταν η μαρίνα ολοκληρωθεί τα παραπάνω στοιχεία θα είναι τουλάχιστον διπλάσια. Όλο το Μεσολόγγι θα επωφεληθεί από αυτό.

Ως εκ τούτου, είμαι πολύ απογοητευμένος για το ότι εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι που πηγαίνουν ενάντια στην Μαρίνα όχι επειδή είναι οι φύλακες της νομιμότητας, αλλά αποκλειστικά γιατί υπάρχει δικό τους όφελος.

Θα ήθελα να καλέσω ΤΟ Μεσολόγγι να ενώσει τις δυνάμεις του και να προωθήσει αυτή την όμορφη πόλη που έχει τόσα πολλά να προσφέρει, προκειμένου να προσελκύσει όλο και περισσότερους τουριστικά.

 

22 του Μάρτη 2016

Jo Mennen

Διευθύνων Σύμβουλος και αντιπρόεδρος Μαρίνα Μεσολογγίου ΑΕ

Ένα φως άρχισε να αχνοφαίνεται για την ολοκλήρωση του έργου της Μαρίνας Μεσολογγίου, μετά τη χθεσινή Γενική Συνέλευση των μετόχων, όπου συζητήθηκε η εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας.

Απόφαση βέβαια δεν πάρθηκε, διότι τα προαπαιτούμενα που έθεσε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Ν. Καραπάνος, προβλημάτισαν τους μεγαλομετόχους. Ο κ. Καραπάνος πρότεινε να αναλάβει ο ίδιος την προεδρία και οι δυο μέτοχοι να είναι Διευθύνοντες Σύμβουλοι και να συνυπογράφουν. Αυτό απορρίφθηκε και από τους δυο, και έτσι ο πρόεδρος του Λ.Τ. κατέθεσε την δεύτερη πρότασή του, σύμφωνα με την οποία το Λ.Τ. θα στηρίξει εκείνον που θα καταθέσει 500.000 ευρώ σε λογαριασμό της εταιρείας υπό τύπον εγγύησης για την κατασκευή του έργου και συγχρόνως, με συμβολαιογραφική πράξη, θα δανειοδοτήσει την εταιρεία με άλλα 3 εκατομμύρια ευρώ τα οποία θα κατατίθενται τμηματικά για την κατασκευή του έργου. Αυτή η πρόταση βρήκε αποδέκτη τον κ. Mennen, ο οποίος δέχθηκε και τον όρο να είναι ο κ. Καραπάνος πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, έχοντας ταυτόχρονα και την πλειοψηφία με ένα ακόμη μέλος από την πλευρά του Λ.Τ., ενώ ο ίδιος θα είναι Διευθύνων Σύμβουλος.

Επειδή όμως η προφορική υπόσχεση δεν ήταν αρκετή για τον κ. Καραπάνο, η Γενική Συνέλευση αναβλήθηκε και θα επαναληφθεί στις 14 Μαΐου, προκειμένου όλα να γίνουν εγγράφως, αν και ο λόγος και των δυο φαίνεται ότι είναι συμβόλαιο, καθώς πρόκειται για συμφωνία κυρίων, που από την πλευρά του κ. Καραπάνου δεν θα αμφισβητηθεί όπως δήλωσε ο ίδιος. Ο κ. Mennen βέβαια θέλησε να μην συμμετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο, αλλά κάποιος συνεργάτης του και ο ίδιος να αναλάβει τις αρμοδιότητες του Δ/νοντα Συμβούλου, προκειμένου να έχει τη διαχείριση. Ο κ. Καραπάνος από την πλευρά του δεν φαίνεται να δέχεται οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον κ. Mennen ως μέλος του Δ.Σ., αν δεν είναι κοινά αποδεκτός.

Μετά από αυτή την εξέλιξη φαίνεται να υπάρχει μια ελπίδα ότι επιτέλους το έργο αυτό θα ολοκληρωθεί και θα λειτουργήσει τόσο προς όφελος της εταιρείας, αλλά κυρίως προς όφελος της τοπικής κοινωνίας, πράγμα που θέλει να διασφαλίσει ο κ. Καραπάνος, γι’ αυτό και παίρνει πάνω του την ευθύνη της διοίκησης.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία