Αγγελίες    Επικοινωνία

Σοκάρουν οι φωτογραφίες από τα τραύματα του 25χρονου αστυνομικού, που την Κυριακή δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι από μετανάστη, που στη συνέχεια τράπηκε σε φυγή.

Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Κυριακής στην Εγνατία Οδό, μεταξύ των χωριών Πολυάνθου και Σώστη, όταν δύο αστυνομικοί έκαναν σήμα στάσης για έλεγχο σε νεαρό αλλοδαπό, πράττοντας αρμοδίως όσα όφειλαν. Ο αλλοδαπός, παράνομος μετανάστης, απώθησε τον νεαρό αστυνομικό και τράπηκε πεζός σε φυγή.

Όταν ο αστυνομικός τον ακινητοποίησε, ο αλλοδαπός εμφάνισε το επαγγελματικό του μαχαίρι και άρχισε να επιτίθεται στον αστυνομικό καταφέροντάς του πέντε μαχαιριές. Ο αστυνομικός διακομίστηκε άμεσα από τον συνάδελφό του στο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής «Σισμανόγλειο», με σοβαρά τραύματα, χωρίς όμως να υπάρχει κίνδυνος για τη ζωή του.

Η τοπική εφημερίδα «Χρόνος» της Κομοτηνής δημοσίευσε φωτογραφίες από τα τραύματα του αστυνομικού, από τις οποίες προκύπτει πόσο σοβαρά κινδύνεψε η ζωή του. Ο 25χρονος αστυνομικός φέρει δύο μαχαιριές στην παλάμη του, μία μαχαιριά στον αριστερό του ώμο και δύο μαχαιριές στο κεφάλι του, από το πίσω μέρος. Σύμφωνα με επιβεβαιωμένη πληροφορία της εφημερίδας, ο αλλοδαπός δράστης επιτέθηκε στον αστυνομικό με μαχαίρι πριονωτό με λαβή, που θεωρείται επαγγελματικό μαχαίρι.

Το θύμα θα παραμείνει στο νοσοκομείο Κομοτηνής προληπτικά για τα επόμενα εικοσιτετράωρα, ενώ για τον εντοπισμό του δράστη βρίσκεται σε εξέλιξη ανθρωποκυνηγητό.

Πηγή: protothema.gr

Η καταστροφή που έγινε επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ είναι πράγματι συγκλονιστική και η παρούσα κυβέρνηση θα είχε αρκετές δικαιολογίες για την κατάσταση που επικρατεί τώρα στο μεταναστευτικό. Αλλά μια σειρά κινήσεων, με κορυφαία το νομοσχέδιο για την μετανάστευση, αποδεικνύουν ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει ως κυρίαρχη πολιτική επιλογή τα ανοιχτά σύνορα.

Πάρτε για παράδειγμα το πρόσφατο μεταναστευτικό νομοσχέδιο. Στο «Βήμα» (3/11/19) διαβάζουμε ότι «Ο πρωθυπουργός, από την πλευρά του, παρουσίασε ένα νομοσχέδιο βασισμένο σε ευρωπαϊκές αρχές, με ρυθμίσεις που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν «αριστερές», όπως π.χ. η παροχή ασφαλιστικής περίθαλψης και πρόσβασης στην Υγεία και στην Παιδεία για τους πραγματικούς πρόσφυγες και ειδικά για τα παιδιά, ο χαρακτηρισμός ως ευάλωτων όλων των ανηλίκων όχι μόνο των ασυνόδευτων, και ως μελών της οικογένειας των αιτούντων ο εκτός γάμου σύντροφος και οι γονείς.»

Ο χαρακτηρισμός ως ευάλωτων όλων των ανηλίκων, των συνοδών τους και η παροχή στέγασης, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, εκπαίδευσης και επιδομάτων μετατρέπει την Ελλάδα στην καλύτερη είσοδο, χώρο υποδοχής  και εγκατάστασης στον πλανήτη γη. Ποιοι είναι οι άμεσα δικαιούχοι αυτής της μίας αριστερής διάταξης του νομοσχεδίου; Μόνο από την Μέση Ανατολή και την Βόρειο Αφρική, αρκετές δεκάδες εκατομμύρια μουσουλμάνων που μπορούν όποτε θέλουν να εγκατασταθούν πλέον νόμιμα στην Ελλάδα. Και αυτή είναι μία από τις πολλές αριστερές διατάξεις του νομοσχεδίου που κάνει υπερήφανη την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Εν τω μεταξύ, ως ο «ιδανικός προορισμός και τόπος, στον οποίο μπορούν να γίνουν πράξη τα όνειρα κάθε μετανάστη και πρόσφυγα, παρουσιάζεται η Ελλάδα από τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης. Η στήλη, “Ιστορίες”, στην επίσημη ιστοσελίδα του οργανισμού αποτελεί πραγματικό ύμνο για την χώρα μας αναφορικά με την υποδοχή, την αλληλεγγύη, την ασφάλεια και το πλαίσιο ευκαιριών, που παρέχει στους ανθρώπους, οι οποίοι πέρασαν τα σύνορα προερχόμενοι από την Τουρκία. (Πρώτο Θέμα 7/11/19) 

Στο διαδίκτυο οι διακινητές οργιάζουν, «Έτσι θα περάσετε στην Ελλάδα, δεν θα σας πειράξει κανείς, θα σας πάρουμε με αυτοκίνητο και θα πάρετε και διαβατήριο» αναφέρει μεταξύ άλλων η διαφήμιση του διακινητή στο Facebook. Το... τουρ κοστίζει από 2.500 ευρώ έως 3.500 ευρώ το κεφάλι, ανάλογα με τις παροχές. Ξεκινώντας από την Ιντλίμπ της Συρίας, φτάνει κανείς στον Έβρο κι από εκεί Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια στην Αθήνα.» (Έθνος 4/10/19)

Αναφερόμενος στο μεταναστευτικό ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θανάσης Παπαχριστόπουλος, θα πει «Υπάρχουν βουλευτές ανόητοι που δυστυχώς αυτά που έλεγαν προεκλογικά τα λένε και τώρα, αλλά ευτυχώς υπάρχουν ο Μητσοτάκης και ο Κουμουτσάκος που ευτυχώς είδαν τι συμβαίνει.» (Τα Νέα 5/10/19) Η διαφορά μεταξύ της προεκλογικής και της κυβερνώσας ΝΔ στο μεταναστευτικό είναι πράγματι μεγαλειώδης. Μεγάλη ικανοποίηση στον ΣΥΡΙΖΑ.

Όσο για το επιχείρημα της αποσυμφόρησης των νησιών, αυτό δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να μπορεί να το πιστέψει. Όταν εφαρμόζεις ετσιθελικά μια πολιτική ανοιχτών συνόρων το να επικαλείσαι την αποσυμφόρηση των νησιών είναι μια πολύ κακόγουστη κοροϊδία. Δεν μπορείς να έχεις μετατρέψει την Ελλάδα στο μεγαλύτερο μαγνήτη μετανάστευσης στον πλανήτη και μετά να επικαλείσαι ανθρωπιστικούς λόγους αποσυμφόρησης. «Ενδεικτικά, σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα, μόνο κατά το πρώτο πενταήμερο του Νοεμβρίου, 527 άνδρες, γυναίκες, παιδιά και βρέφη πέρασαν δια θαλάσσης στα νησιά του Βόρειου και Ανατολικού Αιγαίου, «ισοφαρίζοντας» ουσιαστικά τον αριθμό προσφύγων και μεταναστών που προωθήθηκαν σε δομές φιλοξενίας της ενδοχώρας.» (Τα Νέα 5/10/19) ‘Όταν στην κοροϊδία δεν τηρείς καν τα προσχήματα.

Ναπολέων Λιναρδάτος

Στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε το πρωί το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο "Blue Star 2" με 25 μετανάστες και πρόσφυγες από την Κω, 90 από την Κάλυμνο και 22 από τη Λέρο.

Οι μετανάστες και πρόσφυγες αναμένεται να επιβιβαστούν σε λεωφορεία με προορισμό δομές φιλοξενίας.

Στις λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε και το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο "Νήσος Σάμος", μεταφέροντας 39 μετανάστες και πρόσφυγες από τη Χίο και 3 από τη Μυτιλήνη.

Πηγή: protothema.gr

Φαντάσου τη σκηνή: ένας Έλληνας πηγαίνει για να εξυπηρετηθεί σε γραφείο δημόσιας υπηρεσίας. Διαπιστώνει ότι η υπάλληλος είναι γυναίκα. Δηλώνει πως αρνείται να μιλήσει σε γυναίκες και ζητάει να τον εξυπηρετούν μόνο άντρες. Ποια νομίζεις θα ήταν η συνέχεια;

Φαντάσου, τώρα, τη σκηνή ανάποδα: μια γυναίκα να λέει “εγώ δεν μιλάω σε άντρες”. Ο νέος νόμος για την παροχή ασύλου απαντάει: το σεβόμαστε, θα ψάξουμε να σας βρούμε γυναίκα υπάλληλο και γυναίκα διερμηνέα! Να τι προβλέπει το άρθρο 77, παράγραφος 5:

Όπως βλέπεις, το επεκτείνει σε κάθε περίπτωση, και όταν ο αιτών είναι άντρας. Με ένα νόμο κι ένα άρθρο, η βάση του νομικού μας πολιτισμού καταργήθηκε. Το συνειδητοποιούμε; Δεν είναι ρατσισμός αυτό; Δεν μιλάμε για σωματική έρευνα, αλλά για απλή συνομιλία! Δίνεις το δικαίωμα σε κάποια ή κάποιον, που βρίσκεται σε ελληνικό έδαφος και εξυπηρετείται από ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες, να ορίζει εκείνη ή εκείνος το φύλο των υπαλλήλων στους οποίους δέχεται να μιλήσει; Ανήκουστο!

Όμως αυτό δεν είναι τίποτε μπροστά στο άρθρο 46, παράγραφος 1, με τα άθλια Ελληνικά του οποίου η χώρα μας γίνεται το πρώτο κράτος στον κόσμο που καταργεί αυτοβούλως τα σύνορά του!

Εφόσον η παράνομη είσοδος (που, ο νόμος την ονομάζει παράτυπη, λες και ο εισβολέας δεν παραβαίνει νόμους αλλά… τύπους) δεν συνεπάγεται καμμία ποινή, το αδίκημα παύει να υφίσταται. Κι έτσι, ο Κυριάκος απαντάει τελεσίδικα στην απορία του Τσίπρα για το αν έχει η θάλασσα σύνορα: όχι μόνο η θάλασσα, ούτε η στεριά έχει! Δες τι ίσχυε μέχρι την ψήφιση του νέου νόμου:

Ο προηγούμενος νόμος (3907/2011) μιλούσε ξεκάθαρα για σύλληψη όσων έμπαιναν στη χώρα παράνομα. Γενικός κανόνας η σύλληψη, εξαίρεση η ελευθερία. Ο νέος νόμος τα αντέστρεψε: γενικός κανόνας η ελευθερία, εξαίρεση η σύλληψη.

Το πρόβλημα δεν λέγεται “μεταναστευτικό”. Η σωστή ονομασία είναι “εισβολικό”. Είναι η πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία, που μια χώρα και μια ήπειρος που υφίστανται εισβολή διευκολύνουν και χρηματοδοτούν τους εισβολείς, έχοντας μετατρέψει τον στρατό τους σε ορντινάτζα των εισβολέων και το ναυτικό τους σε θαλάσσιο ταξί.

Έχει και άλλα ανατριχιαστικά ο νέος νόμος, όπως το ότι κάποιος μπορεί να θεωρηθεί δικαιούχος ασύλου, αν ισχυριστεί ότι στην πατρίδα του υφίσταται… ψυχολογική βία ή ότι, μολονότι εγκλημάτησε, η τιμωρία που του επεβλήθη δεν ήταν… αναλογική!

Όμως, όλα αυτά είναι το δέντρο. Ας δούμε το δάσος.

Η πολιτική της Ε.Ε. “ανοίξαμε και σας περιμένουμε” βασίζεται στη διαπίστωση ότι οι Ευρωπαίοι δεν γεννούν αρκετά και ο πληθυσμός της Ε.Ε. μειώνεται. Όσοι αρθρογραφούν για το θέμα διεκτραγωδούν το ευρωπαϊκό μέλλον, περιγράφοντας μια ήπειρο γερόντων. Και ως λύση προτείνεται η αθρόα εισαγωγή Αφρικανών και Ασιατών, οι οποίοι, κατά… σύμπτωση, είναι στη συντριπτική πλειονότητά τους μουσουλμάνοι.

Δεν σου λένε την πραγματική αιτία του πανικού τους: την αδυναμία του ασφαλιστικού συστήματος, που στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. έχει στηθεί ως πυραμίδα, να πληρώνει παχυλές συντάξεις στους «γέρους του ’68». Η μείωση πληθυσμού σε μια χώρα δεν είναι απαραίτητα κάτι το κακό. Είναι δυνατόν για πάντα να αυξάνεται ο πληθυσμός της γης; 370 εκατομμύρια λιγότεροι ήμασταν στην Ευρώπη τη δεκαετία του ’50. Πάθαμε κάτι; Λιγότεροι κάτοικοι σημαίνει μεγαλύτερο επίπεδο ευημερίας για τον καθένα. Η Ευρώπη δεν είναι περιοχή φτηνού εργατικού δυναμικού, αλλά υψηλής προστιθέμενης αξίας, λόγω τεχνολογίας. Το αν κρατήσει αυτή τη θέση και στο μέλλον δεν εξαρτάται από τον αριθμό των πολιτών της αλλά από τις ευκαιρίες που δίνει στα καλύτερα μυαλά της να μείνουν και να εργαστούν στις πατρίδες τους. Ένα δημιουργικό καινοτόμο μυαλό υψηλής εξειδίκευσης μπορεί να παραγάγει πολύ περισσότερο πλούτο από 100 χειρώνακτες. Αυτό που απειλεί την Ευρώπη είναι η σοσιαλμανία των περισσότερων κυβερνήσεων της Ε.Ε. που συνεπάγεται υψηλή φορολόγηση και προκαλεί brain drain προς χώρες με χαμηλότερη φορολογία με μικρότερη ανάμειξη του κράτους στην Οικονομία, άρα και με περισσότερες ευκαιρίες να εξελιχθεί κάποιος και να πλουτίσει.

Γιατί δεν γεννούν οι Ευρωπαίοι; Τζούφιασε το… ευρωσπέρμα; Όχι βέβαια. Δεν γεννούν κυρίως λόγω του παράλογα χουβαρδάδικου ασφαλιστικού & προνοιακού συστήματος. Για χιλιάδες χρόνια ο άνθρωπος έκανε πολλά παιδιά για να τον γηροκομήσουν. Όταν το ασφαλιστικό σύστημα σού υπόσχεται πως θα σε γηροκομήσουν πλουσιοπάροχα με τις εισφορές τους τα παιδιά των άλλων, κι αυτό το υπόσχεται και στους άλλους, η συνολική ροπή προς τεκνοποίηση μειώνεται. Ούτε το κυνήγι της καριέρας φταίει. Μπορεί η μέση μητέρα σήμερα να είναι εργαζόμενη αλλά το ίδιο έκανε το 1950 μια αγρότισσα που κατάφερε, δουλεύοντας στα χωράφια να αναθρέψει 7 παιδιά, σε συνθήκες πολύ δυσκολότερες. Το οξύμωρο είναι ότι το ασφαλιστικό σύστημα της Ευρώπης, αντί να αιμοδοτείται, αιμορραγεί λόγω της μετανάστευσης. Εκτός από τα τεράστια ποσά που δαπανώνται για φιλοξενία και εκπαίδευση, οι έρευνες (https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/-/DDN-20180730-1) αποδεικνύουν ότι ο 1 στους 3 μετανάστες δεν εργάζεται και ζει από τα κοινωνικά επιδόματα, γκετοποιημένος, με κύρια ή αποκλειστική δραστηριότητα την τεκνοποίηση, για να πάρει περισσότερα επιδόματα.

Θέλει άλλους μετανάστες η Ευρώπη; Δεν έχει αποφασίσει ακόμα. Οι περισσότερες κυβερνήσεις φλερτάρουν με το «ναι», ποντάροντας στην τόνωση των ασφαλιστικών εισφορών, οι αριστεροί είναι ενθουσιασμένοι καθώς μυρίζονται εξαθλιωμένο προλεταριάτο, δηλαδή πελάτες, τα κυκλώματα προώθησης τρίβουν τα χέρια τους, ζεστό μαύρο χρήμα γαρ, και μένει ο απλός πολίτης να διαμαρτύρεται για τον βιασμό της ζωής του και για το εφιαλτικό του μέλλον, με όλα τα ΜΜΕ της πολιτικής ορθότητας να τον δαιμονοποιούν ως ακροδεξιό και ρατσιστή.

Για πολλά χρόνια τού ρίχναν στάχτη στα μάτια: «Θα ενσωματωθούν, θα γίνουν Ευρωπαίοι, είναι θέμα Παιδείας. Μόλις πάν στα ευρωπαϊκά σχολεία δεν θα διαφέρουν από σένα». Πήγαν όμως στα σχολεία και δεν ενσωματώθηκαν. Αντιθέτως, έγιναν περισσότερο φανατικοί. Τα αποτελέσματα των ερευνών γνώμης ανάμεσα στους μουσουλμανικούς πληθυσμούς είναι φρικιαστικά!

Ας δούμε μερικά, με επίκεντρο τη Βρετανία. Σήμερα στο UK ζουν πάνω από 3.200.000 μουσουλμάνοι, διπλάσιοι απ’ όσους ήταν πριν μία δεκαετία. Στο διαμέρισμα του Ανατολικού Λονδίνου Tower Hamlets το 45.6% του πληθυσμού είναι μουσουλμάνοι. Το 78% (2.496.000) θεωρούν ότι η θρησκεία είναι πολύ σημαντική για αυτούς, ενώ το 40% (1.280.000) θέλουν η σαρία να εφαρμοστεί στο U.K. ως παράλληλο νομικό σύστημα. Τo 28% (896.000) θέλουν η Βρετανία να γίνει ενα Ισλαμικό κράτος και η σαρία να επιβληθεί σε όλους, μουσουλμάνους και μη. Κι όταν μιλάνε για σαρία δεν εννοούν θέματα αστικού δικαίου, αλλά λιθοβολισμό για μοιχεία, μαστιγώσεις και ακρωτηριασμούς.

To 9% (288.000) ανήκουν στον σκληρό πυρήνα των ισλαμιστών και δηλώνουν ότι οι βομβιστές αυτοκτονίας είναι δικαιολογημένοι. Την σφαγή της 7/7/2005, όταν 4 εκρήξεις στο μετρό του Λονδίνου, έργο τζιχαντιστών, σκότωσαν 56 και τραυμάτισαν 700, την επιδοκιμάζει ο 1 στους 4 Βρετανούς μουσουλμάνους! Μάλιστα, τα ποσοστά είναι μεγαλύτερα (31%) στους νεαρούς μουσουλμάνους σε σχέση με τις ηλικίες πάνω από 45 (14%). Οι νεότεροι είναι περισσότερο φανατικοί, σε ολόκληρη την Ευρώπη. Οι 2 στους 3 μουσουλμάνους στη Βρετανία, αν ήξεραν για κάποιο τρομοκρατικό σχέδιο δεν θα ανέφεραν τίποτε στην αστυνομία και το 50% (1.600.000) υποστηρίζει το ISIS το οποίο έχει σφάξει on camera Βρετανούς πολίτες.

Τι πιστεύουν σε σχέση με τις ατομικές ελευθερίες; Ο 1 στους 3 μουσουλμάνους της Βρετανίας υποστηρίζει ότι αυτός που εγκαταλείπει την πίστη στο Ισλάμ πρέπει να θανατώνεται. Το ποσοστό είναι 19% στους μεγαλύτερους (άνω των 55 ετών) αλλά 36% στους νέους! Το 78% των Βρετανών μουσουλμάνων θέλει να τιμωρούνται (χωρίς να διευκρινίζει το είδος της τιμωρίας) όσοι δημοσιεύουν αρνητικά σχόλια ή σκίτσα για τον Μωάμεθ. Μετά την επίθεση στην εφημερίδα Charlie Hebdo, το 27% των Βρετανών μουσουλμάνων (στο οποίο πρέπει να προστεθεί και το 8% που αρνήθηκε να απαντήσει) υποστήριξε τους δολοφόνους.

Τι πιστεύουν για τον έρωτα, τις σχέσεις και την ελευθερία του λόγου; Ο 1 στους 3 μουσουλμάνους της Βρετανίας θεωρεί σωστό η γυναίκα να εξαναγκάζεται να υπακούει στις διαταγές του άντρα της, στις οποίες περιλαμβάνεται (ως διαταγή) και το σεξ. Ο 1 στους 10 θα σκότωνε ένα μέλος της οικογένειάς του για λόγους τιμής. Το ποσοστό στους νέους διπλασιάζεται: 1 στους 5. Το 51% πιστεύουν ότι μια μουσουλμάνα δεν μπορεί να παντρευτεί έναν μη μουσουλμάνο και το 52% ότι είναι φυσιολογικό ένας μουσουλμάνος να έχει μέχρι 4 γυναίκες. Το 74% των νέων (ανδρών και γυναικών) μουσουλμάνων θέλουν η γυναίκα να φοράει τουλάχιστον νικάμπ. Στις ηλικίες πάνω από 55 το ποσοστό είναι «μόνο” 28%! Μόνο το 3% του συνόλου δηλώνουν καθαρά υπέρ της ελευθερίας του λόγου. Το 61% πιστεύουν ότι η ομοφυλοφιλία πρέπει να τιμωρείται. (Τα links των ερευνών από τις οποίες αντλήθηκαν αυτά τα στοιχεία υπάρχουν στο τέλος του άρθρου.)

Το 60% των Ευρωπαίων μουσουλμάνων πιστεύει ότι «όλοι οι μουσουλμάνοι πρέπει να επανέλθουν στις ρίζες του Ισλάμ», το 75% ότι «υπάρχει μόνο μία ερμηνεία του Κορανίου την οποία όλοι οι πιστοί πρέπει να ακολουθούν» και το 60% ότι «οι θρησκευτικοί κανόνες είναι πιο σημαντικοί από τους κρατικούς νόμους» (δημοσκόπηση του 2013 του γερμανικού ινστιτούτου ερευνών WZB, σε συνεργασία με τον Ολλανδό κοινωνιολόγο Ruud Koopmans, σε δείγμα 9.000 Ευρωπαίων μουσουλμάνων τουρκικής και μαροκινής καταγωγής σε Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία και Σουηδία). https://www.wzb.eu/en/press-release/islamic-fundamentalism-is-widely-spread

Γιατί δεν μπόρεσε η ευρωπαϊκή παιδεία να τους κάνει Ευρωπαίους; Διότι το Ισλάμ δεν είναι μόνο θρησκεία. Είναι ένα νομικό, κοινωνικό, πολιτικό και στρατιωτικό σύστημα, με το προκάλυμμα της θρησκείας, απολύτως ασύμβατο με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό που έχει συγκεκριμένο και εκπεφρασμένο, από πλήθος ηγετών του, στόχο: τον εξισλαμισμό της Ευρώπης εκ των έσω. Εκμεταλλευόμενο την ανεκτικότητα της Ευρώπης επιδιώκει να την καταλύσει. Ό,τι δεν κατάφεραν τα σπαθιά των οθωμανών στη Βιέννη και στην Ισπανία θα καταφέρουν, σε καμμιά τριανταριά χρόνια, οι ψήφοι των “θαλασσοπνιγμένων” εισβολέων της Σάμου και των απογόνων τους. Χωρίς να ανοίξει ρουθούνι. Βλέπε Ιράν και Λίβανος.

Το γενικό κουμάντο σ΄ αυτή την εισβολή το κάνει μια υπηρεσία του ΟΗΕ, που έχει εξελιχθεί σε άντρο διαφθοράς: η Ύπατη Αρμοστεία. Η Ύπατη Αρμοστεία για τους Πρόσφυγες ιδρύθηκε το 1950, για να βοηθήσει τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων, που ο Β’ ΠΠ είχε αναγκάσει να εκτοπιστούν, να επιστρέψουν στα σπίτια τους ή να ριζώσουν σε μια άλλη ευρωπαϊκή χώρα λόγω της υπαγωγής της Ανατολικής Ευρώπης στη σοβιετική σφαίρα επιρροής. Αυτή υποτίθεται είναι η λαχτάρα του πρόσφυγα: να γυρίσει στο σπίτι του, μόλις τα πράγματα στρώσουν. Όμως από τα 8,7 δισεκατομμύρια δολάρια που ήταν ο προϋπολογισμός της Ύπατης Αρμοστείας το 2019 μόνο το 2% διατέθηκε για επαναπατρισμούς; Γιατί τόσο λίγο; Διότι η Υ.Α. δεν ασχολείται πλέον με πρόσφυγες αλλά… με τον εαυτό της! Οι 15.500 υπάλληλοί της σε 130 χώρες του κόσμου σπεύδουν να χαρακτηρίσουν πρόσφυγα κάθε τυχοδιώκτη για να σιγουρέψουν την καλοπληρωμένη καρέκλα τους και να αυξήσουν το budget που διαχειρίζονται.

Νομικό υπόβαθρο σ΄ αυτή την εισβολή είναι η σύμβαση της Γενεύης, ένα κείμενο του 1951, κυρίως για τους πρόσφυγες του Β’ ΠΠ. Το 1951 ο παγκόσμιος πληθυσμός ήταν 2,5 δισεκατομμύρια. Είναι δυνατόν το ίδιο κείμενο να παραμένει εργαλείο διαχείρισης κρίσεων, πολύ πιο σύνθετων και πολύ ευρύτερων, σε έναν κόσμο του οποίου ο πληθυσμός κοντεύει τα 8 δισεκατομμύρια; Το 1951 δεν υπήρχε ISIS. Ο ηττημένος τζιχαντιστής του ISIS δεν θα έρθει κρατώντας κομμένα κεφάλια. Ως πρόσφυγας θα έρθει, μπορεί και με καναδυό κουτσούβελα στην αγκαλιά, κατατρεγμένος δήθεν οικογενειάρχης. Πώς θα τον ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους; Τι θα κάνεις αν μια ωραία πρωία χτυπήσουν την πόρτα της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ινδία, με όλα τα χαρτιά τους στα χέρια, οι 200 εκατομμύρια Ντάλιτ; Δεν υφίστανται διακρίσεις, αδικίες, κοινωνικό αποκλεισμό, μόνο και μόνο εξαιτίας του ότι γεννήθηκαν στην κατώτερη κάστα της ινδικής κοινωνίας; Καραμπινάτο! Άρα, μπορούν να πάρουν το status του πολιτικού πρόσφυγα και με τη βούλα! Οι μισοί Ντάλιτ είναι μουσουλμάνοι. Πού θα τους φιλοξενήσεις, «ευαίσθητε» πολυπολιτισμικάριε μου;

Νομίζω είναι καιρός να πούμε μερικά πράγματα έξω από τα δόντια, κι ας ελπίσουμε ότι κάποιοι θα τα ακούσουν και θα τα εφαρμόσουν γιατί η Ελλάδα και η Ευρώπη που ξέραμε αυτοκτονούν:

Δεν φταίει ο δυτικός κόσμος για την υπανάπτυξη των ισλαμικών χωρών. Όταν από την οικογένεια εργάζεται μόνο ο πατέρας – αφέντης και μία έως τέσσερις γυναίκες είναι στο σπίτι και γεννοβολάν, αυτό το μοντέλο παράγει φτώχεια και εξαθλίωση. To (δυτικό) Πακιστάν, όταν έφυγαν οι Άγγλοι το 1948, είχε 33 εκατομμύρια κατοίκους. Σήμερα έχει 217! Αυξάνεται βέβαια το ΑΕΠ, κυρίως λόγω δυτικών επενδύσεων, αλλά το κατά κεφαλήν εισόδημα είναι καθηλωμένο. Πώς να αυξηθεί όταν ο μέσος όρος παιδιών ανά γυναίκα ήταν μέχρι το 1990 πάνω από 6; Το Ισλάμ εξάγει στη δύση τα κοινωνικοοικονομικά του αδιέξοδα. Δεν θα γίνουμε «πελάτες». Ας τα λύσουν μόνοι τους ή ας σφαχτούν μεταξύ τους, σουνίτες, σιίτες, σαλαφιστές και λοιπές σχολές για το ποιος είναι γνήσιος εκπρόσωπος του προφήτη. Διότι στη Δύση κάνουμε το λάθος να αντιμετωπίζουμε το Ισλάμ ως ενιαίο. Δεν είναι. Το διαπιστώνουμε όταν οι εισβολείς αλληλομαχαιρώνονται στα hot spots. Ας περάσει το Ισλάμ από τον μεσαίωνα στην αναγέννηση, ας γίνει μόνο θρησκεία όπως τη βιώνουμε στη Δύση και το ξανασυζητάμε. Τώρα όχι, λυπάμαι πολύ.

Η ευρωπαϊκή βοήθεια η οποία έρρευσε άφθονη στον τρίτο κόσμο τις τελευταίες δεκαετίες επιδείνωσε το πρόβλημα. Πρώτον διότι μεγάλο μέρος της κατέληξε σε τσέπες διεφθαρμένων ηγετών χρηματοδοτώντας εκατοντάδες τοπικές διαμάχες με χιλιάδες νεκρούς και πολύ περισσότερους εκτοπισμένους και δεύτερον διότι στο ποσοστό που έγινε «κοινωνική βοήθεια» αντιμετώπισε μόνο τα συμπτώματα, χωρίς να αγγίξει την αρρώστεια.

Στο σπίτι μου εγώ αποφασίζω ποιους θα φιλοξενήσω και εγώ θέτω τους όρους της φιλοξενίας. Ακόμα και η (ξεπερασμένη πλέον) Σύμβαση της Γενεύης δεν υποχρεώνει ένα κράτος να δώσει το status του πρόσφυγα σε κάποιον, ακόμα κι αν έχει τις προϋποθέσεις, αν κρίνει ότι απειλείται η τάξη και η ασφάλειά του. Ολόκληρη η Σύμβαση (και το πρωτόκολλο της Νέας Υόρκης που τη συμπλήρωσε το 1967) ασχολείται με τα δικαιώματα που έχει κάποιος εφόσον τού αναγνωρισθεί το status του πρόσφυγα, όχι με τη διαδικασία αναγνώρισης. Επιπλέον, πολύ λογικά, θεωρεί πρόσφυγα όποιον μπαίνει σε μια χώρα απ’ ευθείας από αυτή που τον απειλεί. Όχι όποιον έκανε το γύρο του κόσμου ψάχνοντας ποια κορόιδα τού δίνουν τις περισσότερες παροχές. Κι επειδή έχουμε μπερδέψει το δικαίωμα με τη δυνατότητα, κανένας δεν έχει το δικαίωμα να φιλοξενηθεί στο σπίτι μου. Έχει τη δυνατότητα, αν θελήσω.

Όμως μια σοβαρή εθνική κυβέρνηση έχει κάθε δικαίωμα να πει, και να διαφημίσει διεθνώς, μερικά απλά πράγματα που θα έκοβαν τις εισβολικές ροές, μαχαίρι:

«Μπήκες παράνομα στη χώρα και δεν είσαι υπήκοος όμορων χωρών; Η αίτησή σου απορρίπτεται ασυζητητί. Συλλαμβάνεσαι, προφυλακίζεσαι, δικάζεσαι καταδικάζεσαι και εκτίεις την ποινή με μοναδική προοπτική την απέλαση. Αν θες να γλυτώσεις την ταλαιπωρία, επιστρέφεις στην πατρίδα σου με προσωρινά ταξιδιωτικά έγγραφα που θα σου εκδώσουμε το πολύ σε μία βδομάδα. Δώρο το one-way εισιτήριο και ένα κουτί λουκούμια.»

Οι εισβολικές ροές δεν κόβονται στο Αιγαίο. Κόβονται στο τηλέφωνο. Κόβονται όταν ο Αχμέτ πει στον ξάδελφο στο Μπαγκλαντές: «αλλιώς μας τα είπαν οι διακινητές, ξάδερφε, κι αλλιώς τα βρήκα – είμαι στη φυλακή και θα με απελάσουν – μην έρθεις ξάδερφε, τζάμπα τα λεφτά». (Το πού βρίσκουν 3.500 δολάρια το κεφάλι άνθρωποι που στην πατρίδα τους αμείβονται με 2 δολάρια τη μέρα, δεν το θίγω διότι το γνωρίζουμε.) Αν αυτή η πολιτική ανακοινωθεί σήμερα, αύριο κιόλας δεν θα έρθει ούτε μισή βάρκα. Το ίδιο πρέπει να εφαρμοστεί και σε όσους μπήκαν ήδη παράνομα, από το 2015 και μετά τουλάχιστον: κράτηση σε ακατοίκητα νησιά με μόνη προοπτική την απέλαση. Σε 2 μήνες ο οικισμός είναι έτοιμος, με λεφτά της Ε.Ε. Κοντέινερς, γεννήτρια ηλεκτρικού, δεξαμενές νερού και όλα τα λεβεντόπαιδα των ΜΚΟ και της Αρμοστείας εκεί. Όχι σουλάτσο και ντόλτσε βίτα στη Μυτιλήνη. Για να δούμε πόσο ανθρωπιστές είναι. Για όσες ΜΚΟ αρνούνται να μείνουν στον οικισμό, κλείσιμο και απέλαση πάραυτα.

Όσοι έχουν έρθει για να γλυτώσουν από τον φασισμό της ισλαμικής θεοκρατίας, για να κυκλοφορούν οι γυναίκες τους ασυνόδευτες, για να πάνε τα κορίτσια τους σχολείο, για να ζήσουν υιοθετώντας τις δικές μας αξίες, είναι ευπρόσδεκτοι. Αλλά πρέπει να το αποδείξουν. Χωρίς μαντίλα, χωρίς Αλλάχ ακμπάρ, χωρίς χαλάκια για προσευχή, χωρίς κοράνι παραμάσχαλα, χωρίς χαλάλ, χωρίς σαρία, με δυτικές φουστίτσες και μαγιώ στις ζέστες και πρώτο πιάτο στο κέντρο υποδοχής χοιρινό γύρο, άντε μπιφτέκια σόγιας αν είναι βήγκαν. Σπίτι μου είναι, εγώ ορίζω τους κανόνες. Αν δεν σ΄ αρέσει, δεν είσαι υποχρεωμένος να μείνεις.

Και μετά, σήκωμα τα μανίκια, και χοντρή δουλειά στην Ευρώπη για να υποχρεωθεί η ασπόνδυλη, ευνουχισμένη (ή/και εξωνημένη) ηγεσία της να αλλάξει πολιτική. Η ήπειρός μας δεν πρέπει να αυτοκτονήσει. Ευτυχώς, οι λαοί της Ευρώπης φαίνεται να ξυπνούν.

Πηγή: thepresident.gr

Στο πλαίσιο του σχεδίου της για την αντιμετώπιση του μεταναστευτικού προβλήματος, η κυβέρνηση πιστεύει ότι με τη δημιουργία κλειστών κέντρων κράτησης για τους αιτούντες άσυλο, θα δημιουργήσει αντικίνητρο για την άφιξη νέων μεταναστών. Κι αυτό, επειδή τώρα αυτοί εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι οι αιτήσεις λιμνάζουν για αρκετά χρόνια και ως εκ τούτου αυτοί παραμένουν νόμιμα στην Ελλάδα.

Οι αρμόδιοι κυβερνητικοί παράγοντες θεωρούν, επίσης, ότι η δημιουργία κλειστών φυλασσόμενων κέντρων θα αμβλύνει τις κλιμακούμενες αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών. Μέχρι τώρα, σε κλειστά κέντρα, όπως η Αμυγδαλέζα, κρατούνται μόνο όσοι είναι υπό απέλαση.

Με τη διάταξη του Άρθρου 46 του νέου νόμου για το άσυλο εισάγεται στην ελληνική έννομη τάξη η δυνατότητα κράτησης αυτού που έχει υποβάλει αίτηση για άσυλο. Η κράτηση αυτή μπορεί να διαρκέσει έως 18 μήνες ή –κατά μια άλλη ερμηνεία– έως 36 μήνες. Πάντα κατά τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση σχεδιάζει να μετατρέψει οκτώ στρατόπεδα σε κλειστά κέντρα για μετανάστες που δεν διαθέτουν προσφυγικό προφίλ.

Τα στρατόπεδα που θα χρησιμοποιηθούν γι’ αυτόν τον σκοπό είναι το 547ο Τάγμα Πεζικού στο Ρέθυμνο, το Κέντρο Εκπαίδευσης Εφοδιασμού Μεταφορών στη Σπάρτη, το 9ο Σύνταγμα Πεζικού στην Καλαμάτα, το 1ο Σύνταγμα Πεζικού ΔΙΚΕ στην Τρίπολη, το Κέντρο Εκπαίδευσης Μηχανικού στο Ναύπλιο, το Κέντρο Εκπαίδευσης Πυροβολικού στη Θήβα, ή εναλλακτικά το Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου στην Λαμία, το 2/39 Σύνταγμα Ευζώνων στο Μεσολόγγι και το Κέντρο Υγειονομικού στην Άρτα. Σύμφωνα με πληροφορίες, πέντε τουλάχιστον από αυτά τα στρατόπεδα θα επιλεγούν κατά τρόπο που να διασφαλίζεται πως οι αλλοδαποί δεν θα ξεπερνούν το 1% του πληθυσμού της κάθε περιφέρειας.

 

Αυστηρότητα προς πάσα κατεύθυνση

Από την άλλη πλευρά, η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να επιδείξει αυστηρότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Αυτό πρακτικά σημαίνει και προς Έλληνες που υιοθετούν ρατσιστικές συμπεριφορές, αλλά και προς μετανάστες που αρνούνται να υπακούσουν στους κανόνες και που ενδεχομένως θα αντιδράσουν στη νέα πολιτική. Υπάρχουν δύο ενδεικτικά περιστατικά.

Το πρώτο είναι η διαγραφή του στελέχους της ΝΔ στην Κοζάνη Ιωάννη Σαντετσίδη, με αφορμή ανάρτηση που είχε δημοσιεύσει στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook για τους πρόσφυγες, προτρέποντας τις Αρχές «να τους ρίξουν στο Αιγαίο». Στη συνέχεια, υποστήριξε ότι εννοούσε μόνο τους τζιχαντιστές.

Το Μέγαρο Μαξίμου έχει διαμηνύσει, πάντως, στα γαλάζια στελέχη να μείνουν μακριά από τα μπάρμπεκιου και από κάθε εκδήλωση που χαρακτήρισε βλακώδη και απάνθρωπη. Η παραπάνω διαγραφή είναι προειδοποίηση και για όσα στελέχη με δηλώσεις τους χαϊδεύουν τα αυτιά όσων αντιδρούν. Με εντολή του πρωθυπουργού έμειναν μακριά τα στελέχη και από την ανεκδιήγητη παρέμβαση του Γιαννούλη, δίχως να ασχοληθούν ιδιαίτερα μαζί του.

 

Μηδενική ανοχή στην παρανομία

Όπως προαναφέραμε, δεν θα γίνουν ανεκτές και συμπεριφορές μεταναστών που παραβαίνουν τους νόμους και τους κανόνες. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι το πρόσφατο περιστατικό, όταν μετανάστες αντέδρασαν διότι τους είχαν πει ότι μεταφέρονται στη βόρεια Ελλάδα. Αρνούνταν να κατεβούν από το λεωφορείο, παρά τις διαβεβαιώσεις που τους έδιναν ότι μόλις ηρεμήσουν τα πράγματα θα τους μεταφέρουν στον αρχικό προορισμό.

Με το νέο νόμο που μπαίνει σε εφαρμογή από την 1 Ιανουαρίου του 2020 τέτοιες συμπεριφορές θα αποτελούν λόγο ακόμη και άρνησης ασύλου και επιστροφής στις χώρες προέλευσης. Επίσης, θα καθιερωθούν σε όλες τις δομές house rools, δηλαδή καθορισμένοι κανόνες. Δηλαδή, οι δομές θα πάψουν να είναι ξέφραγο αμπέλι, όπως σε μεγάλο βαθμό είναι μέχρι τώρα. Η καθυστέρηση εφαρμογής του νέου νόμου οφείλεται στο ότι πρέπει να οργανωθεί το νέο σύστημα χορήγησης ασύλου για να μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή.

πηγή: slpress.gr

Ψήφισμα-κόλαφο κατά των χειρισμών της κυβέρνησης, αλλά και της αξιωματικής αντιπολίτευσης για το Μεταναστευτικό υπογράφουν 95 προσωπικότητες. Στο ψήφισμα, το οποίο αποστέλλεται στον πρωθυπουργό της χώρας Κυριάκο Μητσοτάκη, στους Προέδρους της Ελλάδας και της Κύπρου, στους Υπ.Εξ. των δύο κρατών, αλλά και στην Ιεραρχία της Εκκλησίας γίνεται λόγος για ένοχη ανοχή, που μεταξύ άλλων αλλοιώνει την ταυτότητα και τον πολιτισμό τους έθνους μας.

Ένα ζήτημα που χαρακτηρίζεται πρόβλημα επιβίωσης, σε συνδυασμό με το Δημογραφικό, και όχι «διαχείρισης», όπως φαίνεται να αντιμετωπίζεται από την κυβέρνηση.

Στο κείμενο σημειώνονται τα προβλήματα που προκαλούνται από τις ανεξέλεγκτες μεταναστευτικές ροές και ζητείται από την κυβέρνηση να τηρήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις. Τονίζεται ο κίνδυνος δημιουργίας εθνικών και θρησκευτικών μειονοτήτων, και υποδεικνύεται η Τουρκία ως υποκινητής της μαζικής μετανάστευσης προς τη χώρα μας, με στόχο την δημιουργία ισλαμικής μειονότητας που θα χρησιμοποιηθεί ως όπλο από αυτήν, επιδοτούμενη μάλιστα από το ελληνικό κράτος που, ενώ δεν νοιάζεται για τους Έλληνες-θύματα της οικονομικής κρίσης, ενθαρρύνει τον εποικισμό στο όνομα της «πολυπολιτισμικότητας».

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον ρόλο των ΜΚΟ, οι οποίες χαρακτηρίζονται «ύποπτες», αλλά και της FRONTEX, η οποία υποβοηθά την εισροή παρανόμων μεταναστών.

 

Αναλυτικά το ψήφισμα:

ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, ΤΟ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜΟΝ 1 ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Προς
* τους Προέδρους της Ελληνικής και Κυπριακής Δημοκρατίας
* τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος
* τους Υπουργούς Εξωτερικών Ελλάδος & Κύπρου
* την Ηγεσία της Εκκλησίας Ελλάδος & Κύπρου

Κοιν:
* τους Αρχηγούς Πολιτικών κομμάτων Ελλάδος & Κύπρου
* τα μέλη των Κοινοβουλίων Ελλάδος & Κύπρου
* τους Ευρωβουλευτές Ελλάδος & Κύπρου.
* τα ΜΜΕ Ελλάδος & Κύπρου
* τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
* τους αντιπροσώπους κρατών – μελών του ΟΗΕ

Η παράνομη μετανάστευση μαζί με το δημογραφικό αποτελούν τα μεγαλύτερα προβλήματα επιβίωσης του έθνους μας. Η συνεχιζόμενη ανεξέλεγκτη εισροή παράνομων μεταναστών —εκ των οποίων ένα ελάχιστο ποσοστό είναι πραγματικά πρόσφυγες— σε ένα ουσιαστικά χρεοκοπημένο κράτος και με την ένοχη ανοχή κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, αυξάνει τα ήδη μεγάλα προβλήματα στην οικονομία, την δυνατότητα εύρεσης εργασίας, την υγειονομική περίθαλψη και την παιδεία, αλλοιώνει την ταυτότητα και τον πολιτισμό του έθνους μας και έχει συμβάλει σε μια αύξηση της εγκληματικότητας που είναι πρωτόγνωρη για τη χώρα μας.

Η πολυπολιτισμική πολιτική των κομμάτων εξουσίας δημιουργεί εθνολογικές και θρησκευτικές μειονότητες, που αλλοιώνουν την συνοχή και ιδιοπροσωπία της Ελληνικής κοινωνίας και όπως αποδείχθηκε στην Γαλλία, στη Σουηδία και αλλού, δημιουργούν μια χώρα ανταγωνιστικών κοινοτήτων. Η χορήγηση στέγης, επιδομάτων και ΑΜΚΑ στους παράνομους μετανάστες, την ώρα που Έλληνες, κάποτε νοικοκυραίοι, έχουν γίνει ρακοσυλλέκτες στην προσπάθεια για επιβίωση, ενώ οι νέοι μας είναι άνεργοι και φεύγουν με συνεχώς επιταχυνόμενο ρυθμό για το εξωτερικό, είναι παράλογη, προκλητική και απαράδεκτη από μια κυβέρνηση που υποτίθεται πως ο πρωταρχικός της ρόλος είναι να φροντίζει για τον λαό που την ψήφισε. Οι περισσότερες ΜΚΟ που εργάζονται με ανθρωπιστικό πρόσχημα αφήνονται να δρουν ανεξέλεγκτα και ύποπτα, ενώ πλουτίζουν οι κάθε μορφής δουλέμποροι.

Η παράνομη μετανάστευση δημιουργεί μια σύγχρονη παγκόσμια τάξη εξαθλιωμένων εργαζομένων προς εκμετάλλευση, και όλα αυτά με την χρηματοδότηση εξωθεσμικών κέντρων που υποστηρίζονται από νεοφιλελεύθερα αριστερά και δεξιά κόμματα. Από στρατηγική άποψη, έχει γίνει πασιφανές πως η παράνομη μετανάστευση υποκινείται από την Τουρκία ως όπλο για τη δημιουργία στην Ελλάδα πολυπληθούς ισλαμικής μειονότητας, η οποία, είτε με αυθόρμητη είτε με προκληθείσα αντιπαράθεση, θα μπορεί στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί καταλλήλως, όπως έγινε στην Κύπρο.

Η πολιτική ηγεσία οφείλει να αναλογιστεί τις εθνικές της ευθύνες αντί να αναλώνεται σε ιδεολογικές τάχα αλλά και κομματικές αντιπαραθέσεις όταν διακυβεύεται η βιωσιμότητα της πατρίδας. Καλούμε την κυβέρνηση να τηρήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις και να εφαρμόσει αποφασιστικά και αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης, όπως:
1) Να κλείσουν ερμητικά τα ελληνικά σύνορα και να φυλάσσονται από τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας με την χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων. Να ζητηθεί δυναμικά και πιεστικά από την ΕΕ οι παράνομοι μετανάστες και πρόσφυγες να καταγράφονται και να ταυτοποιούνται στην Τουρκία. Από εκεί, όσοι δικαιούνται άσυλο, να ταξιδεύουν νόμιμα κατευθείαν προς τα κράτη όπου επιθυμούν να ζήσουν.

Αν η Τουρκία δεν το δέχεται, ας κλείσει εκείνη τα σύνορά της, διαφορετικά θα μένουν όλοι στην Τουρκία εφ’ όσον τα δικά μας σύνορα θα είναι κλειστά. Σε μια τέτοια περίπτωση άρνησης της Τουρκίας, ας δημιουργήσει ο ΟΗΕ ασφαλείς ζώνες στις εμπόλεμες περιοχές από όπου θα καταγράφονται και θα ταξιδεύουν πρόσφυγες. Είναι άδικο και τραγικό να πληρώνει η Ελλάδα με την ίδια της την ύπαρξη τούς πολέμους για τους οποίους δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη.

2) Να αποκλειστεί η δράση της FRONTEX στα Ελληνικά χωρικά ύδατα και στον Έβρο καθόσον δεν δρα αποτρεπτικά αλλά διεκπεραιωτικά και στην ουσία υποβοηθά την εισροή παράνομων μεταναστών. Η παρουσία της FRONTEX στο Αιγαίο θα ήταν χρήσιμη μόνο εάν πραγματοποιούσε περιπολίες από κοινού με την τουρκική Ακτοφυλακή στα μικρασιατικά παράλια, ώστε να αποτρέπει τον απόπλου πλοιαρίων.

3) Για τους ήδη παρανόμως εισελθόντες, να συντομευτούν άμεσα και με κάθε τρόπο οι διαδικασίες χορήγησης ασύλου μόνο σε όσους δικαιούνται. Παράνομοι μετανάστες από χώρες που δεν βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση, πρέπει να αποστέλλονται πίσω στις χώρες τους με συνοπτικές διαδικασίες. Όσοι δεν διαθέτουν επίσημα χαρτιά (διαβατήριο, ταυτότητα) ή έχουν καταδικαστεί για ποινικά αδικήματα, να απελαύνονται με ταχείες διαδικασίες.

4) Η διαχείριση του προβλήματος πρέπει να διενεργείται υπό ελληνική διοίκηση, για να υπάρχει υπεύθυνος κρατικός έλεγχος αντί για την παρατηρούμενη ασυδοσία και αυθαιρεσία καλοπληρωμένων ΜΚΟ, τα οποία μάλιστα κατηγορούν την Ελλάδα για τις συνθήκες διαβίωσης παράνομων μεταναστών και προσφύγων στα κέντρα φιλοξενίας.

5) Η διασπορά των παράνομων μεταναστών σε διάφορα σημεία της χώρας αποτελεί στρατηγικό και πολιτισμικό κίνδυνο και πρέπει να αποφευχθεί. Η αποσυμφόρηση των νησιών να γίνει με τις απελάσεις όσων δεν δικαιούνται άσυλο.

6) Να τροποποιηθεί η σχετική νομοθεσία ώστε να αποθαρρύνεται η παράνομη μετανάστευση και να τιμωρούνται αυστηρά οι εργοδότες που απασχολούν μετανάστες χωρίς άδεια εργασίας ή εκείνοι που ενοικιάζουν σπίτια σε όσους δεν έχουν άδεια εισόδου στην χώρα.

7) Να απαιτηθεί η κατάργηση της άδικης και παράλογης συνθήκης του Δουβλίνου ΙΙΙ. Για τους ήδη εισελθόντες πρόσφυγες, να απαιτηθεί η ισοκατανομή τους σε όλες τις χώρες της ΕΕ ανάλογα με τον γηγενή πληθυσμό και την οικονομική δυνατότητα της κάθε χώρας.

8) Να καταργηθεί ο νόμος 4332/2015 που αναφέρεται στην Τροποποίηση Διατάξεων Κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 7/6.9.2015. Ο νόμος αυτός βασίζεται σε τροποποίηση του γνωστού νόμου Ραγκούση της κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου (νόμος 3838/2010), ο οποίος κηρύχθηκε αντισυνταγματικός από το Συμβούλιο Επικρατείας.

Αναμένουμε την υπεύθυνη ανταπόκριση της κυβέρνησης στο μέγιστο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα μας. Καλούμε τον Ελληνικό λαό σε συνεχή επαγρύπνηση και δράσεις, προτού τα αποτελέσματα του φαινομένου γίνουν μη αναστρέψιμα. Όσοι συμφωνούν με την επιστολή μας, καλούνται να προσθέσουν την υπογραφή τους, στέλνοντας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. επώνυμο, όνομα, επάγγελμα, πόλη και χώρα διαμονής.

 

Ποιες είναι οι 95 προσωπικότητες που υπογράφουν το κείμενο

1. Αθανασούλης Γεράσιμος Α., Καθηγητής ΕΜΠ, Αθήνα
2. Αλεβίζος Γιάννης, 7ο Λύκειο Αθηνών, Παγκράτι, Αθήνα
3. Αμπατζόγλου Ιωάννης MSc, PhD, Ακτινοφυσικός ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης, Αλεξανδρούπολη, Ελλάς
4. Αναστασοπούλου Ιωάννα, Καθηγήτρια Ακτινοχημείας και Βιοφασματοσκοπίας, ΕΛΛΑΣ
5. Ανδρεάτος Αντώνιος, Καθηγητής Πληροφορικής Σχολής Ικάρων, ΕΛΛΑΣ
6. Άντωνοπούλου Άλεξάνδρα, Όδοντίατρος, Βαλτιμόρη, Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
7. Αργυρού Φανούλα, ερευνήτρια/δημοσιογράφος/συγγραφέας, Λονδίνο, UK
8. Αρωνιάδου Βασιλική, Ph.D., Research Professor, Bethesda, MD, ΗΠΑ
9. Βαρδουλάκης Αντώνιος-Ιωάννης, Ομότιμος Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ΕΛΛΑΣ

10. Βασιλειάδης Δαμιανός, Eκπαιδευτικός, Sυγγραφέας, ΕΛΛΑΣ
11. Γεωργιάδης Γεώργιος, Υποστράτηγος ε.α., Πρόεδρος ΕΑΑΣ Ξάνθης
12. Γιαννόπουλος Παναγιώτης Χρ., Καθηγητής, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πάτρα, ΕΛΛΑΣ
13. Γκατζούλη Νίνα, Συνταξιούχος Καθηγήτρια, University of New Hampshire, ΗΠΑ
14. Γκορίτσα Άννα Event Manager, Πρόεδρος Θυγατέρων της Πηνελόπης (ΑΧΕΠΑ) Εσπερίδες, Αθήνα ΕΛΛΑΣ
15. Δανιάς Ευάγγελος, Υποστράτηγος ε.α., Επίτιμος Πρόεδρος ΕΑΑΣ, Θεσσαλονίκη-ΕΛΛΑΣ
16. Δημητρόπουλος Νίκος, Υποψήφιος Διδάκτωρ, Πρόεδρος ΑΧΕΠΑ Κέρκυρας, ΕΛΛΑΣ
17. Δρ. Δημούτσος Ανδρέας, ΕΛΛΑΣ
18. Ευαγγελίου Χρήστος Κ., Ομότιμος Καθηγητής Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Τάουσον, ΗΠΑ
19. Ευθυμίου Παύλος, Ομότιμος Καθηγητής Δασολογίας και Φυσ. Περιβάλλοντος, ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Ελλάς
20. Ιωαννίδου Αντιγόνη , Εκπαιδευτικός-Πολιτικός Επιστήμων, Μελίσσια Αττικής – Ελλάδα
21. Καδόγλου Τριανταφυλλιά, Καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας, Ιστορίας και Λογοτεχνίας, ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Ελλάς
22. Κακούλη-Duarte Θωμαή, PhD, Director enviroCORE | Lecturer in Biosciences, Department of Science and Health, Institute of Technology Carlow, Kilkenny Road, Carlow, IRELAND
23. Καραΐσκος Κώστας, Μαθηματικός Μ.Ε., Δημοτικός Σύμβουλος Κομοτηνής, ΕΛΛΑΣ
24. Καρακατσάνης Σ. Θεόκλητος, Επίκουρος Καθηγητής Δ.Π.Θ., Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π. Ελλάδα.
25. Καρακατσάνης Κωνσταντίνος, τ. Καθηγητής Πυρηνικής Ιατρικής ΑΠΘ
26. Καραμήτσος Δημήτριος, Ομ. καθηγητής Ιατρικής ΑΠΘ & Συγγραφέας, Θεσσαλονίκη, Ελλάς
27. Καραντζίκος Αθανάσιος, Αντιστράτηγος εα, Πρόεδρος Ο/21 Μακεδονίας-Θράκης
28. Καραφωτιάς Παναγιώτης Ι., Καθηγητής Διεθνών Σχέσεων, τ. Διευθύνων Σύμβουλος του Γραφείου ΟΗΕ για Ελλάδα, Κύπρο, Ισραήλ
29. Κατηφόρης Βασίλειος Χ. , Distinguished Teaching Professor Emeritus, Dept. of Mathematics, SUNY, Potsdam NY 13676, USA
30. Κατσούφης Ηλίας, Ομότιμος Καθηγητής Ε.Μ. Πολυτεχνείου, Ελλάδα
31. Κελεσίδης Bασίλειος, PhD, Drilling Engineering Professor, Χανιά, Ελλάς
32. Κολοβός Αλέξανδρος, Ph.D., Advanced Analytics Professional, San Diego, ΗΠΑ
34. Κοντογιαννίδης Νικόλαος, Ph.D., P.E., Former Professor of Mathematics, Senior Electrical Engineer, Jacksonville, Florida, USA
35. Κοτρώτσιος Παύλος (Kotrotsios Paul), MBA Founder & Publisher, Hellenic News of America. Founder & President, Hermes Expo International Immediate Past President of the Hellenic American National Council, HANC, USA
34. Κοκκάλης Αλέξανδρος, καθηγητής Πολυτεχνικής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Ελλάδα
36. Κόντης Ιωάννης, Υποστράτηγος ε.α., τ. Στρατ. Ακόλουθος, Θεσσαλονίκη-ΕΛΛΑΣ
37. Κουμάκης Λεωνίδας, Νομικός, Συγγραφέας, ΕΛΛΑΣ
38. Κουρούμαλης Ηλίας, Ομότιμος Καθηγητής Γαστρεντερολογίας Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
39. Κυριακού Αναστασία, Φυτοπαθολόγος (Ινστιτούτο Γεωργικών Ερευνών), Λευκωσία, Κύπρος
40. Κυριακού Γιώργος, Καθηγητής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
41. Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος –Αμφικτύων, Υποστράτηγος ε.α- Συγγραφεύς Αθήνα, ΕΛΛΑΣ
42. Κώστα-Τσολάκη Μαγδαληνή, Νευρολόγος-Ψυχίατρος, Θεολόγος, Καθηγήτρια Ιατρικής ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάς
43. Λιβαδά Αλεξάνδρα Μακιγιερ, Βαλτιμόρη-ΗΠΑ
44. Λιρίτζης Ιωάννης, Ph.D (Edin.) Professor of Archaeometry, University of the Aegean Dept. of Mediterranean Studies, Ελλάς
45. Μανιάς Στέφανος, Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ, Ελλάς
46. Mανιός Ιωάννης Κ., Υποπτέραρχος – Ιατρός, Ελλάς
47. Μέρμηγκας Λευτέρης, Professor (Ret.), Pathology, SUNYAB
48. Μίλλερ Βαρβάρα, Καθηγήτρια Μπαλέτου/ χορογράφος, Βάλτιμόρη, Μαίρυλαντ HΠΑ
49. Μιχαηλίδης Δημήτριος, Χειρουργός, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα
50. Μοσχοβάκης Αντώνης, Καθηγητής Φυσιολογίας, Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης
51. Μπακάλης Ναούμ, τ. Διευθυντής Ερευνών, Ελλάς
52. Μπαλτατζής Παναγιώτης, Ιατρός, Βαλτιμόρη Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
53. Μπαλόγλου Γιώργος, πρώην αναπληρωτής καθηγητής πολιτειακού πανεπιστημίου Νέας Υόρκης, Θεσσαλονίκη
54. Μπουλούμπασης Διονύσης, Ζωγράφος-Αγιογράφος, Βαλτιμόρη-ΗΠΑ
55. Μωραΐτης Νικόλαος, Ph.D. Διεθνείς Σχέσεις, Θεωρία Διεθνούς Συστήματος, Συγκριτική Πολιτική, Εξωτερική Πολιτική των ΗΠΑ, Συγκριτική πολιτική, U.S.A
56. Νεγρεπόντη-Δελιβάνη Μαρία, Πρ. πρύτανης και καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Μακεδονία, Ελλάδα
57. Νιάρχος Πάνος, Professor (ret.) Indiana University, USA
58. Νικηφορίδης Δημήτριος, Νευρολόγος, Θράκη- ΕΛΛΑΔΑ
59. Νούτσης Κωνσταντίνος, Ιατρός Δερματολόγος, τ .Συντονιστής Διευθυντής Δερματολογικής Κλινικής Ευαγγελισμού
60. Ντόκος Σωκράτης, PhD, Associate Professor, Graduate School of Biomedical Engineering, UNSW Sydney, NSW 2052, Australia
61. Οικονομίδης Σπύρος, Ομότιμος καθηγητής, California State University, East Bay, USA
62. Όκος Αντώνιος, MD, Retired, School of Medicine, Seattle, WA, USA
63. Παναγόπουλος Αλέξιος, Ακαδημαϊκός, Doctor of Political Sciences, Member of the International Slavic Academy of Sciences, Moscow, ΕΛΛΑΣ
64. Πανοσκάλτσης Βασίλης, Καθηγητής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
65. Πανουσιάδης Νικόλαος, Μηχανολόγος Μηχανικός ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, ΕΛΛΑΣ
66. Παπαγιάννης Γρηγόριος, καθηγητής Βυζαντινής Φιλολογίας, Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ
67. Παπαδόπουλος Δημήτριος Π., Ομότιμος Καθηγητής Π.Σ. / Δ.Π.Θ., Ελλάς
68. Παπαδόπουλος Κυριάκος, Καθηγητής Χημικών Μηχανικών, Tulane University, Νέα Ορλεάνη, ΗΠΑ
69. Dr Παπαδόπουλος Νικόλαος, MD, PhD, FEBO, Ομότιμος Καθηγητής Ιατρικής Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΕΛΛΑΣ
70. Παπαδοπούλου Μαρία, Δρ Πολιτικός Μηχανικός, Ελλάδα
71. Παπαθεμελής Στέλιος, Πρώην Υπουργός Δημοσίας Τάξεως, Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάς
72. Παπακώστας Στέφανος, ΜΒΑ, Τέως καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Ελλάς
73. Παπαμαρινόπουλος Σταύρος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών, ΕΛΛΑΣ
74. Παπανικολάου Ευαγγελία, Δρ Θεολογίας, εκπαιδευτικός, Γλυφάδα, ΕΛΛΑΣ
75. Παύλος Γιώργος, Καθ. Φυσικής και φιλοσοφίας, ΔΠΘ
76. Πελεκάνος Νικόλαος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
77. Πελίδου Συγκλητή – Ερριέττα, Επ. Καθ. Νευρολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα, ΕΛΛΑΣ
78. Πουλάρικας Αλέξανδρος, Δρ., Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμας, ΗΠΑ
79. Ρήγος Ευάγγελος, Πλοίαρχος Ε.Ν. -Πρόεδρος ΙΗΑ – τ. Director of Hellenism ΑΧΕΠΑ-Αθηνών HJ1, Κόρινθος, ΕΛΛΑΣ
80. Ρότσα-Σωτηροπούλου Ρόντα Σ., Συνταξιούχα Καθηγήτρια Κολλεγίου, Βαλτιμόρη, Μέριλαντ, ΗΠΑ
81. Ρουπακιά Σοφία, IHA Network Administration, Λονδίνο.
82. Σαραντόπουλος Αθανάσιος Δ., PhD, MBA, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Γλυφάδα
83. Σίδερης Κοσμάς, Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
84. Σίνη Μάρθα, Ξεναγός στό Walters Art Museum, Μέλος Ιδρυτικού Συμβουλίου του Hellenic Heritage Museum of Maryland, Δημιουργός Πολιτιστικών Εκθέσεων, Βαλτιμόρη, Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
85. Dr. –Ing. Σπαθόπουλος Θόδωρος, Πρώην Διευθυντής Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας, Παλαιό Φάληρο, ΕΛΛΑΣ
86. Σταμπολιάδης Ηλίας, τ. Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
87. Ταγκαλάκης Γεώργιος, Ph.D., Ερευνητής – Εκπαιδευτικός, Αθήνα, Ελλάς
88. Τερέζης Άθανάσιος, Διευθυντής έπιχειρήσεως, Σικάγο, ΗΠΑ
89. Τριανταφύλλου Γεωργία, Καθηγήτρια Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Τέμπλ, ΗΠΑ
90. Τσαπκίνη Κυράνα, Επίκουρη Καθηγήτρια Νευρολογίας, Johns Hopkins University, Βαλτιμόρη, ΗΠΑ
91. Τσατσανίφος Χρήστος, Δρ. Πολιτικός Μηχανικός, Doha, Qatar
92. Υψηλάντη Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Κύπρου, ΚΥΠΡΟΣ
93. Φυτρολάκης Νικόλαος, Ομότιμος καθηγητής Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, ΕΛΛΑΣ
94. Φούφα Ελένη, Professor, English/Humanities, SUNY ERIE Buffalo, NY, USA
95. Χατζόπουλος Ιωάννης Ν., MSCE, PhD Ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου, T. καθηγητής Πανεπιστημίου CSUF, Πύργοι Θερμής, Μυτιλήνη, ΕΛΛΑΣ

• Το International Hellenic Association – IHA (Διεθνής Σύνδεσμος Ελληνισμού) www.professors-PhDs.com , είναι ένας μη κερδοσκοπικός, μη κομματικός οργανισμός, με έδρα την πολιτεία Delaware των Η.Π.Α. Τα 4.000 περίπου μέλη του προέρχονται από την ανά τον κόσμο Ελληνική Διασπορά και την Ελλάδα. Περιλαμβάνουν Ακαδημαϊκούς, επιστήμονες, πρώην διπλωμάτες, ανώτερους στρατιωτικούς, δημοσιογράφους και πνευματικές προσωπικότητες του Ελληνισμού. Καταστατικός σκοπός του ΙΗΑ είναι να ενώσει και να βοηθήσει τον Ελληνισμό, μέσα από διάφορες επιτροπές που δραστηριοποιούνται σε εθνικά και πολιτιστικά θέματα.

 

πηγή: newsbreak.gr

Σελίδα 1 από 42

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία