Αγγελίες    Επικοινωνία

Με εύλογο ενδιαφέρον παρακολουθεί η τοπική κοινωνία τις όποιες εξελίξεις (φαίνεται) να υπάρχουν στην υπόθεση της κυοφορούμενης ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

Μια ιστορία που ξεκίνησε εδώ και αρκετούς μήνες ως δεδομένη και με ημερομηνία έναρξης τα μέσα Μαΐου, αλλά δύο μήνες μετά καράβι δεν έχει μπει.

Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την μυστικοπάθεια που παρατηρείται από πλευράς των φερόμενων ως πρακτόρων έχουν προκαλέσει σχόλια και αμφισβητήσεις. Ωστόσο υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση ίσως είναι κοντά δεδομένου ότι στο εκδοτήριο που τοποθετήθηκε προεκλογικά, τον τελευταίο καιρό έγιναν όλα τα απαραίτητα για να είναι λειτουργικό, δηλαδή μπήκε ρεύμα, νερό, τηλέφωνο και ίντερνετ αλλά και μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων. Οι ίδιες πληροφορίες, ανεπιβεβαίωτες δυστυχώς, μιλούν για πιθανή έναρξη της σύνδεσης ακόμη και την ερχόμενη εβδομάδα, προς τα τέλη Ιουλίου δηλαδή.

Εκείνο βέβαια που δεν έχει γίνει κατανοητό είναι γιατί οι πλοιοκτήτες ή οι πράκτορες δεν έχουν προγραμματίσει μια συνέντευξη Τύπου για να απαντήσουν υπεύθυνα στα εύλογα ερωτήματα της τοπικής κοινωνίας. Ακόμη πιο παράξενο είναι ότι η γραμμή, εφόσον θα ξεκινήσει έστω και αργά, γιατί δεν διαφημίζεται και δεν επικοινωνείται ώστε να αρχίσουν οι ενδιαφερόμενοι να το μαθαίνουν και να κάνουν κρατήσεις.

Όπως και να’ χει η ΑΙΧΜΗ στέκεται θετικά και καλοπροαίρετα ευχόμενη να λειτουργήσει η γραμμή και να υπάρξουν όλες οι προϋποθέσεις ώστε να μακροημερεύσει. Και θα ενημερώσει για όλες τις νεότερες εξελίξεις όταν οι εμπλεκόμενοι αποφασίσουν να μας διαφωτίσουν και εμάς.

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΤΕΛΛΙΟΣ

Τα έβαλαν µε το εκδοτήριο

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 11/07/2019

 

Κάτω από την σκιά του δέντρου τοποθετήθηκε ο οικίσκος για την έκδοση των εισιτηρίων του καραβιού που θα πηγαίνει από το Μεσολόγγι στην Κεφαλλονιά και την Ιθάκη, αλλά παραµένει κλειστός παρά τις διαβεβαιώσεις ότι µέχρι τέλος Ιουνίου η ακτοπλοϊκή σύνδεση θα ξεκινούσε. Η εικόνα θα ήταν ελκυστική αν στο βάθος φαινόταν και το καράβι που τόσο περιµένει το Μεσολόγγι. Παρ’ όλα αυτά όµως...

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού

 

Πού είναι το καράβι οέο;

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 27/06/2019

 

Πέρασε ο Μάης, πάει και ο Ιούνης και το µόνο που έχουµε ως δεδοµένο στο λιµάνι είναι το box που θα κόβει τα εισιτήρια για να πηγαίνουµε ανά τα Ιόνια, σε Κεφαλονιά, Ιθάκη, Ζάκυνθο κ.λπ.

Το εκδοτήριο στήθηκε µετά Βαΐων και κλάδων λίγες µέρες πριν τις εκλογές και πρόλαβε ο απερχόµενος δήµαρχος να φωτογραφηθεί περιχαρής και να πει ότι έγινε πράξη προς άγραν likes από τους «Καραπανίστας». Ωστόσο, όσες φορές και αν επιχειρήσαµε ως δηµοσιογράφοι να αντλήσουµε...

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 13/06/2019

Της Βάσως Βήττα
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης θα μπορούσε να πει κανείς ότι έγινε η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μεσολογγίου με την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, καθώς και η γενικότερη ανάπτυξη του λιμανιού.

Προεκλογικά, ο απερχόμενος δήμαρχος Ν. Καραπάνος προσπάθησε να προβάλλει την τοποθέτηση του εκδοτηρίου εισιτηρίων στο λιμάνι, θέλοντας να δείξει ότι η σύνδεση προχωράει...

Ρ. Αρκουμάνη: «Μέχρι το τέλος Ιουνίου θα ανοίξει η γραμμή»
Από την άλλη πλευρά, η πράκτορας Ράνια Αρκουμάνη, μιλώντας στην ΑΙΧΜΗ διέψευσε όλα αυτά λέγοντας ότι, σε επικοινωνία που είχε η ίδια με την Ionion P. Lines, πήρε την διαβεβαίωση ότι το πλοίο βρίσκεται στην διαδικασία της μετασκευής, η οποία ολοκληρώνεται σύντομα, θα εκδοθούν τα απαραίτητα πιστοποιητικά και θα μπει στην γραμμή Μεσολόγγι - Κεφαλονιά - Ιθάκη. Σε ό,τι αφορά στην απόσυρση της πρότασης της εταιρείας, όπως είχε πει το Υπουργείο σε ανακοίνωση που απέστειλε στην ΑΙΧΜΗ...

Τι ανέφερε η ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας
Να υπενθυμίσουμε τι ανέφερε η ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας στις 13 Μαΐου, με αφορμή σχετικό ρεπορτάζ της ΑΙΧΜΗΣ λίγες ημέρες νωρίτερα και ενώ οι υποσχέσεις έλεγαν ότι από την 1η Μαΐου το πλοίο θα ξεκινούσε τα ταξίδια. «Με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ για «αυστηρά κριτήρια που θέτει το Υπουργείο Ναυτιλίας στο πλοίο που θα συνδέει το Μεσολόγγι με τα Ιόνια Νησιά» το Υπουργείο, με ανακοίνωσή του, διευκρινίζει τα εξής...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 13/06 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Το καράβι δεν πρόκειται να έρθει στο λιμάνι του Μεσολογγίου, σύμφωνα με τον μέτοχο της Ionion P. Lines Μ. Κατσαϊτη, και η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα Ιόνια Νησιά δεν πρόκειται να γίνει, τουλάχιστον για τη φετινή σεζόν, παρόλο που στο λιμάνι παρατηρούνται προετοιμασίες τις τελευταίες ημέρες και το κλίμα είναι πανηγυρικό.

Όπως έχει γράψει η ΑΙΧΜΗ πριν από μερικές ημέρες που το επιβεβαίωσε και το υπουργείο Ναυτιλίας με σχετικό δελτίου Τύπου, η πρόταση της εταιρείας Ionian P. Lines έχει αποσυρθεί και καμία άλλη πρόταση δεν έχει κατατεθεί για την φετινή χρονιά από άλλη εταιρεία για την σύνδεση με Κεφαλονιά και Ιθάκη.

Με απλά λόγια δεν πρόκειται να γίνει η ακτοπλοϊκή σύνδεση, και οι λόγοι έχουν αναφερθεί στο ρεπορτάζ της ΑΙΧΜΗΣ. Ωστόσο ο καπετάνιος και μέτοχος της Ionian P. Lines, Μάκης Κατσαΐτης εποικοινώνησε με το aixmi-news.gr και τόνισε ότι η δική του εταιρεία έχει αποσυρθεί, το καράβι δεν θα έρθει στο Μεσολόγγι και δεν πρόκειται για φέτος να γίνει η σύνδεση. Το όλο γεγονός είναι πολύ περίεργο αν αναλογιστεί κανείς πως στο κιόσκι που εγκαταστάθηκε αναφέρεται ως εταιρεία η Ionion P Lines!

Μάλιστα ο κ. Κατσαΐτης εμφανίστηκε έκπληκτος τονίζοντας ότι: «Λυπάμαι που προσπαθούν να μας εμπλέξουν σε πολιτικά παιχνίδια».

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

 

Πρέπει να ομολογήσει κανείς ότι οι εξελίξεις στο θαλάσσιο μέτωπο του λιμένα Μεσολογγίου είναι απογοητευτικές για τον κ. Καραπάνο. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

α) Με τον πλέον επίσημο και κατηγορηματικό τρόπο η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μεσολογγίου με τα Ιόνια Νησιά (Κεφαλονιά και Ζάκυνθο) πάει… περίπατο για μια ακόμα φορά. Αυτό επιβεβαιώνεται και από την επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας αλλά και από την απόσυρση ενδιαφέροντος από τη ναυτιλιακή εταιρεία κατά την τρέχουσα περίοδο.

β) Η επικοινωνιακή φιέστα - στα πλαίσια της εξωστρέφειας! - με το CRISTINA-O που… απέπλευσε για μέρη μακρινά, καταδεικνύει με τον πλέον πειστικό τρόπο, ότι όλα ήταν ενταγμένα σε μια “στρατηγική” χωρίς αρχή, μέση και τέλος. Και βέβαια, το CRISTINA-O δεν απέδωσε τα προβλεπόμενα ναύλα στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, πλην 950 ευρώ για ηλεκτρικό ρεύμα και 1.000 ευρώ για νερό, τη στιγμή κατά την οποία, σε άλλες λιμενικές εγκαταστάσεις, θα πλήρωνε χιλιάδες ευρώ για πέντε (5) μήνες πρόσδεσης και προσόρμισης, όπως έγινε στο λιμάνι Μεσολογγίου. Κατά τα άλλα οι “ημέτεροι” επισκέφθηκαν την θαλαμηγό στα πλαίσια της “εξωστρέφειας” ή της εσωστρέφειας;

γ) Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, στο οποίο προεδρεύει ο κ. Καραπάνος, με πρόσφατη απόφασή του (22 Απρίλιος 2019) ενέκρινε δαπάνες από οφειλές των Παρελθόντων Οικονομικών Ετών (ΠΟΕ) 104.278,93 ευρώ. Μεταξύ αυτών: απλήρωτοι οι ορκωτοί λογιστές, 22.320 ευρώ για παλιότερους διαχειριστικούς ελέγχους (2009-2014 και 2011-2014) τα έτη 2016 και 2017, απλήρωτος ο Χριστουγεννιάτικος διάκοσμος, 4.997,20 ευρώ (2016), απλήρωτα τα φωτιστικά σώματα Led, 4.984,80 ευρώ (2016), απλήρωτοι οι ξύλινοι διάδρομοι και οι κάδοι απορριμμάτων σε Τουρλίδα και Αγία Τριάδα, 4.521 ευρώ (2016), απλήρωτη η MARNET ATE, 24.800 ευρώ (2016) για μελέτη εναλλακτικών σεναρίων για πρόσδεση θαλαμηγών(!) στον λιμένα, απλήρωτες οι ομπρέλες θαλάσσης και τα δοχεία απορριμμάτων, 8.270 ευρώ (2016), απλήρωτη η παροχή υπηρεσιών για χωροθέτηση υδατοδρομίου, 4.990 ευρώ (2017) και τόσα άλλα!!!

Με δυο λόγια ο “αναμορφωτής” του λιμένα κ. Καραπάνος είναι πολλαπλά εκτεθειμένος σε όσα ψευδή κατά καιρούς διακινεί δεξιά και αριστερά. Και αυτό φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού. Το δε τελευταίο είναι το εξής: Τη στιγμή κατά την οποία γνωρίζει πλέον ότι δεν θα γίνει ακτοπλοϊκή σύνδεση, διαθέτει 35.000 ευρώ για κατασκευές (περίφραξη, στέγαστρο) και αποτύπωση του συγκεκριμένου χώρου, που υποτίθεται ότι προς το παρόν θα εξυπηρετήσουν μια ανύπαρκτη σύνδεση!! Το σίγουρο είναι ότι στα σίδερα που αυτή τη στιγμή εξέχουν στο υπό κατασκευή στέγαστρο, πιθανόν να βρουν πρόσδεση τα αδέσποτα…

Αυτά τα ολίγα και καλό Σαββατοκύριακο… Δέκα (10) μέρες μείνανε ακόμα.

 

ΥΓ 1. Μην αυτοπαρουσιάζεστε ως οι κύριοι παράγοντες για την θετική εξέλιξη στην Μαρίνα. Ο κ. Jo Mennen αναφέρθηκε ξεκάθαρα στο ποιος έβαλε πλάτη και βοήθησε την όλη υπόθεση, πράγμα το οποίο εσείς, σε σχετικό δελτίο τύπου, αποκρύψατε. Σας βλέπουν…

ΥΓ 2. Το θέμα με την ύδρευση του Αιτωλικού – ο ένας να πίνει με το λάστιχο και ο άλλος να φτύνει το νερό – θα μείνει στην ιστορία. Συνεχίστε έτσι τις επόμενες ημέρες, μπας και πείσετε και τους εαυτούς σας…

ΥΓ 3. Όπου ραχούλα, δρομάκι και στάνη, άσφαλτος και μπετόν, στις τελευταίες προ του… καταποντισμού ημέρες. Άτιμε Μαυρογιαλούρε…      

       

Πάνος Παπαδόπουλος

Επικεφαλής «Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ»

Δημοτικός Σύμβουλος

 

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

με την παράταξη «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ»

Σελίδα 1 από 6

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία