Αγγελίες    Επικοινωνία

Αξιότιμε κ. Κώστα Γαβρόγλου, Υπουργέ Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Πληροφορηθήκαμε ότι επετεύχθη η συνένωση του Πανεπιστημίου Πατρών με το Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδος, χωρίς να έχουμε ενημέρωση για το ποιες Σχολές και ποια Τμήματα θα ιδρυθούν στην πόλη μας αλλά και για το μέλλον των Σχολών που λειτουργούν πολλά χρόνια με επιτυχία.

Επειδή το θέμα θα βγει στη διαβούλευση και στη συνέχεια στην Επιτροπή της Βουλής παρακαλούμε να μας επιτραπεί να παρευρεθούμε κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής της Βουλής προκειμένου να ενημερωθούμε αλλά και να προβάλουμε τοι δίκαιο αίτημα για την αποκατάσταση της αδικίας που υπέστη η πόλη μας, από το "Σχέδιο ΑΘΗΝΑ"

Ι.Π. Μεσολογγίου 14/03/2019

Με τιμή

Η Συντονιστική Επιτροπή

Λάμπρος Φλώρος

Σταμάτης Κατσαβός

Σωκράτης Στέλλιος

Γεώργιος Κουτσοσπύρος

Μετά την συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου και τον Γ. Γραμματέα Ηλία Γεωργαντά η Πρύτανις του Πανεπιστημίου Πατρών Βενετσάνα Κυριαζοπούλου ενημέρωσε εγγράφως τα μέλη της Συγκλήτου για την γενική κατεύθυνση του Σχεδίου συγχώνευσης του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας με το Πανεπιστήμιο Πατρών Πατρών.

Η Πρύτανις απευθυνόμενη στους Συγκλητικούς τονίζει:

  • Σχολές και Τμήματα αποφασίζουν αν επιθυμούν να συμμετέχουν στο εγχείρημα.
  • Σεβαστή η απόφαση όσων δεν επιθυμούν και συνεχίζουμε με όσους συμμετέχουν.
  • Η Σύγκλητος με πλειοψηφία αποφασίζει τελικά ως αρμόδιο θεσμικό όργανο με Ακαδημαϊκά κριτήρια και λογική και με στρατηγικό στόχο για την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου μας.

Ειδικότρεα η κ. Κυριαζοπούλου επισημαίνει τα εξής:

1.Τα μέλη ΔΕΠ

Τα μέλη ΔΕΠ του ΤΕΙ θα ενταχθούν σε Γενικό Τμήμα του Πανεπιστημίου. Θα συνεχίσουν την εκπαίδευση των φοιτητών ΤΕΙ μέχρι την λήψη του πτυχίου τους. Όσοι απόφοιτοι ΤΕΙ επιθυμούν να φοιτήσουν σε Πανεπιστημιακά Τμήματα, θα συμμετέχουν σε κατατακτήριες εξετάσεις όπως ο νόμος ορίζει. Τα μέλη ΔΕΠ του ΤΕΙ που θα ενταχθούν στο Γενικό Τμήμα του Πανεπιστημίου, μπορούν να ζητήσουν μετακίνηση σε άλλο Τμήμα του Πανεπιστημίου που επιθυμούν ανάλογα της συνάφειας του γνωστικού τους αντικειμένου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

  1. Αριθμός εισακτέων

Παραμένει σταθερός και δεν θα αυξηθεί ο αριθμός των εισαγομένων φοιτητών

  1. Μετακινήσεις

Θα δοθεί δυνατότητα μετακίνησης, από Τμήματα που πιθανά θα αλλάξουν Σχολές η θα μετεξελιχθούν.

  1. Σχολές
     
    Δημιουργούνται οι εξής

Α. Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών (Αγρίνιο –Μεσολόγγι) όπου συζητούνται ακόμα τα Τμήματα

Β. Σχολή Επιστημών Αποκατάστασης της Υγείας για τα Τμήματα ΤΕΙ Επαγγελμάτων Υγείας.

Γ. Σχολή Νομικών και Πολιτικών Επιστημών με ένα Τμήμα Νομικής

  1. Προτεινόμενες Αλλαγές

Δ. Το Τμήμα της Πολυτεχνικής Σχολής , Διαχείρισης Περιβάλλοντος και φυσικών πόρων, να μετεξελιχθεί σε Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος με καθαρά Ακαδημαϊκά κριτήρια. Παραμένει πρόβλημα 5νταετίας που δεν τιμά το Πανεπιστήμιο και οφείλουμε από κοινού με την Πολιτεία να δώσουμε λύση. Το πρόγραμμα Σπουδών του θα προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και θα προκηρυχθούν θέσεις μελών ΔΕΠ συναφών γνωστικών αντικειμένων με το νέο χαρακτήρα του Τμήματος. Μέλη ΔΕΠ του Τμήματος μπορούν να μετακινηθούν.

Ε. Το Τμήμα κοινωνικής εργασίας να μετακινηθεί στη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, όπου υπάρχει πρόθεση δημιουργίας επί πλέον Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας καθώς και Ψυχολογίας.

Οι υπόλοιπες Σχολές παραμένουν ως έχουν.

Η Πρύτανις του Πανεπιστημίου Πατρών υπενθυμίζει για πολλοστή φορά ότι το Υπουργείο περιμένει προτάσεις για Ίδρυση Τμημάτων και Ινστιτούτα για το ΠΕΚ με τεκμηριωμένη Ακαδημαϊκή προσέγγιση.

 Πηγή: esos.gr

Ανακοίνωση εξέδωσαν οι φοιτητές της ΣΤΕ του ΤΕΙ δυτ. Ελλάδας για τις δηλώσεις του Υπ. Παιδείας σχετικά με την συγχώνευση του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας:

Ο υπουργός Παιδείας μετά τις ανακοινώσεις για το ΕΑΠ σε απάντηση σε δημοσιογράφο για το μέλλον του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας απάντησε πως προχωράει η συγχώνευση του με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Πιο συγκεκριμένα για την σχολή της ΣΤΕ είπε πως θα προχωρήσει όπως και το ΤΕΙ Θεσσαλίας και ότι θα ανακοινωθεί επίσημα την επόμενη εβδομάδα. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο για το ΤΕΙ Θεσσαλίας προχωράνε στην συγχώνευση των τριών τμημάτων της ΣΤΕ σε ένα ενιαίο τμήμα που ονομάζεται μηχανικών Ενέργειας και Περιβάλλοντος. Δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο από την κυβέρνηση που είναι ο πιο άξιος συνεχιστής των προηγούμενων, με τα μέτρα που έχει πάρει για την Παιδεία, με την συνεχόμενη υποβάθμισης της. Με την παγίωση της υποχρηματοδότησης των Ιδρυμάτων, είναι η πρώτη κυβέρνηση που φέρνει δίδακτρα σε προπτυχιακό επίπεδο. Είναι αυτή που εμπλέκει ακόμα περισσότερο τις εταιρίες μέσα στις σχολές μας, που προχωρά τα διετή προγράμματα σπουδών για να βγάλει ακόμα πιο φθηνούς μηχανικούς.

Ας μας απαντήσει λοιπόν η Κυβέρνηση τι Πανεπιστημιοποίηση είναι αυτή που φέρνει; Με τα μεταβατικά τμήματα που θα υπολειτουργούν; Γιατί έχουμε πείρα από τέτοια τμήματα και τι κατάσταση επικρατεί. Με το πτυχίο μας που δεν θα έχει κανένα αντίκρισμα καθώς δεν θα υπάρχει το τμήμα που σπουδάζαμε; Είναι αναβάθμιση η αντιεπιστημονική συγχώνευση των τμημάτων μας σε ένα γενικό τμήμα; Ποιον εξυπηρετούν τα διετή προγράμματα που θα φτιάξει, την επιστήμη;

Από όλα τα παραπάνω καταλαβαίνουμε τις στοχεύσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για την Παιδεία. Με γνώμονα την εξασφάλιση ακόμα πιο φθηνού εργατικού δυναμικού, την μείωση της χρηματοδότησης των Ιδρυμάτων, την όξυνση της εμπορευματοποίησης της μόρφωσης προχωρά και την συγχώνευση των τμημάτων μας. Γιατί σε καμία περίπτωση αυτή δεν εξυπηρετεί τις δικές μας ανάγκες.

Εφόσον η κυβέρνηση θέλει να προχωρήσει σε πανεπιστημιοποίηση της σχολής μας γιατί δεν υιοθετεί τα δικά μας αιτήματα όπως:

Όχι στο νέο Νομοσχέδιο για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Όχι στην συγχώνευση και κατάργηση τμημάτων.

Σε κάθε επιστημονικό αντικείμενο να υπάρχει ένα και μοναδικό πτυχίο, πανεπιστημιακού επιπέδου.

Το πτυχίο είναι η μοναδική προϋπόθεση για την πρόσβαση στο επάγγελμα και εμπεριέχεται σε αυτό όλη η απαραίτητη γνώση για την κατανόηση και αφομοίωση του επιστημονικού αντικειμένου και για την άσκηση του αντίστοιχου επαγγέλματος.

Όχι στην κατηγοριοποίηση ιδρυμάτων, πτυχίων και αποφοίτων, που διευρύνεται σήμερα με τα διετή και μονοετή προγράμματα σπουδών.

Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης στο ύψος των αναγκών. Αποκλειστικά δωρεάν σπουδές. Δωρεάν σίτιση - στέγαση - μετακίνηση - αναλώσιμα - υλικά. Προσλήψεις μόνιμου διοικητικού και εκπαιδευτικού προσωπικού ώστε να καλύπτονται με επάρκεια όλες οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι υπηρεσίες του ιδρύματος.

Κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας του ιδρύματος. Έξω οι εταιρείες από τις σχολές.

Πλήρη και σταθερή εργασία με δικαιώματα για όλους τους αποφοίτους. Κανένας απόφοιτος με μισθό κάτω από 751 ευρώ». Πρακτική άσκηση με ευθύνη του Ιδρύματος με εργασιακά δικαιώματα και μισθό 751 ευρώ.

 

Αυτό σημαίνει για εμάς πανεπιστημιοποίηση και αναβάθμιση των σπουδών μας. Αυτές είναι οι ανάγκες των σπουδαστών το 2019

Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αποτελεί αιτία πολέμου.

Γιατί καταστρέφει τα όνειρα μας να δουλέψουμε στο αντικείμενο που σπουδάζουμε, γιατί πάνε στράφι οι δικοί μας κόποι και των γονιών μας για να περάσουμε σε αυτή την σχολή.

Τώρα δίνουμε την μάχη για να μην περάσει αυτό το Νομοσχέδιο που καταστρέφει τις σπουδές μας

Προχωράμε πιο μαζικά δίνουμε απάντηση στην Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Οι σπουδαστές της ΣΤΕ του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας δεν είναι στο τσεπάκι σας. Εμείς παλεύουμε για πραγματική αναβάθμιση των σπουδών μας για δουλειά με δικαιώματα.

Προχωράμε σε:

Κατάληψη της Κεντρικής Διοίκησης την Παρασκευή 8/3

Κινητοποίηση στην Σύγκλητο την Τρίτη 12/3 στις 10:30

Συνάντηση με τον Δήμαρχο Πάτρας την Τρίτη 12/3 στις 12:00

Γενικής Συνέλευση του Συλλόγου την Τρίτη 12/3 στις 14:00 στο Μεγάλο Αμφιθέατρο για την συνέχιση του αγώνα μας

Συνέχεια των περιοδειών μας στα περιφερειακά τμήματα για τον κοινό συντονισμό μας

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΕφ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ

Με αφορμή δημοσιεύματα ιστοσελίδων που βασίζονται σε δήθεν οριστική απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου για έναρξη των μαθημάτων στις 9 το πρωί το Υπουργείο, επισημαίνει:

Η ερώτηση του δημοσιογράφου κατά τη συνέντευξη Τύπου στη Θεσσαλονίκη ήταν εάν θα ισχύσει το κουδούνι στις 9:00 στα σχολεία από Σεπτέμβριο.

Η απάντηση του Υπουργού στη ερώτηση ήταν σαφής: «Περιμένουμε την επόμενη εβδομάδα το πόρισμα της επιστημονικής επιτροπής».

Συνεπώς, σε καμία οριστική απόφαση δεν αναφέρθηκε στην απάντηση του ο υπουργός, όπως ψευδώς γράφτηκε. Συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ έσπευσαν όχι μόνο να πάρουν θέση αλλά και να ασκήσουν κριτική για μια δήλωση που ποτέ δεν έγινε.

Η συγκεκριμένη σκέψη που εξαγγέλθηκε κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, δεν μπορεί να οριστικοποιηθεί εάν δεν προηγηθεί, όπως έχει πολλές φορές δηλώσει ο κ. Γαβρόγλου, η επιστημονική τεκμηρίωση από την επιτροπή που μελετά το θέμα και, φυσικά, η διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα και τους εκπροσώπους της.

«Προχωράμε άμεσα στο διορισμό των 4500 εκπαιδευτικών. Έως τις 15 Μαρτίου θα έχει ανοίξει η προκήρυξη μέσω ΑΣΕΠ», δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, κατά την περιοδεία του σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στη Φλώρινα.

Στη διάρκεια της επίσκεψής του στις εγκαταστάσεις του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Φλώρινας και στην εκτενή συζήτηση που ακολούθησε με τον σύλλογο διδασκόντων των δύο σχολείων, ο υπουργός Παιδείας ενημέρωσε ότι, κατόπιν συνεννόησης και με την αρμόδια υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, Θα εκδοθεί μία πράξη υπουργικού συμβουλίου, που θα κατοχυρώνει τη δυνατότητα προκήρυξης των 5.250 μόνιμων θέσεων εκπαιδευτικών, για τις προσλήψεις που έχουν προγραμματιστεί για το 2020.

Απαντώντας σε ερωτήσεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται για περισσότερα από 10 χρόνια ως αναπληρωτές, ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε ότι, κατά τη συζήτηση που έγινε εντός της Βουλής, πρότεινε στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και στην αρμόδια για θέματα εκπαίδευσης της ΝΔ, Νίκη Κεραμέως, ανεξάρτητα από το ποιο κόμμα θα βρίσκεται στην κυβέρνηση να δεσμευτούν και να ψηφίσουν την πρόταση της κυβέρνησης για πρόσληψη 15.000 εκπαιδευτικών, με άξονα διορισμού τους έως το 2022, αλλά μέχρι στιγμής -και ξέρουμε γιατί- δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση, κατέληξε ο υπουργός.

Για τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται στο πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή» (ΜΝΕΑ) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και λήγει το 2020, υποσχέθηκε ότι θα συνεχιστεί η λειτουργία και πέραν του 2020. Χαρακτήρισε ως απαράδεκτη τη στάση πολλών δημάρχων απέναντι στους εκπαιδευτικούς των παραμεθόριων περιοχών και με αφορμή τη δυσκολία ενοικίασης διαμερισμάτων που υπάρχει εξαιτίας της γνωστής πλατφόρμας, ανακοίνωσε ότι ξεκινά μια προσπάθεια σε συνεργασία με τις «Κτιριακές υποδομές» να αξιοποιηθούν κτίσματα που ανήκουν στο Δημόσιο και να δημιουργηθούν κοινωνικές κατοικίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να υπηρετούν σε περιοχές, όπου υπάρχει σοβαρό πρόβλημα εξεύρεσης στέγης.

Απευθυνόμενος, δε, στους 50 και πλέον εκπαιδευτικούς, σημείωσε ότι ο μοναδικός πυλώνας που στα σκληρά χρόνια των μνημονίων δεν κατάρρευσε ήταν η εκπαίδευση και αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί σήκωσαν αυτό το φορτίο, προσθέτοντας ότι αυτή η κυβέρνηση το αναγνωρίζει στο πρόσωπό τους.

Ο υπουργός Παιδείας είχε κατ’ ιδίαν συνομιλίες με τους μαθητές των ΕΠΑΛ, τους εξήγησε ότι τα ποσοστά με τα οποία εισάγονταν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα συνεχίσουν να υφίστανται, αλλά για τα ΑΕΙ της χώρας. Εξήγησε αναλυτικά τον θεσμό των διετών προγραμμάτων σπουδών για τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ που θα λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο στα περισσότερα πανεπιστήμια της χώρας, όπου θα παρέχουν εκτός του πτυχίου Ειδικότητας και την επαγγελματική άδεια χωρίς να χρειάζεται ο απόφοιτος να δίνει εξετάσεις πιστοποίησης.

Ο υπουργός ανακοίνωσε, επίσης, τη λειτουργία διετούς σχολής Αμπελουργίας και Οινοποιίας στο Αμύνταιο και πρόσθεσε ότι οι διδάσκοντες, σε ποσοστό 30%, θα είναι από το πανεπιστήμιο και το υπόλοιπο ποσοστό από εξειδικευμένα τεχνικά και επιστημονικά στελέχη από την αγορά εργασίας. «Όσο θα προχωρά η υλοποίηση αυτού του μέτρου δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης και τα διάφορα ΙΕΚ που λειτουργούν στη χώρα», σημείωσε.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Για προσβλητικό εμπαιγμό εις βάρος τόσο των φιλολόγων όσο και της κλασικής παιδείας στο σύνολό της, κάνει λόγο η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ) σχετικά με τις εξαγγελίες του υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου για το μάθημα των Λατινικών, και υπογραμμίζει τα εξής:
«Δύο αλλεπάλληλα βαρύτατα πλήγματα δέχθηκαν πρόσφατα τα φιλολογικά μαθήματα και κατ’ επέκτασιν η ανθρωπιστική παιδεία. Το πρώτο σχετίζεται με την πρόσφατη εξαγγελία από την Πολιτεία περί οριστικής κατάργησης του μαθήματος των Λατινικών από τα υποχρεωτικώς διδασκόμενα και πανελλαδικώς εξεταζόμενα για την εισαγωγή των υποψηφίων του τομέα των Ανθρωπιστικών Επιστημών στα ΑΕΙ. Το δεύτερο αφορά μια νεότερη προφορική εξαγγελία σύμφωνα με την οποία το μάθημα εντάσσεται στα επιλεγόμενα και μόνον σχολικώς εξεταζόμενα μαθήματα, γεγονός που οδηγεί στην ουσιαστική υποβάθμιση και πραγματική κατάργησή του.

Η δεύτερη μάλιστα υπουργική εξαγγελία ισοδυναμεί με προσβλητικό εμπαιγμό εις βάρος τόσο των φιλολόγων όσο και της κλασικής παιδείας στο σύνολό της, καθώς συνοδεύεται από απαξιωτικά για το μάθημα και αντιεπιστημονικά επιχειρήματα, σύμφωνα με τα οποία το μορφωτικό αυτό αντικείμενο ενδιαφέρει λιγότερο τους νέους και πως «τα Λατινικά οριακά είναι χρήσιμα στη Φιλολογία και την Αρχαιολογία»(!)».
Οι φιλόλογοι επισημαίνουν: «Λυπούμεθα, και ως φιλόλογοι αλλά και ως δάσκαλοι, για την κακή διαπαιδαγώγηση την οποία, εκτός των άλλων, ασκεί το Υπουργείο διακρίνοντας τους τομείς της ανθρώπινης γνώσης και του ανθρώπινου πολιτισμού σε περισσότερο και λιγότερο ενδιαφέροντες και χρήσιμους(!).

Εξάλλου με τα έωλα αυτά επιχειρήματα το Υπουργείο φαίνεται να αγνοεί επιδεικτικά τις εντονότατες διαμαρτυρίες όχι μόνον των φιλολόγων, της Επιστημονικής μας Ένωσης και των Τοπικών μας Συνδέσμων, αλλά και του συνόλου των Τμημάτων Φιλολογίας των Φιλοσοφικών Σχολών της χώρας μας (Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων, Κρήτης, Κομοτηνής και Πελοποννήσου), όπως και των τμημάτων ξένων φιλολογιών (Αγγλικής, Ισπανικής, Γερμανικής) και διακεκριμένων κλασικών φιλολόγων, ελλήνων και ξένων».Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων θεωρεί ότι η γενική αυτή αποδοκιμασία αφαιρεί κάθε δικαίωμα για εφαρμογή αυτού του αντιπνευματικού μέτρου, το οποίο κατ’ ουσίαν αποκόπτει την εκπαίδευση από τις ρίζες του ευρωπαϊκού πολιτισμού και των ευρωπαϊκών γλωσσών και παραβλέπει την στενή και αμφίδρομη ιστορική και πολιτισμική σχέση της ελληνικής ιστορίας με τη ρωμαϊκή.
Η απάντηση του υπουργείου Παιδείας
Το υπουργείο Παιδείας, με αφορμή την ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για το μάθημα των Λατινικών, τονίζει:Η πρόσφατη πρόταση του Υπουργού Κώστα Γαβρόγλου για εισαγωγή του μαθήματος των Λατινικών ως μάθημα επιλογής στην Γ’ Λυκείου δεν είναι δυνατόν να προκαλεί τέτοιου είδους αντίδραση από όσους εμφανίζονται ως υποστηρικτές του μαθήματος.
Τα μαθήματα επιλογής, που εντάσσονται στο Πρόγραμμα Σπουδών, αποτελούν σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και δεν μπορεί να απαξιώνονται, πόσω μάλλον από επιστημονικές ενώσεις.Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της διαβούλευσης θα εξετάσει κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη θέση.

Πηγή: protothema.gr

Σελίδα 3 από 11

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία