Αγγελίες    Επικοινωνία

Άναψαν τα αίµατα

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 10/03/2016

 

Καραπάνος και Βαρεµένος διασταύρωσαν τα ξίφη τους στο περιθώριο της διαβούλευσης της 6ης ΥΠΕ για το µέλλον των νοσοκοµείων του νοµού.

Σύµφωνα µε πληροφορίες, ο Γ. Βαρεµένος ενοχλήθηκε από την κριτική που άσκησε ο δήµαρχος στην επαπειλούµενη, νέα υποβάθµιση της πόλης του µέσω του νοσοκοµείου, και στο περιθώριο της εκδήλωσης τον κάλεσε για.. εξηγήσεις...

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα ή να κατεβάσετε και ηλεκτρονικά την έκδοση ή τις εκδόσεις της εφημερίδας που θέλετε εδώ

Τη διαβεβαίωση ότι η εκτροπή του Αχελώου δεν θα προχωρήσει, για λόγους που αναλυτικά έχει αναπτύξει προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ και μετεκλογικά η κυβέρνησή του, επανέλαβε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Πάνος Σκουρλέτης στη συνάντηση που είχε με τον Β’ Αντιπρόεδρο της Βουλής, βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας Γιώργο Βαρεμένο. Και τόνισε ότι οποιαδήποτε έργα γίνονται ή θα γίνουν στη Θεσσαλία σχετικά με τη διαχείριση των υδάτων, δεν συνδέονται με την εκτροπή όπως είχαν σχεδιάσει οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

Ο Υπουργός έκανε δεκτό το αίτημα του Γιώργου Βαρεμένου για συνάντησή του με την Επιτροπή Φορέων Αιτωλοακαρνανίας Κατά της Εκτροπής του Αχελώου.

 Από το γραφείο Τύπου του βουλευτή Γιώργου Βαρεμένου

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 11/02/2016

 

Toυ Γιωργου Θ. Γεωργόπουλουgeorgopoulos-nea-2015.jpg

Πριν αποφασίσω να γράψω αυτό εδώ το άρθρο, διάβασα με μεγάλη προσοχή τόσο το ρεπορτάζ της ΑΙΧΜΗΣ, για το θέμα της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου - Κρυονερίου, που έφερε στη Βουλή ο κ. Βαρεμένος, όσο και τις αντιρρήσεις του κ. Β. Μπρούμα, που τις εξέφρασε δημόσια από τις στήλες της εφημερίδας.

Σε όσα διάβασα γύρω από το υπόψη θέμα, ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να διακρίνω ούτε κατ’ ελάχιστον να έχουν ειπωθεί προσβλητικά σχόλια κατά του κυρίου βουλευτή μας. Αυτού δοθέντος λοιπόν, αναρωτιέμαι τι ήταν αυτό για το οποίο θίχθηκε ο κ. Βαρεμένος και αναγκάστηκε να ξεσηκώσει θύελλα απειλών κατά του εκδότη της ΑΙΧΜΗΣ, (βλέπε φύλλο της 4/2/2016).

Εγώ, δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τα όσα, με κριτικό πνεύμα, δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα από τον εκδότη της και από τον κ. Μπρούμα. Θεωρώ ότι, σύμφωνα με το άρθρο 14, § 1 & 2 του Συντάγματος, ο κάθε πολίτης, έχει αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράζει τους στοχασμούς του, τηρώντας τους Νόμους του Κράτους, απαγορευομένης ταυτόχρονα της λογοκρισίας του Τύπου. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια είναι δυνατόν να γίνεται και σχολιασμός των πράξεων των πολιτικών μας ταγών, αρκεί βέβαια αυτός ο σχολιασμός να στηρίζεται στη λογική και σε πραγματικά και όχι σε υποθετικά γεγονότα.

Για να δούμε στην παρούσα διαμάχη κατά πόσον, ο κ. Βαρεμένος, έχει δίκαιο ή άδικο, θα πρέπει να θυμηθούμε τα δύο πραγματικά γεγονότα που παίρνουν μέρος σε αυτή τη διαμάχη και να τα σχολιάσουμε καλόπιστα και με λογικά επιχειρήματα.

Το πρώτο πραγματικό γεγονός είναι ότι μπροστά μας έχουμε ένα φλέγον θέμα που καίει, και όχι απλά απασχολεί, το νομό μας. Είναι το ασφαλιστικό και το φορολογικό των αγροτών, των αλιέων και των ελεύθερων επαγγελματιών. Νομίζω ότι είναι περιττό να τονίσω πόση άμεση σχέση έχει το θέμα αυτό με την επιβίωση μεγάλου μέρους του χειμαζόμενου πληθυσμού της Αιτωλ/νίας και με πόση σοβαρότητα θα πρέπει αυτό να αντιμετωπισθεί από την κυβέρνηση και όλα τα κόμματα της Βουλής. Κατά συνέπεια, τόσο ο κ. Βαρεμένος όσο και όλοι οι άλλοι βουλευτές του Νομού, θα έπρεπε, λογικά, να το έχουν στην κορυφή της ατζέντας τους και να βρίσκονται συνεχώς δίπλα στους αγρότες και επαγγελματίες του Νομού, για να ακούσουν τα προβλήματά τους από πρώτο χέρι και όχι από τα διάφορα τηλεοπτικά παράθυρα και από συζητήσεις στο καφενείο της Βουλής.

Το δεύτερο πραγματικό γεγονός, που καλούμαστε να σχολιάσουμε, είναι η ανάγκη επαναλειτουργίας μιας νεκρής σιδηροδρομικής γραμμής, η έλλειψη της οποίας, επί δεκαετίες, ουδόλως μας έχει γίνει αισθητή. Αντίθετα μάλιστα, θα έλεγα ότι τώρα, με την κατασκευή της Ιονίας Οδού, μέσω της οποίας η απόσταση Αγρίνιο - Κρυονέρι θα καλύπτεται το πολύ μέσα σε 30 λεπτά, η σιδηροδρομική αυτή γραμμή δεν θα είναι μόνο άχρηστη αλλά και άκρως επικίνδυνη, αφού έχει κατασκευαστεί για να διέρχεται μέσα από τις κατοικημένες περιοχές, και μάλιστα χωρίς προστατευτικούς φράχτες.

Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, θα πρέπει να τονίσουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 51 παράγραφος 2 του Συντάγματος, οι βουλευτές αντιπροσωπεύουν το Έθνος. Αυτό σημαίνει ότι οι βουλευτές πρέπει να ψηφίζουν κατά συνείδηση και να μην εκπροσωπούν ειδικά όσους τους ψήφισαν ή μόνον τους πολίτες της εκλογικής τους περιφέρειας, και βεβαίως δεν είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις γνώμες αυτών. Αν έκαναν κάτι τέτοιο, η Βουλή δεν θα ήταν θεσμός εκπροσώπησης του λαού, αλλά θεσμός εξυπηρέτησης τοπικών συμφερόντων. Σύμφωνα με αυτά, θα μπορούσε κανείς να δικαιολογήσει τον κ. Βαρεμένο λέγοντας ότι η πρότασή του, για επαναλειτουργία της υπόψη σιδηροδρομικής γραμμής, υπεβλήθη στη Βουλή επειδή αποσκοπούσε στο γενικότερο συμφέρον της Ελλάδας, οπότε δεν μπορεί κανείς να του καταμαρτυρήσει άστοχη ενέργεια. Όμως, είναι πράγματι έτσι;

Όπως προανέφερα, η κατασκευή της Ιονίας Οδού, που όπως γνωρίζουμε προχωράει αρκετά γρήγορα, είναι σίγουρο ότι θα αποτελέσει μία οδική αρτηρία ταχείας κυκλοφορίας, της οποίας, το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της επαρχίας Μεσολογγίου, θα έχει την τύχη να κάνει καθημερινή χρήση. Από την άλλη, το κόστος λειτουργίας μιας σιδηροδρομικής γραμμής με περιορισμένο επιβατικό κοινό, προβλέπεται να καταστήσει τη γραμμή αυτή ασύμφορη με συνέπεια να καταργηθεί για άλλη μια φορά, που εκτιμώ θα είναι και η τελευταία. Άρα, τι έλαβε υπόψη του ο κ. Βαρεμένος για να προτείνει την επαναλειτουργία της; Δεν υπολόγισε ότι και αν ακόμα η Κυβέρνηση ενέκρινε την πρότασή του, θα έπρεπε να δαπανηθεί ένα σοβαρό ποσό για την επιδιόρθωση των καταστρεμμένων τμημάτων της γραμμής καθώς και για την τοποθέτηση φωτεινής σήμανσης και προστατευτικού κιγκλιδώματος στα τμήματά της που διέρχονται από τις κατοικημένες περιοχές; Από πού θα βρεθούν τόσα λεφτά για τη χρηματοδότηση ενός έργου αμφίβολης σκοπιμότητας;

Υποθέτω ότι, από αυτά που ανέφερα, πρέπει να γίνεται κατανοητό ότι η πρόταση του κ. Βαρεμένου, δεν είναι προς το συμφέρον ούτε της επαρχίας Μεσολογγίου ούτε και γενικότερα του ελληνικού λαού. Αν ήθελε ο κ. Βαρεμένος να παρακάμψει, για δικούς του λόγους, τα φλέγοντα προβλήματα τούτων των ημερών και έκρινε ότι θα έπρεπε να φανεί, με κάποιον τρόπο, χρήσιμος στην περιοχή που τον εξέλεξε βουλευτή, θα μπορούσε να επιλέξει προς επίλυση ένα ή δύο προβλήματα από μια μεγάλη σειρά προβλημάτων που ταλανίζουν την περιοχή μας. Για παράδειγμα αναφέρω, το θέμα του νοσοκομείου Μεσολογγίου, της Ακαδημίας Ελευθερίας, το μεγάλο θέμα καθαρισμού της λιμνοθάλασσας, την αξιοποίηση των αρχαιολογικών περιοχών των Οινιαδών, της Πλευρώνας, της Καλυδώνας, του Θέρμου, της Ναυπάκτου και τόσων άλλων μνημείων που έχουν παραμείνει, τουριστικά, στην αφάνεια.

Κατά την άποψή μου, ένας σύγχρονος έλληνας πολιτικός, που έχει να αντιμετωπίσει πληθώρα σοβαρών θεμάτων, πρέπει να διαθέτει το αξιοζήλευτο χάρισμα της φαντασίας. Όχι της αχαλίνωτης φαντασίας, που οδηγεί σε ανέφικτες και εξωπραγματικές ενέργειες, αλλά της φαντασίας που τον οδηγεί να προσαρμόζει την σκέψη του στην επίλυση των απλών ή των δυσεπίλυτων προβλημάτων. Με άλλα λόγια ό σύγχρονος πολιτικός θα πρέπει να συνδέει τη δημιουργική του φαντασία με τη λογική και τη θέληση να κατανοεί τα κρίσιμα προβλήματα του λαού.

Τέτοιους πολιτικούς χρειάζεται σήμερα η ταλαίπωρη Ελλάδα. Τους έχουμε; Ο κ. Βαρεμένος και όσοι συνέργησαν για την ανακατασκευή αυτής της σιδηροδρομικής γραμμής, γύρω στο 2004, και ακόμα όσοι πριν από ένα χρόνο, βλακωδώς, ψήφισαν την κατάργηση της Ακαδημίας Ελευθερίας, διαθέτουν αυτό το πολύτιμο χάρισμα της δημιουργικής φαντασίας; Την απάντηση την αφήνω στην κρίση των αναγνωστών.

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα ή να κατεβάσετε και ηλεκτρονικά την έκδοση ή τις εκδόσεις της εφημερίδας που θέλετε εδώ

 

Ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κατέθεσαν οι βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Μαρία Τριανταφύλλου και Γιώργος Βαρεμένος για τον ελλιπή ηλεκτροφωτισμό του οδικού δικτύου του νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Οι βουλευτές επισημαίνουν ότι στην ήδη επιβαρυμένη κατάσταση του οδικού δικτύου του νομού Αιτωλοακαρνανίας, έρχεται να προστεθεί και η έλλειψη ηλεκτροφωτισμού.

Όπως αναφέρουν, η ανάγκη για την ασφαλή κυκλοφορία των οδηγών των αυτοκίνητων, εξαρτάται άμεσα και από τον ηλεκτροφωτισμό του οδικού δικτύου. Το οδικό δίκτυο του νομού περιλαμβάνει, στο μεγαλύτερο μήκος του , οδόστρωμα κακής ποιότητας, που διέρχεται μέσα από οικισμούς και κατοικημένες περιοχές. Επισημαίνεται ότι για πολλά χρόνια το οδικό δίκτυο δεν έχει συντηρηθεί επαρκώς, με αποτέλεσμα σε πολλά σημεία να είναι τόσο φθαρμένο, που να καθίσταται επικίνδυνο για τα διερχόμενα οχήματα.

Οι δύο βουλευτές ρωτούν:

Γιατί κανένας από τους κόμβους - εισόδους, της πόλης της Ιεράς Πόλης του Μεσολογγίου, δεν ηλεκτροδοτείται, παρόλο που υπάρχουν αντίστοιχες κολώνες ηλεκτροφωτισμού;

Γιατί η επαρχιακή οδός Μεσολογγίου – Αγρινίου είναι χωρίς κολώνες ηλεκτροφωτισμού για αρκετά χιλιόμετρα και ειδικά στην περιοχή του φαραγγιού της Κλεισούρας;

Υπάρχει αντίστοιχη μελέτη ηλεκτροφωτισμού, συγκεκριμένα, για την επαρχιακή οδό Μεσολογγίου – Αιτωλικού, που εδώ και χρόνια, δεν περιλαμβάνει κολώνες ηλεκτροφωτισμού για αρκετά μεγάλη διαδρομή;

Υπάρχει πρόβλεψη ή σχεδιασμός από τους αρμόδιους φορείς για χρηματοδότηση εκτέλεσης έργου που θα περιλαμβάνει την επίλυση του προβλήματος για επαρκή ηλεκτροφωτισμό των παραπάνω οδικών κομβικών σημείων;

Ακολουθεί η ερώτηση αναλυτικά:

Θέμα: Ο ελλιπής ηλεκτροφωτισμός του επαρχιακού οδικού δικτύου του νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ενέκρινε, μια σειρά από παρεμβάσεις για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου της Δυτικής Ελλάδας, επαρχιακού και εθνικού, τη συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού, τον καθαρισμό των τάφρων και την αντιμετώπιση των κατολισθήσεων, προκειμένου να αρθεί η επικινδυνότητα και να θωρακιστεί η οδική ασφάλεια των πολιτών.

Η Εθνική Οδός, που περιλαμβάνει ο νομός Αιτωλοακαρνανίας, συνδέει το Αντίρριο με τα Ιωάννινα και διέρχεται από το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο και την Αμφιλοχία. Ένα μεγάλο μέρος των οχημάτων, που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο, θα διέρχεται από την Ιόνια Οδό , η οποία έχει αντικαταστήσει ήδη τμήματα του δρόμου. Το οδικό δίκτυο του νομού περιλαμβάνει, στο μεγαλύτερο μήκος του , οδόστρωμα κακής ποιότητας, που διέρχεται μέσα από οικισμούς και κατοικημένες περιοχές. Επισημαίνεται ότι για πολλά χρόνια δεν έχει συντηρηθεί, με αποτέλεσμα σε πολλά σημεία να είναι τόσο φθαρμένο, που να καθίσταται επικίνδυνο για τα διερχόμενα οχήματα.

Την παραπάνω κατάσταση επιδεινώνει σημαντικά ο ελλιπής ηλεκτροφωτισμός του επαρχιακού οδικού δικτύου. Ταξιδεύοντας κανείς, στην εθνική οδό Μεσολογγίου - Αγρινίου , απουσιάζει παντελώς η ηλεκτροδότησή του για αρκετά χιλιόμετρα. Στο ύψος του φαραγγιού της Κλεισούρας, που ουσιαστικά ο ταξιδιώτης περνάει μέσα από βουνά, ο λιγοστός φυσικός φωτισμός, επιβαρύνει την κατάσταση για αρκετές ώρες της ημέρας.

Οι τρεις κεντρικοί κόμβοι, εισόδου στην πόλη του Μεσολογγίου, είναι χωρίς φωτισμό εδώ και αρκετούς μήνες. Οι κάτοικοι, που μένουν σε κοντινά σπίτια, αναγκάζονται λόγω έλλειψης ηλεκτροφωτισμού του οδικού δικτύου, να κυκλοφορούν τις βράδυνες ώρες με φακούς ή με γιλέκα ειδικής σήμανσης, προς αποφυγήν κάποιου ατυχήματος, όταν διασχίζουν το οδόστρωμα.

Επίσης, στο οδικό δίκτυο της διαδρομής Μεσολόγγι – Αιτωλικό, ο επαρκής ηλεκτροφωτισμός απουσιάζει εδώ και αρκετά χρόνια. Το παραπάνω οδικό δίκτυο , αποτελεί διαδρομή συχνής διέλευσης και λόγω των προαναφερόμενων και υψηλής επικινδυνότητας . Η ανάγκη για την ασφαλή κυκλοφορία των οδηγών αυτοκίνητων και των πεζών είναι πρόδηλη.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, πως σε αρκετά σημεία του οδικού δικτύου του νομού Αιτωλοακαρνανίας, ενώ υπάρχουν αντίστοιχες κολώνες φωτισμού, αυτές βρίσκονται εκτός λειτουργίας.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα στην ευρύτερη περιοχή του οδικού δικτύου του νομού Αιτωλοακαρνανίας αναφέρονται τροχαία ατυχήματα ιδιαίτερα τις απογευματινές και νυχτερινές ώρες, αρκετά από τα οποία δυστυχώς θανατηφόρα.

Είναι γεγονός πως η προβληματική διαχρονικά κατάσταση του οδικού δικτύου του νομού χρήζει άμεσης αντιμετώπισης.

Πριν από λίγες ημέρες στα φανάρια του κόμβου της Αγριλιάς , του Δήμου Μεσολογγίου, ήρθε, να προστεθεί στα πολλά, που έχουν συμβεί στο συγκεκριμένο σημείο ένα ακόμη τροχαίο ατύχημα. Επίσης, όταν ένα 14χρονο κορίτσι επιχείρησε, να διασχίσει κάθετα την εθνική οδό με το ποδήλατό του, χτυπήθηκε από αυτοκίνητο, που εκείνη την ώρα περνούσε από το σημείο. Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στην αναγκαιότητα να βρεθεί άμεση λύση.

Μέχρι την παράδοση της Ιονίας οδού, το τωρινό οδικό δίκτυο, που εξυπηρετεί τους πολίτες της περιοχής, η ασφαλής και ολοκληρωμένη λειτουργία του ηλεκτροφωτισμού, στους κόμβους του Εθνικού Οδικού Δικτύου του νομού Αιτωλοακαρνανίας, αποκαθιστά την ασφαλή κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.

Επειδή, είναι επιβεβλημένη η συντήρηση του οδικού δικτύου, ώστε να εξασφαλίζονται στους πολίτες οι καλύτερες συνθήκες μετακίνησής τους

Επειδή, η άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων, ηλεκτροφωτισμού, του οδικού δικτύου έχει σκοπό τόσο την άρση της επικινδυνότητας του , όσο και την ασφαλή λειτουργικότητά του

Επειδή, τα θανατηφόρα ατυχήματα και νέων ανθρώπων, στο οδικό δίκτυο του νομού , παρουσιάζουν σημαντική αύξηση το τελευταίο χρονικό διάστημα

Επειδή , απομένει αρκετό χρονικό διάστημα, μέχρι την παράδοση της Ιόνιας Οδού, που θα εξυπηρετεί σημαντικό αριθμό πολιτών της ευρύτερης περιοχής

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  • Γιατί κανένας από τους κόμβους - εισόδους, της πόλης της Ιεράς Πόλης του Μεσολογγίου, δεν ηλεκτροδοτείται, παρόλο που υπάρχουν αντίστοιχες κολώνες ηλεκτροφωτισμού;
  • Γιατί η επαρχιακή οδός Μεσολογγίου – Αγρινίου είναι χωρίς κολώνες ηλεκτροφωτισμού για αρκετά χιλιόμετρα και ειδικά στην περιοχή του φαραγγιού της Κλεισούρας;
  • Υπάρχει αντίστοιχη μελέτη ηλεκτροφωτισμού, συγκεκριμένα, για την επαρχιακή οδό Μεσολογγίου – Αιτωλικού, που εδώ και χρόνια, δεν περιλαμβάνει κολώνες ηλεκτροφωτισμού για αρκετά μεγάλη διαδρομή;
  • Υπάρχει πρόβλεψη ή σχεδιασμός από τους αρμόδιους φορείς για χρηματοδότηση εκτέλεσης έργου που θα περιλαμβάνει την επίλυση του προβλήματος για επαρκή ηλεκτροφωτισμό των παραπάνω οδικών κομβικών σημείων.

Η ερωτώντες Βουλευτές

Τριανταφύλλου Μαρία

Βαρεμένος Γιώργος

Το γραφείο τύπου

Ερώτηση, προς τον κ. υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, κατέθεσαν οι βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Μαρία Τριανταφύλλου και Γιώργος Βαρεμένος, για την συντήρηση και την ανακατασκευή των εγκαταστάσεων των «παιδικών χαρών» του νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Όπως επισημαίνουν παρατηρείται καθυστέρηση, από πλευράς των οικείων Ο.Τ.Α, στην αντικατάσταση με άλλα, κατάλληλα όργανα και σε πολλές περιπτώσεις μέχρι και κλείσιμο «παιδικών χαρών».

Οι δύο βουλευτές ρωτούν, τον υπουργό Εσωτερικών, αν έχουν ξεκινήσει, από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Δημοτικών Αρχών του νομού μας, έλεγχοι σε όλες τις εγκαταστάσεις, ώστε να καταγράφουν οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν και αν υπάρχει οικονομική ενίσχυση των Δήμων για την προσαρμογή των «παιδικών χαρών», στις διατάξεις που ορίζονται από το νόμο.

 

Ακολουθεί η ερώτηση αναλυτικά:

Ερώτηση

Προς τον κ. Υπουργό

-Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Θέμα: Η συντήρηση και ανακατασκευή των παιδικών χαρών στους Δήμους του νομού της Αιτωλοακαρνανίας.

Το Μάιο του 2015, ο τότε Υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, καθόρισε με την υπ’ αρίθμ. 15/22-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ, πώς θα λειτουργούν οι «παιδικές χαρές» με ευθύνη του οικείου Ο.Τ.Α.

Σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο κάθε «παιδική χαρά» λειτουργεί με ευθύνη του Δήμου, ο οποίος λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία.

Όλες οι «παιδικές χαρές» πρέπει να ελεγχθούν, προκειμένου να πιστοποιηθούν και να λάβουν το ειδικό σήμα για την καταλληλότητα της λειτουργία τους.

Η αντίστοιχη εγκύκλιος, καλούσε τους Δήμους, να σφραγίσουν ή να αποξηλώσουν τις επικίνδυνες πλέον «παιδικές χαρές» στους χώρους της αρμοδιότητάς τους, εφόσον δεν πληρούν τις σύμφωνα με το Νόμο προδιαγραφές και δε φέρουν την προβλεπόμενη πιστοποίηση.

Σε περίπτωση ατυχήματος, που λαμβάνει χώρα σε προσβάσιμη παιδική χαρά, ακόμη και αν έχει τοποθετηθεί πινακίδα στην οποία αναγράφεται, ότι δεν διατίθεται πιστοποίηση, η χρήση της γίνεται υπ’ ευθύνη γονέων ή συνοδών και ο οικείος Δήμος εξακολουθεί να είναι υπεύθυνος για το συμβάν.

Έτσι οι υπηρεσίες των Δήμων του νομού, εξετάζοντας τις προϋποθέσεις και τη δομική αρτιότητα του εγκατεστημένου εξοπλισμού, έχουν προχωρήσει στην αποξήλωση επικίνδυνων οργάνων λόγω ακαταλληλότητας, ακόμη και σε αποψίλωση ολόκληρης της εγκατάστασης.

Παρατηρείται όμως καθυστέρηση, από πλευράς των οικείων ΟΤΑ, στην αντικατάσταση με άλλα κατάλληλα όργανα και σε πολλές περιπτώσεις ορισμένοι ΟΤΑ προχωρούν και σε κλείσιμο «παιδικών χαρών» επικαλούμενοι την οικονομική κρίση.

Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν, τη δυσμενή χρονική περίοδο, που πλέον οι παιδικές χαρές αποτελούν ένα από τα ελάχιστα μέρη, όπου τα παιδιά μπορούν, να έχουν πρόσβαση, δίχως την καταβολή κάποιου χρηματικού αντιτίμου. Οι προαναφερόμενοι κοινόχρηστοι χώροι πρέπει, να αναβαθμιστούν με τέτοιο τρόπο, ώστε, να είναι ελκυστικότεροι και φιλικότεροι προς τους πολίτες. Θα λειτουργήσουν ως σημεία αναψυχής και συνάντησης παιδιών, κατοίκων αλλά και επισκεπτών.

Επειδή, οι παιδικές χαρές είναι συνυφασμένες με την ανέμελη νεαρή ηλικία κάθε παιδιού.

Επειδή, οι παιδικές χαρές είναι το μέρος εξόρμησης, εκτόνωσης και συνάντησης με τους άλλους μικρούς φίλους.

Επειδή, η παιδική χαρά ήταν μέρος της καθημερινότητάς μας και κομμάτι της ζωής μας και πρέπει να ξαναγίνει.

Επειδή, ανάμεσα στις προτεραιότητές της πολιτείας είναι η ασφάλεια και η δωρεάν

ψυχαγωγία με την εκγύμναση των παιδιών στις παιδικές χαρές.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  1. 1.Υπάρχει χρονοδιάγραμμα και σχέδιο οικονομικής ενίσχυσης, των Δήμων του νομού Αιτωλοακαρνανίας, για την προσαρμογή των παιδικών χαρών, στις διατάξεις που ορίζονται από το νόμο, ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις αδειοδότησης και λειτουργίας τους;
  2. 2.Έχουν ξεκινήσει από τις αρμόδιες υπηρεσίες των δημοτικών αρχών του νομού Αιτωλοακαρνανίας έλεγχοι σε όλες τις παιδικές χαρές, ώστε να καταγράφουν ποιες προσαρμογές πρέπει να γίνουν σύμφωνα με τον νόμο, ώστε κάθε παιδική χαρά, στην κάθε πόλη, να αποκτήσει το απαιτούμενο σήμα πιστοποίησης και τους κανόνες ασφαλείας, που απαιτούνται για τα παιδιά;
  3. 3.Εάν έχουν πραγματοποιηθεί οι αντίστοιχοι έλεγχοι, πόσες παιδικές χάρες του νομού Αιτωλοακαρνανίας και σε ποιους Δήμους έχουν την απαιτούμενη πιστοποίηση;

Η ερωτώντες Βουλευτές

Τριανταφύλλου Μαρία

Βαρεμένος Γιώργος

Το γραφείο τύπου

Προς Γιώργο Βαρεµένο, Αθήνα

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 04/02/2016

 

Πέµπτη µεσηµέρι µας τηλεφώνησε ο βουλευτής του νοµού µας κ. Γιώργος Βαρεµένος και µας προειδοποίησε ότι θα κινήσει κάθε ποινική διαδικασία κατά της εφηµερίδας και θα φθάσει, µάλιστα, µέχρι τέλους γιατί δηµοσιεύσαµε «συκοφαντικό λίβελο» εναντίον του.

Είναι πάγια η τακτική ορισµένων ευαίσθητων εθνοπατέρων να βαφτίζουν «λιβέλους» την κριτική που τους ασκούν οι δηµοσιογράφοι ή απλοί πολίτες. Ο Γ. Βαρεµένος «θίχτηκε» από το άρθρο του κ. Βασίλη Μπρούµα «Ο Βαρεµένος παίζει µε το τρενάκι του» µε την οποία καυτηριαζόταν η ερώτηση του βουλευτή για την επαναλειτουργία της σιδηροδροµικής γραµµής σε µια χρονική συγκυρία όπου ο νοµός βράζει και κοινωνικές τάξεις είναι στο δρόµο διεκδικώντας την επιβίωσή τους. Κοινώς σα να του έλεγε ότι «ενώ ο κόσµος καίγεται ο βουλευτής χτενίζεται».

Δηλώνουµε στον κ. Γ. Βαρεµένο ότι δεν µας φοβίζει τίποτε και δεν θα σταµατήσουµε να φιλοξενούµε στο Μέσο µας κριτική για τους αιρετούς. Του γνωστοποιούµε επίσης, γιατί µε το Μεσολόγγι δεν έχει και ιδιαίτερες σχέσεις, ότι στην πόλη της ελευθερίας και της ελευθεροτυπίας δεν περνάνε τέτοιες πρακτικές φίµωσης που θα πλήξουν τον τοπικό Τύπο. Μας χαροποιεί δε ότι απ’ όλα τα µέσα που το δηµοσίευσαν, επέλεξε να... προειδοποιήσει εµάς, αυτό δείχνει ότι είµαστε αρκετά υπολογίσιµοι...

Εάν ο βουλευτής έχει χάσει την ψυχραιµία του και προσπαθεί να αποκρύψει την αλλαγή στάσης και την ψήφο σε επώδυνα µέτρα µε αγωγές σε Μέσα Μαζικής Ενηµέρωσης, τότε είναι δικό του πρόβληµα, όχι δικό µας. Όπως σπέρνει ο καθένας, θερίζει.

Κύριε Βαρεµένε ο δρόµος για τις ποινικές διαδικασίες είναι ελεύθερος και τα σκυλιά δεµένα. Τολµήστε το. Να πέσετε ακόµη πιο χαµηλά...

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΤΕΛΛΙΟΣ

Σελίδα 9 από 23

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία