Αγγελίες    Επικοινωνία

Νέες συλλήψεις στην Ιόνια Οδό!

Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στο 110ο χιλιόμετρο της Ιόνιας Οδού, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, τέσσερις αλλοδαποί, ηλικίας 45, 31, 28 και 23 ετών, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που τους διενεργήθηκε, διαπιστώθηκε ότι είχαν εισέλθει και διέμεναν παράνομα στη χώρα.

Γραφείο Τύπου Άστ. Δ/νσης Περ. Δυτ. Ελλάδας

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας θα ισχύσουν στην Ιόνια Οδό και συγκεκριμένα στην περιοχή της Αμφιλοχίας, με σκοπό την εκτέλεση εργασιών συντήρησης του οδοστρώματος.   

Ειδικότερα, από την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου και για διάστημα ενός μήνας, στο 108ο χλμ. η κυκλοφορίας θα διεξάγεται από μια λωρίδα κυκλοφορίας και στις δύο κατευθύνσεις.   

Σε περίπτωση ταχύτερης ολοκλήρωσής των εργασιών, θα ισχύσει αποκατάσταση της κυκλοφορίας, νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο.

Η Νέα Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν µε στόχο την πλήρη ενημέρωσή τους.

Η Νέα Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τη  σχετική σήμανση και να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από το εν λόγω τμήμα.

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για την ειδική έκδοση της εφημερίδας Πελοπόννησος για το 7ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Δυτικής Ελλάδας, έγραψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Νέας και Κεντρικής Οδού, Στέλιος Πενθερουδάκης.

Σημειώνει πως με την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού, άλλαξε ο οδικός χάρτης της Ελλάδας. Υπογράμμισε όμως πως είναι σε αναμονή για την εκτέλεση νέων έργων όπως είναι η σύνδεση με το Αγρίνιο, την επέκταση μέχρι Κακαβιά, την σύνδεση με το λιμάνι του Αστακού αλλά και την πόλη της Φιλιππιάδας.

Πιο συγκεκριμένα το άρθρο του επικεφαλής της Νέας Οδού αναφέρει τα παρακάτω:

Η Ιόνια Οδός είναι πολλά περισσότερα από τα 196 χιλιόμετρα, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου. Είναι ένα έργο πνοής, που ήρθε να καλύψει μια απαίτηση ετών, να βγάλει την Ήπειρο από την απομόνωση, να συνδέσει ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα και να γίνει σημείο αναφοράς για το μέλλον.

Είναι ένας αυτοκινητόδρομος κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη, σε ένα περιβάλλον με ιδιαίτερες γεωλογικές συνθήκες, έντονο ανάγλυφο και υψηλές γεωτεχνικές προκλήσεις. Είναι ένα έργο που διασχίζει δύο περιφέρειες και τέσσερις νομούς, δέκα δήμους και οδηγεί όχι μόνο τη Δυτική αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα προς την ανάπτυξη σήμερα και στο μέλλον.

Με την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού ο οδικός χάρτης της Δυτικής Ελλάδας άλλαξε. Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα, το ταξίδι από το ταξίδι από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα έχει μετατραπεί σε μια ασφαλή, άνετη διαδρομή της 1 ώρας και 40 λεπτών. Μια διαδρομή που προσφέρει μια νέα οδηγική εμπειρία, με αιχμή την οδική ασφάλεια και την ποιοτική εξυπηρέτηση.

Η οδική ασφάλεια αποτελεί μια εξίσωση πολλών παραγόντων

Η οδική ασφάλεια αποτελεί μια εξίσωση πολλών παραγόντων. Ρόλο πρωταγωνιστικό κατέχουν το όχημα και η κατάστασή του, οι καιρικές και κυκλοφοριακές συνθήκες, η κατάσταση του αυτοκινητόδρομου και βεβαίως ο οδηγός. Η Ιόνια Οδός, είναι ένας, σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που κατασκευάστηκε με άξονα τα πλέον υψηλά standard παγκοσμίως. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στο γεωμετρικό σχεδιασμό, στις κυκλοφοριακές μελέτες και στις μελέτες σήμανσης ασφάλισης.

Επιπλέον, η Νέα Οδός, η εταιρία που έχει αναλάβει την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία της Ιόνιας Οδού, έχει σχεδιάσει και προσφέρει σε κάθε οδηγό που χρησιμοποιεί την Ιόνια Οδό ένα σύνολο υπηρεσιών οδικής ασφάλειας και ποιοτικής εξυπηρέτησης, όπως τετραψήφιο αριθμό έκτακτης ανάγκης, 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας, κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και ειδικά κέντρα διαχείρισης κυκλοφορίας σηράγγων, SOS τηλέφωνα, δωρεάν οδική βοήθεια, αλλά και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α), χώρους προσωρινής στάθμευσης με υποδομές ατομικής υγιεινής κ.α.

Όλα τα παραπάνω, οδηγούν σε 5 φορές μικρότερους δείκτες ατυχημάτων σε σχέση με τους αντίστοιχους στα λοιπά οδικά δίκτυα, ενώ και τα δυστυχήματα είναι μειωμένα έως και 65%. Από την ασφάλειας και μόνο η οικονομική – κοινωνική συνεισφορά της Ιόνιας Οδού να αποτιμάται σε ποσό άνω των 500 εκατ. ευρώ στο σύνολο της διάρκειας παραχώρησης.

Παράλληλα ο αυτοκινητόδρομος συμβάλει άμεσα και καθοριστικά στην ανάπτυξη της περιοχής, καθώς πέραν των 250 νέων θέσεων εργασίας, η συνολική Οικονομική και κοινωνική συνεισφορά του εκτιμάται πως θα ξεπεράσει τα 3 δις. ευρώ στο σύνολο της διάρκειας της παραχώρησης.

Ατενίζοντας πλέον το μέλλον με αισιοδοξία, αναμένουμε την ανάληψη πρωτοβουλιών, προκειμένου να περάσουμε στη νέα εποχή έργων που θα συμπληρώσουν την Ιόνια Οδό, επιταχύνοντας περεταίρω την ανάπτυξη.

Ανάμεσα στα έργα αυτά συγκαταλέγονται:

Η Σύνδεση Λιμένος Αστακού με την Ιόνια Οδό μέσω σύγχρονο αυτοκινητοδρόμου μήκους 25 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Αγίου Ηλία έως τον Λιμένα Αστακού. Για το έργο αυτό, υπάρχει προμελέτη & είμαστε ανοιχτοί να συζητήσουμε για τους όρους συγχρηματοδότησης.

Η Σύνδεση με την Αλβανία, μέσω της συνέχειας της Ιόνιας Οδού από τον Ανισόπεδο Κόμβο Εγνατίας μέχρι το συνοριακό σταθμό Κακαβιάς μήκους 70χλμ. Για το έργο αυτό υπάρχουν οριστικές μελέτες από την Περιφέρεια Ηπείρου και το έργο είναι ώριμο προς κατασκευή.

Η Σύνδεση της πόλης Αγρινίου με την Ιόνια Οδό στον Ανισόπεδο Κόμβο Αγγελοκάστρου, μήκους περίπου 20χλμ., για το οποίο υπάρχει προμελέτη, είναι αίτημα των κατοίκων Αγρινίου και είμαστε ανοιχτοί σε σχέση με τους όρους συγχρηματοδότησης.

Η Παράκαμψη Φιλιππιάδας και η σύνδεσή της σύνδεση της Ιόνιας Οδού με την Πρέβεζα, μήκους 5 χλμ. Υπάρχουν οι μελέτες & το έργο είναι ώριμο προς κατασκευή.

Όραμα και διάθεση υπάρχουν. Το ίδιο και οι προϋποθέσεις. Όλα τα άλλα είναι ζήτημα χρόνου.

Νίκος Καραγιάννης

 

Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στην Ιόνια Οδό, στο ύψος της Ρίγανης, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, δύο ημεδαποί άνδρες ηλικίας 29 και 33 ετών, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε αυτοκίνητο που επέβαιναν, βρέθηκε στην κατοχή τους και κατασχέθηκε μια μεταλλική συσκευή με υπολείμματα κοκαΐνης και μια συσκευασία που περιείχε (20) γραμμάρια κάνναβης.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου.

Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτ. Ελλάδας

Κύριε Υπουργέ,

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι η κλιματική αλλαγή, ένα φαινόμενο σε εξέλιξη που προβληματίζει τη διεθνή κοινότητα, έχει σοβαρές επιπτώσεις και στη χώρα μας. Οι επιπτώσεις έχουν περιβαλλοντικό χαρακτήρα (αύξηση θερμοκρασιών, βροχοπτώσεων και της στάθμης της θάλασσας) και πλέον πλήττουν συχνά- ανάλογα με τη σφοδρότητα των φαινομένων- τις υποδομές, το αστικό περιβάλλον, την αγροτική παραγωγή, τα μνημεία και την πολιτιστική κληρονομιά. Πρόσφατα, βιώσαμε όλοι τις φονικές πλημμύρες στη Δυτική Αττική και τη Χαλκιδική, όπως επίσης και την καταστροφική κακοκαιρία στην Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα και Μεσσηνία.

Πιο συγκεκριμένα, στην Αιτωλοακαρνανία, τα δύο τελευταία χρόνια, τα αλλεπάλληλα φαινόμενα βροχοπτώσεων προκάλεσαν ανυπολόγιστες ζημιές στους Δήμους Ναυπακτίας, Αγρινίου, Μεσολογγίου και Αμφιλοχίας. Περιουσίες και καλλιέργειες καταστράφηκαν, ενώ εκτεταμένες ζημίες σημειώθηκαν και στις δημόσιες υποδομές. Η πολιτεία, ως όφειλε, σε κάθε περίπτωση επέδειξε ταχύτητα και κήρυξε τους εν λόγω δήμους σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ώστε να ενεργοποιηθούν άμεσα οι μηχανισμοί αποκατάστασης των ζημιών (υποδομές, παροχές ύδατος και ρεύματος, διευθέτηση ρεμάτων κλπ) και να παρασχεθούν διευκολύνσεις σε πολίτες και επιχειρήσεις. Ωστόσο, όλα αυτά τα χρόνια έχει επιδείξει ολιγωρία στο μείζον ζήτημα της αντιπλημμυρικής θωράκισης του νομού, καθώς δεν υλοποιήθηκαν τα απαραίτητα έργα κατά μήκος της Ιονίας Οδού, με αποτέλεσμα μεγάλος όγκος υδάτων να καταλήγει στα μικρά ρέματα.

Το ζήτημα των αντιπλημμυρικών έργων στους δήμους από τους οποίους διέρχεται ο μεγάλος άξονας της Ιονίας Οδού είναι γνωστό στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Άλλωστε, ήδη από τον Απρίλιο του 2017 μετά τις πρώτες καταστροφικές πλημμύρες, ο τότε Γενικός Γραμματέας εξήγγειλε σε σύσκεψη με στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ότι θα ανατεθεί στον παραχωρησιούχο της Ιονίας Οδού η εκπόνηση μελετών αντιπλημμυρικών έργων κατά μήκος του νέου αυτοκινητοδρόμου, ενώ οι ίδιες εξαγγελίες επαναδιατυπώθηκαν το 2018 σε σύσκεψη στο Υπουργείο με τους εκπροσώπους των Δήμων και της Περιφέρειας.

Σε λίγους μήνες θα έχουμε χειμώνα, ο οποίος αναμένεται για ακόμη μια χρονιά με έντονα καιρικά φαινόμενα. Η αγωνία που διακατέχει τους πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας είναι πάλι η ίδια, πως θα θωρακιστούν από τις οξείες βροχοπτώσεις; Και τούτο, διότι οι βασικοί συλλεκτήριοι αγωγοί ομβρίων με την επανεμφάνιση τέτοιων ακραίων καιρικών φαινομένων είναι πολύ πιθανό να υπερχειλίσουν ξανά θέτοντας σε κίνδυνο τους πολίτες αλλά και καταστρέφοντας υποδομές, αγροτικές εκμεταλλεύσεις και καλλιέργειες.

Κατόπιν τούτων ερωτάσθε, κύριε Υπουργέ:

  1. Γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί έως και σήμερα τα αντιπλημμυρικά έργα της Ιόνιας οδού και σε ποιον ανήκε η σχετική αρμοδιότητα για την πραγματοποίησή τους; Έχουν αναζητηθεί ευθύνες για τη μη εκτέλεσή τους;
  2. Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για την υλοποίηση των αντιπλημμυρικών έργων κατά μήκος της Ιονίας Οδού και σε ποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα;
  3. Υπάρχει σήμερα έτοιμος προσωρινός σχεδιασμός από το Υπουργείο ώστε σε περίπτωση που εκδηλωθούν ξανά άμεσα ακραία καιρικά φαινόμενα, οι Δήμοι από τους οποίους διέρχεται ο μεγάλος άξονας της Ιονίας Οδού να είναι θωρακισμένοι;

 Ο ερωτών Βουλευτής
Δημήτρης Κωνσταντόπουλος

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στην Ιόνια Οδό και συγκεκριμένα στη γέφυρα Κρυφοβού (189ο χλμ), με σκοπό την εκτέλεση εργασιών συντήρησης του οδοστρώματος.  

Ειδικότερα, από τις 09:00 το πρωί της Δευτέρας 9 έως τις 20:00 το βράδυ της Παρασκευής 13 Σεπτεμβρίου, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αντίρριο, σε όλο το μήκος της γέφυρας θα ισχύει πλήρης αποκλεισμός της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας, με την κίνηση των οχημάτων στο συγκεκριμένο σημείο να πραγματοποιείται μόνο από την εναπομείνασα αριστερή λωρίδα.

Σε περίπτωση ταχύτερης ολοκλήρωσής των εργασιών, θα ισχύσει αποκατάσταση της κυκλοφορίας, νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο.

Η Νέα Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν µε στόχο την πλήρη ενημέρωσή τους.

Η Νέα Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τη σχετική σήμανση και να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από το εν λόγω τμήμα.

Σελίδα 2 από 93

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία