Αγγελίες    Επικοινωνία

Μετά το εμβληματικό project του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, όπου πρωταγωνιστεί στις διαδικασίες για την αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΤΑΙΠΕΔ, σειρά παίρνουν τώρα και άλλα ακίνητα ανά την Ελλάδα, που βρίσκονται σε εξέχουσα θέση.

Αυτό τουλάχιστον αναφέρεται στο αναθεωρημένο επιχειρησιακό σχέδιο αξιοποίησης που εγκρίθηκε την περασμένη Τρίτη από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) του ΤΑΙΠΕΔ.

Στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, ένα «εμβληματικό» ακίνητο που παραμένει στα αζήτητα εδώ και πολλά χρόνια, είναι οι πρώην εργοταξιακοί χώροι της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου.

Σύμφωνα με το αναθεωρημένο επιχειρησιακό σχέδιο αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ, θα γίνει εκ νέου απόπειρα πώλησης του ακινήτου, μέσα στο προσεχές τρίμηνο, μήπως εκδηλωθεί επενδυτικό ενδιαφέρον.

Το ακίνητο έκτασης 213.583,51 τ.μ. (αποτελείται από 4 μη όμορα τμήματα), βρίσκεται στην βόρεια απόληξη της γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου.

Μέχρι σήμερα, κατόπιν αιτήματος του ΤΑΙΠΕΔ ολοκληρώθηκε ο επανακαθορισμός των θεσμικών γραμμών αιγιαλού και παράλιάς. Επικαιροποιήθηκε ο νομικός έλεγχος του ακινήτου και ολοκληρώθηκε η μεταγραφή του με την εξαίρεση των κοινοχρήστων τμημάτων που εκ παραδρομής είχαν μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ

Επίσης, εκδόθηκε Τελεσίδικη Πράξη Δασικού Χαρακτηρισμού από το Δασαρχείο Ναύπακτου και αναμένεται ο επανακαθορισμός της χερσαίας ζώνης λιμένα από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζεται η ενημέρωση δυνητικά υποψήφιων επενδυτών.

Το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει ότι, έχει προχωρήσει στην πρόσληψη νομικών συμβούλων και αναμένεται η υπογραφή σύμβασης για την διαγωνιστική διαδικασία μέχρι τα τέλη του έτους.

Ως προς τον τρόπο αξιοποίησης του ακινήτου, κατά καιρούς διάφοροι υποψήφιοι επενδυτές είχαν απευθυνθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, διερευνώντας το χώρο και τις δυνατότητες επένδυσης σε αυτόν. Κατά το ΤΑΙΠΕΔ, οι δυνατότητες επένδυσης, βρίσκονται στον τομέα των logistics, με μία ακόμα όμως αρκετά πιθανή πρόβλεψη, αυτή της δημιουργίας υποδομών για τη διαχείμαση σκαφών.

Συγκριτικά πλεονεκτήματα του ακινήτου είναι η θέση του στο κέντρο ενός σύγχρονου συγκοινωνιακού-διαμετακομιστικού κόμβου που συνδέει την Πελοπόννησο με τη Δυτική Στερεά Ελλάδα και την Ηπειρο καθώς και με την υπόλοιπη Ευρώπη, αφού οι λιμένες της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας αποτελούν κύριες πύλες της Ελλάδας προς τη Δυτική Ευρώπη, το εκτεταμένο θαλάσσιο μέτωπο του καθώς και το μέγεθός του.

Του ΣΩΤΗΡΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Πηγή: pelop.gr

Η δεύτερη από τις τρεις -ήδη ανακοινωθείσες- φάσεις των εργασιών βαριάς συντήρησης (μερική ανακατασκευή του ασφαλτικού οδοστρώματος) πλησίον του νότιου αρμού της κύριας Γέφυρας και της πλατείας διοδίων, επιβάλλουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, οι οποίες ξεκινούν από τη Δευτέρα 4 τρέχοντος.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιοχής διοδίων / Φάση 2:

Θα εκτελεσθούν εργασίες:

α) Στον ανατολικό κλάδο και συγκεκριμένα στο τμήμα που εκτείνεται περίπου 50 μέτρα βόρεια του ακρόβαθρου.

β) Στις τρεις ακραίες λωρίδες διοδίων του ανατολικού κλάδου.

γ) Στις τρεις κεντρικές λωρίδες διοδίων του δυτικού κλάδου.

Οι εργασίες προβλέπεται να ξεκινήσουν τη Δευτέρα 4.11.2019 και να ολοκληρωθούν την Παρασκευή 8.11.2019.

Η συγκεκριμένη φάση, εκτός από τις ρυθμίσεις στην πλατεία διοδίων, περιλαμβάνει τοπικό αποκλεισμό του ανατολικού κλάδου και κίνηση με ροή στον δυτικό κλάδο.

Οι οδηγοί παρακαλούνται να προσεγγίζουν τα πεδία εργασιών με προσοχή και να συμμορφώνονται με τη σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας.

Έφυγε από τη ζωή χθες (16.10.2019) στο Παρίσι, ο Ζαν-Πωλ Τεσαντιέ (Jean-Paul Teyssandier), επί σειρά ετών Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.

Ο θανών γεννήθηκε το 1944 και ακολούθησε σπουδές πολιτικού μηχανικού στην Πολυτεχνική Σχολή (École Polytechnique) και τη Σχολή Γεφυρών & Αψίδων (École Nationale des Ponts et Chaussées) στο Παρίσι.  Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία από τη Μαδαγασκάρη το 1968, εργαζόμενος για λογαριασμό του γαλλικού υπουργείου δημοσίων έργων. Το 1973 του ανατέθηκε η κατασκευή των γαλλικών αυτοκινητοδρόμων Α35 και Α36, οι οποίοι περιελάμβαναν και τη γέφυρα Ottmarsheim στον ποταμό Ρήνο. Το 1980 εργάστηκε για την ομοσπονδιακή διοίκηση οδικών έργων των Η.Π.Α. Επέστρεψε στη Γαλλία το 1983, αναλαμβάνοντας ρόλο Τεχνικού Διευθυντή και στη συνέχεια διευθυντή των μεγάλων έργων παραχώρησης στον όμιλο GTM (μετέπειτα VINCI). Υπ’ αυτή την ιδιότητα συμμετείχε στην κατασκευή της Γέφυρας του Severn στη Μεγάλη Βρετανία.

Η ενασχόλησή του με τα μεγάλα έργα παραχώρησης, τον έφερε το 1986 στην Ελλάδα, όπου και είχε την πρώτη επαφή με τον τότε Υπουργό ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Ευάγγελο Κουλουμπή, με αφορμή την προκήρυξη διαγωνισμού για τη Ζεύξη Ρίου – Αντιρρίου, προτείνοντας την υπερθαλάσσια ζεύξη ως την πλέον δόκιμη (με βάση τα γεωφυσικά και γεωδυναμικά δεδομένα της περιοχής) ανάμεσα σε όλες τις μεθόδους που προτείνονταν. Ηγήθηκε δε της ομάδας που υπέβαλε στο υπουργείο τη σχετική προσφορά το 1993.

Με την ίδρυση της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. το 1995, ανέλαβε (μέχρι το 2005) τον ρόλο του Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρείας, η οποία εκλήθη να υπογράψει τη σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή και λειτουργία του Έργου. Η σύμβαση κατέστη ενεργή το 1997 με τη Γέφυρα να παραδίδεται την παραμονή της έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων «ΑΘΗΝΑ 2004», 4 μήνες νωρίτερα από το συμβατικό χρονικό όριο, χωρίς υπέρβαση προϋπολογισμού και χωρίς κανένα αξιοσημείωτο ατύχημα.

Κατά τη διάρκεια της κατασκευής, ο Ζαν-Πωλ Τεσαντιέ ανέλαβε και τον ρόλο του Προέδρου της εταιρείας, τον οποίο διατήρησε έως το 2014.

Με την αναγγελία του θανάτου του Ζαν-Πωλ Τεσαντιέ, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. κ. Παναγιώτης Παπανικόλας, δήλωσε τα εξής:

«Η σημαία της εταιρείας μας κυματίζει σήμερα μεσίστια στο Αντίρριο, πλάι στη Γέφυρα που οραματίστηκε και παρέδωσε στην πατρίδα μας αυτός που έχει μείνει στις αναμνήσεις των ανθρώπων της Δυτικής Ελλάδας ως Ο ΓΑΛΛΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, όντας ο ίδιος η σημαία της εθνικής μας γέφυρας για πολλά χρόνια. Για τον καθένα από εμάς που δουλέψαμε κοντά του, είναι μια μέρα θλίψης, αφού εκτός από τον ηγετικό εταιρικό του ρόλο, είχε αναπτύξει και έναν άλλο, πατρικό και καθοδηγητικό σε ανθρώπινο επίπεδο. Προσωπικά του οφείλω την τιμή της αναγόρευσής μου σε μελετητή του Έργου, πριν αναλάβω τη θέση του Τεχνικού Διευθυντή της κατασκευής. Όποιο όμως μέλος της οικογένειας της Γέφυρας και αν ερωτηθεί, θα αναφερθεί σε όλες αυτές τις διαστάσεις ενός χαρακτήρα που μας επέτρεψε να εξελιχθούμε όλοι επαγγελματικά, υπηρετώντας καθημερινά το μεγαλύτερο τεχνικό έργο της πατρίδας μας, με αίσθημα ευθύνης και υπερηφάνειας». 

Η κηδεία του Ζαν-Πωλ Τεσαντιέ θα γίνει σε οικογενειακό κύκλο στη Γαλλία.

Εργασίες βαριάς συντήρησης (μερική ανακατασκευή του ασφαλτικού οδοστρώματος) πλησίον του νότιου αρμού της κύριας Γέφυρας και της πλατείας διοδίων, που θα διεξαχθούν σε τρεις φάσεις, επιβάλλουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις οι οποίες ξεκινούν από τη Δευτέρα 16 τρέχοντος.

  1. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις νότιου αρμού κύριας Γέφυρας με τοπικό αποκλεισμό της δεξιάς λωρίδας και εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας από την αριστερή λωρίδα του ανατολικού κλάδου

(κατεύθυνση από Ρίο προς Αντίρριο), ενώ η κυκλοφορία στον δυτικό κλάδο θα διεξάγεται κανονικά. Οι εργασίες προβλέπεται να ξεκινήσουν τη Δευτέρα 16.9.2019 και να ολοκληρωθούν την Παρασκευή 20.9.2019.

  1. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιοχής διοδίων / Φάση 1: Η φάση αυτή περιλαμβάνει ρυθμίσεις στην πλατεία διοδίων και τοπικό αποκλεισμό του δυτικού κλάδου

και κίνηση με ροή στον ανατολικό κλάδο. Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν τη Δευτέρα 23.9.2019 και να ολοκληρωθούν Παρασκευή 27.9.2019.

  1. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιοχής διοδίων / Φάση 2: Η συγκεκριμένη φάση, εκτός από τις ρυθμίσεις στην πλατεία διοδίων, περιλαμβάνει τοπικό αποκλεισμό του ανατολικού κλάδου.

Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν τη Δευτέρα 30.9.2019 και να ολοκληρωθούν την Παρασκευή 4.10.2019.

Οι οδηγοί παρακαλούνται να προσεγγίζουν τα πεδία εργασιών με προσοχή και να συμμορφώνονται με τη σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας.

Λόγω των ρυθμίσεων θα υπάρχουν περιορισμοί στη διέλευση των οχημάτων με αυξημένο πλάτος.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν τα αιτήματά τους εγκαίρως στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (Τηλ. 26340-390310 & 39011 / e-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ),

ώστε να λαμβάνουν ενημέρωση για την δυνατότητα διέλευσής τους.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.

Η 15χρονη πορεία της Γέφυρας

Η λειτουργία, η προσφορά, οι παρεχόμενες υπηρεσίες, η οικονομική και κοινωνική πολιτική, η σχέση με το περιβάλλον και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μεγάλου έργου, αναλύθηκαν από τους διευθυντές όλων των τομέων της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, στην συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε για τα 15 χρόνια λειτουργίας της.

Παράλληλα παρουσιάστηκε και το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που απέκτησε η εταιρεία, καθώς και ο σταθμός φόρτισης που εγκαταστάθηκε στο παρκινγκ των διοδίων, όπου θα μπορούν να φορτίζονται δωρεάν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και δεν ξεπερνούν τα 500. Η εταιρεία παροχής ηλεκτρικού ρεύματος παρουσίασε την εγκατάσταση και τον τρόπο λειτουργίας της.

Επίσης παρουσιάστηκε και το νέο λογότυπο της Γέφυρας που χαρακτηρίζεται από το λευκό και γαλάζιο χρώμα του και αποτυπώνει την γέφυρα που χτίστηκε ανάμεσα στις δυο περιοχές που ενώνει, όχι μόνο ως έργο, αλλά και ως ιδέα.

Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ

Βάσω Βήττα

Aκολουθεί το Δελτίο Τύπου:

Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» 2004-2019: 15 γαλανόλευκα χρόνια - ένα γαλανόλευκο μέλλον

Η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. παρουσιάζει νέο λογότυπο, παραθέτει στοιχεία & δεσμεύεται για το παρόν και το μέλλον

Αντίρριο, 14 Σεπτεμβρίου 2019 – Στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη «Στέγη Πολίτη & Πελάτη» της Γέφυρας στο Αντίρριο, παρουσιάστηκε ο νέος γαλανόλευκος λογότυπος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. ως επιστέγασμα της δεκαπενταετούς διαδρομής της Εθνικής μας Γέφυρας, του σύγχρονου ζωντανού μνημείου που μπήκε στον χάρτη για να εξυπηρετεί την κινητικότητα, μα και για να συμβολίζει την ενότητα ως μέσο για την κοινή προκοπή των Ελλήνων.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. Δρ. Παναγιώτης Παπανικόλας, παρουσίασε την ταυτότητα της εταιρείας ως «Ιδιώτη εταίρο του Δημοσίου, πάροχο δημόσιας υπηρεσίας για την κοινή ωφέλεια», από την έναρξη της λειτουργίας της το 2004 έως και σήμερα, μέσα από τους βασικούς πυλώνες λειτουργίας της, δίνοντας χαρακτηριστικά στοιχεία για τον καθένα.

Τεχνική Ταυτότητα του Έργου

Η Γέφυρα κατέχει 9 διεθνή βραβεία για τη μελέτη και την κατασκευή της και είναι σχεδιασμένη ώστε να αντέχει φυσικά φαινόμενα, όπως είναι σεισμοί, τεκτονικές μετακινήσεις, και υψηλοί άνεμοι που υπερβαίνουν σε μεγέθη τα αντίστοιχα της περιοχής.

Δομική Παρακολούθηση και Συντήρηση

Περισσότερα από 5.700 δομικά στοιχεία ελέγχονται και επιθεωρούνται συνεχώς από το εξειδικευμένο προσωπικό της Τεχνικής Διεύθυνσης της Γέφυρας, αλλά και από εναερίτες, δύτες, ειδικά μηχανήματα.

Ταυτόχρονα, ως συνέχεια μιας παράδοσης που δημιουργήθηκε στα χρόνια της κατασκευής, κανένα σημαντικό ατύχημα δεν συνέβη στη διάρκεια των 15 χρόνων ζωής της Γέφυρας, χάρη στην επισταμένη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας.

Στοιχεία Κυκλοφορίας

Περισσότερες από 61 εκατομμύρια διελεύσεις πραγματοποιήθηκαν τα 15 χρόνια λειτουργίας με τα Ι.Χ. να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος (84%). Οι διελεύσεις παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια μία σταδιακά ανοδική πορεία, γεγονός που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας και την πλούσια γκάμα εκπτωτικών προϊόντων που προσφέρει, παράλληλα με την αμφίπλευρη σύνδεση της Γέφυρας με το σύγχρονο αυτοκινητοδρομικό δίκτυο που επετεύχθη το 2017.

Εξυπηρέτηση Πελατών

Τα επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών της Γέφυρας έχει παραμείνει υψηλό από την πρώτη μέρα λειτουργίας της με περισσότερες από 1 εκατομμύριο απαντημένες τηλεφωνικές κλήσεις πελατών και καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που συμβαδίζουν με τη σημερινή εποχή.

Εκτός από τους καθημερινούς χρήστες, η Γέφυρα από το 2004 μέχρι σήμερα υποδέχθηκε 182.000 επισκέπτες στη «Στέγη Πολίτη & Πελάτη», ενώ έχει λάβει και βραβείο «Καινοτομίας στην Εμπειρία του Πελάτη» στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (2015).

Αυτοδέσμευση της Εταιρείας

Ο Δρ. Π. Παπανικόλας αναφέρθηκε στα 10 πεδία αυτοδέσμευσης της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., τα οποία η παραχωρησιούχος θεωρεί «συμβόλαιο» για περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες έναντι του «πολίτη – πελάτη», που αξίζει να νιώθει δικαιωμένος, τόσο από το επίπεδο εξυπηρέτησης, όσο και από την κατάσταση στην οποία βρίσκει τη Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» σε κάθε πέρασμά του.

Περιβαλλοντική Πολιτική

Μέσα από το στρατηγικό πλάνο «Πράσινη Γέφυρα» και με οδηγό την παραδοχή «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς» παρουσιάστηκαν τα μετρήσιμα αποτελέσματα 2005-2019 και εκτέθηκαν οι στόχοι για το μέλλον: Μείωση κατανάλωσης ρεύματος κατά 11%, αποφυγή εκπομπής ~42.000 τόνων CO2 και συνεχής εκπαίδευση προσωπικού και πελατών.

ΓΕΦΥΡΑ & Εταιρική Πολιτοσύνη

Από τον Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης κ. Γιάννη Φρέρη, παρουσιάστηκαν τα τρία ιστορικά στάδια ανάπτυξης της εταιρικής υπευθυνότητας της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε: 1. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, 2. Εταιρική «Πολιτοσύνη» (όρος που αποδόθηκε στην υπευθυνότητα της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. από τον γλωσσολόγο Γ. Μπαμπινιώτη) και 3. Εταιρικός Ακτιβισμός (με εστίαση στα δικαιώματα της γυναίκας). Παρουσίασε επίσης τον εγκαθιδρυμένο διαρκή διάλογο, μέσα από πλατφόρμες συνέργειας με τους πολίτες της περιοχής και τις συλλογικότητές τους, στο περιβαλλοντικό, το κοινωνικό, το πολιτιστικό, αλλά και το αναπτυξιακό πεδίο, με το βλέμμα σε πολιτικές για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της περιοχής.

Σε δηλώσεις του ο Δρ. Π. Παπανικόλας, τόνισε: «Η Γέφυρα αποτελεί ένα σύγχρονο τεχνικό μνημείο για τη χώρα μας, λαμβάνοντας υπόψη την καινοτομία και τα πρωτοπόρα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, αλλά και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται 15 χρόνια τώρα για τη συνεχή συντήρησή της. Βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας αυτά τα 15 χρόνια και για τα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν, είναι η διασφάλιση της υγείας του Έργου, ο αφουγκρασμός της τοπικής κοινωνίας και ο σεβασμός στο περιβάλλον»

Ο Άρης Σταθόπουλος-Βλάμης, Τεχνικός Διευθυντής της Γέφυρας, σημείωσε: «Μία εξαιρετικά καινοτόμος κατασκευή όπως η Γέφυρα, χρειάζεται καινοτομίες και στη συντήρησή της. Στη Γέφυρα, τηρούμε μια σειρά από αυστηρούς ελέγχους, σε καθημερινή βάση, με στόχο να διασφαλίζουμε την ανταπόκρισή της στο στοίχημα της μακροζωίας και της ασφάλειάς της. Αξιολογώντας τα δεδομένα που καταγράφουμε από τους ελέγχους, διερευνούμε τρόπους για να κάνουμε τη δομική της συντήρηση αποδοτικότερη και τη λειτουργία της φιλικότερη προς το περιβάλλον».

Η Ελένη Κονδύλη, Προϊσταμένη Ποιότητας, Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος, συμπλήρωσε: «Στη Γέφυρα εργαζόμαστε με ένα συστηματικό τρόπο που βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο. Στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης έχουμε ως στόχο και τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος. Στους άμεσους στόχους μας είναι η μείωση κατανάλωσης ρεύματος, η μείωση ρύπων διοξειδίου του άνθρακα και το άνοιγμα στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων».

Ο Γιάννης Φρέρης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας και Αειφόρου Ανάπτυξης, προσέθεσε: «Η φροντίδα μας για την προώθηση της οικολογικής (μετριοπαθούς) οδήγησης ξεκινά από το 2009. Σε αυτή την κατεύθυνση, προσπαθούμε μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης να εκπαιδεύουμε τους πολίτες-πελάτες μας. Δέσμευσή μας είναι στα επόμενα χρόνια και μέσα από περισσότερες δράσεις, να την ενστερνιστούν περισσότεροι πολίτες».

Από χθες, 14 Σεπτεμβρίου 2019, οι δύο χώροι στάθμευσης στις δύο πλευρές των διοδίων της Γέφυρας έχουν εξοπλιστεί με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε σε εκπροσώπους του τύπου το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα του στόλου της Γέφυρας που μεταφέρει στο αμάξωμά του το σύνθημα της Γέφυρας «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς».

Τα 15 χρόνια λειτουργίας της γιόρτασε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου διοργανώνοντας μια εκδήλωση ενημέρωσης των δημοσιογράφων για το μεγάλο αυτό επίτευγμα της τεχνολογίας.

Οι υπεύθυνοι μηχανικοί ξενάγησαν τους εκπροσώπους των ΜΜΕ κάτω από τον πρώτο πυλώνα της Γέφυρας, προκειμένου να δείξουν την ασφάλεια που παρέχει το έργο. Εξήγησαν με τεχνικούς όρους τα μέτρα που έχουν ληφθεί ώστε να αντέχει σε μεγάλο σεισμό αλλά και στο βάρος της κυκλοφορίας. Υπάρχουν ειδικά και πανάκριβα όργανα τοποθετημένα, που δείχνουν ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει στην Γέφυρα. Η καλή συντήρηση του έργου κοστίζει ετησίως 2 εκατ. ευρώ.

Σήμερα θα ακολουθήσει συνέντευξη τύπου όπου θα παρουσιαστεί αναλυτικά το έργο από την σύλληψη της ιδέας μέχρι την ώρα της υλοποίησης.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

Σελίδα 1 από 29

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία