Αγγελίες    Επικοινωνία

×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 917

Το Σαββατοκύριακο 4&5 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε στα 3-5 Πηγάδια στη Νάουσα, το Βαλκανικό πρωτάθλημα ΜΤΒ - XC (crosscountry), όπου ο νεαρός Αγρινιώτης αθλητής Παναγιωτης Κολοβός συμμετείχε με τα χρώματα της Εθνικής ομάδας ποδηλασίας.

Συγκεκριμένα ο έφηβος αθλητής κάνοντας πολύ καλή εμφάνιση κατάφερε να κατακτήσει την 7η θέση της γενικής και να αναδειχθεί και 3ος Έλληνας σε μια άκρως απαιτητική διαδρομή, η οποία χαρακτηρίζονταν από έντονες ανηφόρες και τεχνικά κατηφορικά σημεία.

Ο Παναγιώτης Κολοβός δήλωσε μετά τον αγώνα του: “Ήταν μια δυνατή κούρσα από την αρχή και οι ξένοι αθλητές και κυρίως οι Ρουμάνοι, έκαναν από πολύ νωρίς τις επιθέσεις τους. Στα μέσα του αγώνα έκανα μια προσπάθεια για καλύτερο πλασάρισμα στη γενική βαθμολογία και όλα πήγαν άψογα. Είμαι πολύ χαρούμενος από αυτή την επίδοση μου και επίσης ότι τρέχω με τα χρώματα της Εθνικής ομάδας! Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την οικογένεια μου, αλλά και τους συμπαραστάτες μου, τους κυρίους Αργύρη Χρήστο και Νώντα Λαμπρακόπουλο, ιδιοκτήτες του Velocity Bikes για τα τόσα που μου έχουν προσφέρει”.

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα στο Μεσολόγγι όταν στη συμβολή των οδών Ελευθέρων Πολιορκημένων και Αλεξανδροπούλου ένα ποδήλατο έπεσε πάνω σε Ι.Χ.

Η ανήλικη ποδηλάτισσα εισήλθε  αντίθετα στο μονόδρομο της οδού Αλεξανδροπούλου στην οποία κινείτο και το Ι.Χ., με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με το αυτοκίνητο και να  τραυματιστεί ελαφρά.

Στο σημείο έσπευσε περιπολικό της τροχαίας για την καταγραφή του συμβάντος.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

Δίκτυο κοινοχρήστων ποδηλάτων αποκτά σύντομα η Πάτρα. Ήδη έχουν τοποθετηθεί οι πέντε σταθμοί στάθμευσης των ποδηλάτων σε κεντρικά σημεία της πόλης και εντός του επόμενου 20ημερου αναμένεται να λειτουργήσει το σύστημα.

 

Τα σημεία που έχουν τοποθετηθεί οι σταθμοί των ποδηλάτων, μέσω των οποίων θα διατίθενται 30 ποδήλατα, είναι στο νότιο λιμάνι, στο πάρκινγκ «Καλεντζίωτη», στην πλατεία Τριών Συμμάχων, στην «Αγορά Αργύρη» από την πλευρά του ΚΤΕΛ και στο κάτω μέρος της πλατείας Γεωργίου.

Η χρήση των ποδηλάτων θα είναι, τουλάχιστον τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του συστήματος, δωρεάν στους χρήστες οι οποίοι θα πρέπει να εκδώσουν σχετική κάρτα μέσω της ΑΔΕΠ, η οποία υλοποιεί το πρόγραμμα.

Στόχος του δικτύου κοινόχρηστων ποδηλάτων, το οποίο για φέτος θα λειτουργήσει πιλοτικά, είναι να συμβάλει στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης, σε συνδυασμό με τα περιφερειακά πάρκινγ, τις «έξυπνες» στάσεις των λεωφορείων και τον ποδηλατοδρόμο από το νότιο λιμάνι μέχρι την Παπαφλέσσα, εντός της λιμενικής ζώνης.

 

Γράφει ο ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ*

Ένα αληθινά αισιόδοξο και εντυπωσιακά ρεαλιστικό πλάνο –αφού το έργο έχει ήδη ξεκινήσει– φαίνεται πως μπορεί να αλλάξει όλα όσα ξέραμε για τη σχέση της Αθήνας με το ποδήλατο.
Πρόκειται για τον είκοσι τριών χιλιομέτρων ποδηλατόδρομο που θα ενώνει την Κηφισιά με το Φάληρο – δηλαδή, τα βόρεια προάστια με το θαλάσσιο μέτωπο. Το νότιο τμήμα του συγκεκριμένου ποδηλατοδρόμου, η διαδρομή Γκάζι - Φάληρο, έχει αρχίσει να υλοποιείται και τους προσεχείς μήνες θα παραδοθεί στην κυκλοφορία.
Αναφερόμαστε στο έργο που θα συνδέει το κέντρο της πόλης, τις περιοχές Γκάζι, Πετράλωνα, Θησείο με τη θάλασσα. Ή, για να το πούμε ακόμα πιο απλά, επειδή υποπτευόμαστε πως ακόμη αμφιβάλλετε, πως ένας πολίτης με το ποδήλατό του ή ένα ζευγάρι ή μια παρέα φίλων ή η μαμά ή ο μπαμπάς με το παιδάκι ή και όλοι αυτοί μαζί θα μπορούν ύστερα από 25΄ χαλαρής ποδηλασίας να βρεθούν από το Γκάζι στη θάλασσα, στο ύψος του Φαλήρου!
Και μάλιστα, όλα τα παραπάνω με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς να... ιδρώσουν, καθώς οι κλίσεις είναι από μηδενικές έως ελάχιστες.
Το έργο, το οποίο υλοποιεί το ΥΠΕΚΑ με την πλήρη υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων και όλων φυσικά των δήμων τους οποίους διασχίζει ο ποδηλατόδρομος, σχεδίασε η μονάδα βιώσιμης κινητικότητας, με επικεφαλής τον Θάνο Βλαστό, καθηγητή ΕΜΠ.
Το δεύτερο τμήμα του ποδηλατόδρομου αφορά τη διαδρομή 12 χιλιομέτρων από την οδό Ερμού ώς την Κηφισιά, διαμέσου των οδών Αθηνάς, 3ης Σεπτεμβρίου, Αγίας Ζώνης, Ταϋγέτου, Λ. Ιωνίας και, παράλληλα με τις γραμμές του τρένου, ώς τον σταθμό της Κηφισιάς. Αυτό βρίσκεται στη διαδικασία της «αναμονής» έναρξης των εργασιών του, παρόλο που οι άδειες υπάρχουν και έχει την τυπική έγκριση να ξεκινήσει. Πρόκειται για καθοριστικό και τεράστιας σημασίας για την πόλη έργο. Μια παρέμβαση, η οποία θα επιτρέψει όχι μόνο στον έμπειρο ποδηλάτη αλλά και στον μέσο χρήστη ποδηλάτου να «πιάνει» τον ποδηλατόδρομο από την οδό Ταϋγέτου, για παράδειγμα, στα Ανω Πατήσια και σε περίπου 40΄ να κάνει μια εκπληκτική βόλτα ώς τη θάλασσα, ανακαλύπτοντας πως αν θέλουμε να μετακινηθούμε, μπορούμε τελικά να χρησιμοποιήσουμε ακόμη και τα πόδια μας.
Και λέγοντας αυτό το τελευταίο δεν μπορώ να μη σκεφτώ τους χιλιάδες συμπολίτες μας με τα αμαξίδια, οι οποίοι θα μπορέσουν να αποκτήσουν μια όαση αυτονομίας, η οποία θα τους επιτρέψει να δουν την πόλη με άλλο μάτι.
Γιατί λοιπόν δεν γίνεται το έργο... αμέσως, θα αναρωτηθείτε. Γιατί δεν έχει τελειώσει ήδη;
Η απάντηση είναι απλή και έχει τέσσερις βασικές αιτίες: η πρώτη είναι πως περνάει μπροστά από κάποια καφέ, τα οποία απλώνουν παράνομα τα τραπεζοκαθίσματά τους και δεν θέλουν να χάσουν το πλεονέκτημα, χωρίς να σκέφτονται το πραγματικό κέρδος τους, τους περισσότερους πελάτες που θα αποκτήσουν καθώς μεγάλος αριθμός επισκεπτών θα περνάει πλέον μπροστά από αυτά.
Η δεύτερη είναι πως κάποιοι συμπολίτες δεν θέλουν να χάσουν τις θέσεις παράνομης στάθμευσης. Δεν σκέφτονται όμως πως τα σπίτια τους θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία, τα παιδιά τους θα κυκλοφορούν με ασφάλεια και πως τελικά και οι ίδιοι θα ωφεληθούν χρησιμοποιώντας τον ποδηλατόδρομο.
Η τρίτη αιτία είναι πως ως άνθρωποι, σιχαινόμαστε τις αλλαγές!
Και η τέταρτη (και πιο σημαντική) πως οι πολιτικοί μας σκέφτονται τις αντιδράσεις όλων των παραπάνω και παθαίνουν έναν ακόμη πονοκέφαλο.
Χωρίς όμως να σκέφτονται παράλληλα τους υπόλοιπους χιλιάδες πολίτες που θα τους ευγνωμονούν επειδή η πρωτεύουσα της χώρας αλλάζει όψη με έναν τρόπο τόσο απλό, οικονομικό αλλά και ουσιαστικό ταυτόχρονα.
Και, τελικά, ποιος θα υποστηρίξει το έργο; Εμείς οι ίδιοι, με την «ψήφο εμπιστοσύνης μας», αφού πρώτα κατανοήσουμε πως πρόκειται για μια παρέμβαση που, με ελάχιστα χρήματα και ελάχιστες υποχωρήσεις, θα αλλάξει τον τρόπο που μετακινούμαστε στην Αθήνα.
Κηφισιά - Φάληρο λοιπόν με ποδήλατο και με απόλυτη ασφάλεια.
Σκέφτεστε κάτι καλύτερο;

* Ο Σπύρος Παπαγεωργίου είναι εκδότης του ποδηλατικού περιοδικού ΜΒΙΚΕ.

kathimerini.gr

Περισσότερα από 600 άτομα παρευρέθηκαν στα εγκαίνια του συστήματος Bike-Sharing (σύστημα αυτοματοποιημένης μίσθωσης ποδηλάτων) του προγράμματος «Ποδηλατοδράσεις» από τον OΤΕ και την COSMOTE στην Πύλη του Ενετικού Λιμανιού της πόλης του Ρεθύμνου, από τον δήμαρχο της πόλης, κ. Μαρινάκη και εκπροσώπους του ομίλου ΟΤΕ ΟΤΕ -1,77%.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, όλοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη λειτουργία του συστήματος αυτοματοποιημένης μίσθωσης ποδηλάτων, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Δήμο Ρεθύμνου, αλλά και να λάβουν μέρος στις προγραμματισμένες εκδηλώσεις των Ποδηλατοδράσεων του OΤΕ και της COSMOTE.

Με τη μουσική υπόκρουση των μαθητών του μουσικού γυμνασίου Ρεθύμνου ξεκίνησε και ο Ποδηλατικός Γύρος της πόλης, για την ενίσχυση του Συλλόγου «ΑΓΑΠΗ» Ρεθύμνης. Στον Ποδηλατικό Γύρο συμμετείχαν σχεδόν 150 ποδηλάτες όλων των ηλικιών δίνοντας το σύνθημα πως το Ρέθυμνο ποδηλατεί. Ταυτόχρονα οι μικροί φίλοι, απασχολήθηκαν δημιουργικά ζωγραφίζοντας ποδήλατα.

Ο OΤΕ και η COSMOTE υλοποιούν το πρόγραμμα «Ποδηλατοδράσεις», για την ενθάρρυνση της χρήσης του ποδηλάτου στις αστικές μετακινήσεις αλλά και τη δημιουργία ποδηλατικής κουλτούρας στους κατοίκους των πόλεων. Περισσότερες από 51.000 μισθώσεις ποδηλάτων έχουν πραγματοποιηθεί, 800.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί και περισσότεροι από 100 τόνοι διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έχουν εξοικονομηθεί μέσω του αυτοματοποιημένου συστήματος μίσθωσης ποδηλάτων (Bike Sharing), που υποστηρίζουν ο ΟΤΕ και η COSMOTE και εφαρμόζεται ήδη σε τέσσερις δήμους (Κομοτηνή, Καρδίτσα, Καβάλα, Ιωάννινα).

ΠΗΓΗ: ypodomes.com

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου-Θέρμου, στο πλαίσιο προγραμματισμού των δράσεών του για το έτος 2014-2015 και της Πράξης «ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ» που υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – Ε.Κ.Τ.) και από εθνικούς πόρους, συμβάλλοντας στο «Κοινωνικό Σχολείο» διοργανώνει δράση ενημέρωσης-ευαισθητοποίησης στον άξονα «Περιβάλλον και Φυσική Άσκηση» με θέμα: «Πράσινες ορθοπεταλιές: ελάτε να απαλύνουμε το ενεργειακό μας αποτύπωμα τονώνοντας τη φυσική μας κατάσταση».

Η δράση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας καθώς και σε γονείς μαθητών. Στόχος είναι η σύνδεση των συμμετεχόντων με το φυσικό περιβάλλον μέσα από δραστηριότητες άσκησης, καθώς και η βιωματική μελέτη του φυσικού περιβάλλοντος (δραστηριότητες πεδίου, ορνιθοπαρατήρηση, κλπ).

Η δράση θα υλοποιηθεί το Σάββατο 18 Οκτώβρη 2014 11:00 π.μ. – 14:00 μ.μ. και περιλαμβάνει ποδηλατοδρομία στη λιμνοθάλασσα της Κλείσοβας με ενδιάμεσους σταθμούς για βιωματικές δραστηριότητες. Σταθμός/αφετηρία συγκέντρωσης ορίζεται το δασάκι στη λιμνοθάλασσα της Κλείσοβας. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στη δράση είναι η χρήση ποδηλάτου. Απαραίτητος εξοπλισμός: νερό, καπέλο και φωτογραφική μηχανή.

Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 17 Οκτώβρη 2014 και μπορούν να αποστέλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο fax 26310 23048.

Η Υπεύθυνη του ΚΠΕ Μεσολογγίου-Θέρμου
ΟΛΓΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΓΕΩΡΓΟΥ
Φιλόλογος

                               

Σελίδα 8 από 10

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία