Αγγελίες    Επικοινωνία

Ξεκίνησαν στις 20 Μαΐου με τα ποδήλατά τους από το Λονδίνο και πριν από λίγες ημέρες έφθασε ποδηλατώντας στην Πάτρα. Ήταν το πρώτο τόσο μεγάλο ταξίδι με ποδήλατο για την ομάδα των Ελλήνων Ποδηλατών Tripping Mules που ξεκίνησαν από το Λονδίνο με κατεύθυνση τη Γαλλία και από εκεί κατά μήκος των Γαλλοβελγικών συνόρων μέχρι το Λουξεμβούργο.

Στη συνέχεια μέσω Στρασβούργου προς Ζυρίχη και από εκεί προς Μιλάνο και Βενετία για να φθάσουν στην Πάτρα στις 13 Ιουνίου.

Οι Tripping Mules, μάλιστα θα συμμετέχουν στο The Bridge Experience το Σαββατοκύριακο 8 και 9 Ιουλίου!

Πηγή: thebest.gr

Συνελήφθησαν, σήμερα τα ξημερώματα, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας, δυο ημεδαποί άνδρες, ηλικίας 27 και 18 ετών, διότι ενεργώντας από κοινού, αφαίρεσαν λίγη ώρα νωρίτερα δύο ποδήλατα, καθώς και τρία λίτρα βενζίνης από σταθμευμένο μοτοποδήλατο.

Επισημαίνεται ότι τα αφαιρεθέντα ποδήλατα θα αποδοθούν στους παθόντες.

Γραφείο Τύπου Γεν. Αστ. Διεύθυνσης Περ. Δυτικής Ελλάδας

Μεσολόγγι και ποδήλατο!

Το Μεσολόγγι έχει μια μακρά παράδοση στο ποδήλατο.

Έχει ήδη αφοσιωθεί από τη δεκαετία του 50 στο πετάλι! Το ποδήλατο αποτελεί μέσο μετακίνησης εντός πόλης, ψυχαγωγίας και άθλησης. Eπίσης προσφέρει εργασία σε πολίτες που εμπορεύονται και επισκευάζουν ποδήλατα. Σήμερα, όπως λένε οι καταστηματάρχες με τα ποδηλατάδικα υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη ζήτηση. Μόνο και μόνο από το γεγονός ότι το 90% των μαθητών κινείται με ποδήλατο… Έτσι, το Μεσολόγγι είναι η πρώτη-αναλογικά με τον πλυθησμό της-ποδηλατούπολη της Ελλάδας (Σύμφωνα με μετριοπαθείς υπολογισμούς στο Μεσολόγγι υπάρχουν περισσότερα από 40.000 ποδήλατα!!! και 7.000 ποδήλατα αντίκες)

Αποδεικνύεται έτσι ότι το Μεσολόγγι αποτελεί μια ιδιαίτερη ποδηλατούπολη. Για το γεγονός ότι η πόλη είναι εντελώς επίπεδη και με μικρές αποστάσεις βρίσκεσαι παντού, ακούραστα και σε ελάχιστο χρόνο με το ποδήλατο. Επιπλέον στο κέντρο της πόλης υπάρχουν και πολλά στενά σοκάκια, στα οποία βέβαια κινείται κανείς ευκολότερα με το ποδήλατο. Αλλά και περιφερειακά δεν πρόκειται για ένα βιομηχανοποιημένο αστικό περιβάλλον με αυτοκινητόδρομους με πολλαπλές λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας. Eκεί υπάρχουν φυσικές ομορφιές που τις χαίρεσαι και τις απολαμβάνεις ποδηλατώντας δίπλα σε αυτές. Το Μεσολόγγι το χαίρεσαι να το ζεις είτε ως κάτοικος είτε ως επισκέπτης με το ποδήλατο. Η τρέλα της μηχανοκίνησης των σύγχρονων τερατουπόλεων είναι άκρως παράλογo να κυριαρχήσει σε τούτο τον γραφικό παραθαλάσσιο τοπίο.

Σήμερα, όμως, χρειάζεται χρηματοδότηση και πολιτικές πρωτοβουλίες. Και δυστυχώς βρίσκονται σε έλλειψη, με αποτέλεσμα να μη μπορούμε να κινηθούμε βάση παγκόσμιων προτύπων.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα.

Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι υπάρχει παντελής έλλειψη ποδηλατοδρόμων αλλά και παντελής έλλειψη οργάνωσης των δρόμων και της κίνησης όλων των μέσων πάνω σε αυτούς! Γι΄αυτό το λόγο η οποιαδήποτε άποψη ενάντια στην προσπάθεια ανάδειξης του προβλήματος και ο καθησυχασμός ότι το Μεσολόγγι είναι ήδη ποδηλατούπολη και δεν χρειάζονται δράσεις των φίλων του ποδηλάτου ούτε ποδηλατόδρομοι είναι εσφαλμένη απόλυτα. Περιμετρικά της πόλης που τα ΙΧ επιταχύνουν δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι (πχ οδός ναυπάκτου) και άρα ο κίνδυνος ατυχήματος είναι τεράστιος και εσωτερικά της πόλης, τα ΙΧ έχουν εισχωρήσει πάρα πολύ στο κέντρο. Δηλαδή για να φτάσει κάποιος στο κέντρο μπαίνει με το αυτοκίνητό του έως το ακριβές σημείο που θέλει να πάει κάτι που θα έπρεπε να αποτρέπεται πλην εξαιρέσεων (ηλικιωμένοι, ανάπηροι κτλ).

Πάρκινγκ αυτοκινήτων υπάρχουν ελάχιστα στο κέντρο της πόλης και καθόλου έξω από αυτό. Επομένως η απομάκρυνση του αυτοκινήτου από το κέντρο πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ’όψιν και να γίνει βασική επιδίωξη. Ταυτόχρονα χρειάζεται παρότρυνση της χρήσης του ποδηλάτου με διάφορες παροχές προς τους ποδηλάτες αλλά και σε όσους δεν έχουν βάλει ακόμη το πετάλι στη ζωή τους. Επομένως ένας καινούργιος σχεδιασμός είναι απαραίτητος που θα αφορά στον ίδιο βαθμό τόσο το ποδήλατο όσο και το αυτοκίνητο. Το θετικό βέβαια συγκριτικά με άλλες πόλεις είναι ότι το Μεσολόγγι είναι μικρό και με αρκετό αναξιοποίητο χώρο για τη δημιουργία υποδομών. Επομένως δεν απαιτείται ούτε πολύς χρόνος για να υλοποιηθούν τα απαραίτητα ούτε υπερβολικά πολλά χρήματα. Το μόνο που χρειάζεται περισσότερο από ποτέ είναι όραμα και θέληση από τους διοικούντες.

Μερικά από τα αιτήματα των ποδηλατών είναι:

Δίκτυο ποδηλατοδρόμων περιφερειακά της πόλης. Προτείνουμε το παρακάτω σχέδιο:

α) ολοκλήρωση των ποδηλατοδρόμων της παλιάς περιμετρικής και σύνδεσή τους με το λιμάνι
β) ποδηλατόδρομος στην είσοδο-έξοδο Αιτωλικού (Καινούργιο σχολείο-Άγιος Δημήτριος- Συνοικισμός- ΔΕΗ-κτελ),
γ) Καλλονή,
δ) Ναυπάκτου,
ε) οδός Σπύρου Μουστακλή και σύνδεση της με ανατολική περιμετρική και πρώτη καμάρα-λιμάνι-Τουρλίδα
ζ) δύο περιμετρικές ανατολικά Αλίπεδα και Πλώσταινα.

Όσο δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι ζητάμε σαμαράκια σε δρόμους κατοικημένων περιοχών όπως η είσοδος-έξοδος Αιτωλικού και στις περιμετρικές για να μπορούμε να συνυπάρχουμε με τα ΙΧ με ασφάλεια και να απολαμβάνουμε όλοι οι πολίτες, τη βόλτα με το ποδήλατο δίπλα στη θάλασσα όπως ήδη γίνεται στην Τουρλίδα.

Ένταξη του ποδηλάτου στο σχεδιασμό και την υλοποίηση κάθε έργου υποδομής. Ενώ ο δρόμος της καλλονής ξαναφτιάχτηκε πολύ πρόσφατα από την αρχή και μάλιστα την περίοδο που σε όλη την Ελλάδα και στο Μεσολόγγι κυριαρχούσε το αίτημα των ποδηλατοδρόμων, στην Καλλονή αγνοήθηκε τελείως!!

Ασφαλτόστρωση των δρόμων για να γίνει άνετη και ασφαλή η καθημερινή χρήση ποδηλάτου. Όσο περισσότερες και καλύτερες οι παροχές τόσο περισσότερο παρακινείται ο κόσμος να ποδηλατεί.

Ολοκλήρωση του ποδηλατοδρόμου της Τουρλίδας αλλά και του πεζοδρόμου για μην περιπλέκονται οι πεζοί με τους ποδηλάτες. Επίσης επαρκή φωτισμό στον ίδιο δρόμο με καλαίσθητα διακριτικά φώτα στο ύψος του εδάφους ώστε να μην τυφλώνουν τον πεζό ή τον ποδηλάτη αλλά και για να μην μπορεί εύκολα να τα καταστρέψει κάποιος όπως είχε συμβεί με τα ήδη υπάρχοντα.

Πάρκινγκ ποδηλάτου σε συγκεκριμένα σημεία στην πόλη. Έτσι η πόλη θα ομορφύνει, θα ελευθερωθούν περισσότεροι χώροι για πεζούς, καθώς τώρα τα ποδήλατα καταλαμβάνουν σε πολλές περιπτώσεις τα πεζοδρόμια, και τα ποδήλατα μας θα είναι πιο ασφαλή.

Πάρκινγκ αυτοκινήτων περιφερειακά της πόλης και όσο πιο κοντά στο κέντρο της είναι δυνατό με στόχο το ξεμπλοκάρισμα του κέντρου από τα ΙΧ και εξοικονόμηση περισσότερου χώρου για πεζούς και ποδηλάτες. Δεν μπορείς να πιέσεις κάποιον να μην χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητό του στο κέντρο εάν δεν του παρέχεις χώρο να παρκάρει πιο έξω και σε απόσταση που μπορεί να περπατήσει ή να κάνει ποδήλατο.

Δημιουργία μουσείου ποδηλάτου με την αξιοποίηση ενός έτοιμου τουριστικού προϊόντος, της μοναδικής συλλογής Μεσολογγίτη με ποδήλατα πραγματικά κειμήλια ο οποίος επανειλημμένα έχει ζητήσει χώρο χωρίς ανταπόκριση.

Τοποθέτηση γλυπτού ποδηλάτου σε κάποιο σημείο εισόδου, τοιχογραφίες και διαφημίστηκες αφίσες για το ποδήλατο ή για τα άσχημα του αυτοκινήτου σε συγκεκριμένα σημεία και κτήρια και ανάδειξη της πόλης ως ποδηλατούπολης με στόχο την τουριστική προώθηση της ως τέτοια. Ένα είδος ποδηλατικής …προπαγάνδας (με την καλή έννοια και για καλό σκοπό).

Εκπαίδευση των πάντων από μαθητές, ποδηλάτες κάθε ηλικίας καθώς και οδηγούς αυτοκινήτων για θέματα που αφορούν το ποδήλατο με συμμετοχή του δήμου και των σχολείων στην πανελλαδική ποδηλατοπορεία το Μάιο με παράλληλες εκδηλώσεις για το ποδήλατο ακόμη και φεστιβάλ ποδηλάτου.

Αξιοποίηση των ποδηλάτων της τροχαίας. Θα μπορούσαν να τοποθετηθούν σε ένα κεντρικό σημείο απ’ όπου περνούν όσοι επισκέπτονται την πόλη όπως ο κήπος των ηρώων και εκεί να ενοικιάζονται με πολύ μικρό αντίτιμο για περιηγήσεις-ξεναγήσεις και επιστροφή πάλι στον κήπο. Ο ίδιος ο δήμος να προσφέρει με δική του δραστηριότητα ξεναγήσεις στην πόλη και στα μουσεία και η ξενάγηση στο δήμο Μεσολογγίου να καθιερωθεί κατά βάση ως ξενάγηση με το ποδήλατο.

Aξιοποίηση του γύρου της Κλέισοβας. Διαμόρφωση του χωματόδρομου που διαδέχεται την άσφαλτο ώστε να μπορεί να πραγματοποιηθεί με ποδήλατο ένας μοναδικός γύρος δια μέσω ενός υδροβιοτόπου απαράμιλλης ομορφιάς και μαγευτικού τοπίου με παντός τύπου ποδήλατο και από άτομα κάθε ηλικίας για βόλτα, άθληση, φωτογραφήσεις κ.α

Ένταξη των φοιτητών στην ποδηλατική κουλτούρα της πόλης διαμορφώνοντας το δρόμο που οδηγεί στο ΤΕΙ. Ο δρόμος είναι ιδανικός για ποδήλατο καθώς σπανίζουν τα ΙΧ. Είναι όμως ερημικός, σκοτεινός, με χωματερές στις άκρες του. Παρόλα αυτά αρκετοί φοιτητές χρησιμοποιούν το ποδήλατο για να πηγαίνουν στη σχολή. τους από το συγκεκριμένο δρόμο. Δεν είναι λοιπόν μείζον ζήτημα, στα πρότυπα των πιο οργανωμένων πανεπιστημιουπόλεων του κόσμου, να ενθαρρύνουμε κι άλλους φοιτητές να χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τη σχολή δίνοντας ζωή σε ένα δρόμο καθρέφτη της πόλης για την υπόλοιπη Ελλάδα?

Καθιέρωση ποδηλατοδρόμου θυσίας την ίδια ή κοντινή ημερομηνία με τον ήδη υπάρχων δρόμο θυσίας με διαφορετική, ίσως περισσότερο μακρινή διαδρομή, είτε ορεινή (ποδήλατο βουνού) είτε πεδινή (κούρσα). Επίσης διοργάνωση ποδηλατοαγώνων και άλλες ημερομηνίες μέσα στη χρονιά με στόχο τόσο την ανάδειξη αθλητών από την περιοχή μας (το Μεσολόγγι αν μη τι άλλο επιβάλλεται να ‘βγάζει’ αθλητές στο χώρο της ποδηλασίας) αλλά και την προσέλκυση αθλητών από παντού.

Οι παραπάνω προτάσεις αποτελούν ιδέες και απόψεις των ποδηλατών οι οποίοι δεν είμαστε ειδικοί σε θέματα συγκοινωνιολογίας-πολεοδομίας αλλά η καθημερινή και χρόνια χρήση του ποδηλάτου στην πόλη απ’ άκρη σ’ άκρη και όχι μόνο, μας κάνει ιδιαίτερα ικανούς και μας δίνει το δικαίωμα να μπορούμε να εκφέρουμε τουλάχιστο γνώμη. Σαφώς η υλοποίηση τους απαιτείται να γίνει από ειδικούς και κατά τρόπο που αυτοί γνωρίζουν καλύτερα.

 

 

 

Την απόσταση των 300 χιλιομέτρων στο νομό Αιτωλοακαρνανίας έβαλαν στόχο 36 φίλοι του ποδηλάτου.

Η εκκίνηση έγινε χτες το πρωί στο Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας και η διαδρομή που θα ακολουθήσουν είναι Θέρμο – Αγρίνιο – Αμφιλοχία – Βόνιτσα – Παλαιρός – Αστακός – Αιτωλικό – Αγγελόκαστρο – Θέρμο.

Οι ποδηλάτες ήταν στην Αμφιλοχία χτες Σάββατο όπου δεν έλειψαν και οι βλάβες οι οποίες επισκευάστηκαν επιτόπου.

Πηγή: e-maistros.gr

Της Άννας Σταματιάδου
(Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

Έκανε την αγάπη του για τα πετάλια δουλειά με στόχο να κατακτήσει την αγορά!

​Στους δρόμους του Αγρινίου εκτός από αυτοκίνητα, μηχανές, λεωφορεία και φορτηγά κυκλοφορούν κάτι ποδήλατα... πολύ ξεχωριστά! Κατασκευάζονται από μπαμπού, ξέρουν από ανηφοριές και είναι ιδανικά για να τα καβαλάς και να... ονειρεύεσαι! 

 

Όταν δεν είναι στα γήπεδα, φτιάχνει ποδήλατα!

Πίσω από την ιδέα κατασκευής τους ήταν ο Γεράσιμος Καρασάββας, ένας 27χρονος πωλητής και ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής. Η μεγάλη αγάπη του για τα πετάλια και το περιβάλλον, και η φιλία του με τον Κωνσταντίνο Σιδέρη, ιδιοκτήτη της επιχείρησης "Space Bike", στο Αγρίνιο, τον οδήγησαν στα... "πράσινα" ποδήλατα!

Έκαναν το χόμπι τους δουλειά

Στην αρχή ο Γεράσιμος και ο καλός του φίλος Κωνσταντίνος ασχολήθηκαν με τα οικολογικά ποδήλατα για χόμπι, όταν είδαν όμως πως οι χειροποίητες δημιουργίες τους είχαν απήχηση σε ποδηλάτες, είδαν το... όλο έργο αλλιώς! 

Ρίχτηκαν με τα μούτρα στην δουλειά... Γρήγορα η μία παραγγελία έφερνε την άλλη και έτσι οι δύο φίλοι ξεκίνησαν να φτιάχνουν ποδήλατα από μπαμπού διαφόρων ειδών: road, trekking, mountain και lady!

"Είμαστε οι πρώτοι στην Ελλάδα που φτιάξαμε ποδήλατα από μπαμπού! Προς το παρόν δεν έχουμε κλείσει συνεργασίες με άλλα καταστήματα.Τα κατασκευάζουμε αποκλειστικά εμείς και είναι διαθέσιμα μόνο στην Space Bike", λέει στο star.gr ο Γεράσιμος Καρασάββας.

 

Πόσο... ακριβή όμως είναι η βόλτα με ένα ποδήλατο από μπαμπού;

"Η τιμή καθορίζεται ανάλογα με τον τύπο του ποδηλάτου και τα περιφερειακά εξαρτήματα του", εξηγεί ο Γεράσιμος Καρασάββας, καλώντας τον κόσμο να τα δοκιμάσει, προστατεύοντας συγχρόνως το περιβάλλον! "Η ποδηλασία μόνο καλά προσφέρει! Αθλείσαι, γλιτώνεις χρήματα, κερδίζεις χρόνο και δεν ταλαιπωρείσαι με παρκαρίσματα και μποτιλιαρίσματα" προσθέτει ο ίδιος, τονίζοντας πως στόχος τους είναι να δουν τα ποδήλατα τους να κυκλοφορούν σε όλη την Ελλάδα!

Τι λέτε πάμε μια βόλτα;

Για την ιστορία...τα ποδήλατα από μπαμπού πρώτη φορά απέκτησαν πατέντα ευρεσιτεχνίας το 1894 στην Αγγλία. Αν και δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή, τα τελευταία χρόνια αρχίζουν να αποκτούν ολοένα και περισσότερους θαυμαστές χάρη στο μικρό τους βάρος, το οικολογικό αποτύπωμα τους και την ικανότητα τους για επιτυχή απορρόφηση των κραδασμών. Αυτή τη στιγμή τα ποδήλατα από μπαμπού έχουν κατακτήσει όλον τον κόσμο, με πωλήσεις στην Αγγλία, στις ΗΠΑ και σε όλη την Ευρώπη....

 Πηγή: star.gr

Αν και απομένουν 35 μέρες για το «Lepanto 2016», όλα είναι έτοιμα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ορεινής ποδηλασίας Cross Country, που θα διεξαχθεί στην πανέμορφη Ναύπακτο, το διήμερο Παρασκευή – Σάββατο,15-16 Ιουλίου, με την συμμετοχή όλων των μεγάλων ονομάτων του αθλήματος.

Διοργανωτές είναι η Ελληνική Ομοσπονδία Ποδηλασίας, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Ναυπακτίας και η Μη κερδοσκοπική Οργάνωση Πολιτισμού και Περιβάλλοντος «Πράσινο+Μπλε» που προσκαλούν τους φίλους της ποδηλασίας, στο κορυφαίο γεγονός της ορεινής ποδηλασίας στη χώρα μας. Ο πρόεδρος της ΕΟΠ Θανάσης Τερζής, ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας και η Αντιπεριφερειάρχης Χριστίνα Σταρακά, ο Δήμαρχος Παναγιώτης Λουκόπουλος και ο Υπεύθυνος Συντονισμού Δράσεων του Πράσινο+Μπλε Τάσος Ξύδης, έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους υποσχόμενοι μια διαφορετική και ιδιαίτερα εντυπωσιακή διοργάνωση.    

Θα πάρουν μέρος οι 200 περίπου κορυφαίοι ποδηλάτες, από 25 σωματεία από όλη την Ελλάδα, που θα αγωνισθούν στις κατηγορίες Ανδρών-Γυναικών, Εφήβων-Νεανίδων, Παίδων-Κορασίδων, σε μια εντυπωσιακή επιλεγμένη διαδρομή γύρω από το κάστρο και την παλαιά πόλη , ενώ σημείο βραβεύσεων των νικητών είναι το γραφικό ενετικό λιμάνι της Ναυπάκτου.

Η διαδρομή αγώνων αποτελείται από άσφαλτο, δασικό δρόμο, δασικό μονοπάτι και πλακόστρωτο, συνολικής κλειστής κυκλικής διαδρομής 4,1 χλμ., η οποία επαναλαμβάνεται. Στόχος η προβολή της πολιτιστικής και περιβαλλοντικής ομορφιάς της πόλης της Ναυπάκτου καθώς και η ανάδειξη του ξεχωριστού Ολυμπιακού αθλήματος της ορεινής ποδηλασίας, crosscountry.

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

Σελίδα 6 από 10

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία