Αγγελίες    Επικοινωνία

Έως σήμερα θα είναι ανοιχτή η ηλεκτρονική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας, στην οποία μπορούν οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί για πρόσληψη ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι να δηλώσουν τις περιοχές προτίμησής τους.

Αναλυτικότερα, το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων καλεί τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς των κλάδων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να δηλώσουν περιοχές προτίμησης για πρόσληψή τους ως αναπληρωτών, πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου, ή/και ως ωρομισθίων, σε σχολικές μονάδες γενικής εκπ/σης, σε δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, στα μουσικά σχολεία, στα καλλιτεχνικά σχολεία, στα σχολεία εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, στη Σιβιτανίδειο Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων και στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ), για το σχολικό έτος 2019-2020.

Υπενθυμίζεται ότι για φέτος δικαίωμα υποβολής της σχετικής αίτησης έχουν οι υποψήφιοι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που είναι ήδη εγγεγραμμένοι, στους οικείους πίνακες κατάταξης σχολικού έτους 2018-2019.

Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης – δήλωσης περιοχών προτίμησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα (https://opsyd.sch.gr/) ορίζεται από την Τετάρτη 28 Αυγούστου έως και τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019.

Σε περίπτωση που κάποιος υποψήφιος, εγγεγραμμένος πέρυσι δεν δηλώσει περιοχές προτίμησης εντός της προθεσμίας, δεν θα είναι διαθέσιμος για πρόσληψη το σχολικό έτος 2019-2020.

Οι κατά περίπτωση πίνακες κατάταξης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι αναρτημένοι στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Υ.ΠΑΙ.Θ. http://e-aitisi.sch.gr.

Από το υπουργείο σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ73 – Εκπαιδευτικοί Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θράκης, που περιλαμβάνονται στους οικείους οριστικούς πίνακες κατάταξης διδακτικού έτους 2018-2019, θα κληθούν να υποβάλουν δήλωση περιοχών προτίμησης με νεότερη πρόσκληση, μετά την έκδοση σε Φ.Ε.Κ. της σχετικής διαπιστωτικής απόφασης της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την παράταση της ισχύος τους.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, εκτός από το σύστημα των πανελλαδικών του 2020, είναι οι μόνιμοι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών, ώστε να λειτουργήσουν σωστά τα σχολεία με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβριο, όπως δημοσιεύει ο «Ελεύθερος Τύπος».

Πώς θα γίνουν οι διορισμοί 

Οι 4.500 μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή θα γίνουν κανονικά, ενώ στόχος της ηγεσίας είναι να στελεχωθούν επαρκώς τα σχολεία με το άνοιγμά τους.

Την προηγούμενη εβδομάδα η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως είχε συνάντηση με το ΑΣΕΠ για να ενημερωθεί για την πορεία της κατάρτισης των νέων πινάκων μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Ο νόμος Γαβρόγλου, που όριζε νέα κριτήρια μοριοδότησης που υπολογίζουν σε ίσους βαθμούς την προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά κριτήρια, ενώ προβλέπονταν και κοινωνικά κριτήρια, όπως όλα δείχνουν αδυνατεί να εφαρμοστεί στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Σε συνάντηση που είχε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς, όπως αυτοί αναφέρουν, ότι δε θα είναι έτοιμοι οι πίνακες για τους αναπληρωτές βάσει του νέου νόμου.

Τα χρονοδιαγράμματα

Τέλη Οκτώβρη με αρχές Νοέμβρη, όπως όλα δείχνουν, θα ολοκληρωθούν οι πίνακες για τους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Σύμφωνα με πληροφορίες, περίπου 40.000 εκπαιδευτικοί και προσωπικό έχουν καταθέσει τα χαρτιά τους για 4.500 μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή.

Στους διορισμούς περιλαμβάνονται δάσκαλοι, καθηγητές και ειδικό και εκπαιδευτικό προσωπικό (ΕΕΠ και ΕΒΠ). Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατανομή θα γίνει όπως ακριβώς γινόταν η κατανομή των αναπληρωτών της Ειδικής Αγωγής τα δύο προηγούμενα χρόνια. Βάσει σχεδιαγραμμάτων που ακόμα δεν έχουν λάβει το πράσινο φως από το υπουργείο Παιδείας, η κατανομή των θέσεων θα γίνει ως εξής:

1.700 δάσκαλοι
1.470 καθηγητές
1.330 ΕΕΠ και ΕΒΠ

Περίπλοκο το ζήτημα με τους αναπληρωτές

Το ζήτημα των αναπληρωτών είναι ακόμα πιο περίπλοκο καθώς ο αριθμός των αιτήσεων είναι ιδιαίτερα αυξημένος. Κάθε χρόνο περίπου 100.000 δάσκαλοι και καθηγητές καταθέτουν τα χαρτιά τους με στόχο να εργαστούν κάποιους μήνες ως αναπληρωτές. Δεδομένου ότι η διαδικασία των αιτήσεων ολοκληρώθηκε μέσα στον Ιούνιο και σημειώθηκε καθυστέρηση αρκετών κρίσιμων ημερών, η διαδικασία της επεξεργασίας των στοιχείων αλλά και των ενστάσεων αποδεικνύετααι μεγάλος φόρτος εργασίας που πιθανώς να διακινδυνεύσει την ομαλή λειτουργία των σχολείων.

Το υπουργείο Παιδείας, κατά την επεξεργασία τρόπων διασφάλισης της έγκαιρης τοποθέτησης αναπληρωτών στα σχολεία, έχει οδηγηθεί στη λύση της διατήρησης των παλιών πινάκων, ενώ ακόμα «παίζεται» και το σενάριο των προσωρινών πινάκων, αν όχι για το σύνολο των αναπληρωτών, έστω για το πρώτο κύμα που θα καλύψει τα οργανικά κενά.

Πέρσι, προσλήφθηκαν 31.300 αναπληρωτές, ενώ για φέτος το υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει αντίστοιχο αριθμό πιστώσεων, τον οποίο θα προχωρήσει σε τοποθετήσεις ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύψουν.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Η λειτουργία της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, η μείωση του ποσοστού αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις και οι βελτιώσεις στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, είναι τα θέματα στα οποία εστιάζει την προσοχή του το υπουργείο Παιδείας, όπως σχολίασαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στελέχη που πρόσκεινται στη νέα ηγεσία του υπουργείου.
Η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, την περασμένη Δευτέρα στις προγραμματικές της δηλώσεις έδωσε το στίγμα της πολιτικής που θα ακολουθήσει το υπουργείο μέσα στην τετραετία, και οι προτεραιότητες έχουν τεθεί, ήδη, προκειμένου η χρονιά να αρχίσει τον Σεπτέμβριο με τις βελτιωτικές κινήσεις να έχουν ήδη γίνει.

Πρώτο και κύριο, η εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης. Ήδη, η ηγεσία του υπουργείου έχει κάνει συναντήσεις με τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να εξεταστεί το τι χρειάζεται για την απρόσκοπτη λειτουργία της. Σύμφωνα πάντα με όσα σχολίασαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στελέχη που πρόσκεινται στην ηγεσία του υπουργείου, η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση ψηφίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση χωρίς να υπάρχουν οι υποδομές ή το προσωπικό που θα χρειαζόταν. «Κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να λύσουμε όσο περισσότερα ζητήματα μπορέσουμε, προκειμένου από τον Σεπτέμβριο να λειτουργήσει η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται», ανέφεραν.
Υπενθυμίζεται ότι φέτος, το υπουργείο, επί Κώστα Γαβρόγλου είχε αποφασίσει την ολοκληρωτική εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, με την ένταξη στο πλαίσιο και των τελευταίων σχολείων, τα οποία αφορούν τα μεγάλα αστικά κέντρα.

Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί από τη νέα ηγεσία στη μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών που αποσπώνται σε διοικητικές θέσεις. Το πόσο ακριβώς θα μειωθεί το ποσοστό των αποσπάσεων δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, ωστόσο αυτό που είναι σίγουρο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, είναι ότι οι απαραίτητες ενέργειες θα γίνουν μέσα στον Αύγουστο, ώστε τον Σεπτέμβριο, η σχολική χρονιά να βρει περισσότερους εκπαιδευτικούς στην τάξη.
Τρίτη προτεραιότητα για την ηγεσία του υπουργείου, είναι να γίνουν βελτιώσεις για τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Με ξεκάθαρη, ταυτόχρονα, την πρόθεση του υπουργείου να μην αιφνιδιαστεί η εκπαιδευτική κοινότητα. Σκοπός, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, είναι μέσα και από συζητήσεις με τους αρμόδιους φορείς, να καταλήξει το υπουργείο σε ένα σύστημα, το οποίο θα διατηρεί τα θετικά στοιχεία των Πανελλαδικών, που τις έχουν καταστήσει αξιόπιστες και αδιάβλητες και ταυτόχρονα να καταπολεμήσει τα τρωτά σημεία. Σύμφωνα με τις πηγές του ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξετάζεται η επαναφορά βάσης εισαγωγής (όχι απαραίτητα το 10), αλλά και ο υπολογισμός, σε ένα ποσοστό, της συνολικότερης πορείας του μαθητή/υποψήφιου -και όχι μόνο η επίδοσή του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Τα παραπάνω θα ισχύσουν σε βάθος χρόνου και όχι από την ερχόμενη σχολική χρονιά.
Ακόμη, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης αυτονομίας των πανεπιστημίων, που έχει υποστηρίξει η υπουργός, θα ενταχθεί και η μεγαλύτερη βαρύτητα που θα δίνεται από το υπουργείο στις προτάσεις τους για τον αριθμό εισακτέων κάθε χρονιά.
Τέλος, το υπουργείο -μετά την απόφαση κατάργησης της επιτροπής που θα ήταν αρμόδια για την κατάρτιση προγράμματος σπουδών με στόχο τη δημιουργία νομικής σχολής και στην Πάτρα- θα προχωρήσει άμεσα και στην κατάργηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου, με το οποίο θεσμοθετήθηκε η σχολή.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σας γνωρίζουμε ότι το ηλεκτρονικό σύστημα ΟΠΣΥΔ θα είναι ανοιχτό:

Από την Πέμπτη 18-07-2019 μέχρι και τη Δευτέρα 22-07-2019 και ώρα 15.00 για την υποβολή:

Νέων αιτήσεων απόσπασης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθ. 56623/E2/10-04-2019 εγκύκλιο αποσπάσεων (ΑΔΑ: 7ΜΦΣ4653ΠΣ-1ΚΥ).
Ο έλεγχος και η επικύρωση των αιτήσεων αυτών από τις Διευθύνσεις Π.Ε. & Δ.Ε. θα γίνει από 23-07-2019 έως 31-07-2019 σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην προαναφερόμενη εγκύκλιο αποσπάσεων.

Μέσα στην ίδια προθεσμία δύνανται να υποβάλουν αίτηση απόσπασης και όσοι εκ των εκπαιδευτικών του άρθ. 73 του Ν. 4589/2019 (Α΄ 13) που διορίστηκαν με τις αριθ. 65185/Ε1/23-4-2019 (ΑΔΑ: ΩΘΟΟ4653ΠΣ-ΟΨΘ) και 65172/Ε1/23-4-2019 (ΑΔΑ: 6ΛΖ94653ΠΣ-ΒΥΚ) (ΦΕΚ 814Γ/20-05-2019 και 813Γ/20-05-2019, αντιστοίχως) επιθυμούν.

Πηγή: dikaiologitika.gr

Μετά την έγκριση της αρμόδιας Επιτροπής του Συμβουλίου της Επικρατείας στο αίτημα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, συνεχίζεται από σήμερα Πέμπτη 27 Ιουνίου έως και τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019 η διαδικασία υποβολής δικαιολογητικών των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατηγοριών ΤΕ και ΔΕ στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή.

Συγκεκριμένα:

Κατόπιν της σχετικής έγκρισης (αριθμ. 101/2019 Γνωμοδότηση) από την Επιτροπή του άρθρου 28 παρ. 4 του ν. 2190/1994 (Α΄ 28) (συγκροτηθείσα με την υπ’ αριθμ. 141/15.4.2019 πράξη της Προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας), συνεχίζεται κανονικά η διαδικασία υποβολής δικαιολογητικών των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατηγοριών ΤΕ και ΔΕ των αριθμ. 4ΕA/2019 και 5ΕΑ/2019 Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, αντίστοιχα.

Η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τους υποψηφίους, επαναπροσδιοριζόμενη κατά τα ανωτέρω, αρχίζει την Πέμπτη 27 Ιουνίου και λήγει τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019.

Οι υποψήφιοι χρησιμοποιούν την ειδική αίτηση κατάθεσης δικαιολογητικών και ακολουθούν τις οδηγίες που είχαν οριστεί στην ανωτέρω πρόσκληση.

Πηγή: aftodioikisi.gr

 

Ενέκρινε η αρμόδια Επιτροπή του Συμβουλίου της Επικρατείας (αριθμ. 101/2019 Γνωμοδότηση), το αίτημα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για την κατ’ εξαίρεση συνέχιση των διαδικασιών πρόσληψης των 4.500 μόνιμων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού κατά την προεκλογική περίοδο.

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, με αφορμή την απόφαση δήλωσε: «Είναι μια θετική εξέλιξη η σημερινή απόφαση της αρμόδιας Επιτροπής του ΣτΕ, ώστε να μην υπάρχει χαμένος χρόνος προκειμένου για την έγκαιρη ολοκλήρωση της διαδικασίας των 4.500 μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή. Αναμένω τη δημόσια δέσμευση του προέδρου της Ν.Δ. τόσο για τους 4.500 διορισμούς όσο και για τους υπόλοιπους 10.500 που η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί και υλοποιεί σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες μέσω του ΑΣΕΠ. Και δεν αναμένω μόνο εγώ τη δέσμευση αυτή αλλά και οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, επειδή όλοι ακούμε υψηλόβαθμα στελέχη της Ν.Δ. όχι μόνο να μην δεσμεύονται για τους 15.000 διορισμούς στην εκπαίδευσης αλλά να δηλώνουν ότι οι 4.500 διορισμοί στην Ειδική Αγωγή είναι ‘στον αέρα’».

Πηγή: aftodioikisi.gr

Σελίδα 1 από 25

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία