Αγγελίες    Επικοινωνία

Προεκλογικές φωτιές άναψαν τα μικρά έργα που προγραμμάτισε να φτιάξει η δημοτική αρχή Μεσολογγίου, σε διάφορες Τοπικές Κοινότητες.

Πριν λίγες μέρες ο υποψήφιος δήμαρχος Π. Παπαδόπουλος, κατηγόρησε τη δημοτική αρχή για προεκλογικές αναθέσεις και κατατμήσεις έργων. Ο αντιδήμαρχος Δ. Κοταντάκης εκφράζει μια διαφορετική θέση σε αυτό το θέμα, εξηγώντας κατ’ αρχήν, ότι τα συγκεκριμένα χρήματα προέρχονται από την έκπτωση που δόθηκε στο έργο ανάπλασης της οδού Λόρδου Βύρωνος και διατίθενται για μικρά έργα, που, όμως, είναι απαραίτητα για την καθημερινότητα. Σε ό,τι αφορά το θέμα των αναθέσεων υποστηρίζει ότι είναι αδύνατον να ομαδοποιηθούν τα έργα, διότι έχουν διαφορετικό αντικείμενο, ενώ συγχρόνως είναι κατανεμημένα σε όλες τις Τοπικές Κοινότητες. Επομένως δεν μπορεί να υπάρξει ενιαίο έργο από την Πεντάλοφο μέχρι το Ευηνοχώρι, διότι πρακτικά ο εργολάβος δεν μπορεί να το εκτελέσει. 

«Η δική μας φιλοσοφία είναι ότι δημοπρατούμε ένα μεγάλο έργο, όπως η ανάπλαση της Λ. Βύρωνος, γνωρίζοντας ότι θα δοθεί έκπτωση, την οποία θα χρησιμοποιήσουμε για τα μικρά έργα. Αν το κάναμε ανάποδα, δηλ....

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 06/03 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο τηλ. 26310 22793

Ανοίγει ο δρόμος προκειμένου να προχωρήσουν σημαντικές παρεμβάσεις αποκατάστασης και βελτίωσης του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και έτσι να αρθεί η επικινδυνότητα και να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια για τους πολίτες.

Συγκεκριμένα, εγκρίθηκαν από την Οικονομική Επιτροπή τα τεύχη δημοπράτησης του έργου «Συντήρηση – Βελτίωση – Αποκατάσταση και Άρση της επικινδυνότητας της Ν.Ε.Ο. Πάτρα – Πύργος και της Ε.Ο. με αρ. 9 Πύργος – Καλό Νερό, στα τμήματα αρμοδιότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας», συνολικού προϋπολογισμού 4.000.000 ευρώ, ενώ εντός Μαρτίου πρόκειται να τεθεί προς έγκριση στην Οικονομική Επιτροπή το έργο«Συντήρηση – Βελτίωση – Αποκατάσταση και άρση της Επικινδυνότητας της Ε.Ο με αριθ. 33 Πάτρα – Τριπόταμα – Διασταύρωση με Ε.Ο. 74» (τμήματα αρμοδιότητας ΠΔΕ) ύψους 4.500.000 ευρώ. Και τα δύο έργα έχουν ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Όσον αφορά τις εργασίες στη Ν.Ε.Ο. Πάτρα – Πύργος, προτεραιότητα θα δοθεί στις εργασίες επισκευής και συντήρησης για την αποκατάσταση των υπαρχουσών φθορών του εν λόγω οδικού δικτύου, επικουρικά θα συμπεριληφθούν, εργασίες άρσης επικινδυνότητας και αποκαταστάσεις βλαβών σε στηθαία ασφαλείας, πινακίδες σήμανσης κ.λπ.

Συνολικά θα γίνουν περισσότερες από 30 παρεμβάσεις στα επικίνδυνα σημεία στη Νέα Εθνική Οδό Πατρών – Πύργου, Πύργου – Κυπαρισσίας (στα όρια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας) και στην συνδετήρια οδό ΠΕΟ με ΝΕΟ Πατρών-Πύργου στο ύψος των Ροϊτίκων, όπως έχουν υποδειχθεί και καταγραφεί από κλιμάκια που διενήργησαν αυτοψίες, καθώς και σχετικά έγγραφα και αιτήματα φορέων.

Η σημερινή έγκριση έρχεται προς συμπλήρωση των εργασιών που ήδη εκτελούνται από το 2013 με την εργολαβία ύψους 1.500.000 ευρώ για τη βελτίωση της Εθνικής Οδού Πατρών –Πύργου.

«Με τις εργολαβίες που ήδη εκτελούνται, με αυτές που προχωράμε προς δημοπράτηση και με αυτές που πρόκειται να δημοπρατηθούν άμεσα, προσπαθούμε να βελτιώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την οδική ασφάλεια των πολιτών μας που αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για εμάς» υπογράμμισε σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας προσθέτοντας πως «και τα δύο αυτά έργα, τόσο στην Πατρών – Πύργου και στο τμήμα Πύργου – Καλού Νερού, αλλά και στο τμήμα Πάτρα – Τριπόταμα, προσπαθούμε να βελτιώσουμε ένα οδικό δίκτυο, το οποίο είναι σε άσχημη κατάσταση και για την συντήρηση του οποίου δεν είχε δαπανηθεί ούτε ένα ευρώ την τελευταία δεκαετία. Εν μέσω οικονομικής κρίσης και με τους ελάχιστους πόρους που είναι διαθέσιμους, συνεχίζουμε την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει με έργα και παρεμβάσεις και προσπαθούμε με κάθε τρόπο να συντηρήσουμε ένα τεράστιο οδικό δίκτυ, διασφαλίζοντας την προσβασιμότητα στις περιοχές της Περιφέρειάς μας και την ασφάλεια των οδηγών».

 

Στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων η αποκατάσταση βατότητας ενός ακόμη δρόμου

Στο μεταξύ, στη ΣΑΕΠ 001 του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων εντάχθηκε μετά το σχετικό αίτημα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας το έργο «Αποκατάσταση Βατότητας της Συνδετήριας Οδού Ε.Ο. Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας με την Ε.Ο. Πύργου – Κυπαρισσίας», προϋπολογισμού 670.000 ευρώ.

Με το έργο αυτό θα γίνει αποκατάσταση της βατότητας της συνδετήριας οδού που ενώνει τις δύο Εθνικές Οδούς που διασχίζουν την πόλη του Πύργου, ένας δρόμος ο οποίος είναι σε κακή κατάσταση από πλευράς οδοστρώματος διέλευσης των οχημάτων και απαιτούνται τεχνικές παρεμβάσεις ώστε να αυξηθεί η λειτουργικότητα της οδού και να βελτιστοποιηθεί η ποιότητα κυκλοφορίας της.

Tους Περιβαλλοντικούς Όρους για τον οδικό άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, στο Τμήμα Μπράλος-Άμφισσα ενέκρινε την Παρασκευή ο υπουργός Περιβάλλοντος, Γιάννης Μανιάτης.
Τα έργα θα γίνουν στους νομούς Φθιώτιδας και Φωκίδας σε μήκος αυτοκινητόδρομου 28,6 χιλιομέτρων.
Οι εργασίες θα περιλαμβάνουν συντήρηση στο υπάρχον οδικό δίκτυο αλλά και τμήματα με νέα χάραξη.
Ο οδικός άξονας θα συνδέσει τον κεντρικό αυτοκινητόδρομο της ΠΑΘΕ με την Ιόνια Οδό και θα οδηγήσει στη μείωση του χρόνου διαδρομής από την Πάτρα και το Αντίρριο έως τη Λαμία.

Πηγή: skai.gr

Πάει... σφαίρα η Ιόνια Οδός

Μέχρι τέλος Μαρτίου σε πλήρη ανάπτυξη όλα τα εργοτάξια
180 άτομα εργάζονται σήμερα από Αντίρριο έως Κεφαλόβρυσο και σύντομα θα διπλασιαστούν

 

Μάχη με το χρόνο πρέπει να δώσει η κατασκευαστική εταιρεία ΤΕΡΝΑ, για να καταφέρει να ολοκληρώσει το έργο της Ιόνιας Οδού μέχρι το τέλος του 2015, σε όλο του το μήκος.

Ήδη τα εργοτάξια είναι σχεδόν έτοιμα και έχουν ξεκινήσει με όσο το δυνατόν γρηγορότερους ρυθμούς να δουλεύουν σε όλο το μήκος του δρόμου, παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες. Οι συχνές βροχοπτώσεις εμποδίζουν την πλήρη ανάπτυξη όλων των εργοταξίων και τις χωματουργικές εργασίες, γι’ αυτό προς το παρόν οι εργασίες που γίνονται αφορούν κυρίως σε τεχνικά έργα, που μπορούν να γίνουν μέσα στο χειμώνα. Στο τμήμα από Αντίρριο μέχρι Κεφαλόβρυσο υπάρχει πολύ μεγάλη κινητικότητα, η οποία βέβαια δεν αποδίδει τα αναμενόμενα εξαιτίας των καιρικών συνθηκών όπως προαναφέρθηκε, αλλά οι υπεύθυνοι του έργου ευελπιστούν ότι μέχρι το τέλος του Μάρτη, το έργο θα έχει πάρει μπρος για τα καλά.

Όσο επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες, γίνονται και χωματουργικές εργασίες, αλλά σε περιορισμένη κλίμακα. Αυτή τη στιγμή χωματουργικά γίνονται στον κόμβο του Αντιρρίου, ενώ στην περιοχή της Κλόκοβας γίνονται εκτεταμένες γεωλογικές μετρήσεις, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μελέτη για τη σήραγγα.

Στην περιοχή της Καλαβρούζας, στο ύψος περίπου της επιχειρήσεων Ζέλιου, γίνονται καθαρισμοί από τη βλάστηση για να προχωρήσουν στα δοκιμαστικά επιχώματα και προφόρτιση, για να γίνουν στη συνέχεια τα μόνιμα επιχώματα. Το καινούργιο σημείο που έχει ξεκινήσει μια διαδικασία χωματουργικών εργασιών, βρίσκεται στα...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 20/02 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο τηλ. 26310 22793

 

 

Τα μεγάλα έργα του μέλλοντος


Πολύ συχνά αναφερόμαστε στα έργα που θα μας απασχολήσουν το επόμενο διάστημα η τα επόμενα χρόνια. Είναι μία αργή διαδικασία στην οποία κάθε φορά προστίθεται ή αφαιρείται κάτι. Τι γνώση έχουμε όμως για τα πραγματικά μελλοντικά έργα;

Τα έργα που θα τα δούμε να υλοποιούνται μετά το 2020 και θα μας κρατούν συντροφιά για χρόνια μετά. Αυτά τα έργα στην σημερινή κατάσταση μπορεί να φαίνονται καλά κρυμμένα αλλά είναι δυνητικά τα μεγάλα έργα του μέλλοντος μας.

ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΕΣ ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΧΩΡΩΝ

Στην Ελλάδα, τα οικιστικά «εγκλήματα» που έχουν γίνει τις περασμένες δεκαετίες έχουν δημιουργήσει αποπνικτικούς αστικούς ιστούς σχεδόν σε όλες τις πόλεις της χώρας. Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα και άλλες μεγάλες πόλεις έχουν πεδίο λαμπρό για να δούμε το αστικό τοπίο να αλλάζει προς όφελος των κατοίκων. Στην Αθήνα θα βιώσουμε μία πρώτη αρχή με τις αναπλάσει στο Φάληρο, το Ελληνικό και το κέντρο της πόλης (Πανεπιστημίου, Αλεξάνδρας κλπ).

ΑΠΕ, ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΜΑΣ ΜΕΛΛΟΝ

Η χώρα είναι ευλογημένη σε αυτό τον τομέα καθώς διαθέτει εκπληκτική γεωγραφική ποικιλία: ατελείωτα βουνά, θάλασσες, εντυπωσιακές ακτογραμμές, ηλιοφάνεια, ανεμικό δυναμικό. Έργα μεγάλης κλίμακας θα μπορούσαν όχι μόνο να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες της χώρας αλλά να τροφοδοτήσουν και άλλες χώρες της Ευρώπης.

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

Οι θάλασσες της χώρας δεν μπορούν να δώσουν απεριόριστη πράσινη ενέργεια. Όπως φαίνεται κρύβουν πλούτο στα βάθη τους, ικανά στο να μετατρέψουν το μελλοντικό προφίλ της χώρας και να μηδενίσουν την σημερινή μίζερη κατάσταση.

ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΜΒΟΣ ΟΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Ανέκαθεν η χώρα μας ήταν το σταυροδρόμι της Ευρώπης με την Ασία και την Αφρική. Μόλις πρόσφατα ανακαλύψαμε πως ο σιδηρόδρομος μπορεί να γίνει παράγοντας πλούτου και δύναμης για την χώρα.

Την επόμενη δεκαετία θα μας απασχολήσει η κατασκευή της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, της Σιδηροδρομικής Ιόνιας και η μεταμόρφωση του σημερινού σιδηροδρομικού δικτύου. Ανασύνταξη και εκσυγχρονισμός του δικτύου στην Πελοπόννησο ευρύτερη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας θα φέρει εντυπωσιακές αλλαγές στον τρόπο μετακίνησης εντός και εκτός της χώρας αλλά και επανάσταση στις εμπορευματικές μεταφορές από την Ασία και την Ανατολική Αφρική.

ΑΣΤΙΚΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ

Το Μετρό στην Αθήνα, την επόμενη δεκαετία θα γιγαντωθεί. Θα έχουμε την κατασκευή των τμημάτων της γραμμής 4, θα έχουν ολοκληρωθεί οι γραμμές 1 και 2 και θα έχουμε την προώθηση της γραμμής 5 ένα έργο που εν πολλοίς θα ολοκληρώσει το βασικό αστικό σιδηροδρομικό δίκτυο της πρωτεύουσας.

Στην Θεσσαλονίκη θα έχουμε την κατασκευή των υπόλοιπων τμημάτων: προς Εύοσμο και Κορδελιό, προς Αεροδρόμιο αλλά και την κατασκευή μίας νέας γραμμής που θα ξεκινά από την Νέα Ελβετία και μέσω Χαριλάου και Τούμπας θα φτάνει στο κέντρο.

Την επόμενη δεκαετία θα δούμε την εξάπλωση των Προαστιακών Σιδηρόδρομων σε Αθήνα (προς Ραφήνα και νέες γραμμές) και Θεσσαλονίκη.

ΝΕΑ ΟΡΑΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ

Ίσως το πιο οραματικό έργο που έχει συζητηθεί εδώ και χρόνια να είναι το έργο της Ζεύξης του Θερμαϊκού. Μία γέφυρα που θα ενώνει τις δύο πλευρές του Θερμαϊκού και θα κάνει τις μετακινήσεις από και προς την Χαλκιδική εύκολες.  

Ένα οδικό έργο που θα έκανε την μετακίνηση στην Αθήνα εντυπωσιακή και έχει κάνει κατά καιρούς την εμφάνιση του ίσως το δούμε την επόμενη δεκαετία. Μιλάμε για την υπόγεια οδική σύνδεση των δυτικών και ανατολικών προαστίων. Έργο απαιτητικό και δύσκολο που με την κατασκευή του θα έκανε την Αθήνα αγνώριστη κυκλοφοριακά.

Όλα τα παραπάνω έργα σήμερα ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας. Όμως πριν από 20 χρόνια στην ίδια κατάσταση ήταν η Αττική Οδός, η γέφυρα του Ρίο-Αντίρριο και το Μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη..

ypodomes.com

Άλλα χρειάζεται το χωριό

 

Θυµήθηκε προεκλογικά η δηµοτική αρχή να ασχοληθεί µε το Νιοχώρι όµως µάλλον πάει να κάνει... ζηµιά.

Εκτός από το δρόµο που σκοπεύει να διανοίξει (και θα είναι ευχής έργον µετά από πολλά χρόνια µπλοκαρίσµατος), σχεδιάζει και έργο 180.000 ευρώ για την ανάπλαση τµήµατος του κεντρικού...

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Σελίδα 47 από 47

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία