Αγγελίες    Επικοινωνία

Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς 2019-20 σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας θα εγκατασταθεί εξοπλισμός τηλεδιάσκεψης - τηλεκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΑ ΕΠΑΛ με στόχο να συμβάλλει στη δικτύωση των σχολικών μονάδων, αλλά και στην επικοινωνία τους με συνεργαζόμενους φορείς στο πλαίσιο του προγράμματος.

Με τον εξοπλισμό αυτό παρέχεται η δυνατότητα απομακρυσμένης επικοινωνίας (διασύνδεση πολλών σημείων σε πραγματικό χρόνο, με εικόνα και ήχο) μεταξύ του συνόλου των εμπλεκομένων στην εφαρμογή του προγράμματος. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα διαδραστικό σύστημα τηλεδιάσκεψης -- τηλεκπαίδευσης το οποίο περιλαμβάνει επίτοιχο διαδραστικό βιντεοπροβολέα, φορητό Η/Υ, πίνακα προβολής και παρελκόμενα (κάμερα – ηχεία – μικρόφωνο – πολύμπριζο).

Η προμήθεια των συστημάτων τηλεδιάσκεψης - τηλεκπαίδευσης γίνεται μέσα από διεθνή διαγωνισμό που ολοκληρώθηκε. Για το λόγο αυτό υπογράφτηκε στις 21/6/19 από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου η απόφαση έγκρισης του πρακτικού αποδοχής δικαιολογητικών κατακύρωσης και ανάδειξης οριστικού μειοδότη. Μετά την ανάρτηση της Απόφασης στο σύστημα και την παρέλευση 10 ημερών για ένδικα μέσα, δηλ. μέχρι το τέλος Ιουνίου, θα αποσταλεί το σχέδιο σύμβασης στην Διαχειριστική Αρχή του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για προσυμβατικό έλεγχο και στην συνέχεια θα υπογραφεί η σχετική σύμβαση.

Η υλοποίηση του έργου, που είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ και έχει προϋπολογισμό 1.224.000€, συνίσταται στην προμήθεια, εγκατάσταση και επίδειξη λειτουργίας εξοπλισμού στις σχολικές μονάδες.

Συνεχίζουν σήμερα Τρίτη 11 Ιουνίου τις πανελλήνιες 2019 οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με μαθήματα ειδικότητας.

Ειδικότερα, εξετάζονται στα μαθήματα Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης, Στοιχεία Μηχανών, Ναυσιπλοΐα ΙΙ, Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις και Προγραμματισμός Υπολογιστών. Γενικότερα, μέχρι και τις 20 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ θα εξετάζονται σε μαθήματα ειδικότητας.

Για να δείτε τα θέματα των πανελληνίων 2019 για τα ΕΠΑΛ που διαγωνίστηκαν σήμερα οι απόφοιτοι επαγγελματικών λυκείων πατήστε τους παρακάτρω συνδέσμους

 Για τα θέματα 'Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΑΟΔ)' ΕΠΑΛ (ημερήσια)
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'Στοιχεία Μηχανών' ΕΠΑΛ (ημερήσια)
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'Ναυσιπλοΐα ΙΙ' ΕΠΑΛ (ημερήσια)
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις' ΕΠΑΛ (ημερήσια)
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'Προγραμματισμός Υπολογιστών' ΕΠΑΛ (ημερήσια)
πατήστε εδώ.

Οι απόφοιτοι των ΓΕΛ, την Τετάρτη, 12 Ιουνίου, θα εξεταστούν για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε μαθήματα προσανατολισμού. Ειδικότερα, θα εξεταστούν στην Ιστορία (ΟΠ Ανθρωπιστικών Σπουδών), τη Φυσική (ΟΠ Θετικών Σπουδών) και την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Οι εξετάσεις ολοκληρώνεται στις 18 Ιουνίου για τα Γενικά Λύκεια και στις 20 του μήνα για τα Επαγγελματικά Λύκεια ενώ η συνολική φετινή περίοδος των εξετάσεων ολοκληρώνεται με τα Ειδικά Μαθήματα στις 2 Ιουλίου.

Τη διαμόρφωση των βάσεων σε κάθε τμήμα καθορίζουν τρεις παράγοντες: Οι επιδόσεις των υποψηφίων που εξαρτώνται από τη δυσκολία των θεμάτων, ο αριθμός των εισακτέων, και η σειρά με την οποία δηλώνουν τις σχολές οι υποψήφιοι στο μηχανογραφικό δελτίο.

Τον τρόπο κατάταξης των σχολών στο μηχανογραφικό τον μαθαίνουμε πάντα μετά τη δημοσίευση των βάσεων. Βεβαίως, ένα σημαντικό δεδομένο αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο δήλωσαν οι υποψήφιοι τις προηγούμενες χρονιές, ακολουθώντας και τις τάσεις στην αγορά εργασίας. Ωστόσο, αυτό το δεδομένο προσφέρει πιο αξιόπιστα συμπεράσματα για τις υψηλόβαθμες περιζήτητες σχολές (π.χ. ιατρικές, νομικές, πολυτεχνεία) και όχι τόσο για τα τμήματα στις μεσαίες και χαμηλότερες βαθμολογικές κλίμακες. «Μόνο όταν ολοκληρωθούν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις και μελετήσουμε τα στατιστικά των επιδόσεων των υποψηφίων, θα μπορούμε να μιλήσουμε για τάσεις στις βάσεις εισαγωγής. Με πληροφορίες από τα βαθμολογικά κέντρα γίνεται απλή αξιολόγηση των τάσεων στις βαθμολογίες στα γραπτά.

Πηγή: dikaiologitika.gr

Η αρχή για τις Πανελλαδικές 2019 έγινε σήμερα με τα ΕΠΑΛ!

Απλά και κατανοητά χαρακτηρίζονται τα θέματα των Νεοελληνικών που εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι και οι πρώτες εκτιμήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών κάνουν λόγο για θέματα που ανταποκρίνονται στη διδακτέα ύλη των υποψηφίων ενώ δίνεται και η δυνατότητα οι υποψήφιοι να παρουσιάσουν τις δικές τους απόψεις.
Διαβάστε ΕΔΩ τα θέματα της Νέας ελληνικής γλώσσας στα ΕΠΑΛ.

Διαβάστε ΕΔΩ τις προτεινόμενες απαντήσεις. 
Το προς εξέταση θέμα αφορούσε στην τέχνη όπως παρουσιάζεται σε κείμενο του Αλμπερτ Καμύ, ενώ δόθηκε και ποίημα στο Λογοτεχνικό Κείμενο της ιταλίδας ποιήτριας Αλντα Μερίνι.

H Ρούλα Μακρή, φιλόλογος της ΟΕΦΕ, αναφέρει: 
«Το οξύμωρο με τα φετινά θέματα των ΕΠΑΛ είναι πως και το μη λογοτεχνικό και το λογοτεχνικό ήταν στην πραγματικότητα λογοτεχνικά, καθώς το «μη λογοτεχνικό κείμενο» ήταν ο λόγος του Αλμπερ Καμύ όταν βραβεύτηκε με το Νόμπελ της Σουηδικής Ακαδημίας. Συνεπώς μάλλον η λογοτεχνία είχε την τιμητική της. Ειδικότερα το μη λογοτεχνικό ίσως ήταν υπέρ το δέον σύνθετο για τους μαθητές των ΕΠΑΛ κυρίως λόγω του ότι ειδικά η πρώτη παράγραφος του κειμένου ήταν μεγάλη σε έκταση και με αρκετές σκέψεις που επικαλύπτονταν. Συνεπώς μάλλον θα ήταν δύσκολο για έναν μαθητή το να εντοπίσει την ουσία/πλαγιότιτλο. Να προσθέσουμε εδώ πως η περίληψη ζητήθηκε σε δύο παραγράφους του κειμένου, από τις τρεις συνολικά, πράγμα που το θεωρούμε μάλλον εκδήλωση αμηχανίας εκ μέρους της επιτροπής.
Στην άσκηση της περίληψης θεωρούμε πως πέρα από τα άλλα είναι σημαντικό ο μαθητής να διακρίνει τη διεύρυνση που πραγματοποιεί ο Καμύ στο τέλος της 2η παραγράφου εντάσσοντας στους δημιουργούς οχι μόνο τους καλλιτέχνες αλλά και τους εργάτες. Οι ασκήσεις Β σαφώς ήταν βατές. Στο Γ υπάρχει ο κίνδυνος να παρασυρθεί ο μαθητής στη διαίρεση της επιχειρηματολογίας του α) στην Τεχνη και β) στον Πολιτισμό. Το θέμα θα μπορούσε βέβαια να αντιμετωπιστεί και με αυτόν τον τρόπο, ωστόσο μάλλον θα ήταν δύσβατος για τους μαθητές.
Θεωρούμε προτιμότερη τη διαίρεση σε α)θεωρητική β)βιωματική πλευρά του εκπαιδευτικού συστήματος.

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ: Η μόνη επισήμανση αφορά την επιλογή ενός λογοτεχνικού κειμένου με «συνάφεια», ώστε να συμπορεύεται με το μη λογοτεχνικό. Θεωρούμε πως αυτές οι επιλογές υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να προκαλέσουν συγχυση και να οδηγήσουν σε μια αλληλοεξάρτηση των δυο κειμένων που είναι άνευ νοήματος και για την γλώσσα και για τη λογοτεχνία. Οι ερωτήσεις ήταν βατές και σαφείς. Ωστόσο το ίδιο το ποίημα ήταν μάλλον αδύναμο. Στην παραγωγή λόγου, αν δεν δόθηκαν διευκρινίσεις από την επιτροπή, είναι προφανές πως άλλα παιδιά θα γράψουν γενικά για την τέχνη και άλλα για συγκεκριμένες μορφές της. Στις απαντήσεις επιλέξαμε τη δεύτερη εκδοχή. Υποθέτουμε πως όλες θα γίνουν δεκτές».
«Καλή επιτυχία στους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις» ευχήθηκε την ίδια ώρα, στους υποψηφίους η υφυπουργός Παιδείας Μερόπη Τζιούφη τονίζοντας «μια ακόμη σχολική χρονιά τελείωσε, γεμάτη με γνώσεις, προετοιμασία, αγωνίες αλλά και αισιοδοξία. Οι υποψήφιοι και υποψήφιες καλούνται τώρα να εμπιστευτούν τις δυνάμεις τους και να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό ώστε να πετύχουν τους στόχους τους».
Ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ Γιάννης Βαφειδάκης σε μήνυμά του αφού ευχήθηκε καλή επιτυχία αναφέρθηκε σε «ταξίδι γνώσεων και επιλογών μέσα από την ευγενή άμιλλα της δια βίου εκπαίδευσης»Και εστίασε σε «συμβουλή για θάρρος και ψυχραιμία και αισιοδοξία ότι μπορούν οι υποψήφιοι να τα καταφέρουν».
Οι Εξετάσεις συνεχίζονται το Σάββατο για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ ενώ αύριο ξεκινούν οι Πανελλαδικές 2019 για τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων που είναι και η μεγαλύτερη μερίδα.

Διαβάστε λίγα λόγια για το βιβλίο του Αλμπέρ Καμύ «Ο καλλιτέχνης και η εποχή του» ΕΔΩ

Πηγή: protothema.gr

Από το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώνεται ότι με Υπουργικές Αποφάσεις καθορίστηκε το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων 2019.

 

  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2019 των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(Ο.Π.= Ομάδα Προσανατολισμού)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

7-6-2019

- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ

10-6-2019

- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

12-6-2019

- ιστορια

- φυσικη

- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

14-6-2019

- λατινικα

- χημεια

- ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΤΡΙΤΗ

18-6-2019

- ΒΙΟΛΟΓΙΑ

- βιολογια

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

 

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

 

 

 

  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2019 ΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΠΕΜΠΤΗ

6-6-2019

- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ

8-6-2019

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)

ΤΡΙΤΗ

11-6-2019

- ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

- ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

- ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΠΕΜΠΤΗ

13-6-2019

- ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II / ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΙΙ (ν.4473)

- ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2 / ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ (ν.4473)

- ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ / ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΕΡΓΑ ΚΑΙ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ (ν.4473)

- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ

15-6-2019

- ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (Α.Ο.Θ.)

- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ / ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ν.4473)

- ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

- ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

- ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ (ΜΕΚ)/ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ (ΜΕΚ II) (ν.4473)

ΤΕΤΑΡΤΗ

19-6-2019

- ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ/ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΟΙΟΥ ΙI (ν.4473)

- ΥΓΙΕΙΝΗ

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

- ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

- ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

ΠΕΜΠΤΗ

20-6-2019

- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

- ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

- ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ / ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ II (ν.4473)

 

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες, εκτός από το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις (4) ώρες.

Υπεγράφη και προωθείται για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) με την οποία αυξάνεται το ημερομίσθιο των μαθητευομένων του «Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας» των Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.

Πιο συγκεκριμένα, το ημερομίσθιο αυξάνεται κατά 27% για τους μαθητευομένους ηλικίας έως 25 ετών, που αμείβονταν με τον «υποκατώτατο» μισθό, ο οποίος καταργήθηκε, και κατά 11% για τους μαθητευομένους ηλικίας άνω των 25, που αμείβονταν με τον κατώτατο μισθό. Με τον τρόπο αυτό, το νέο ημερομίσθιο ορίζεται στα 21.78€.

Επιπρόσθετα, με την εν λόγω ΚΥΑ, η οποία υπογράφτηκε από την Υφυπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Μερόπη Τζούφη, τον Υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης Ευστάθιο Γιαννακίδη, τον Υφυπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Κωνσταντίνο Μπάρκα και τον Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη, ορίζεται το ποσό της επιδότησης από το ΕΣΠΑ στα 16.54€, για κάθε ημέρα του προγράμματος «Μαθητεία στο χώρο εργασίας». Το υπόλοιπό ποσό, καθώς και οι ασφαλιστικές εισφορές καλύπτονται από τον εκάστοτε εργοδότη.

Η ισχύς της απόφασης ξεκινά από την 1η Φεβρουαρίου 2019.

Με σημαντικές διαφορές και ποσοστά αύξησης συγκριτικά με την Β’ Φάση ξεκίνησε η Γ’ Φάση του θεσμού του Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας ΕΠΑ.Λ. στην Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας.

Το σύνολο των εγγραφών των μαθητευομένων για το Σχολ .Έτος 2018-2019 παρουσίασε μια συνολική αύξηση της τάξης του 57% σε σχέση με το Σχολ. Έτος 2017-2018 για την Δυτική Ελλάδα συνολικά, ενώ οι εγγραφές μόνο στην Αχαΐα σχεδόν τριπλασιάστηκαν με το ποσοστό της διαφοράς να ανέρχεται στο 198%. Σημαντικό ποσοστό αύξησης και στην Αιτωλοακαρνανία με τον αριθμό των εγγραφών να αυξάνεται κατά 30%.

Εντυπωσιακά επίσης αυξήθηκε ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων σε επιχειρήσεις από Δημόσιους και Ιδιωτικούς φορείς οι οποίοι συνεργάζονται ως εργοδότες. Από τον συνολικό αριθμό 210 θέσεων σε επιχειρήσεις το Σχολ. Έτος 2017-2018, οι προσφερόμενες θέσεις μαθητείας συνεργαζόμενων φορέων ανήλθαν στις 360 συνολικά για εφέτος, σημειώνοντας αύξηση κατά 71%.

Ο αριθμός των τμημάτων επίσης αυξήθηκε από 23 σε 25, ενώ στις 9 ειδικότητες που λειτουργούσαν στην Β’ φάση, προστέθηκαν άλλες τέσσερις νέες φτάνοντας τις 13 για την τρέχουσα Γ’ φάση.

Στα γραφήματα που ακολουθούν οπτικοποιούνται λεπτομερώς τα στατιστικά στοιχεία της εφετινής Μαθητείας. Με αυτά τα δεδομένα, δεν θα έπρεπε να παραλειφθεί η απόδοση θερμών συγχαρητηρίων σε όλους όσους υποστήριξαν και συνεργάσθηκαν για την επιτυχημένη έναρξη του προγράμματος την φετινή Σχολική χρονιά σε ολόκληρη την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με την ευχή για καλή συνέχεια και επιτυχία στο μέλλον του θεσμού της Μαθητείας ΕΠΑ.Λ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΙΠΛΑΣ
ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΕΠΑΛ ΠΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Σελίδα 1 από 8

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία