Αγγελίες    Επικοινωνία

Κάτι κινείται στο Μεσολόγγι...

Το Πανεπιστήμιο Πατρών αναλαμβάνει δράση στην Γεωπονική Σχολή / Στο Μεσολόγγι ο υπουργός και η Πρύτανις

 

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 20/06/2019

Της Βάσως Βήττα
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Έτοιµη πριν την 1η Οκτώβρη η Γεωπονική

Την Γεωπονική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών που θα λειτουργήσει στην Αιτωλοακαρνανία, επισκέφθηκε ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου ξεκινώντας από το Μεσολόγγι. Ο υπουργός συνοδευόταν από τους βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ, Μαρία Τριανταφύλλου και Γιώργο Βαρεμένο, καθώς και από συνεργάτες του και στελέχη του Υπουργείου. Στο Μεσολόγγι τον υποδέχθηκε η Πρύτανις του Πανεπιστημίου Πατρών, Βενετσάνα Κυριαζοπούλου, η οποία τον ενημέρωσε για διαδικαστικά θέματα, ενώ παρόντες ήταν πολλοί...

 

Αισιοδοξία για την Μαρίνα

Με περισσότερη αισιοδοξία αντιμετωπίζει πλέον το Μεσολόγγι το μέλλον της Μαρίνας μετά την απόφαση του Υπουργού Τουρισμού, Αθανασίου Θεοχαρόπουλου, να εγκρίνει την τμηματική άδεια λειτουργίας της. Πιο αναλυτικά, εγκρίθηκε η τμηματική άδεια λειτουργίας διακεκριμένων τμημάτων της Μαρίνας Μεσολογγίου, ελλιμενισμού 84 σκαφών στο θαλάσσιο χώρο και στις προβλεπόμενες θέσεις των παραλιακών κρηπιδωμάτων και 50 θέσεων χερσαίας εναπόθεσης σκαφών καθώς επίσης και...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 20/06 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Το υπουργείο Τουρισμού απέδειξε στην πράξη ότι είναι αρωγός σε κάθε προσπάθεια για επενδύσεις με νομιμότητα.

Αναμφίβολα, η έγκριση τμηματικής άδειας λειτουργίας διακεκριμένων τμημάτων του Τουριστικού Λιμένα Μεσολογγίου, που αφορά τον ελλιμενισμό 84 σκαφών κατηγορίας ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV, πενήντα θέσεις χερσαίας εναπόθεσης σκαφών καθώς επίσης και η αδειοδότηση για τις υποστηρικτικές εγκαταστάσεις είναι μια πολύ καλή είδηση.

Επιπλέον αποτελεί δικαίωση για όλους εμάς, τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που προσπαθήσαμε όλα αυτά τα χρόνια για αυτό το έργο. Ένα από τα σημαντικότερα θέματα της πόλης του Μεσολογγίου αλλά και της Αιτωλοακαρνανίας διευθετείται με θετικό τρόπο. Αναμένουμε αυτή τη φορά η εταιρεία να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της.

Γνωρίζουμε ότι ο λαός του Μεσολογγίου και της Αιτωλοακαρνανίας δε θα ανεχτεί καμία ολιγωρία.

Υποσχόμαστε ότι θα είμαστε πάντοτε μαζί του να διεκδικούμε τη νομιμότητα και τη δίκαιη ανάπτυξη.

Το γραφείο τύπου

Με σχετική απόφαση του Υπουργού Τουρισμού κ. Αθανάσιου Θεοχαρόπουλου (Α.Π. 11629/14-6-2019 ΑΔΑ: Ω7ΙΜ465ΧΘΟ-Φ2Ζ) που αναρτήθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, εγκρίθηκε η τμηματική άδεια λειτουργίας διακεκριμένων τμημάτων του τουριστικού Λιμένα (Μαρίνας Μεσολογγίου) ελλιμενισμού 84 σκαφών στο θαλάσσιο χώρο και στις προβλεπόμενες θέσεις των παραλιακών κρηπιδωμάτων και 50 θέσεων χερσαίας εναπόθεσης σκαφών καθώς επίσης και η αδειοδότηση για τις υποστηρικτικές εγκαταστάσεις (κτήρια γραφείων, καταστήματα με χρήση πλυντήρια, μίνι μάρκετ, ναυτιλιακά, WC – ντους και καφετέρια).

Η ανωτέρω εξέλιξη αποτελεί την πλέον χαρμόσυνη είδηση αναφορικά με την προοπτική του μεγάλου αυτού έργου που χρόνια τώρα είχε “βαλτώσει” και ξεμπλοκάρισε χάρις στις συντονισμένες ενέργειες του Υπουργείου Τουρισμού, της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, της ΜΑΡΙΝΑ Α.Ε. καθώς και των τεχνικών και νομικών συμβούλων της.

Καθίσταται σαφές ότι η από 2-5-2019 τροποποίηση της από 17-12-2013 σύμβασης παραχώρησης της χρήσης και εκμετάλλευσης της χερσαίας και θαλάσσιας ζώνης του τουριστικού Λιμένα (Μαρίνα) Μεσολογγίου, άνοιξε διάπλατα το δρόμο για την υλοποίηση της πολυπόθητης επένδυσης.

Τώρα πλέον το λόγο έχουν οι μέτοχοι και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

Το σίγουρο είναι ότι το προσεχές χρονικό διάστημα η Μαρίνα θα ξαναγεμίσει τουριστικά σκάφη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται…       

 

Πάνος Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Ι.Π. Μεσολογγίου

Ζωντάνεψε η Μαρίνα!

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 13/06/2019

 

Έστω και για λίγες ώρες η Μαρίνα Μεσολογγίου πήρε ξανά ζωή το βράδυ της Κυριακής. «Υπαίτιοι» ήταν ο νέος δήµαρχος Κώστας Λύρος που βρέθηκε εκεί µαζί µε όλο το συνδυασµό του, συνεργάτες και την σύζυγό του, Βάνα και αντάλλαξαν απόψεις δίπλα στη θάλασσα και τα λιγοστά σκάφη.

Όπως είπε στην ΑΙΧΜΗ ο νέος δήµαρχος, η κίνησή του ήταν συµβολική ώστε να δείξει το αµέριστο ενδιαφέρον του για την ταχεία ολοκλήρωση της επένδυσης, αλλά και την...

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού

 Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 23/05/2019

 

Μια από τις πρώτες προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής ήταν η διασφάλιση του ελέγχου και της διαχείρισης του πλέον ζωτικού τμήματος της Ιερής Πόλης του Μεσολογγίου, του Λιμανιού της.

Η λιμενική ζώνη, για χρόνια εγκαταλειμμένη κι αφημένη στην απρόσωπη μεταχείριση ενός νομαρχιακού φορέα που μάλλον τυπική είχε κι όχι ουσιαστική παρουσία, διεκδικήθηκε δυναμικά από το Δήμο και το 2015 μια από τις πρώτες κατακτήσεις της Δημοτικής Αρχής, ήταν η αποδέσμευση του Λιμανιού από τον ανύπαρκτο διοικητικά  και επιχειρησιακά  λιμενικό νομαρχιακό φορέα και η ίδρυση και λειτουργία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Το Λιμάνι του Μεσολογγίου από τότε έως σήμερα έχει αλλάξει. Κι αυτή η αλλαγή δεν είναι μόνο ευδιάκριτη αλλά επηρεάζει συνολικά την πόλη και το Δήμο. Σε πολύ λίγο και τον υπόλοιπο νομό.

Νέα καταστήματα εστίασης δημιουργήθηκαν που φέρνουν κόσμο στην πόλη σχεδόν όλη τη διάρκεια του έτους κι όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Ο χώρος αναμορφώθηκε ριζικά, έγινε ελκυστικός, προσπελάσιμος, φωτισμένος κι ασφαλής. Αναδείχθηκε σε τόπο περιπάτου, αναψυχής και ψυχαγωγίας. Κυρίως, όμως, μπήκε στο χάρτη των Λιμανιών της χώρας. Κι αυτό έγινε δεν έγινε μόνο του ή ξαφνικά. Προηγήθηκαν συντονισμένες ενέργειες, πολύ δουλειά από το Δήμο και διαρκείς επαφές με φορείς και ιδιώτες προκειμένου ν’ αναδειχθούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του.

Παράλληλα, ένα μεγάλο έργο που θα δώσει  προστιθέμενη αξία είναι αυτό της διάνοιξης - εκβάθυνσης του Διαύλου που εκτελείται με γοργούς ρυθμούς. Στην ολοκλήρωσή του, θα δώσει τη δυνατότητα εισόδου σε πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας, αλλά θα εγγυηθεί ίσως το μεγαλύτερο επίτευγμα που έγινε ποτέ στο θαλάσσιο μέτωπο. Την έξοδο προς το Ιόνιο μέσω ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τα νησιά του.

Έως αυτή τη στιγμή, οι εξελίξεις είναι ιδιαίτερα ευοίωνες. Ένα παγκόσμια αναγνωρίσιμο κι εμβληματικό πλοίο το “Christina O”, πρώην ιδιοκτησίας οικογένειας Ωνάση, επέλεξε το Λιμάνι του Μεσολογγίου ανάμεσα σε άλλα της χώρας για να το κάνει «Home port», την αφετηρία του πριν από κάθε ταξίδι του. Τα θερμά λόγια με τα οποία μίλησαν οι ιδιοκτήτες του για την ιστορική πόλη, το λιμάνι και τη φιλοξενία των ανθρώπων, αν μη τι άλλο πιστοποιούν την εγκυρότητα των ενεργειών που έχουν γίνει έως σήμερα από τη Δημοτική Αρχή.

 

 

Η Μαρίνα Μεσολογγίου επαναλειτουργεί

Πολλοί ήταν αυτοί που πίστεψαν με κάθε δίκιο ότι η μεγάλη αυτή ευκαιρία για την πόλη του Μεσολογγίου έχει χαθεί. Οι ατελείωτες δικαστικές διαμάχες, οι χρόνιες ελλείψεις στο πλαίσιο της λειτουργίας και οι καθυστερήσεις είχαν φέρει σε αδιέξοδο την επένδυση, η οποία χρειάσθηκε να αναστείλει τη δραστηριότητά της.

«Πιστέψαμε στην επένδυση. Τη στηρίξαμε και τα αποτελέσματα δικαιώνουν τις επιλογές μας» δήλωσε πριν λίγες ημέρες ο Δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Νίκος Καραπάνος από τα γραφεία της Μαρίνας, που πλέον μετά την αδειοδότησή της από το αρμόδιο Υπουργείο, ετοιμάζεται τον Ιούνιο να υποδεχθεί και πάλι τα πρώτα σκάφη. Καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή, είχε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο (συμμετέχει ως εταίρος)  που με ομόφωνη απόφασή του προχώρησε στον επανακαθορισμό της χερσαίας ζώνης λιμένα Μεσολογγίου, ανοίγοντας ουσιαστικά το δρόμο στην τελική απόφαση της αδειοδότησης.

Με αυτό τον τρόπο ένα ακόμη κρίσιμο σημείο για την μεγαλύτερη ανάπτυξη του λιμενικού χώρου αποκτά τις διαστάσεις που είναι απαραίτητες κι ασφαλώς συμβάλει τα μέγιστα στην εξωστρέφεια, στην διαφήμιση της περιοχής μας και στην ενίσχυση της επισκεψιμότητάς της.   

Εκ του συνδυασμού
"Δήμος για τα Παιδιά μας"

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού

 

Προς τους κατοίκους της Ι.Π. Μεσολογγίου

 

Ο Δήμαρχος με συνεχείς επικοινωνιακές ανακοινώσεις και με λογική «φταίνε οι άλλοι» προσπαθεί να αποσείσει τις ευθύνες του για το κατάντημα της ιστορικής πόλης μας.

Ο “ξένος” Δήμαρχος που δεν έζησε σ’ αυτή την ευλογημένη περιοχή, δεν βίωσε την ιστορία, την παιδεία, τον πολιτισμό και τα ήθη και έθιμα και δεν ένοιωσε την ανατριχίλα το βράδυ του μνημοσύνου των Εξοδιτών, προσπαθεί να τα αλλάξει όλα χωρίς σχέδιο, χωρίς όραμα και μεράκι. Εμείς που ζούμε και αγωνιζόμαστε για την πρόοδο και αναβάθμιση αυτής της πόλης, βιώνουμε σήμερα την υποβάθμισή της, τη μείωση του κύρους της και από συγκρίσεις με άλλες πόλεις της χώρας αλλά και του νομού μας καταλαμβάνει θλίψη. Γι’ αυτό το καθήκον μας επιβάλει να αντιδράσουμε κατ’ αρχήν ενημερώνοντας τους συνδημότες μας για όλα όσα έγιναν που απαξιώνουν την πρωτεύουσα του νομού.

  1. Μαρίνα Μεσολογγίου: Όταν το 2014 ήλθε ο τότε πρωθυπουργός κ. Α. Σαμαράς, ο Δήμαρχος αντί να απαιτήσει την επαναλειτουργία του αυτόνομου ΤΕΙ και αποκατάσταση της αδικίας, ζήτησε Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, καταργώντας το Νομαρχιακό, που έδινε κύρος και ενίσχυε την πρωτεύουσα του νομού. Αφού ανέλαβε δήμαρχος κατήγγειλε παρανομίες της Μαρίνας. Όταν όμως το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο έγινε μέτοχος της Μαρίνας ανέλαβε Πρόεδρος με μισθό. Τελικά η Μαρίνα απαξιώθηκε και έφυγαν όλα σχεδόν τα σκάφη.
  2. 2/39 Σύνταγμα Πεζικού: Έκλεισε με συμφωνία του Δημάρχου για να μετατραπεί, τάχα, σε Μουσείο. Αντί να απαιτήσει από τον κ. Καμένο, με ιστορικά στοιχεία: α) να διατηρηθεί και να λειτουργήσει πλήρως το κέντρο εκπαίδευσης και β) σε διαφορετική περίπτωση να μεταφερθεί μια στρατιωτική σχολή στις μεγάλες εγκαταστάσεις και εκτάσεις που υπάρχουν.
  3. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πάλι αδικηθήκαμε. Πέραν των βουλευτών, ευθύνη έχει και ο Δήμαρχος, όπως θα αναλυθεί σε ειδική αναφορά.
  4. Δεν έγινε η προσάρτηση του Γαλατά – Περιθωρίου – Άνω Κερασόβου, όταν σε άλλες περιοχές, ύστερα από αγώνα, έγιναν ανακατατάξεις.
  5. Οι Νομαρχιακές Υπηρεσίες απογυμνώθηκαν και άλλες μεταφέρθηκαν.
  6. Η πόλη αποκλείσθηκε από την Ιόνια και την Παλαιά Εθνική Οδό στον κόμβο «ΧΑΛΑΖΙΑ» με μεγάλες οικονομικές και άλλες επιπτώσεις.
  7. Η πόλη μας είναι εκτός σχεδίου για αέριο, ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο με άλλες πόλεις της περιφέρειας.
  8. Ακύρωσε την Αναπτυξιακή Έκθεση Τοπικών Προϊόντων, που έγινε θεσμός και δημιούργησε νέα έκθεση υπηρεσιών και συλλόγων.

Δεν θα αναφερθούμε στην αδιαφορία για το τριτοκοσμικό πρακτορείο (και όχι Σταθμό) που έχει το ΚΤΕΛ και στη συγκοινωνιακή απομόνωση της πόλης μας.

Δεν θα αναφερθούμε για την απαράδεκτη κατάσταση που βρίσκεται ο δρόμος προς τα ΤΕΙ ούτε στην έλλειψη αντίδρασης όταν από την Μεγάλη Πέμπτη και μετά μεταφέρθηκαν μηχανήματα και εξοπλισμός από τις εγκαταστάσεις του ΤΕΙ στην Πάτρα.

Δεν θα αναφερθούμε στην προσπάθεια να οικειοποιηθεί επιτυχίες συλλόγων και φορέων, όπως τη διαφαινόμενη «Ακτοπλοϊκή Σύνεση» που θα είναι αποτέλεσμα των διοικήσεων Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεσολογγίου και Επιμελητηρίου Αιτωλ/νίας.

Και όποια έργα έγιναν ή σχεδιάζονται δεν αναβαθμίζουν αλλά μειώνουν το κύρος και την ιστορία αυτής μοναδικής πόλης.

Αυτά για να μην συνεχίζεται η επικίνδυνη παραπληροφόρηση.

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς

Η Διοικούσα Επιτροπή

Σελίδα 1 από 23

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία