Αγγελίες    Επικοινωνία

Έως το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2020 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση των συστημάτων διοδίων που λειτουργούν στους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας, προκειμένου να μπορούν οι οδηγοί να χρησιμοποιούν ένα πομποδέκτη για τις διελεύσεις τους σε όλους τους αυτοκινητόδρομους.

Η διαλειτουργικότητα των διοδίων δεν είχε υλοποιηθεί παρά τη σχετική ευρωπαϊκή οδηγία και παρά τις επανειλημμένες διαπραγματεύσεις μεταξύ των ιδιωτικών εταιρειών που λειτουργούν τους οδικούς άξονες, οι οποίες ξεκίνησαν το 2013.

Η βασική διαφωνία μεταξύ των παραχωρησιούχων αφορούσε στο ύψος της προμήθειας που θα πρέπει να αποδίδει η μία εταιρεία στην άλλη.

Ωστόσο, ενόψει της ακύρωσης του διαγωνισμού για το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων και έπειτα από πιέσεις του υπουργείου Υποδομών, οι παραχωρησιούχοι συμφώνησαν στο ύψος της προμήθειας η οποία θα διαμορφωθεί σε ποσοστό 2,12% επί του αντιτίμου των διοδίων και θα αποδίδεται στο τέλος κάθε μήνα.

Εδώ και μερικά χρόνια πέντε από τις συνολικά επτά ιδιωτικές εταιρείες που διαχειρίζονται τους κλειστούς αυτοκινητόδρομους, είχαν συμφωνήσει στη λειτουργία ενός κοινού συστήματος με την ονομασία GRITS (Greece Interoperable Tolling Systems).

Σε αυτό έχουν ενταχθεί η Αττική Οδός, η οποία έχει περίπου 650.000 ενεργούς συνδρομητές που χρησιμοποιούν πομποδέκτες, η Ολυμπία Οδός, ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ο Μορέας και η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, ωστόσο δεν είχε βρεθεί κοινός τόπος για τη συμμετοχή της Νέας Οδού και της Κεντρικής Οδού.

Οι δύο τελευταίες εταιρείες έχουν την ευθύνη για τη λειτουργία της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, την Κεντρική Οδό και την Ιόνια Οδό, από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες προκειμένου να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές στο λογισμικό των ηλεκτρονικών πομποδεκτών, οι οποίοι υπερβαίνουν τις 100.000, προκειμένου να είναι δυνατή η χρήση τους στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους. Αλλαγές θα πρέπει να γίνουν και στα συστήματα διοδίων για να μπορούν να δέχονται πομποδέκτες των υπόλοιπων πέντε εταιρειών, οι οποίες επίσης θα πρέπει να προσαρμόσουν τα συστήματά τους στα νέα δεδομένα.

Κατά τις ίδιες πηγές, πρόκειται για σύνθετη διαδικασία η οποία απαιτεί χρονικό διάστημα μεταξύ έξι και οκτώ μηνών. Ο στόχος που έχει τεθεί από το υπουργείο Υποδομών είναι έως το Πάσχα του 2020 να έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση των συστημάτων, για να μπορούν οι οδηγοί να ταξιδέψουν με ένα πομποδέκτη.

Πάντως, το στοιχείο που θα παραμείνει αμετάβλητο είναι η αδυναμία φόρτισης των πομποδεκτών μίας εταιρείας στα διόδια άλλης. Αυτό οφείλεται σε φορολογικούς λόγους, δεδομένου ότι η κάθε εταιρεία παραχώρησης έχει διαφορετικό ΑΦΜ και η φόρτιση των πομποδεκτών αποτελεί προκαταβολή χρημάτων. Ως εκ τούτου, ένας οδηγός με πομποδέκτη της Αττικής Οδού για παράδειγμα, δε θα μπορεί να βάλει χρήματα στη συσκευή του στα διόδια Αφιδνών τα οποία λειτουργεί η Νέα Οδός.

Στο σχεδιασμό περιλαμβάνεται η εγκατάσταση του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού: αισθητήρες, κάμερες και κεραίες τεχνολογίας DSRC για την ανάγνωση των πομποδεκτών. Θα υπάρχουν κάμερες καταγραφής της πινακίδας του οχήματος για την ταυτοποίηση του χρήστη σε περίπτωση μη ανάγνωσης πομποδέκτη και μη παροχής πίστωσης αλλά και κάμερες βίντεο γενικού πλάνου ως εφεδρεία σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η ταυτοποίηση κάποιου οχήματος.

Ο συγκεκριμένος εξοπλισμός θα τοποθετηθεί στις εισόδους και εξόδους 13 ανισόπεδων κόμβων της Ολυμπίας Οδού, οι οποίοι είναι οι εξής:

Α/Κ Νέας Περάμου.

Α/Κ Μεγάρων.

Α/Κ Πάχης.

Α/Κ Αγίων Θεοδώρων.

Α/Κ Λουτρακίου.

Α/Κ Επιδαύρου.

Α/Κ Ζευγολατιού.

Α/Κ Κιάτου.

Α/Κ Δερβενίου.

Α/Κ Ακράτας.

Α/Κ Καλαβρύτων.

Α/Κ Σελιανίτικων.

Α/Κ Δρεπάνου.

Στα Μέγαρα, το Λουτράκι, την Επίδαυρο και τα Σελιανίτικα θα κατασκευαστούν τέσσερα νέα κτίρια υποστήριξης, ενώ στους υπόλοιπους κόμβους ο εξοπλισμός θα υποστηρίζεται από τα κτίρια των αδειοδοτημένων πλευρικών σταθμών διοδίων.

Πηγή: thebest.gr

Για την εκτέλεση εργασιών ανέγερσης μεταλλικών προβόλων, στον κόμβο Αγίων Θεοδώρων (Χ.Θ. 64,4), που αφορούν το νέο αναλογικό σύστημα διοδίων της Ολυμπίας οδού, την Τρίτη 22/10/2019 και ώρα 22:00 το βράδυ έως τις 06:00 τα ξημερώματα της επόμενης μέρας, θα εφαρμοστεί ολιγόωρος νυχτερινός αποκλεισμός κυκλοφορίας στους κλάδους εξόδου από Αθήνα και εισόδου προς Αθήνα.

Η κυκλοφορία για το διάστημα αυτό θα εξυπηρετείται μέσω της Π.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου και του Κόμβου Κινέτας (Χ.Θ. 56,0), όπως φαίνεται στο ακόλουθο σχηματικό διάγραμμα.

Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών ή τεχνικού προβλήματος, οι εργασίες θα υλοποιηθούν κατ’ αναλογία την επόμενη μέρα.

Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

 

Επίσκεψη στο ΣΕΑ Ψαθόπυργου και στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας Ρίου της Ολυμπίας Οδού, με αφορμή την καμπάνια της Ε.Ε., «Η Ευρώπη στην Περιφέρειά μου», πραγματοποίησε σήμερα, Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης.

Σε δήλωσή του, ο Περιφερειάρχης, υπογράμμισε ότι η κατασκευή σύγχρονων και ασφαλών οδικών αξόνων, όπως είναι η Ολυμπία Οδός, αποτελούν απόλυτη ανάγκη και ζητούμενο για τη Δυτική Ελλάδα.

«Μόνο μέσα από την ολοκλήρωση τέτοιου είδους οδικών αξόνων μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο, είτε αυτό έχει να κάνει με την οδική ασφάλεια, είτε σε τις συνδυασμένες μεταφορές, τελικά δηλαδή με την ίδια την ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Φαρμάκης, προσθέτοντας πως η Περιφερειακή Αρχή θα υπερασπιστεί το δικαίωμα των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας στην ολοκλήρωση του σχεδιασμού των οδικών μεταφορών για την περιοχή. «Πολλοί κύκλοι άνοιξαν στην μέχρι τώρα πορεία και ελπίζω να ζήσουμε την ολοκλήρωση αυτών των κύκλων στο άμεσο μέλλον» κατέληξε ο Περιφερειάρχης.

Στο ΣΕΑ Ψαθοπύργου βρέθηκαν επίσης, η Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Διαχειριστικής Αρχής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη», Χριστίνα Δρίτσα, και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού ΑΕ, Παναγιώτης Παπανικόλας.

Από την πλευρά της, η κ. Δρίτσα ανέφερε: «Για εμάς αυτό το έργο είναι ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομών μεταφορών της τελευταίας εικοσαετίας, γιατί αποτελεί βασικό τμήμα του κύριου διευρωπαϊκού οδικού δικτύου της χώρας και κατ’ επέκταση και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επομένως ήταν πάντα μία από τις βασικές προτεραιότητες προ-συγχρηματοδότησης από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους. Ο στόχος, που θεωρούμε ότι έχει επιτευχθεί με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου και την απόδοσή του στην κυκλοφορία, είναι ότι πλέον υπάρχουν μετακινήσεις ποιοτικές, ασφαλής, άνετες, γρήγορες, με δυνατότητα επιλογής προορισμού δεδομένου ότι διασυνδέονται άμεσα τρεις περιφέρειες: η Αττική, η Πελοπόννησος και η Δυτική Ελλάδα και έμμεσα η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, η Περιφέρεια Ηπείρου, αλλά και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας μέσω του ΠΑΘΕ. Θεωρούμε ότι με την ολοκλήρωση αυτού του κομματιού κλείνει ένας μεγάλος κύκλος για την ολοκλήρωση αυτοκινητοδρόμων στη βασική ηπειρωτική Ελλάδα, που διασφαλίζει ανάπτυξη, δυνατότητες μετακινήσεων αγαθών και φυσικών προσώπων. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα μέσω της σύνδεσης με το λιμάνι της Πάτρας της ανάπτυξης περαιτέρω της περιοχής μέσω των θαλάσσιων μεταφορών».

Τέλος, ο κ. Παπανικόλας, σημείωσε: «Το έργο αυτό δεν θα είχε γίνει πραγματικότητα χωρίς τη χρηματοδοτική στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και την άριστη συνεργασία μας με τα στελέχη των αρμόδιων διαχειριστικών αρχών. Η κατασκευή της Κορίνθου-Πατρών επισφράγισε την οριστική αλλαγή σελίδας σ΄ένα δρόμο που είχε χαρακτηριστεί ως ένας από τους πιο επικίνδυνους στην Ευρώπη. Οι αριθμοί είναι εύγλωττοι: 2 δυστυχήματα το 2018 έναντι 26 το 2008, δηλαδή μείωση της τάξης του 93% από την αρχή του έργου μέχρι σήμερα. Είναι όμως και η αίσθηση ασφάλειας σημαντική. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι οδηγοί δηλώνουν σε ποσοστό 92% ότι αισθάνονται ασφαλείς όταν οδηγούν στην Ολυμπία Οδό. Αυτά τα αποτελέσματα δικαιώνουν τις προσπάθειές μας και εκπληρώνουν την αποστολή μας, η οποία είναι: Να συντηρούμε σε υψηλά επίπεδα ποιότητας την υποδομή και να εξασφαλίζουμε ασφαλείς, άνετες και σύντομες μετακινήσεις, παρέχοντας σε καθημερινή βάση ποιοτικές υπηρεσίες προς τους οδηγούς. Η δέσμευσή μας προς όλους, είναι ότι η Ολυμπία Οδός θα συνεχίσει να λειτουργεί με επίκεντρο τον άνθρωπο. Με αξιοπιστία και υπευθυνότητα, με αφοσίωση και πνεύμα συνεργασίας».

Σημειώνεται ότι η καμπάνια «Η Ευρώπη στην Περιφέρειά μου» στοχεύει στην ανάδειξη των έργων που έχουν συγχρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά προγράμματα. Η Ολυμπία Οδός είναι ένα από τα συνολικά 40 έργα από ολόκληρη την Ευρώπη που επιλέχθηκαν να προβληθούν στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής καμπάνιας. Έτσι, μεταξύ άλλων δράσεων ένα ειδικό billboard έχει τοποθετηθεί στην είσοδο του ΣΕΑ για ένα μήνα (7/10-7/11), με σκοπό να προσφέρει μια διαδραστική και εξατομικευμένη εμπειρία σε ταξιδιώτες και κατοίκους της Δυτικής Ελλάδας. Οι ταξιδιώτες μπορούν να τραβήξουν μια φωτογραφία στο biilboard, να τη στείλουν στο e-mail τους και να την αξιοποιήσουν στους λογαριασμούς τους στα social media, συμμετέχοντας μαζί με χιλιάδες άλλους Ευρωπαίους στην καμπάνια.

Έρχονται τα "έξυπνα" διόδια

Το 2020 αναμένεται να λειτουργήσει το πρώτο υβριδικό σύστημα διοδίων στη χώρα. Η Ολυμπία Οδός, θα είναι η πρώτη από όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας που θα εισέλθει στην εποχή της αναλογικής «δίκαιης» χρέωσης.

Πολλά έχουν γραφτεί τις τελευταίες ημέρες για το νέο αναλογικό, «υβριδικό» σύστημα χρέωσης διοδίων που ετοιμάζεται να εφαρμόσει η Ολυμπία Οδός. Η αλήθεια είναι πως συνολικά η κουβέντα γύρω από τα διόδια, την αναλογικότητά τους και την διαλειτουργικότητα το τελευταίο διάστημα έχει και πάλι «φουντώσει».

Τι είναι όμως το «υβριδικό σύστημα διοδίων» που είναι σε πορεία υλοποίησης; Είναι κατά βάση μία «δικαιότερη» χρέωση που απευθύνεται αποκλειστικά στους κατόχους των συσκευών e-pass (ηλεκτρονικός πομποδέκτης) της Ολυμπίας Οδού. Η λειτουργία του είναι ευφυής και εξαιρετικά απλή. Ο οδηγός o-pass χρεώνεται στο σταθμό διοδίων το αντίτιμο, όπως προβλέπεται από τον τιμοκατάλογο της εταιρείας παραχώρησης για τη ζώνη χρέωσης που διανύει.

Βγαίνοντας από τον κόμβο της επιλογής του γίνεται ένας υπολογισμός που αφαιρεί τα χιλιόμετρα που δεν «χρησιμοποίησε» ο οδηγός μέχρι τον επόμενο σταθμό διοδίων. Με βάση αυτά τα χιλιόμετρα, αφαιρείται από το πληρωμένο αντίτιμο η διαφορά και τα χρήματα φορτίζονται/επιστρέφονται  και πάλι στον λογαριασμό κατόχου ο-pass.

Για τον σκοπό αυτό το υπάρχον σύστημα θα ενισχυθεί με 30 επιπλέον σταθμούς διοδίων ελεύθερης ροής (free flow) στα σημεία εισόδου και εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο, που ουσιαστικά θα καταγράφουν την είσοδο ή έξοδο των χρηστών o-pass προς ή από αυτόν καθώς και με ένα υπερσύγχρονο μοντέλο τιμολόγησης βασισμένο στην διανυόμενη απόσταση (distance-based pricing model) το οποίο θα εγκατασταθεί στο Τμήμα Υποστήριξης του αυτοκινητοδρόμου. Η εκτίμηση που υπάρχει από παράγοντες της αγοράς, είναι πως και άλλες εταιρείες αυτοκινητοδρόμων να ακολουθήσουν το παράδειγμα αυτό και να εγκαταστήσουν παρόμοια συστήματα.

ΚΑΝΑΔΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ  ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Ποιος όμως είναι εκείνος που υλοποιεί αυτό το πρωτοπόρο -για την Ελλάδα τουλάχιστον- σύστημα; Η υλοποίηση του «Υβριδικού» Ηλεκτρονικού Συστήματος Συλλογής Διοδίων, όπως είναι ο πλήρης τίτλος του έργου, έχει ανατεθεί στην πολύπειρη καναδική εταιρία IBI Group και αποτελεί ουσιαστικά την επέκταση του σημερινού συστήματος της Ολυμπίας οδού, της οποίας το 2017 η ΙΒΙ είχε υλοποιήσει τόσο το Σύστημα Συλλογής Διοδίων όσο και των προηγμένων Συστημάτων Διαχείρισης Κυκλοφορίας.

Μιλώντας στο ypodomes.com o Διευθυντής και Country Manager της IBI Group Hellas κ. Antulio Richetta σχολίασε πως «είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που είμαστε οι πρώτοι που θα παραδώσουμε το συγκεκριμένο έργο σε συνεργασία με την Ολυμπία Οδό, το οποίο βασίζεται στην υπάρχουσα τεχνολογία ηλεκτρονικών συστημάτων συλλογής διοδίων και πρωτοποριακά εισάγει στην Ελλάδα ένα υπερσύγχρονο μοντέλο τιμολόγησης βασισμένο στην διανυόμενη απόσταση (distance-based pricing model).Το έργο αναμένεται να ωφελήσει σημαντικά τόσο τις τοπικές κοινότητες κατά μήκος της Ολυμπίας Οδού όσο και τους συχνούς χρήστες του αυτοκινητοδρόμου».

Στο εν λόγω έργο η ΙΒΙ θα προσφέρει ένα σύνολο καινοτόμων υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένου της μελέτης του σχεδιασμού, της προμήθειας του λογισμικού διοδίων, της προμήθειας εξοπλισμού, της εγκατάστασης, της ενσωμάτωσης και της διαμόρφωσης, της υποστήριξης λογισμικού καθώς και της μετέπειτα συντήρησης του συστήματος.

 

Ολιγόωρες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν την Τετάρτη 17/7 και την Πέμπτη 18/7 από τις 18:00 το απόγευμα έως τις 08:00 το πρωί της επόμενης ημέρας, στην περιοχή σηράγγων Παναγοπούλας του τμήματος Κορίνθου - Πατρών (μεταξύ των Χ.Θ. 184,650 και 194,000), προκειμένου να εκτελεστούν προγραμματισμένες δοκιμές και έλεγχοι του εξοπλισμού των σηράγγων.

Συγκεκριμένα, τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας θα εκτραπούν εκτός των σηράγγων στην παράπλευρη βοηθητική οδό της βόρειας σήραγγας, όπως φαίνεται στο ακόλουθο διάγραμμα.

Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

Η Ολυμπία Οδός πρόσφατα ολοκλήρωσε την εγκατάσταση καινοτόμου συστήματος παρακολούθησης του εξοπλισμού των σηράγγων πιλοτικά στην πρώτη σήραγγα του αυτοκινητόδρομου.

Το προηγμένο σύστημα, που χαρακτηριστικά ονομάστηκε “Smart Tunnel”, παρέχει μόνιμη παρακολούθηση του εξοπλισμού των σηράγγων μέσω αισθητήρων, διαβίβαση όλων των δεδομένων ασύρματα στο cloud μέσω «έξυπνων» κόμβων συλλογής δεδομένων και εισαγωγή στο σύστημα αναλυτικών στοιχείων συντήρησης.

Οι ενσωματωμένοι στον εξοπλισμό αισθητήρες συγκεντρώνουν στοιχεία από τις γεννήτριες, τις αντλίες, τους ανεμιστήρες, τα ηλεκτρικά συστήματα (μπαταρίες, UPS) και τους μετασχηματιστές που υπάρχουν μέσα σε κάθε σήραγγα.

Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση παρακολούθησης του εξοπλισμού, μέσω της χρήσης αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης, η οποία σταδιακά θα επεκταθεί σε όλες τις σήραγγες του αυτοκινητόδρομου.

Στόχος του “Smart Tunnel” είναι ο καλύτερος σχεδιασμός και εφαρμογή των προγραμμάτων συντήρησης της υποδομής χρησιμοποιώντας τα νέα εργαλεία του Internet of Things (Διαδίκτυο Πραγμάτων). Το σύστημα θα βοηθήσει επίσης στην αύξηση της διάρκειας ζωής του εξοπλισμού, τη βελτίωση της ασφάλειας και του επιπέδου εξυπηρέτησης, καθώς και τη σημαντική εξοικονόμηση του κόστους συντήρησης των σηράγγων.

Η Ολυμπία Οδός επενδύει σταθερά σε ένα σύγχρονο μοντέλο λειτουργίας και στη βελτίωση των μεθόδων συντήρησης της υποδομής, όπως αυτή του προγράμματος “Smart Tunnel” που αποτελεί πρότυπο καινοτομίας σε παγκόσμια κλίμακα.

Το σύστημα “SMART TUNNEL” σχεδιάστηκε από την Ολυμπία Οδό και υλοποίησαν οι εταιρίες: ES SYSTEMS, EX MACHINA και DELPHIS.

Σχετικά με την Ολυμπία Οδός Α.Ε.

Η Ολυμπία Οδός Α.Ε. είναι η εταιρία παραχώρησης που έχει αναλάβει τη διαχείριση (σχεδιασμό-χρηματοδότηση-κατασκευή-λειτουργία-συντήρηση) του σύγχρονου, ευρωπαϊκών προδιαγραφών αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα, μήκους 202 χλμ. που ενώνει την Αττική με την Πελοπόννησο, την Δυτική Ελλάδα και την Ευρώπη. Αποστολή της Ολυμπίας Οδού είναι η άνετη και ασφαλής μετακίνηση όλων των ταξιδιωτών, και η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο.

Σχετικά με την ES SYSTEMS

H ES SYSTEMS εξειδικεύεται στη σχεδίαση, ανάπτυξη, ολοκλήρωση και παραγωγή ολοκληρωμένων συστημάτων αισθητήρων για ιατρικές, βιομηχανικές, hvac & αεροδιαστημικές εφαρμογές. Αποτελεί μοναδική εταιρία στην Ελλάδα που αναπτύσσει και κατασκευάζει μικροηλεκτρομηχανικούς αισθητήρες (ΜΕΜS) υψηλής ποιότητας με βάση την τεχνολογία της μικροηλεκτρονικής, ενώ έχει εισέλθει και στο χώρο του Internet of Things (IoT), αναπτύσσοντας συνολικές λύσεις που περιλαμβάνουν αισθητήρες, κόμβους συλλογής δεδομένων και ασύρματη μετάδοση δεδομένων στο cloud. Περισσότερα στο: www.esenssys.com.

Σχετικά με την EX MACHINA

Η EX Machina (ΕΧΜ ΙΚΕ) παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις Internet of Things (IoT) αξιοποιώντας την μεγαλη εμπειρία της σε ασύρματους αισθητήρες, ανάλυση δεδομένων (Big Data) και Μηχανική Μάθηση (Machine Learning). Πληροφορίες για την Ex Machina θα βρείτε στο http://exm.gr

Σχετικά με την DELPHIS

Η DELPHIS δραστηριοποιείται στον χώρο του κλιματισμού, της ψύξης και των εξειδικευμένων υπηρεσιών για Facility Management. Δίνοντας έμφαση στην τεχνολογία, στην καινοτομία και στην ποιότητα των υπηρεσιών, έχει ως βασική της προτεραιότητα να σχεδιάζει και να προσφέρει τη βέλτιστη λύση για κάθε πελάτη. Περισσότερες πληροφορίες για την DELPHIS θα βρείτε στο www.delphisgroup.gr

Σελίδα 1 από 28

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία