Αγγελίες    Επικοινωνία

Με σύνθημα «Προορισμός μας η Αιτωλοακαρνανία» ο Σάκης Τορουνίδης, υποψήφιος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με το ΚΙΝΑΛ –ΠΑΣΟΚ, πραγματοποιεί την Πέμπτη 27 Ιουνίου την κεντρική πολιτική του ομιλία στο Παπαστράτειο Μέγαρο Αγρινίου, στις 9 το βράδυ.

«Στις 7 Ιουλίου η λογική επιστρέφει. Θέλουμε ισχυρή εντολή για προοδευτικές λύσεις. Η πιο κρίσιμη και χρήσιμη ψήφος είναι στο ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ», αναφέρει στο μήνυμά του ο Σάκης Τορουνίδης.

Συνελήφθη, χθες τα ξημερώματα, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αγρινίου, ένας 42χρονος ημεδαπός διότι πυροβολούσε άσκοπα με κυνηγετικό όπλο.

ΣΥΓραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτ. Ελλάδας

Πραγματοποιήθηκε, το Σάββατο 22 Ιουνίου, με μεγάλη επιτυχία η συζήτηση, που έγινε με τους φωτογράφους της έκθεσης «The Itinerary», η οποία αποτυπώνει το μακρύ ταξίδι των προσφύγων, τους διάφορους σταθμούς και στάσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής, στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τους διαφορετικούς προορισμούς και η οποία παρουσιάζεται στο χώρο της Παλαιάς Δημοτικής Αγοράς Αγρινίου μέχρι στις 30 Ιουνίου, στο πλαίσιο του Photopolis Agrinio Photo Festival.

Στη γεμάτη αίθουσα, η Ντίνα Δασκαλοπούλου, δημοσιογράφος της εφημερίδας των Συντακτών(ΕΦ.ΣΥΝ.), χορηγού επικοινωνίας του Φεστιβάλ, συντόνισε τη συζήτηση με θέμα «Παρατηρώντας τον πόνο των άλλων». Στο πάνελ βρέθηκαν οι φωτογράφοι: Milos Bicanski, Δημήτρης Μπούρας, Άννα Παντελιά και Ορέστης Σεφέρογλου, οι οποίοι μαζί με τους Andrea Bonetti, Λουΐζα Γκουλιαμάκη, Γιάννη Κολεσίδη, Γιάννη Λιάκο, Νίκο Παλαιολόγο, Φώτη Πλέγκα και Μενέλαο Μυρίλλα, έχουν φωτογραφίσει τη διαδρομή των προσφύγων από τη Συρία μέχρι στις Βαλκανικές χώρες.

Ο Λεωνίδας Φραγκούλης, αρχιτέκτων –μηχανικός και δάσκαλος φωτογραφίας στη φωτογραφική ομάδα “art8”, αφού καλωσόρισε τους συμμετέχοντες στο πάνελ και τους παρευρισκόμενους, «άνοιξε» το θέμα της συζήτησης επισημαίνοντας ότι δανείζεται τον τίτλο του από το δοκίμιο της γνωστής Αμερικανίδας συγγραφέως και ακτιβίστριας Susan Sontag, «Παρατηρώντας τον πόνο των άλλων» και ότι η συζήτηση αυτή «πλαισιώνει» την ομαδική φωτογραφική εργασία με τον τίτλο «The Itinerary” που εκτίθεται στο χώρο της παλαιάς Λαχαναγοράς στο πλαίσιο του 1ου Φωτογραφικού Φεστιβάλ Αγρινίου – Photopolis. Επίσης, τόνισε ότι το θέμα της συζήτησης δεν εστιάζει τόσο σε αυτό καθεαυτό το κοινωνικοπολιτικό γεγονός του προσφυγικού, αλλά με την απεικόνισή του ως μια εξόχως πολιτική πράξη, που «γεννά» έντονο προβληματισμό αν αναρωτηθεί κανείς: Τι συμβαίνει όταν "ο πόνος των άλλων" θεαματικοποιείται και προσφέρεται ως προϊόν αισθητικής απόλαυσης; Η κατανάλωση εικόνων βίας μας κάνει να συνηθίζουμε σε αυτή, απομένοντας απονευρωμένοι και με μειωμένες αντιστάσεις σε όφελος των όποιων ηγεμονικών ομάδων ευθύνονται για το ξέσπασμα πολέμων; Μπορεί η φωτογραφία να γνωστοποιεί τα γεγονότα χωρίς να γίνεται η ίδια το τέρας που θέλει να καταγγείλει;

Στη συνέχεια, η Ντίνα Δασκαλοπούλου συντόνισε τη συζήτηση, στην οποία συμμετείχαν με ερωτήσεις και τοποθετήσεις αρκετοί από τους συμμετέχοντες. Ξεκινώντας την τοποθέτησή της ευχαρίστησε την ομάδα “art8” για την πρόσκληση, την οποία τόσο η ίδια όσο και η εφημερίδα (ΕΦ.ΣΥΝ.) θεωρούν μεγάλη τιμή και επεσήμανε τη σπουδαιότητα του Φεστιβάλ ως πολιτιστικού γεγονότος, που «ζωντανεύει το διάλογο της πόλης». Στη συνέχεια «χαιρέτησε» τους φωτογράφους του πάνελ εκφράζοντας τη χαρά της για τη συνάντηση και το σεβασμό της απέναντι στους φωτορεπόρτερ «γιατί ένας δημοσιογράφος», όπως είπε, «ίσως μπορεί να κάνει τη δουλειά του ακόμη και αν είναι λίγο πιο μακριά από εκεί που συμβαίνει το γεγονός. Οι φωτορεπόρτερς πρέπει να είναι κοντά, ακριβώς εκεί που συμβαίνει». Ξεκινώντας από τη σκέψη της Σούζαν Σόντακ, την οποία διατύπωσε το 1977: «Σήμερα τα πάντα υπάρχουν για να καταλήξουν σε μία φωτογραφία», η κυρία Δασκαλοπούλου αναρωτήθηκε «σήμερα με τα smartphone και τα social media, που όλοι μας είμαστε οιωνοί φωτογράφοι, τι ακριβώς συμβαίνει;» Κλείνοντας την τοποθέτησή της έθεσε σειρά ερωτημάτων προς το κοινό. «Εσείς, τι ακριβώς κάνετε τη στιγμή που μοιράζετε τις φωτογραφίες των προσφύγων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Όταν φοράτε ένα μπλουζάκι με logo ή πηγαίνετε σε μια συναυλία αλληλεγγύης, τι ακριβώς δράση είναι; Και αυτή η δράση υπηρετεί το σκοπό και μόνο ή μήπως είναι ένας τρόπος να φτιάχνουμε ένα εναλλακτικό life style; Μιλάμε για τους πρόσφυγες τους ίδιους την ώρα που μοιραζόμαστε τις φωτογραφίες τους ή μιλάμε για τον εαυτό μας; Ανεβάζουμε την εικόνα κυνηγώντας τα likes για την εικόνα την ίδια ή για εμάς ως περσόνες; Πού εστιάζουμε ακριβώς; Καταναλώνουμε αυτό το θέαμα ή νοιώθουμε πραγματική συγκίνηση; Έχουμε ευθύνη γι΄ αυτά που ανεβάζουμε; Αν μια εικόνα είναι fake, εμείς που την αναπαράγουμε φέρουμε κάποιου είδους ευθύνη; Αν μια εικόνα δείχνει ανθρώπους απανθρακωμένους στο Μάτι και εμείς την αναπαράγουμε, φέρουμε ευθύνη;».

Στη συνέχεια ο Δημήτρης Μπούρας επιχειρώντας μια συνοπτική αλλά σε βάθος προσέγγιση της φωτογραφικής «Διαδρομής» διατύπωσε τα πολύ σημαντικά ερωτήματα της φωτογραφικής πραγματικότητας και της προσέγγισης της εικόνας της: «Τι βλέπει άραγε εκείνη την ώρα, ο Ορέστης, ο Μίλος, η Άννα; Τι απομένει από αυτήν; Πόσο απαραίτητο είναι να διαβάσουμε την εικόνα;». Το κυρίαρχο στοιχείο στη φωτογραφία, σημείωσε, είναι το αθέατο αυτό που παραμένει -αόρατο. Αυτό πρέπει να αναζητήσουμε. Η ουσία είναι ποια είναι η ιστορία. «Ζούμε σε μία εποχή», είπε, «που τεράστιες ενέργειες αφιερώνονται στην παραποίηση της ιστορίας. Στο να κολακεύουν, να εξαπατούν ή να εξυπηρετούν κάποιο τομεακό σκοπό. Κανένα καλό δεν μπορεί να προέλθει από τέτοιες στρεβλώσεις ακόμη και αν εμπνέονται από ανιδιοτελή κίνητρα. Ιστορία είναι η συλλογική μνήμη και αν σκεφτούμε το κοινωνικό σώμα από την άποψη του ανθρώπου του σώματος, η απώλεια της ιστορίας σημαίνει αμνησία και η παραμορφωμένη ιστορία νεύρωση».

Αναφέρθηκε στην ιστορία του Ορφέα και της Ευρυδίκης, όπου ο Ορφέας μπορεί τα πάντα εκτός του να κοιτάξει το κέντρο της νύχτας μέσα στη νύχτα. «Μπορεί να κατέβει προς αυτό, να το εφελκύσει με τα χέρια του, με τον εαυτό του προς τα πάνω αποστρέφοντας πάντα όμως το πρόσωπό του από αυτό. και αυτό είναι το πρόβλημά μας. Το πρόβλημα της λεγόμενης ελεύθερης Δύσης, να το πω όμορφα. Το κέντρο της νύχτας είναι η ίδια η νύχτα, είναι η μνήμη και η άρνηση να κοιτάξουμε πίσω. Το πρόβλημα που δημιουργεί αυτή η άρνησή μας εκφράζεται με το χώρο που δημιουργείται μεταξύ της μνήμης και της ιστορίας. Και ξέρει ότι δεν έχουν μνήμη και κανένας δεν έχει το κουράγιο να τους καταλάβει μέχρι που δεν θα υπάρχουν φωνές να μας διηγηθούν το τι συνέβη. Έτσι, θα έρθει η στιγμή που δεν θα τους αναγνωρίζουμε πλέον και θα επιστρέψουμε ένα άλλο πρόσωπο και ένα άλλο όνομα για να αποτελειώσουν αυτό που άφησαν πίσω. Και αυτό μας φέρνει στα τρία κύρια σημεία που οριοθετούν το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούμαστε...».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με διαλογική συζήτηση των φωτογράφων με τους παρευρισκόμενους.

Ημερίδα με θέμα: «Εφαρμογή της εναλλακτικής Διαχείρισης Αποβλήτων Εκσκαφών, Κατασκευών & Κατεδαφίσεων στην Αιτωλοακαρνανία», διοργανώνει το Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης ΑΕΚΚ ΑΝΑΚΕΜ Α.Ε. υπό την αιγίδα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας / Τμήμα Αιτωλοακαρνανίας, την Παρασκευή 28 Ιουνίου, ώρα έναρξης 09.30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΤΕΕ στο Αγρίνιο, στην οδό Πάνου Σούλου 11.

Στόχος είναι μέσα από τις εργασίες της ημερίδας να ενημερωθούν οι αιρετοί, τα στελέχη της δημόσιας διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, οι κατασκευαστικές εταιρείες, οι μηχανικοί και οι επιχειρηματίες για τις προβλεπόμενες από το θεσμικό πλαίσιο διαδικασίες.

Στην Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας υπάρχει διέξοδος για τα απόβλητα που παράγονται από κάθε δημόσιο και ιδιωτικό τεχνικό έργο και είναι δυνατή η προστασία του περιβάλλοντος από τους παράνομους μπαζότοπους που υποβαθμίζουν το τοπίο, ρυπαίνουν το έδαφος και τους υδροφορείς, εντείνουν τα πλημμυρικά φαινόμενα και μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιές.

Η Ημερίδα περιλαμβάνει ανάλυση του θεσμικού πλαισίου και των υποχρεώσεων των παραγωγών αποβλήτων στα ιδιωτικά και δημόσια έργα, καθώς και παρουσίαση της διαδικασίας ανακύκλωσης των ΑΕΚΚ.

Οι εργασίες της ημερίδας θα ολοκληρωθούν με σεμινάριο για τους μηχανικούς, σχετικό με τον υπολογισμό των παραγόμενων αποβλήτων Δημόσιων και Ιδιωτικών Έργων και τη σύνταξη του απαιτούμενου Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων

Η ΑΝΑΚΕΜ Α.Ε. είναι ένα από τα πρώτα εγκεκριμένα Συλλογικά Συστήματα Εναλλακτικής Διαχείρισης Αποβλήτων Εκσκαφών, Κατασκευών & Κατεδαφίσεων τους Θεσσαλονίκης, με μετόχους τεχνικές κατασκευαστικές εταιρείες. Υπό την αιγίδα τους ΑΝΑΚΕΜ Α.Ε. λειτουργούν συνολικά 52 μονάδες ανακύκλωσης σε 10 Περιφέρειες, τους 26 Περιφερειακές Ενότητες (Νομούς) Θεσσαλονίκης, Σερρών, Ημαθίας, Πέλλας, Πιερίας, Κιλκίς, Χαλκιδικής, Έβρου, Ξάνθης, Δράμας, Καβάλας, Ροδόπης, Κοζάνης, Φλώρινας, Καστοριάς, Ιωαννίνων, Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας, Φωκίδας, Λαρίσης, Λέσβου, Χίου, Χανίων, Λασιθίου, Ζακύνθου και Κεφαλληνίας,
Συνεργάζεται με φορείς και αναδόχους περισσότερων από 1000 δημόσιων και ιδιωτικών τεχνικών έργων, αριθμός που αυξάνεται σημαντικά κάθε χρόνο.

Επικοινωνία με τους δημοσιογράφους:

  • Ηλίας Δημητριάδης, Μηχανικός Διαχείρισης Αποβλήτων, Πρόεδρος & Δ.Σ. ΑΝΑΚΕΜ Α.Ε., τηλ. 6975 901422
  • Άννα Μίχου, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Σύμβουλος Ανάπτυξης ΑΝΑΚΕΜ Α.Ε., τηλ. 6981 500727

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

09.30

ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ

 

10.00 - 10.30

Χαιρετισμοί

 

10.30 – 10.40

Εναρκτήρια Ομιλία

Στ. Μπλέτσας, Πρόεδρος ΤΕΕ/Τμήμα Αιτωλοακαρνανίας

10.40 – 10.55

Η εναλλακτική διαχείριση ΑΕΚΚ – θεσμικό πλαίσιο. Ο ρόλος του ΕΟΑΝ

Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης

10.55 – 11.15

Το ΣΣΕΔ ΑΕΚΚ ΑΝΑΚΕΜ - Η έναρξη του θεσμού της ανακύκλωσης ΑΕΚΚ δημόσιων και ιδιωτικών έργων στην Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας

Η. Δημητριάδης, Πρόεδρος ΑΝΑΚΕΜ

11.15 – 11.30

 Η διαχείριση των ΑΕΚΚ στις μονάδες επεξεργασίας – ανακύκλωσης

Ι. Παπαηλιόπουλος, Πρόεδρος «ΑΔΡΑΝΗ ΥΛΙΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΕ»

11.30 – 12.00

Συζήτηση – Παρεμβάσεις

 

12.00 – 12.15

Διάλλειμα για καφέ

 

12.15 – 14.00

Σεμινάριο: Διαδικασίες για την εναλλακτική διαχείριση ΑΕΚΚ – Σύνταξη Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων

Διεύθυνση λειτουργίας ΑΝΑΚΕΜ

Ένα τζιπ Mercedes εμβόλισε στην κυριολεξία αυτοκίνητο smart και το έριξε σε χαντάκι στην περιοχή του αεροδρομίου στο Αγρίνιο.

Ο οδηγός του λευκού smart απεγκλωβίστηκε ευτυχώς εγκαίρως και αιμόφυρτος μεταφέρθηκε στο ΓΝ Αγρινίου.
Τα αίτια του ατυχήματος ερευνώνται.

Πηγή: e-maistros.gr

Πραγματοποιήθηκε, την Παρασκευή 14 Ιουνίου στις 9μ.μ., το «άνοιγμα» των εκδηλώσεων του Photopolis Agrinio Photo Festival, που διοργανώνει η φωτογραφική ομάδα «art8» (τμήμα του Παραδοσιακού Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου) υπό την αιγίδα του Δήμου Αγρινίου και του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας, που εδρεύει στο Αγρίνιο.

Το πολιτιστικό γεγονός, προλόγησε ο αρχαιολόγος Δημήτρης Δαμάσκος, Πρόεδρος του Τμήματος, ο οποίος αξιοποιώντας την «εργαλειοθήκη» της επιστήμης του έκανε μια διαφορετική – και αναμφίβολα- ενδιαφέρουσα ανάγνωση του φωτογραφικού περιεχομένου των εκθέσεων, που φιλοξενεί το Φεστιβάλ.

Στη συνέχεια, η Ειρήνη Τσέλιου, μέλος του Δ.Σ. του Παραδοσιακού Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου, «χαιρέτησε» την εκδήλωση, αναφέρθηκε στις δράσεις και τα τμήματα του Εργαστηρίου και ευχαρίστησε  τους  φορείς, που έθεσαν υπό την αιγίδα τους το Φεστιβάλ, καθώς και τους χορηγούς της εκδήλωσης.

Ο Πάνος Καλτσάς, μέλος της οργανωτικής επιτροπής του Φεστιβάλ, εστίασε  στο οργανωτικό κομμάτι του Φεστιβάλ και παρουσίασε το σύνολο του προγράμματός του.

Ακολούθησε η βράβευση των τριών επιλεγμένων φωτογραφιών του διαγωνισμού «Εντάσεις» και δόθηκε τιμητικός έπαινος στις δεκαπέντε καλύτερες  φωτογραφίες του διαγωνισμού. Την απονομή των βραβείων έκανε ο Λεωνίδας Φραγκούλης, δάσκαλος της φωτογραφικής ομάδας «art8».

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Βασίλης Φωτάκης.

Το Φεστιβάλ θα είναι ανοικτό μέχρι τις 30 Ιουνίου.

Το πλήρες πρόγραμμά του έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Φεστιβάλ: www.photopolis.gr 

Σελίδα 4 από 149

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία