Αγγελίες    Επικοινωνία

Επίσκεψη Φαρμάκη σε οδικά έργα

Στην περιοχή όπου εκτελούνται εργασίες συντήρησης των οδικών αξόνων μεταξύ Βιομηχανικής Περιοχής της Πάτρας προς Καλαμάκι και Λουσικά βρέθηκε τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, προκειμένου να παρακολουθήσει από κοντά την υλοποίηση των εργασιών.

Ο Περιφερειάρχης, συνοδευόμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Έργων Αθανάσιο Μαυρομμάτη καθώς και υπηρεσιακούς παράγοντες, είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εργαζόμενους, αλλά και με πολίτες της περιοχής, σημειώνοντας την ανάγκη για συνολική ποιοτική αναβάθμιση του οδικού δικτύου στη Δυτική Ελλάδα, ως ζήτημα ασφάλειας, ανάπτυξης, ακόμα και άρσης της απομόνωσης πολιτών και οικισμών, σε κάποιες περιπτώσεις.

«Οι πολίτες της υπαίθρου δεν είναι πολίτες β΄ κατηγορίας. Δικαιούνται καλούς δρόμους και ανάμεσα στις προτεραιότητές μας είναι η αναβάθμιση του οδικού μας δικτύου» υπογράμμισε ο κ. Φαρμάκης.

Σημειώνεται πως τα έργα συνολικού προϋπολογισμού 900.000 ευρώ αφορούν:

Κύριε Υπουργέ,
 
Με την υπ'αριθμ. πρωτ. 8527/7-9-2017 ερώτησή μου είχα θέσει στον τότε αρμόδιο Υπουργό Υποδομών το πρόβλημα των καθυστερήσεων στο έργο “Βελτίωση Ε.Ο. Αγρινίου- Καρπενησίου (κατά τμήματα) – τμήμα: Αγρίνιο-Αγ.Βλάσης” που υλοποιείτο στο πλαίσιο του οδικού άξονα που θα συνδέει το Αγρίνιο με το Καρπενήσι. Στο έργο αυτό, περιλαμβανόταν και η κατασκευή παράπλευρων οδών, πέντε γεφυρών, επτά κιβωτοειδών οχετών, σωληνωτών οχετών και λοιπών έργων αποχέτευσης – αποστράγγισης και πέντε ισόπεδων κόμβων (Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων, Νέα Αβοράνη Αγρινίου, Καμαρούλας, Αγίου Νικολάου και Σχίνου) με τις κάθετες οδούς που συμβάλλουν στους κόμβους. Η συνολική προθεσμία για την κατασκευή του έργου είχε ορισθεί αρχικά σε 28 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, δηλαδή μέχρι την 25-8-2016 και στη συνέχεια, με την με αρ.πρωτ. ΚΓ/ΦΚΠΡ17.00/ΟΔ/ΧΡ3/6151/25-8-2016 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, χορηγήθηκε παράταση μέχρι την 30-9-2018.
 
Με την παραπάνω ερώτησή μου ζήτησα συγκεκριμένη πληροφόρηση για την πορεία του έργου, τη σύνδεσή του με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο, την αντιμετώπιση των προβλημάτων που είχαν ανακύψει κυρίως λόγω της εμπλοκής του έργου με το εγκεκριμένο Γ.Π.Σ. του Δήμου Αγρινίου και της μη συναίνεσης της πλειονότητας των ιδιοκτητών για την κατάληψη των ακινήτων τους με τη διαδικασία της επίταξης, καθώς και για την χρηματοδότηση του έργου με κοινοτικούς πόρους οι οποίοι κινδύνευαν να χαθούν.
 
Με την υπ'αριθμ. πρωτ. Β-2352/30-10-2017 απάντησή του στην παραπάνω ερώτησή μου, το Υπουργείο Υποδομών ανέφερε ότι οι εργασίες του έργου είχαν επανεκκινήσει το β' τρίμηνο του 2017, μετά από περικοπή -λόγω των παραπάνω προβλημάτων- 1,9 χλμ οδικού τμήματος και ότι είχε προγραμματιστεί ο επανασχεδιασμός και η κατασκευή τμήματος οδού μήκους 2,85 χλμ περίπου με νέα χάραξη, το οποίο θα συνέδεε την Ε.Ο. Αντιρρίου-Ιωαννίνων στην περιοχή πλησίον του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου με την υπό κατασκευή οδό Αγρινίου-Καρπενησίου στην περιοχή του κόμβου ΚΟ2 (Νέα Αβόρανη, Αγρίνιο).
 
Όσον αφορά στη χρηματοδότηση του έργου, το Υπουργείο ανέφερε στην απάντησή του ότι λόγω των προβλημάτων που ανέκυψαν και προκάλεσαν καθυστερήσεις στην εξέλιξή του και την απορρόφηση των κοινοτικών πόρων από το προηγούμενο Πρόγραμμα Ενίσχυσης της Προσπελασιμότητας 2007-2013, προβλήματα εξαιτίας των οποίων το έργο απεντάχθηκε, διασφαλίσθηκε η ένταξη της Πράξης στο νέο Πρόγραμμα “Δυτική Ελλάδα 2014-2020” συνολικού προϋπολογισμού 25 εκατομμυρίων ευρώ με 9 Υποέργα.
 
Κατέληγε δε το Υπουργείο, ότι με την ολοκλήρωση της Πράξης, θα δινόταν στην κυκλοφορία συνολικό μήκος αναβαθμισμένης οδού του Οδικού Άξονα Αγρινίου-Καρπενησίου, τουλάχιστον 8,4 χλμ, εκ των οποίων μάλιστα τα 5,55 χλμ μέχρι τις αρχές του 2019.
 
Σήμερα, δύο έτη μετά την ερώτησή μου και τη σχετική απάντηση του Υπουργείου, όχι μόνο το έργο δεν έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία, αντίθετα με τις προσδοκίες και τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου, αλλά έχει σταματήσει η εκτέλεση κάθε εργασίας. Οι σχετικές προθεσμίες έχουν παρέλθει, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για την πορεία του έργου και το μέλλον του διαφαίνεται πλέον αβέβαιο.
 

Ομοίως καμία ενημέρωση δεν υφίσταται για την τύχη της κατασκευής του υπόλοιπου νέου οδικού άξονα Αγρινίου-Καρπενησίου, πέραν των 8,5 περίπου χιλιομέτρων που αφορούσε το εν λόγω έργο. Σημειώνω ότι το υφιστάμενο οδικό δίκτυο χαρακτηρίζεται από μεγάλη επικινδυνότητα, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει εκσυγχρονισθεί ούτε συντηρηθεί όπως θα έπρεπε, μη ανταποκρινόμενο ούτε στο ελάχιστο στις σύγχρονες προδιαγραφές. Η σημασία του ωστόσο είναι μεγάλη, ενώ δεν θα πρέπει να λησμονείται ότι ήταν ο βασικός άξονας που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή του μεγάλου έργου του υδροηλεκτρικού φράγματος των Κρεμαστών. Οι πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας και της Ευρυτανίας αναμένουν πλέον συγκεκριμένες απαντήσεις για την κατασκευή του οδικού αυτού άξονα ο οποίος φαίνεται ότι έχει παραμείνει στο επίπεδο των αόριστων υποσχέσεων.
 

Κατόπιν αυτών, ερωτάσθε :

Γιατί έχουν παύσει οι εργασίες κατασκευής του έργου “Βελτίωση Ε.Ο. Αγρινίου- Καρπενησίου (κατά τμήματα) – τμήμα: Αγρίνιο – Αγ. Βλάσης ΚΕ 2550” και πότε εντέλει αναμένεται να ολοκληρωθεί το έργο και να δοθεί στην κυκλοφορία;

Σε ποια φάση βρίσκεται η κατασκευή του τμήματος μήκους 2,85 χλμ η χάραξη του οποίου επελέγη μετά τα προβλήματα που ανέκυψαν στα πρώτο τμήμα του έργου;

Υπάρχει κίνδυνος απώλειας των κοινοτικών πόρων χρηματοδότησης του έργου λόγω της παύσης των εργασιών που έχει συντελεστεί και των προβλημάτων που ανέκυψαν; Με ποιο συγκεκριμένο τρόπο θα διασφαλισθεί η συνέχιση, ολοκλήρωση και χρηματοδότηση του έργου ;

Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για την κατασκευή σύγχρονου ολοκληρωμένου οδικού άξονα που θα συνδέει το Αγρίνιο με το Καρπενήσι;

 

Ο Ερωτών Βουλευτής
Δημήτρης Κωνσταντόπουλος

Ξεκινούν σύντομα οι εργασίες συντήρησης του οδικού άξονα που ενώνει τα Καλάβρυτα με το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, καθώς σήμερα Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019 ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας υπέγραψε σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου.

Πρόκειται για το έργο με τίτλο «Συντήρηση Οδικού Άξονα Καλάβρυτα – Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων», που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων κι έχει προϋπολογισμό 1,8 εκατ ευρώ. Η υλοποίησή του είναι σημαντική για την ευρύτερη περιοχή και την τοπική οικονομία, καθώς με την βελτίωση της πρόσβασης ενισχύεται περαιτέρω ο χειμερινός τουρισμός που συνδέεται με την λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων κατά τους χειμερινούς μήνες, ενώ και τον υπόλοιπο χρόνο ο δρόμος εξυπηρετεί τους ορεινούς οικισμούς του Δήμου Καλαβρύτων.

Εξαιτίας των έντονων δυσμενών καιρικών συνθηκών που έχουν προηγηθεί στο ορεινό ανάγλυφο του Δήμου Καλαβρύτων, ο συγκεκριμένος οδικός άξονας έχει υποστεί εκτεταμένες φθορές, γι αυτό και η ανάγκη άμεσης συντήρησης της οδού κρίθηκε αναγκαία.

Προβλέπονται εργασίες που αποσκοπούν στην βελτίωση και αποκατάσταση των υπαρχόντων τεχνικών έργων (σωληνωτών αγωγών, αντιστήριξη πρανών κλπ), καθώς και αποκατάσταση των φθορών του οδοστρώματος και του ασφαλτοτάπητα του σε διάφορες θέσεις, καθ’ όλο το μήκος της οδού, με στόχο την επαναφορά της δρόμου στην αρχική του κατάσταση.

Θα γίνει επίσης αποκατάσταση ασφαλτοτάπητα του χώρου στάθμευσης στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, τοποθέτηση κάθετης και οριζόντιας σήμανσης (στηθαία στις επικίνδυνες θέσεις, πινακίδες σήμανσης, οριοδείκτες καθώς και διαγράμμιση σε όλο το μήκος της οδού, τόσο στα όρια της όσο και στο άξονα της κ.λ.π.).

Τη σύγκληση σύσκεψης με όλους τους βουλευτές Αχαΐας, Ηλείας και τους εμπλεκόμενους φορείς για τη διαμόρφωση του διεκδικητικού πλαισίου, αλλά και άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών αποφάσισε να ζητήσει η Επιτροπή Παρακολούθησης του Οδικού Άξονα Πατρών - Πύργου, Πύργου - Καλό Νερό, Καλό Νερό - Τσακώνα.

Στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 23 Ιουλίου 2019, υπό τον πρόεδρο Δημήτρη Κωσταριά, αναλύθηκε το θέμα «νέα δεδομένα και εξελίξεις για την πορεία της Ε.Ο. Πατρών-Πύργου». Τα μέλη της επιτροπής ομόφωνα εξέφρασαν τις έντονες ανησυχίες τους μετά τις προγραμματικές δηλώσεις του Υπουργού για την πιθανή ακύρωση του τρόπου εκτέλεσης του έργου Πάτρα-Πύργος και την υιοθέτηση άλλου τρόπου εκτέλεσής του για τους λόγους που ο ίδιος ανέφερε.

Αφού διατυπώθηκαν όλες οι απόψεις, τα μέλη της Επιτροπής Παρακολούθησης εξέφρασαν τους φόβους τους -για επ’ αόριστον αναβολή εκτέλεσης του έργου και κατέληξαν στα εξής:

Απαιτούμε τη συνέχιση του έργου, όπως ήδη έχει προγραμματιστεί και εκτελείται, χωρίς καμιά άλλη καθυστέρηση. Να συνυπολογιστεί ότι η Ηλεία έχει αποκλειστεί από τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους γεγονός που έχει συνέπειες στην οδική ασφάλεια, την ανάπτυξη και τον τουρισμό.

Εκτιμήθηκε ότι ο συγκεκριμένος τρόπος δημοπράτησης έγινε στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας, έτυχε της έγκρισης του Ελεγκτικού Συνεδρίου και των ευρωπαϊκών αρχών, ενίσχυσε τον ανταγωνισμό και οποιαδήποτε άλλη σκέψη για επανεκτίμηση και επανασχεδιασμό, επαναπροκήρυξη και νέα διαγωνιστική διαδικασία καθιστά το έργο ανενεργό και το παραπέμπει στις καλένδες (π.χ υπάρχει κίνδυνος για απένταξη και απώλεια 295 εκατ. ευρώ, αποζημιώσεις των πέντε ήδη υπογεγραμμένων αναδόχων επιχειρήσεων κτλ).

Στα σύγχρονα κράτη και στα κράτη δικαίου, επιβάλλεται η συνέχεια και το Υπ. Υποδομών έχεις όλους εκείνους τους μηχανισμούς για την υλοποίηση του υφιστάμενου σχεδιασμού, ώστε να εγγυηθεί την ολοκλήρωσή του μέχρι τη λήξη του τρέχοντος προγράμματος έως το 2023.

Για όλους τους παραπάνω λόγους αποφασίσαμε να ζητήσουμε από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα, σε συνεννόηση με το νεοεκλεγέντα Περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη, να οργανώσουν εντός της εβδομάδας μια σύσκεψη με όλους τους βουλευτές των Περιφερειακών Ενοτήτων Αχαΐας και Ηλείας, όπως επίσης τους εμπλεκόμενους φορείς για τη διαμόρφωση του διεκδικητικού πλαισίου προς τον Υπουργό και να ζητήσουν άμεση και κατά προτεραιότητα συνάντηση, προκειμένου να εξομαλυνθεί η κατάσταση και να συναποφασιστεί μετά του Υπουργού το μέλλον του έργου.

Στην δημοπράτηση μίας ακόμα σημαντικής εργολαβίας που αφορά στην συντήρηση και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας του επαρχιακού οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας προχώρησε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Πρόκειται για το έργο «Συντήρηση Οδικών Αξόνων και Συνδετήριων Τμημάτων από Κατάκολο-Αγ. Ανδρέα-Σκουροχώρι-Μυρτιά προς Αγ. Ηλία και Δουνέικα-Αμαλιάδα», συνολικού προϋπολογισμού 2,6 εκατ. ευρώ, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Προτεραιότητα θα δοθεί στις εργασίες επισκευής και συντήρησης για την αποκατάσταση των υπαρχουσών φθορών του συγκεκριμένου οδικού δικτύου. Θα εκτελεστούν ακόμα εργασίες άρσης επικινδυνότητας και αποκαταστάσεις βλαβών σε στηθαία ασφαλείας, πινακίδες κατακόρυφης σήμανσης κλπ. Το έργο θα εκτελεστεί από την διεύθυνση Τεχνικών έργων της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας που υλοποιεί τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για ασφαλέστερες μετακινήσεις και βελτίωση της προσβασιμότητας στο οδικό δίκτυο.

Ειδικότερα, προβλέπεται να εκτελεστούν:

Χωματουργικές εργασίες για: καθαρισμό τάφρων, πρανών, ερεισμάτων, συμπεριλαμβανομένης και της κοπής και του κλαδέματος σπαρτών και δέντρων που εμποδίζουν την ορατότητα και την κυκλοφορία, άρση καταπτώσεων, κατασκευή επιχώσεων κτλ.

Τεχνικές εργασίες περιορισμένης εκτάσεως σε θέσεις βλαβών.

Εργασίες οδοστρωσίας με τοπικές εξυγιάνσεις οδοστρωμάτων.

Ασφαλτικές εργασίες για: αποκατάσταση του φθαρμένου ασφαλτοτάπητα με απόξεση ασφαλτοοδοστρώματος, ασφαλτικές ισοπεδωτικές στρώσεις σταθερού και μεταβλητού πάχους, ασφαλτικές στρώσεις κυκλοφορίας.

Εργασίες σήμανσης-ασφάλειας για την αντικατάσταση φθαρμένων στηθαίων, την τοποθέτηση νέων, την αντικατάσταση κατεστραμμένων στηθαίων γεφυρών, την τοποθέτηση πληροφοριακών και ρυθμιστικών πινακίδων οδικής σήμανσης. Την διαγράμμιση του οδοστρώματος.

Οι θέσεις που χρήζουν επεμβάσεων συντήρησης και αποκατάστασης έχουν καταγραφεί σε δέκα τέσσερα τμήματα του επαρχιακού οδικού άξονα και των συνδετήριων οδών, τα οποία είναι:

από Αγ. Ιωάννη προς Διασταύρωση Σκουροχωρίου.

από Διασταύρωση Σκουροχωρίου επί της Ε.Ο. Αγ. Ιωάννη-Λαστέικα έως εντός του οικισμού Σκουροχωρίου.

από Ε.Ο. Πύργου – Κατακόλου προς Σκουροχώρι μέχρι την Εκκλησία Σκουροχωρίου.

από Ε.Ο. Πύργου – Κατακόλου (θέση «Συκιά») προς Αγ. Ανδρέα.

Οδικός άξονας (τμήμα Επαρχιακής Οδού Κατακόλου- Σκουροχωρίου-…. Καρδαμά- Αμαλιάδα) Κορακοχωρίου- Σκουροχωρίου.

Οδικός άξονας Λεβεντοχωρίου προς διασταύρωση με οδό Σκουροχωρίου- Σκαφιδιάς.

Οδικός άξονας Λεβεντοχωρίου - Σκαφιδιάς.

Οδικός άξονας Σκουροχωρίου- Σκαφιδιάς.

Οδικός άξονας Σκουροχωρίου- Μυρτιάς (Τμήμα Επαρχιακής Οδού Κατακόλου- Σκουροχωρίου-Καρδαμά- Αμαλιάδα).

Οδικός άξονας από διασταύρωση Σκουροχωρίου- Σκαφιδιάς μέχρι Καλακέικα.

Οδικός άξονας Καλακείκα (σιδηροδρομικές γραμμές) έως διασταύρωση με Επαρχιακή Οδό Κατακόλου- Σκουροχωρίου - Καρδαμά- Αμαλιάδα (εντός οικισμού Μυρτιάς).

Οδικός άξονας Μυρτιά – Δουνέικα (τμήμα της Επαρχιακής Οδού Κατακόλου- Σκουροχωρίου- Καρδαμά- Αμαλιάδα).

Οδικός άξονας Δουνέικα- Λατίφη (τμήμα της Επαρχιακής Οδού Κατακόλου- Σκουροχωρίου-Καρδαμά- Αμαλιάδα).

Οδικός άξονας Λατίφη- Καρδαμάς- Αμαλιάδα (τμήμα της Επαρχιακής Οδού Κατακόλου- Σκουροχωρίου-Καρδαμά- Αμαλιάδα).

Με βάση τα τεύχη δημοπράτησης ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής οικονομικών προσφορών είναι η 4η Απριλίου 2019 ημέρα Πέμπτη, ενώ η ηλεκτρονική αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 11 Απριλίου 2019.

Αναβάθμιση, βελτίωση και συντήρηση της Παλαιάς Εθνικής οδού Κορίνθου – Πατρών στο τμήμα Πάτρα Αίγιο εγκρίθηκαν από την Εκτελεστική Επιτροπή και προωθούνται προς έγκριση από το Περιφερειακό Συμβούλιο, προϋπολογισμού 12,5 εκατομμυρίων ευρώ.

“Όπως είχαμε δεσμευτεί, προχωράμε άμεσα στο συγκεκριμένο έργο. Μετά την ολοκλήρωση του κόμβου του Ρίου, είναι η στιγμή που πρέπει να αποκατασταθεί το δίκτυο που σήκωσε όλο το βάρος την περίοδο κατασκευής της Ολυμπίας οδού”, επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας.

Στόχος του έργου είναι να μειωθούν τα επικίνδυνα σημεία, να δημιουργηθούν συνθήκες ασφάλειας σε όλο το μήκος του οδικού άξονα, να αναβαθμιστούν οι οικιστικές περιοχές από τις οποίες διέρχεται με την κατασκευή πεζοδρομίων και δικτύου ηλεκτροφωτισμού.

Το πλήρες σχέδιο παρέμβασης διαμορφώνεται σε όλο το απαλλοτριωμένο πλάτος της οδού με αισθητική, λειτουργική, τεχνική και φιλικά περιβαλλοντική άποψη αναβάθμισης ώστε να καταστεί η Παλαιά Εθνική Οδός φιλική και ασφαλής στους χρήστες.

 

Οι παρεμβάσεις στο συγκεκριμένο δίκτυο κρίνονται αναγκαίες και άμεσες επειδή:

  • Κατά τη διάρκεια κατασκευής των έργων της Ολυμπίας Οδού, ο φόρτος κυκλοφορίας ιδιαίτερα βαρέων οχημάτων ήταν αυξημένος. Το οδόστρωμα έχει υποστεί μεγάλες φθορές και μάλιστα σε κάποια είναι επικίνδυνο, λόγω των εκτεταμένων φθορών.
  • Απαιτείται ολοκληρωμένος σχεδιασμός για την αποχέτευση των όμβριων υδάτων μετά την κατασκευή της νέας οδού. Η απομάκρυνση των υδάτων χωρίς συγκεκριμένο σχεδιασμό δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στους χρήστες.
  • Η διέλευση της οδού μέσα από οικισμούς ή στις παρυφές αυτών, χωρίς πεζοδρόμια και ηλεκτροφωτισμό δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των πολιτών.

 

Στη μελέτη περιλαμβάνονται:

  • Ανακατασκευή του ασφαλτοτάπητα σε σημεία με σοβαρές αστοχίες,
  • Οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση σε όλο το μήκος της οδού συμπεριλαμβανομένων διαβάσεων πεζών και πληροφοριακών πινακίδων που να καλύπτουν το σύνολο των απαραίτητων πληροφοριών ενημέρωσης.
  • Εργασίες οδικής ασφάλειας με τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας και αντικατάσταση ή επισκευή υφισταμένων όπου απαιτείται.
  • Κατασκευή πεζοδρομίων εντός των οικιστικών ζωνών με τον εξοπλισμό τους (παγκάκια, κάδοι απορριμμάτων, φυτεύσεις κλπ.).
  • Ανάπτυξη δικτύου ηλεκτροφωτισμού τόσο της οδού όσο και χαμηλού στα υπό κατασκευή τμήματα των πεζοδρομίων.
  • Κατασκευή δικτύου αποχέτευσης όμβριων.
  • Καθαρισμός ερεισμάτων, πρανών, διαμόρφωση τάφρων, κοπή θάμνων, δέντρων κλπ. σε όλο το μήκος της οδού.
  • Διαμόρφωση των κόμβων σε όλες τις διασταυρώσεις.
  • Συντήρηση των υφισταμένων τεχνικών και κατασκευή νέων για την εξασφάλιση ήπιων γεωμετρικών χαρακτηριστικών.

 

Πειραματικό Σχολείο Πάτρας

Στην Εκτελεστική Επιτροπή επίσης εγκρίθηκε σήμερα και το έργο που αφορά «Αποκατάσταση κτιριακών εγκαταστάσεων Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών».

Όπως είχε δεσμευτεί ο Περιφερειάρχης, η Περιφέρεια εισηγείται την ένταξη του έργου για χρηματοδότηση από το δικό της πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.

 

Γραφεία Πληροφοριών στις πύλες εισόδου της Περιφέρειας

Εγκρίθηκαν τα γραφεία Πληροφοριών σε Λιμάνι Πάτρας, Λιμάνι Κατακόλου και τα αεροδρόμια Αράξου και Ακτίου.

Η έγκριση υλοποιείται με τροποποίηση του Οργανισμού της Περιφέρειας, η οποία επίσης σήμερα εγκρίθηκε από την Εκτελεστική και πρόκειται να συζητηθεί στο επόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Σελίδα 1 από 6

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία