Αγγελίες    Επικοινωνία

Γράφει ο: Kώστας Θ Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός

Αγαπητοί αναγνώστες,

Η απαίτηση για ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ από συστάσεως του ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.

Είμαι στη διάθεση οποιασδήποτε πολιτικής, διοικητικής και άλλης υπηρεσίας της συντεταγμένης πολιτείας να συνδράμω στο έργο της στη κατεύθυνση, γιατί ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να γίνει Ο ΕΛΕΓΧΟΣ.

Αύριο 8 Σεπτεμβρίου 2019 έχουμε την εκλογή του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου, την εκλογή της Οικονομικής Επιτροπής και την εκλογή της Επιτροπής Ζωής του Δήμου Ακτίου- Βόνιτσας.

Σύμφωνα με το νόμο που ψήφισε μέσα στο καλοκαίρι η κυβέρνηση της Δεξιάς ο Πρόεδρος του ΔΣ εκλέγεται από τη Δημοτική Παράταξη του Δημάρχου. Σωστά από πολύ νωρίς είχα εκτιμήσει και σας ενημέρωσα ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα προταθεί και θα εκλεγεί Πρόεδρος του ΔΣ ο κ Στούπας Θεόδωρος. Να ευχηθούμε καλή επιτυχία και θα επανέλθουμε με άρθρο.

Σύμφωνα με το ίδιο νόμο η παράταξη του Δημάρχου θα έχει τα 3/5 των μελών τόσο της Οικονομικής Επιτροπής όσο και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής. Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στα μέλη των επιτροπών.

Με λίγα λόγια με άλλο νόμο, της απλής αναλογικής, διεξήχθησαν οι Δημοτικές Εκλογές και με άλλο νόμο θα διοικηθούν οι Δήμοι. Αυτή είναι η Δεξιά. Δεν την θέλει την απλή αναλογική.

Κατά πληροφορίες ετοιμάζει νόμο για τη διεξαγωγή των επόμενων Δημοτικών και Περιφερειακών Εκλογών , ο οποίος θα αλλοιώνει πλήρως τη βούληση των πολιτών. Εύχομαι, χωρίς να το ελπίζω, οι πληροφορίες να είναι λάθος.

H Δεξιά ήταν και παραμένει η ίδια. Δεν αλλάζουν παρότι ζούμε στη Κοινωνία της Πληροφορίας και στη Ψηφιακή εποχή. Ήθελαν, θέλουν και θα θέλουν με ποσοστά μειοψηφίας να έχουν την απόλυτη εξουσία μόνοι τους.

Σήμερα, και όχι τυχαία, σας ενημερώνουμε για τα ποσά που εισέπραξαν εταιρείες, προμηθευτές και εργολάβοι από 1-9-2014 έως 31-08-2019. Στη πενταετία Δημαρχίας του κ Αποστολάκη.

Παρακαλώ δείτε το παρακάτω πίνακα.

1

1.100.000

Δαπάνες για καύσιμα, δικαιούχοι 7

 

2

1.075.221

εταιρεία 1 που πληρώθηκε από το ΦΟΣΔΑ

3

454.386

συντήρηση και λειτουργία βιολογικών καθαρισμών

4

387.215

εργολάβος, ύδρευση ηλεκτρικά

 

5

366.008

εταιρεία για σκουπίδια

 

 

6

350.405

εργολάβος χωματουργικών

 

 

7

229.395

γεωπόνος

 

 

 

 

8

221.460

αλουμινοσιδηροκατασκευές

 

 

9

202.387

εργολάβος χωματουργικών

 

 

10

192.767

αλουμινοσιδηροκατασκευές

 

 

11

182.374

εργολάβος χωματουργικών

 

 

12

165.000

γεωπόνος

 

 

 

 

13

162.540

εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά

14

146.495

εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά

15

127.398

εργολάβος χωματουργικών

 

 

16

121.136

εργολάβος χωματουργικών

 

 

17

111.767

αλουμινοσιδηροκατασκευές

 

 

18

109.959

εργολάβος , ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά

19

96.782

εργολάβος χωματουργικών

 

 

20

95.772

γεωπόνος

 

 

 

 

21

89.880

γεωπόνος

 

 

 

 

22

85.935

εργολάβος χωματουργικών

 

 

23

84.617

εργολάβος χωματουργικών

 

 

24

83.748

εταιρεία 2που πληρώθηκε από το ΦΟΣΔΑ

25

83.493

εργολάβος χωματουργικών

 

 

26

52.896

ηλεκτρικά, υδραυλικά

 

 

27

38.692

προμηθευτής για σκουπίδια

 

 

ΣΥΝΟΛΟ

6.417.728

Ευρώ.

 

 

 

 

Από το πίνακα προκύπτει ότι 33 τον αριθμό εταιρείες, προμηθευτές και εργολάβοι εισέπραξαν το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟ των 6.417.728 ευρώ.

Να σας ενημερώσω ότι το ποσό για αυτούς τους 33 είναι μεγαλύτερο . Το ποσό αυτό έχει προκύψει από τα μέχρι στοιχεία , τα οποία έχω επεξεργαστεί. Σε κατάλληλο χρόνο θα υπάρξουν δημοσιεύσεις άρθρων με ολοκληρωμένες τις δαπάνες.

Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν. Βέβαια όποιος ή όποιοι έχουν το πολιτικό ανάστημα και το πολιτικό θάρρος να αμφισβητήσουν τις δαπάνες αυτές ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ η οποία ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ. Το βήμα διαλόγου είναι ΕΔΩ.

Για να είμαι ειλικρινής απέναντι σας, αγαπητοί αναγνώστες , σας ενημερώνω ότι η δημοσίευση τούτων των δαπανών παραμονή της ημέρας εκλογής νέου Προεδρείου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας μόνο ΤΥΧΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

Είναι πλην των άλλων κραυγή αγωνίας για το σεβασμό του Δημοσίου Χρήματος. Είναι έκκληση σε όλα τα μέλη του νέου Δημοτικού Συμβουλίου να αναλάβουν τις ευθύνες που αναλογούν στο καθένα ξεχωριστά ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ και ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.

 Δεν είναι δυνατόν τέτοια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποσά να πηγαίνουν σε πολύ λίγα άτομα ή εταιρείες. Οι πάντες γνωρίζεται ότι το αναπτυξιακό έργο ήταν σχεδόν μηδενικό.

 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

1

1.100.000

Δαπάνες για καύσιμα, δικαιούχοι 7

 

2

1.075.221

εταιρεία 1που πληρώθηκε από το ΦΟΣΔΑ

3

454.386

συντήρηση και λειτουργία βιολογικών καθαρισμών

4

387.215

εργολάβος, ύδρευση ηλεκτρικά

 

5

366.008

εταιρεία για σκουπίδια

 

 

6

350.405

εργολάβος χωματουργικών

 

 

7

229.395

γεωπόνος

 

 

 

 

8

221.460

αλουμινοσιδηροκατασκευές

 

 

9

202.387

εργολάβος χωματουργικών

 

 

10

192.767

αλουμινοσιδηροκατασκευές

 

 

11

182.374

εργολάβος χωματουργικών

 

 

12

165.000

γεωπόνος

 

 

 

 

13

162.540

εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά

14

146.495

εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά

15

127.398

εργολάβος χωματουργικών

 

 

16

121.136

εργολάβος χωματουργικών

 

 

17

111.767

αλουμινοσιδηροκατασκευές

 

 

18

109.959

εργολάβος, ύδρευση, αποχ, άδρευση, ηλεκτρικά

19

96.782

εργολάβος χωματουργικών

 

 

20

95.772

γεωπόνος

 

 

 

 

21

89.880

γεωπόνος

 

 

 

 

22

85.935

εργολάβος χωματουργικών

 

 

23

84.617

εργολάβος χωματουργικών

 

 

24

83.748

εταιρεία 2που πληρώθηκε από το ΦΟΣΔΑ

25

83.493

εργολάβος χωματουργικών

 

 

26

52.896

ηλεκτρικα, υδραυλικά

 

 

27

38.692

προμηθευτής για σκουπίδια

 

 

ΣΥΝΟΛΟ

6.417.728

 

 

 

 

 

 

Γράφει ο: Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός

 Aγαπητοί Αναγνώστες

 Ως ενεργός πολίτης με θάρρος και απόλυτη ευθύνη θα εκθέσω τις απόψεις μου για το πολυνομοσχέδιο που κατατίθεται στη βουλή. Μέρος αυτού αφορά τον τρόπο διοίκησης των Δήμων. Ουσιαστικά στις περιπτώσεις μη εκλογής από το πρώτο γύρο των Δημοτικών εκλογών του Δημάρχου, πρόκειται για νόθευση της λαϊκής ψήφου.

 Το πολυνομοσχέδιο με τίτλο

"Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού και διατάξεις για την ψηφιακή πολιτική, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και την απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών"

 που κατατέθηκε στη Βουλή τη Παρασκευή 2/8/2019 και αναμένεται (ως έχει ανακοινωθεί) τη Πέμπτη 08/08/2019 να ψηφιστεί από τη Βουλή, και ειδικότερα τα θέματα, τα οποία ρυθμίζουν θέματα των Δήμων είναι το σημερινό μας θέμα.

Αμέσως αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα ότι σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα μόνο σοβαρή και λεπτομερειακή συζήτηση και διαβούλευση δεν μπορεί να γίνει. Το αντιπαρέρχομαι αυτό και εισέρχομαι στην ουσία του νόμου.

Οι πρόσφατες Δημοτικές εκλογές του Μάη- Ιουνίου έγιναν για πρώτη φορά με το σύστημα της απλής αναλογικής. Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι εξελέγησαν τη πρώτη Κυριακή στις 26 Μάη με το σύστημα της απλής αναλογικής. Είναι το εκλογικό σύστημα , το οποίο κατοχυρώνει την ισοτιμία της ψήφου. Στη περίπτωση που κανένας συνδυασμός δεν πήρε πάνω από 50% είχαμε και εκλογές τη Κυριακή 6 Ιουνίου για την ανάδειξη του Δημάρχου.

Διαχρονικά η ΚΕΔΚΕ τώρα ΚΕΔΕ ( το συνδικαλιστικό όργανο των Δημάρχων και των Κοινοταρχών) ήταν υπέρ της καθιέρωσης της απλής αναλογικής. Γιατί άλλαξαν θέση; Στο ερώτημα αυτό δεν απάντησαν ποτέ.

Η απλή αναλογική καταργεί το Δημαρχοκεντρικό σύστημα διοίκησης των Δήμων και βεβαίως αποτελεί μία τομή στη σωστή κατεύθυνση. Η απλή αναλογική καθιερώνει τη συνεργασία, τη δημοκρατική συζήτηση, τη διαφάνεια, κτυπά τη διαφθορά και τη διαπλοκή. Είναι ένα βασικό βήμα να ξεφύγουμε από τις πελατειακές σχέσεις.

Είναι η πρώτη φορά που η εκτελεστική εξουσία ανατρέπει στη πράξη εκλογικό σύστημα με το οποίο έγιναν οι πρόσφατες Δημοτικές εκλογές και δεν αφήνει να διοικηθούν οι Δήμοι σύμφωνα με τη ψήφο των πολιτών. Τίθεται αντικειμενικά θέμα λειτουργίας της Δημοκρατίας.

Το σχέδιο νόμου προβλέπει. (το περιορίζω στους Δήμους)

 Άρθρο 1

Σύμπραξη δημοτικών και περιφερειακών παρατάξεων.

"Δύο ή περισσότερες δημοτικές παρατάξεις μπορούν να συμπράττουν, εφόσον μια από αυτές είναι η παράταξη με την οποία έχει εκλεγεί ο δήμαρχος. Το πρακτικό για τη σύμπραξη υποβάλλεται οποτεδήποτε εντός της θητείας της δημοτικής αρχής και δεν ανακαλείται, συνυπογράφεται δε τουλάχιστον από την απόλυτη πλειοψηφία των μελών των παρατάξεων που θα συμπράξουν και κατατίθεται στον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου.

 Εάν δεν έχει εκλεγεί προεδρείο, το πρακτικό υποβάλλεται στον σύμβουλο του συνδυασμού με τον οποίο εξελέγη ο δήμαρχος και που έχει εκλεγεί με τις περισσότερες ψήφους και, σε περίπτωση ισοψηφίας, εκείνου που είναι γραμμένος πρώτος κατά σειρά στην απόφαση του δικαστηρίου. Η επικύρωση του πρακτικού συντελείται αμελλητί από τον πρόεδρο του συμβουλίου ή, σε περίπτωση που η αίτηση υποβληθεί πριν από την εκλογή προεδρείου, από τον σύμβουλο του συνδυασμού με τον οποίο εξελέγη ο δήμαρχος και που έχει εκλεγεί με τις περισσότερες ψήφους και, σε περίπτωση ισοψηφίας, εκείνου που είναι γραμμένος πρώτος κατά σειρά στην απόφαση του δικαστηρίου.

Από την κατάθεση του πρακτικού, οι συμπράττουσες παρατάξεις αποτελούν ενιαία παράταξη που εισέρχεται σε όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των συμπραττουσών παρατάξεων και λογίζεται ως η παράταξη με την οποία εξελέγη ο δήμαρχος, για την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων. (η υπογράμμιση δική μου).

Σε περίπτωση αναπλήρωσης δημοτικού συμβούλου, ο οποίος ανήκει σε παράταξη η οποία συνέπραξε, τη θέση του καταλαμβάνει κατά τη διαδικασία του άρθρου 55 του ν. 3852/2010, ο επόμενος κατά σειρά αναπληρωματικός δημοτικός σύμβουλος του ιδίου συνδυασμού της ίδιας εκλογικής περιφέρειας, σύμφωνα με την απόφαση επικύρωσης της εκλογής από το αρμόδιο πρωτοδικείο, ο οποίος και καθίσταται αυτοδικαίως μέλος της νέας παράταξης.»

Στο άρθρο 2 αναφέρεται στη συγκρότηση- εκλογή της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής με διετή θητεία.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δήμαρχος εισηγείται θέματα αλλά δεν ψηφίζει. Στην Οικονομική επιτροπή ο Δήμαρχος αν είναι Πρόεδρος( δεν είναι υποχρεωτικό ) τότε εισηγείται και ψηφίζει τα θέματα. Με το σχέδιο νόμου η παράταξη του θα έχει την απόλυτη πλειοψηφία. Δεδομένου ότι τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής από τη πλειοψηφία ορίζονται ή εκλέγονται ύστερα από εισήγηση του Δημάρχου, εύκολα προκύπτει το συμπέρασμα ότι ο Δήμαρχος καθίσταται απόλυτος κυρίαρχος.

Το συμπέρασμα αυτό ενισχύεται και από το γεγονός ότι σε άλλο άρθρο παρακάτω ορίζεται ότι η θητεία των Αντιδημάρχων είναι μονοετής. Αυτό γίνεται για να μην υπάρχει η δυνατότητα διαφορετικής γνώμης, αλλά και να έχει το περιθώριο ο Δήμαρχος στη διάρκεια της τετραετίας να μοιράζει ρόλους , αξιώματα και φυσικά οικονομικές απολαβές. Όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους τους κρατά σε πολιτική ομηρεία και στη τρέχουσα Δημοτική περίοδο αλλά και στην επόμενη.

Τα ίδια συμβαίνουν στην Επιτροπή Ζωής, στα Διοικητικά Συμβούλια των Νομικών προσώπων των Δήμων, στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΦΟΣΔΑ. Η ενιαία παράταξη έχει την απόλυτη πλειοψηφία και φυσικά ο Δήμαρχος είναι κυρίαρχος.

Με το σχέδιο νόμου της κυβερνήσεως καθιερώνεται το Δημαρχοκεντρικό Σύστημα διοίκησης των Δήμων και βεβαίως κάνει το Δήμαρχο απόλυτο μονάρχη. Είναι ξεκάθαρο ότι καταργεί την ισοτιμία της ψήφου.

Η κυβέρνηση της Δεξιάς ξεχνά ότι, Η αρχή του ενός ανδρός μόνο δεινά έφερε όπου και όποτε εφαρμόστηκε.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι κύτταρο της Δημοκρατίας. Η πολυφωνία, η συζήτηση και η σύνθεση των απόψεων είναι το λίπασμα που θεριεύει τη Δημοκρατία.

Τα περί δυσκολίας διοίκησης των Δήμων με την απλή αναλογική είναι ανεδαφικά.

  • Δεν περίμεναν ούτε καν να εφαρμοστεί ο νόμος. Επομένως είναι σενάριο φανταστικό.
  • Τι εμπόδισε τη σημερινή κυβέρνηση της Δεξιάς παρέα με το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου να κυβερνήσουν τη χώρα; Tι τους εμπόδισε να εφαρμόσουν το πιο σκληρό μνημόνιο; Tι τους εμπόδισε να εφαρμόσουν για πρώτη φορά τον πιο άδικο φόρο τον ΕΝΦΙΑ; Aς αφήσουν τους λαϊκισμούς για μείωση. Σε άλλο άρθρο θα αναδείξω το αληθές του ισχυρισμού μου για τον ΕΝΦΙΑ.
  • Αν η κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου ψήφιζε το σημερινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας θα εξαντλούσαν τη τετραετία. Γιατί δεν τον ψήφισαν;
  • Τι εμπόδισε τη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ (η πιο αφύσικη πολιτική συνεργασία) να εφαρμόσουν το τρίτο μνημόνιο και να εξαντλήσει ουσιαστικά τη τετραετία;
  • Οι περισσότερες χώρες της ΕΕ έχουν ή δεν έχουν κυβέρνηση συνεργασίας κομμάτων;

ΣΧΟΛΙΟ.

Ο ιστορικός του μέλλοντος και οι συνταγματολόγοι στο μέλλον επιβάλλεται να δώσουν εξηγήσεις σε τρία βασικά ερωτήματα.

  • Γιατί ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας δέχτηκε την επίσπευση των εκλογών το 2009 με τη παραίτηση Καραμανλή;
  • Γιατί ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας δέχτηκε τη παραίτηση Παπανδρέου ενώ μόλις πριν μερικές ώρες είχε πάρει ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή; Kαι γιατί μετά τη παραίτηση του Πρωθυπουργού δεν άρχισε το κύκλο διερμηνευτικών εντολών; Aυτό που έπρεπε να γίνει τότε , ήταν η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ έπρεπε να συγκληθεί για να εκλέξει άλλο Πρωθυπουργό. Να έρθει στη Βουλή να ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης. Αν δεν έπαιρνε ψήφο εμπιστοσύνης τότε έπρεπε να γίνει κύκλος διερμηνευτικών εντολών. Αυτά δεν έγιναν. Γιατί; Mήπως γιατί περίμενε ο Παπαδήμος;
  • Τώρα τον Ιούνη γιατί μετά τη παραίτηση Τσίπρα οδηγηθήκαμε σε εκλογές; Δεν επικαλέστηκε εθνικό θέμα. Kατά τη γνώμη μου η τετραετία και κάθε τετραετία επιβάλλεται να εξαντλείται τυπικά και ουσιαστικά. Αυτό ορίζει το Σύνταγμα.

Επανερχόμαστε στο θέμα μας.

Eίναι αστεία τα περί κινδύνου ακυβερνησίας των Δήμων. Η Δεξιά στο τόπο μας εκτός ειδικών περιστάσεων ( πχ μεταπολίτευση 1974) ουδέποτε πήρε πάνω από το 50%.

Για να μαθαίνουν οι νεώτεροι και να θυμούνται οι παλιότεροι, μέσω των εκλογικών συστημάτων είτε λεγόταν τριφασικό, είτε υπερισχυμένη αναλογική είτε ενισχυμένη αναλογική κατόρθωνε να κυβερνά το τόπο .

Με το 40% που πήρε στις εκλογές του Ιούλη αναλογούν στη Δεξιά 120 βουλευτές με την απλή αναλογική. Με το εκλογικό όμως νόμο που έγιναν οι βουλευτικές εκλογές διαθέτει 158 βουλευτές και κυβερνά το τόπο. Ο αναγνώστης μπορεί να δει τη κατανομή των εδρών κυρίως στις εκλογικές περιφέρειες που αντιστοιχούν τρεις, τέσσερις, πέντε έδρες και τότε θα διαπιστώσει το τραγελαφικό του θέματος. Αυτά δεν μπορεί ουδείς να τα αμφισβητήσει.

Η Δεξιά γνωρίζει πολύ καλά ότι απόλυτη πλειοψηφία ούτε πήρε ούτε πρόκειται να πάρει ποτέ. Αν άφηνε να δημιουργεί κουλτούρα συνεργασίας στους Δήμους ,και με δεδομένο- εκτός απροόπτου- ότι οι επόμενες βουλευτικές εκλογές θα γίνουν με το σύστημα της απλής αναλογικής, τότε δύσκολα θα είχε επιχειρήματα για τη πολεμική που έκανε στο πιο τίμιο και αντιπροσωπευτικό εκλογικό σύστημα.

Μην ξεχνάμε το εξής. Ουδέποτε ειπώθηκε ποτέ και από κανέναν ( 40 χρόνια που παρακολουθώ τη πολιτική αυτό που είπαν το βράδυ της 7ης Ιουλίου 2019. Επανήλθαμε στη κανονικότητα. Τι άραγε εννοούσαν;

Oυδέποτε ειπώθηκε ξανά από Αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης σε εν ενεργεία Πρωθυπουργό το εξής φοβερό, δεν θα χάσετε τις ερχόμενες εκλογές για αυτά που κάνατε αλλά θα τις χάσετε για αυτά που πιστεύετε.

Προς άρση κάθε παρεξήγησης τονίζω ότι από την 26η Ιουνίου 1996 δεν ανήκω σε κανένα κόμμα.

Και μετά από όλα αυτά.

Τι δεν καταλαβαίνεις, αγαπητέ αναγνώστη; Aυτή είναι η ΔΕΞΙΑ.

(Η συνέχεια του άρθρου τη Τρίτη 06/08/2019)

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Παραθέτω παρακάτω απόφαση του ΔΣ Δήμου που ο Δήμαρχος έχει την απόλυτη πλειοψηφία των μελών του. Κάνει δηλαδή ότι θέλει. Δείτε την απόφαση. Πάρθηκε το έτος 2016.

Το θέμα ήταν: "Λήψη απόφασης για την ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας σε τρίτους".

Το 2016 μέχρι 24.600ευρώ μπορούσε ο Δήμαρχος να προβεί σε απευθείας ανάθεση έργου , προμήθειας ή υπηρεσίας όπου ήθελε. Για να δούμε το πίνακα.

Βέβαια ο διαχωρισμός σε, καθαρισμός χώρων και αποψίλωση και καθαρισμός πρανών θυμίζει το Γιάννης ή Γιαννάκης. Γιατί έγινε;

O συγκεκριμένος Δήμος έχει τρείς Δημοτικές Ενότητες.

Για τη Δημοτική Ενότητα 1 έχουμε 24.600+12.266,75=36.866,75

Για τη Δημοτική Ενότητα 2 έχουμε 24.600+12.500=37.100

Για τη Δημοτική Ενότητα 3 έχουμε 24.600+11.600=36.200

Αν κοιτάξει κανείς τους κωδικούς αριθμούς στη τελευταία στήλη θα διαπιστώσει ότι μπήκαν έτσι γιατί η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ του Δημάρχου ήταν οι απευθείας αναθέσεις, οι οποίες είναι πανάκριβες, εξασφαλίζουν ψήφους και γίνονται με αδιαφανείς διαδικασίες.

Ερωτήματα για προβληματισμό και απαντήσεις.

1) Έχει κάποιος την παραμικρή αμφιβολία ότι αν ο συγκεκριμένος Δήμαρχος δεν είχε την απόλυτη πλειοψηφία των μελών του ΔΣ θα τολμούσε να φέρει το θέμα για ψήφιση στο ΔΣ;

2) Έχει κάποιος την παραμικρή αμφιβολία ότι ο Δήμος δεν έχει φορτηγά, τσάπες , οδηγούς και καύσιμα να κάνει τη καθαριότητα ανά ΔΕ;

3) Έχει κάποιος την παραμικρή αμφιβολία ότι ο Δήμος αν έκανε τρείς αδιάβλητούς διαγωνισμούς ,ένα ανά ΔΕ, δεν θα έπαιρνε έκπτωση τουλάχιστον 20%, το οποίο σημαίνει όφελος περίπου 22.000 ευρώ;

Αυτό ήταν συνηθισμένη τακτική για το συγκεκριμένο Δήμαρχο . Τη συντήρηση των δημοτικών δρόμων, τη βάφτιζε χαλικόστρωση, τη βάφτιζε συντήρηση κατόπιν θεομηνιών, τη βάφτιζε συντήρηση κατόπιν έντονων βροχοπτώσεων. Και με την αναμόρφωση του προϋπολογισμού σχεδόν κάθε μήνα νόμιζε ότι θα αποφύγει τον έλεγχο.

Την αγορά γραφικής ύλης, ειδών καθαριότητας, τα είδη παντοπωλείου τα ονόμαζε άμεση και επιτακτική ανάγκη για να αποφεύγει τους αδιάβλητους διαγωνισμούς.

Ερωτήματα προς τους κυβερνώντες

1)Με το σχέδιο νόμου που προωθείτε για ψήφιση στη Βουλή αυτά επιδιώκεται να γίνονται;

2)Kαι κάνοντας πανίσχυρο τον Δήμαρχο, έχετε τη ψευδαίσθηση ότι δεν θα γίνονται;

Γράφει ο : Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός

 Οι εκδόσεις "Γράμμα" και ο Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής, Μαθηματικός με χαρά σας ενημερώνουν ότι θα γίνουν οι παρουσιάσεις του πρώτου τόμου του έργου με τίτλο "Ελεύθερος Ενεργός Πολίτης και όχι Φοβισμένος Υπήκοος".

Το πρόγραμμα των παρουσιάσεων είναι το εξής:

1) Tη Κυριακή 31 Μαρτίου 2019 και ώρα 11:00 πμ στη Βόνιτσα, στη καφετέρια του κ Παπαθανασίου Στέλιου.

2)Tη Κυριακή 07 Απριλίου 2019 και ώρα 11:00 πμ στη Πάλαιρο, στην αίθουσα εκδηλώσεων "Ο Πάρης" του κ Γαρίδα.

3) Tη Κυριακή 14 Απριλίου 2019 και ώρα 11:00 πμ στη Κατούνα, στο Καφε-ζαχαροπλαστείο του κ Κολύδα.

Το έργο είναι μία βιωματική, πολιτική και Μαθηματική έρευνα. Θα μιλήσουμε για τη πατρίδα μας, το Δήμο μας, τη προοπτική μας.

Κάποιοι ξέχασαν τη καταγωγή τους και θεωρούν ότι έχουν περάσει στην αντίπερα όχθη. Πλανώνται πλάνη οικτρά.

Καλούμε όλους τους Δημότες να μας τιμήσουν με τη παρουσία τους.

Θα απαντήσουμε σε ΟΛΕΣ τις ερωτήσεις σας.

Tα κέρδη από τη πώληση του βιβλίου θα τα προσφέρω στο Κέντρο Υγείας της Βόνιτσας, στο Κέντρο Υγείας της Κατούνας και στο Περιφερειακό Ιατρείο της Παλαίρου.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Με ανακοινώσεις που θα ακολουθήσουν εγκαίρως, θα ενημερωθείτε το πλήρες πρόγραμμα της κάθε παρουσίασης - εκδήλωσης.

Φράσεις των Τριών Ιεραρχών

«Όπως κόβουμε το τριαντάφυλλο προσέχοντας να μην  μας πληγώσουν τ’ αγκάθια, έτσι πρέπει απ΄ αυτά που βλέπουμε και ακούμε γύρω μας να κρατούμε μόνο τα ωφέλιμα.   

Όπως οι μέλισσες διαλέγουν από τα λουλούδια αυτά που  τους χρειάζονται, για να φτιάξουν το μέλι».

Μέγας Βασίλειος

 

«Τα πλούτη μοιάζουν με αρρώστια. Όποιος τα έχει ζητά όλο και περισσότερα και δεν χορταίνει ποτέ».

Γρηγόριος ο Θεολόγος

 

«Η καλή φιλία είναι θησαυρός. Οι στενοχώριες της ζωής γίνονται πιο βαριές, αν δεν υπάρχει κάποιος φίλος να τις μοιραστείτε».

Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Για την αντιγραφή

Κώστας Θ. Τριαντακωνσταντής

Μαθηματικός

Τα παιδιά μαθαίνουν αυτό που ζουν

Χρειάζεται να θέτουν στόχους

 

Γράφει o:
Kώστας Θ. Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός

Ως γονείς, οι στόχοι μας και οι σκέψεις μας συμπεριλαμβάνουν πάντα  τα παιδιά μας. Θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι γονείς. Θέλουμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να μεγαλώσουν σωστά και να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. Και θέλουμε να τους μεταδώσουμε τις αξίες στις οποίες πιστεύουμε.

Κανένας γονιός δεν βάζει εσκεμμένα σαν σκοπό του να επικρίνει τα παιδιά του, να τα μειώσει - κι όμως πολλοί γονείς το κάνουν, αλλά όχι επίτηδες. Συνήθως, περνούν στα παιδιά τις αντιλήψεις που κληρονόμησαν, καθώς και τις συναισθηματικές τους εκκρεμότητες, από άγνοια και φόβο. Όλοι οι γονείς, όμως, θέλουν να δουν τα παιδιά τους θαρραλέα, με πίστη στον εαυτό τους, και ευτυχισμένα -να δίνουν και να παίρνουν αγάπη.

Aκρογωνιαίος λίθος για την όποια μελλοντική επιτυχία των παιδιών είναι η σχέση που θα αναπτύξουν οι γονείς μαζί του από τη μικρή ηλικία και καθ΄ όλη τη διάρκεια παρουσίας τους στο σπίτι. Αναμφισβήτητα σημαντική είναι η προσπάθεια να καλλιεργήσουμε στο παιδί την αυτοπεποίθησή του.

Σε αυτή την προσπάθεια, οι γονείς δεν θα πρέπει να λησμονούν να το ενθαρρύνουν να αναπτύξει κοινωνικές σχέσεις, να το ασκήσουν ώστε να σκέφτεται θετικά για τον εαυτό του, να μάθει να αγαπά τον εαυτό του όπως είναι.

Να μην ξεχνούν ποτέ τους σπουδαίους στίχους ενός ποιήματος που έγραψε η Ντοροθυ Λο Νόλτε στα 1954:

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην επίκριση,
μαθαίνουν να αποδοκιμάζουν.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην εχθρότητα,
μαθαίνουν να είναι επιθετικά.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στο φόβο,
μαθαίνουν να φοβούνται.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στον οίκτο,
μαθαίνουν να λυπούνται τον εαυτό τους.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στο χλευασμό,
μαθαίνουν να είναι συνεσταλμένα.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στη ζήλια,
μαθαίνουν να ζηλεύουν.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στη ντροπή,
μαθαίνουν να νιώθουν ένοχα.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην ενθάρρυνση,
μαθαίνουν να έχουν αυτοεκτίμηση.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην ανεκτικότητα,
μαθαίνουν να έχουν υπομονή.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στον έπαινο,
μαθαίνουν να εκτιμούν.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην αποδοχή,
μαθαίνουν να αγαπούν.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην επιδοκιμασία,
μαθαίνουν να αγαπούν τον εαυτό τους.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην αναγνώριση,
μαθαίνουν ότι είναι καλό να έχουν στόχους.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην προσφορά,
μαθαίνουν να είναι γενναιόδωρα.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην ειλικρίνεια,
μαθαίνουν να είναι φιλαλήθη.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στη δικαιοσύνη,
μαθαίνουν να είναι δίκαια.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην καλοσύνη και το ενδιαφέρον,
μαθαίνουν να δείχνουν σεβασμό.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα στην ασφάλεια,
μαθαίνουν να έχουν πίστη στον εαυτό τους και στους γύρω τους.

Όταν τα παιδιά ζουν μέσα σε φιλική ατμόσφαιρα,
μαθαίνουν ότι ο κόσμος είναι φιλικό
και ευχάριστο μέρος για να ζουν.

Με άλλα λόγια, τα παιδιά μας μαθαίνουν αυτό που ζουν.

Γι’ αυτό και οι γονείς οφείλουν να τα βοηθήσουν να ζήσουν σε τέτοιο περιβάλλον ώστε να γίνουν άτομα με υψηλό βαθμό αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης.

Τα ποίημα προσφέρει  υλικό στους γονείς, για να ανακαλύψουν το δικό τους τρόπο να αναθρέψουν τα παιδιά τους, και να τα ενθαρρύνουν να αναπτύξουν τα τεράστια ψυχικά και πνευματικά τους αποθέματα.

Παρακαλώ αφιερώστε στα παιδιά διπλάσιο χρόνο και δώστε στα παιδιά τα μισά χρήματα από αυτά που τους δίνετε.

Παρακαλώ μην αναρτάτε φωτογραφίες των παιδιών στο ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ και γενικότερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι από τη δημοσιότητα αυτή.

ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

Προσφέρει το υλικό σε μια καινούρια γενιά γονιών, για να ανακαλύψουν το δικό τους τρόπο να αναθρέψουν τα παιδιά τους, και να τα ενθαρρύνουν να αναπτύξουν τα τεράστια ψυχικά και πνευματικά τους αποθέματα.

Γράφει ο Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός

Με την ευκαιρία έναρξης της σχολικής χρονιάς εύχομαι και υπογραμμίζω

  • Στα παιδιά καλή πρόοδο και τα προτρέπω να μελετούν.
  • Στους εκπαιδευτικούς καλή δύναμη και να κοιτάνε τα παιδιά στα μάτια.
  • Στους γονείς να δουν τα παιδιά τους όπως επιθυμούν σεβόμενοι όμως τις επιλογές τους, να δίνουν στα παιδιά τα μισά χρήματα που τους δίνουν αλλά να αφιερώνουν διπλάσιο χρόνο για τα παιδιά, να προσέχουν τι κάνουν τα παιδιά στο διαδίκτυο και τις παρέες τους.
  • Σε αυτούς που παίρνουν αποφάσεις κεντρικά ή περιφερειακά θυμίζω, «Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο». Αδαμάντιος Κοραής

Παραθέτω γνώμες σπουδαίων προσώπων που μας θυμίζουν τη σημασία και την κρισιμότητα της παιδείας, μας εμπνέουν και μας κινητοποιούν σε ότι έχει σχέση με το σπουδαιότατο θέμα της εκπαίδευσης των παιδιών μας και των μαθητών μας.

1. «Αυτοί που δίνουν καλή εκπαίδευση στα παιδιά, πρέπει να τιμώνται περισσότερο από εκείνους που τα γέννησαν, γιατί οι γονείς τους έδωσαν μόνο τη ζωή, οι παιδαγωγοί όμως την ικανότητα να ζουν καλά». Αριστοτέλης

2. «Αυτοί που μελέτησαν προσεκτικά τον τρόπο διακυβέρνησης των ανθρώπων, πρέπει να έχουν πεισθεί πως η τύχη των εθνών εξαρτάται από την εκπαίδευση των νέων». Αριστοτέλης

3. «Της παιδείας οι ρίζες είναι πικρές, μα οι καρποί γλυκοί». Αριστοτέλης

4. «Τρία πράγματα χρειάζονται για την εκπαίδευση: η φύση, η μάθηση και η άσκηση». Αριστοτέλης

5. «Όταν ο άνθρωπος πάρει σωστή εκπαίδευση, γίνεται θεϊκό και πολύ ήμερο ζώο. Κι όταν δεν ανατραφεί αρκετά ή κατάλληλα, γίνεται το πιο άγριο απ’ όσα γέννησε η φύση». Πλάτωνας

6. «Δεν ξέρω τίποτα άλλο, για το οποίο κάθε λογικός άνθρωπος θα έπρεπε να νοιάζεται περισσότερο, παρά το πώς το παιδί του θα γίνει ο πιο καλός άνθρωπος». Πλάτωνας

7. «Η εκπαίδευση είναι δύναμη που γιατρεύει την ψυχή». Πλάτωνας

8. «Η παιδεία είναι πανηγύρι της ψυχής, γιατί σ’ αυτήν υπάρχουν πολλά θεάματα και ακούσματα της ψυχής». Σωκράτης

9. «Νομίζω πως όσοι εκπαιδεύτηκαν, όχι μόνο αυτοί είναι ευτυχισμένοι και το νοικοκυριό τους διοικούν καλά, μα και τους άλλους ανθρώπους ωφελούν». Σωκράτης

10-.«Παιδεία και αρετή και γνώση όσο κι αν είναι άγνωστα στους πολλούς, είναι το πιο γλυκό πράγμα στη ζωή του ανθρώπου». Σωκράτης

11.«Διπλά βλέπουν όσοι έμαθαν γράμματα». Πυθαγόρας

12.«Η αγραμματοσύνη είναι μάνα όλων των κακών». Πυθαγόρας

13.«Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει αλλά μια φωτιά που πρέπει ν’ ανάψει». Πλούταρχος

14. «Όπως η γη, όσο γόνιμη κι αν είναι δεν μπορεί να κάμει τίποτα χωρίς καλλιέργεια, έτσι και ο νους, χωρίς εκπαίδευση δεν μπορεί να δώσει καλό καρπό». Πλούταρχος

15. «Η ανατροφή των παιδιών μοιάζει με τα πλάσματα των κεραμοποιών, γιατί τον μαλακό πηλό τον πλάθουν όπως θέλουν, ενώ τον ψημένο δεν μπορούν να τον ματαπλάσουν. Το ίδιο και τα παιδιά, όσο είναι ακόμα μικρά μπορούν οι γονείς τους να τα μορφώσουν όπως θέλουν, όταν όμως μεγαλώσουν και γίνουν άντρες δεν μπορούν πια». Πλούταρχος

16. «Η ευτυχία του ανθρώπου συνίσταται στη μόρφωση και στην παιδεία, και όχι στα αγαθά που δίνει και παίρνει η τύχη». Πλούταρχος

17. «Στους γονείς οφείλουμε το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην» Μέγας Αλέξανδρος.

18. «Μικρότερο κακό είναι η αγραμματοσύνη, παρά η κακή και χωρίς μέθοδο εκπαίδευση. Είναι βέβαιο πως ανάμεσα στους αγράμματους ευκολότερα βρίσκει κανείς άνθρωπο ενάρετο, παρά ανάμεσα σ’ εκείνους που εκπαιδεύτηκαν χωρίς σωστή μέθοδο». Αδαμάντιος Κοραής

19. "Παιδεία ευτυχούσι μεν εστί κόσμος, ατυχούσι δε καταφύγιον." Ισοκράτης, 436-338 π.Χ., Αθηναίος ρήτορας (μτφρ: η μόρφωση είναι στολίδι γι’ αυτούς που ευτυχούν και καταφύγιο γι’ αυτούς που δυστυχούν.)

20. «Η εκπαίδευση και η μόρφωση είναι το πιο ισχυρό όπλο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να αλλάξουμε τον κόσμο». Νέλσον Μαντέλα, πολιτικός, Νόμπελ Ειρήνης 1993

21. «Το ακούω και το ξεχνώ. Το βλέπω και το θυμάμαι. Το κάνω και το καταλαβαίνω». Κομφούκιος, Κινέζος φιλόσοφος

22. «Πες μου και θα ξεχάσω. Δείξε μου και ίσως να θυμάμαι. Κάνε με να το βιώσω και θα το καταλάβω». Κομφούκιος

23. «Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή». Βίκτωρ Ουγκώ, Γάλλος συγγραφέας

24. «Δώσε στον άνθρωπο ένα ψάρι και θα τον χορτάσεις μια φορά. Μάθε τον να πιάνει ψάρια και θα είναι χορτασμένος σε όλη του τη ζωή». Μαϊμωνίδης, Εβραίος φιλόσοφος

25. «Η εκπαίδευση που παίρνουμε από τις συνθήκες της ζωής είναι ανώτερη από τη διδασκαλία του σχολείου». Σενέκας

26. «Εκείνοι που γνωρίζουν πως να σκεφτούν δε χρειάζονται δασκάλους». Μαχάτμα Γκάντι

27. «Η αληθινή εκπαίδευση συνίσταται λιγότερο σε διδαχές και περισσότερο σε ασκήσεις». Ζαν Ζακ Ρουσσώ

28. «Η παρατήρηση περισσότερο απ’ τα βιβλία και η πείρα περισσότερο απ’ τους δασκάλους, είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτές μας». Άμος Άλκοτ

29. «Ο πραγματικά σοφός δάσκαλος δεν είναι αυτός που σε σπρώχνει μέσα στον οίκο της σοφίας, αλλά αυτός που σε οδηγεί στο κατώφλι του μυαλού σου». Χαλίλ Γκιμπράν, Λιβανοαμερικανός ποιητής & φιλόσοφος

30. «Η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση» Albert Einstein.

31. «Εκπαίδευση δεν είναι η εκμάθηση γεγονότων αλλά ή εξάσκηση του μυαλού να σκέφτεται» Albert Einstein.

32. «Ο σκοπός της παιδείας είναι η γνώση όχι δεδομένων αλλά αξιών». William Ralph Inge, Βρετανός ιερωμένος & ακαδημαϊκός

33. «Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται». Margaret Mead, Αμερικανίδα εθνολόγος

34. «Ο σκοπός της εκπαίδευσης είναι να αντικαταστήσει ένα άδειο μυαλό με ένα ανοιχτό μυαλό». Malcolm Forbes, Αμερικανός εκδότης

35. «Παιδεία είναι αυτό που επιβιώνει όταν όλα όσα έχουν μαθευτεί ξεχνιούνται». B.F. Skinner, Αμερικανός ψυχολόγος

36. «Η εκπαίδευση δεν είναι προετοιμασία για τη ζωή, είναι η ίδια η ζωή». John Dewey , Αμερικανός φιλόσοφος & παιδαγωγός

37. «Η διδασκαλία είναι κάτι περισσότερο από το να διανέμεις τη γνώση, είναι να εμπνέεις την αλλαγή. Η μάθηση είναι κάτι περισσότερο από το να αποστηθίζεις δεδομένα, είναι να φτάνεις στην κατανόηση».  William Arthur Ward, Αμερικανός συγγραφέας

38. «Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει». William Arthur Ward, Αμερικανός συγγραφέας

39. «Κάθε άνθρωπος που φτάνει πάνω από ένα συνηθισμένο επίπεδο, έχει λάβει δύο εκπαιδεύσεις: τη μία από τους δασκάλους του και την άλλη -πιο προσωπική και πιο σημαντική- από τον εαυτό του». Edward Gibbon, Άγγλος ιστορικός

40. «Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει» Maria Montessori, Ιταλίδα παιδαγωγός

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Σελίδα 1 από 4

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία