Αγγελίες    Επικοινωνία

Η ώρα της κρίσης φτάνει για το πολύπαθο έργο του αυτοκινητόδρομου της Αμβρακίας Οδού του άξονα που ξεκινά από το Άκτιο και καταλήγει στην λίμνη Αμβρακία. Οκτώ χρόνια μετά την έναρξη των έργων και με δεδομένη προς το παρόν μόνο την ολοκλήρωση 15 χλμ της 1ης εργολαβίας (που αποτελεί την παράκαμψη Βόνιτσας), φαίνεται ότι η ώρα των αποφάσεων είναι μπροστά μας.

Το δίλημμα είναι το εξής: Είτε θα έχουμε μία μεγάλη εργολαβία σκούπα με ότι αντικείμενο περίσσεψε από τις εργολαβίες του 2010 είτε θα προχωρήσει μόνη της και η 4η εργολαβία και οι υπόλοιπες θα προχωρήσουν σε μία μικρότερη σκούπα. Εδώ και μήνες το πινγκ-πονγκ της απόφασης είναι διαρκές αλλά ακόμα και μέχρι σήμερα οριστική απόφαση δεν έχουμε. Αυτό που έχουμε είναι από τη μία τη χθεσινή δήλωση του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη ότι ετοιμάζεται η μεγάλη εργολαβία-σκούπα για να προκηρυχθεί τον Φεβρουάριο και από την άλλη έγγραφο του Υπουργείου σε απάντηση ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Θανάση Καββαδά η οποία δείχνει ότι η τελική απόφαση δεν έχει ληφθεί. Ας δούμε γιατί:

Όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο που διαθέτει το ypodomes.com, στην 4η εργολαβία η μέχρι πρότινος ανάδοχος “Consorzio Stabile Italimprese” (την οποία το Υπ.ΥΠΟΜΕ είχε κηρύξει έκπτωτη) είχε συμβατική προθεσμία περαίωσης του έργου μέχρι τις 20.11.17. Οκτώ μέρες αργότερα, δηλαδή εκπρόθεσμα κατατέθηκε από την εταιρεία αίτημα υποκατάστασης από την εταιρεία ΑΚΤΩΡ η οποία δήλωσε ότι αποδέχεται την υποκατάσταση υπό όρους (νέα προθεσμία, χορήγηση πριμ και σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης). Προς το παρόν το αίτημα εξετάζεται χωρίς να έχουμε κάποια απόφαση αλλά όπως αναφέρει στη συνέχεια το έγγραφο η 4η εργολαβία, λεγόμενη και ως Παράκαμψη Αμφιλοχίας, εφόσον προχωρήσει η εργολαβία-σκούπα έχει θέσει ως στόχο την ολοκλήρωση της με αποκλειστική ημερομηνία περαίωσης το 1ο εξάμηνο του 2019.

Εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε ακόμα ένα κομμάτι του παζλ το οποίο είναι απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, η οποία αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και η οποία κάνει δεκτό το αίτημα αναίρεσης της κήρυξης έκπτωσης του περασμένου Μάη, δίνοντας ακόμα ένα στοιχείο στην ενδεχόμενη ανάληψη της εργολαβίας από την ΑΚΤΩΡ.

Όπως διευκρινίζεται στο έγγραφο του Υπουργείο σε αυτή τη χρονική φάση εξετάζονται όλα τα δεδομένα ώστε να προτιμηθεί η ιδανική και προσφορότερη επιλογή για το Ελληνικό Δημόσιο, τόσο για την 4 εργολαβία όσο και για τις υπόλοιπες. Σε περίπτωση επιλογής της μεγάλης εργολαβίας σκούπας, το ποσό ανέρχεται σε 165εκατ.ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι θα φέρει στο τραπέζι του μειοδοτικού διαγωνισμού όλες τις μεγάλες τεχνικές του χώρου.

Οι σχετικές αποφάσεις αναμένεται να γίνουν γνωστές το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα δίνοντας τέλος σε ένα ακόμα κατασκευαστικό σήριαλ το οποίο προέκυψε από τη σαλαμοποίηση του έργου του αυτοκινητόδρομου σε 4 εργολαβίες και τις πολύ μεγάλες εκπτώσεις που δόθηκαν τότε (περίπου 50%) ενώ δεν έλειψαν και οι κλασικές αιτίες καθυστερήσεων δημόσιων έργων, δηλαδή προβλήματα με τις μελέτες, απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικά. Το 2019 αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 15χλμ για την παράκαμψη Βόνιτσας. Συμπερασματικά, δεν περιμένουμε την πλήρη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου νωρίτερα από 2021.

Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com

Με αύξηση της τάξης του 19,3% στις διεθνείς αφίξεις και 17.9% στο σύνολο αφίξεων εσωτερικού και εξωτερικού "έκλεισε" το 2017 για το αεροδρόμιο του Ακτίου.

Στην επίσημη σελίδα της Fraport δημοσιεύτηκαν τα στατιστικά στοιχεία και για τον μήνα Δεκέμβριο αποδεικνύοντας τον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει το αεροδρόμιο του Ακτίου στην τουριστική κίνηση της Βορειοδυτικής Ελλάδας.

Παρότι η σεζόν για το αεροδρόμιο "κλείνει" ουσιαστικά το Νοέμβριο υπήρξαν 16 επιβάτες διεθνών πτήσεων και για το μήνα Δεκέμβριο.

Σε ότι αφορά τις αφίξεις εσωτερικού αυτές τόσο για τον μήνα Δεκέμβριο όσο και για ολόκληρο τον χρόνο παρουσίασαν πτώση σε σχέση με το 2016.

Συγκεκριμένα τον φετινό Δεκέμβριο κινήθηκαν 332 επιβάτες (αντί 438 του 2016) μια μείωση της τάξης του 24,2 %.

Σε επίπεδο δωδεκαμήνου οι επιβάτες εσωτερικού το 2017 ήταν 19.704 αντί 21.598 του 2016 (μείωση της τάξης του 10.3%).

Σε ότι αφορά τις διεθνείς πτήσεις αυτές παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 19,3% με 549.545 επιβάτες το 2017 αντί 460.716 χιλιάδων το 2016.

Συνολικά οι επιβάτες εσωτερικού και εξωτερικού το 2017 ανήλθαν σε 569.249 έναντι 482.674 το αντίστοιχο δωδεκάμηνο του 2016.

Πηγή: epiruspost.gr

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε για ακόμη μία χρονιά η συνεστίαση της ΚΟ Ακτίου - Βόνιτσας του ΚΚΕ, όπου μέλη και φίλοι του Κόμματος έδωσαν το «παρών» το βράδυ της Παρασκευής στο κέντρο «Sozos Inn Hotel» στη Βόνιτσα, με αφορμή τη δίμηνη Οικονομική Εξόρμηση του ΚΚΕ και μπροστά στην πορεία εορτασμού των 100 χρόνων που συμπληρώνονται το 2018.

Την ομιλία έκανε η Νικολέτα Ρεπάνη, γραμματέας της ΚΟ Ακτίου - Βόνιτσας του ΚΚΕ, η οποία μεταξύ άλλων τόνισε:

Φίλες και φίλοι,  Συντρόφισσες και σύντροφοι,

Εκ μέρους της Κ.Ο. Ακτίου – Βόνιτσας του ΚΚΕ σας καλωσορίζουμε στη σημερινή συνεστίαση, η οποία πραγματοποιείται στα πλαίσια της δίμηνης οικονομικής εξόρμησης του Κόμματος μας που βρίσκεται σε εξέλιξη. Γνωρίζουμε ότι η οικονομική  κατάσταση των λαϊκών στρωμάτων, της εργατικής τάξης είναι δύσκολη λόγω της φτώχειας και της ανεργίας. Παρόλα αυτά, όλο αυτό το διάστημα, καταγράφεται μια σημαντική οικονομική ενίσχυση από το υστέρημα των λαϊκών στρωμάτων, ακριβώς επειδή καταλαβαίνουν ότι τα λεφτά τους πιάνουν τόπο, θα πάνε για να συνεχιστεί η δράση του Κόμματός μας και το επόμενο διάστημα. Την ίδια ώρα που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ βρίσκεται στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση μιας ακόμα αξιολόγησης, την ίδια ώρα που ετοιμάζεται να ψηφίσει έναν ακόμα προϋπολογισμό, φορτωμένο με φόρους και περικοπές για τη λαϊκή οικογένεια, συνεχίζει και την κοροϊδία για τα μνημόνια που δήθεν τελειώνουν, για τη δήθεν δίκαιη ανάπτυξη.

Ποια είναι ακριβώς αυτή η δίκαιη ανάπτυξη που διαφημίζει ο πρωθυπουργός σε όλα τα αναπτυξιακά συνέδρια ανά τη χώρα;

Είναι δίκαιοι, δηλαδή, οι 23 νεκροί από τις πρόσφατες πλημμύρες στη Δυτική Αττική, καθώς και οι καταστροφές σε Αγρίνιο και Μεσολόγγι, αλλά και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας;

Είναι δίκαιη η επιπλέον φοροαφαίμαξη μισθωτών και συνταξιούχων μέσω του νέου προϋπολογισμού που θα φορτώσει επιπλέον 2,74 δις ευρώ στις πλάτες μας;

Είναι δίκαιη η νέα αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών των φτωχών αγροτών, η αύξηση της φορολογίας τους μέσω του ΕΝΦΙΑ, η επέκτασή του στα χωράφια εκτός σχεδίου και στις αγροτικές εγκαταστάσεις;

Είναι δίκαιη από τη μια η περαιτέρω ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ και από την άλλη η ανάθεση της παραγωγής και διαχείρισης της ενέργειας από νέες πηγές σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, όπως και στην περιοχή μας με τις άδειες εγκατάστασης μονάδων καύσης βιορευστών σε Γουργουβλή και Κατούνα;

Είναι δίκαιες οι συγχωνεύσεις σχολείων, όπως του 1ου και του 2ου Δημοτικών Σχολείων της Βόνιτσας και το στρίμωγμα των παιδιών μας σε 25άρια τμήματα, σε σχολεία που δεν πληρούν τις σύγχρονες μορφωτικές και εργασιακές ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών;

Ή μήπως είναι δίκαιη από τη μια η σταθερά μειωμένη χρηματοδότηση των νοσοκομείων και συνολικά της Υγείας, η σφαγή των αναπηρικών συντάξεων και επιδομάτων και από την άλλη η δαπάνη ασύλληπτου ύψους οικονομικών πόρων σε οπλικά συστήματα για την εξυπηρέτηση των ιμπεριαλιστικών σχεδίων των ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και ΕΕ;

Δίκαιο, στο άδικο εκμεταλλευτικό σύστημα του καπιταλισμού είναι ό,τι συμφέρει το κεφάλαιο. Η δίκαιη ανάπτυξη του ΣΥΡΙΖΑ είναι η καπιταλιστική ανάπτυξη και ο μόνος θεός που λατρεύει είναι το κέρδος του πλουτοκράτη.

Φίλες και φίλοι, συντρόφισσες και σύντροφοι,

Συμπληρώνονται φέτος 100 χρόνια από τη Μεγάλη Οκτωβριανή Σοσιαλιστική Επανάσταση. Τιμάμε και εμπνεόμαστε από την πάλη των εκατομμυρίων εργατών και φτωχών αγροτών που απέδειξαν ότι μπορεί να ανατραπεί η καπιταλιστική βαρβαρότητα. Ο Μεγάλος Οκτώβρης απέδειξε ότι ο καπιταλισμός δεν είναι ανίκητος! Ότι μπορούν οι λαοί να οικοδομήσουν μια ανώτερη οργάνωση της κοινωνίας, χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Όλα όσα αναφέραμε και προηγουμένως, οι χώρες όπου οικοδομήθηκε ο σοσιαλισμός, τα είχαν λύσει χρόνια πριν και ήταν έτοιμες να προχωρήσουν την  κοινωνία ένα βήμα παραπέρα.

Η Οκτωβριανή Επανάσταση υπήρξε το κορυφαίο κοσμοϊστορικό γεγονός του 20ού αιώνα το οποίο σήμανε την έναρξη της εποχής στην οποία η εργατική τάξη γίνεται ο πρωταγωνιστής των εξελίξεων και μπορεί να σπρώξει τον τροχό της Ιστορίας, παίρνοντας την εξουσία και οργανώνοντας τις νέες σοσιαλιστικές - κομμουνιστικές σχέσεις παραγωγής, αναμορφώνοντας όλη την κοινωνία. Η Οκτωβριανή Επανάσταση έδωσε ώθηση στο διεθνές επαναστατικό κίνημα και αισιοδοξία στην πάλη των λαών όπου Γης, επιτάχυνε τις διαδικασίες ίδρυσης μιας σειράς κομμουνιστικών κομμάτων.

Το Κόμμα μας είναι κι αυτό καρπός της επαναστατικής φλόγας του Οκτώβρη.

Σε λίγες μέρες θα υποδεχτούμε το 2018, χρονιά κορύφωσης του εορτασμού των 100 χρόνων του τιμημένου και ηρωικού Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας.

Είμαστε περήφανοι για κάθε στιγμή της ηρωικής δράσης μας.

Νιώθουμε δικαιολογημένη περηφάνια, γιατί πριν από 26 χρόνια, στις 28 Δεκέμβρη 1991, τη μέρα που κατέβαινε η κόκκινη σημαία από το Κρεμλίνο, ο "Ριζοσπάστης", ως δημοσιογραφικό όργανο της ΚΕ του ΚΚΕ έγραφε στο ιστορικό του πρωτοσέλιδο:

«Σύντροφοι, ψηλά τη σημαία! Η ελπίδα βρίσκεται στην πάλη των λαών!»

ΖΗΤΩ ΤΑ 99 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ

Καλή δύναμη σε όλους και όλες με πιο ισχυρό ΚΚΕ παντού.

Καλές γιορτές και καλή διασκέδαση.

Η Κομματική οργάνωση Ακτίου – Βόνιτσας του ΚΚΕ, με αφορμή τη δίμηνη Οικονομική Εξόρμηση του Κόμματος και μπροστά στην πορεία εορτασμού των 100 χρόνων που συμπληρώνονται το 2018, διοργανώνει συνεστίαση την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 8:30 μ.μ. στο κέντρο «Sozos Inn Hotel» στη Βόνιτσα, συντροφιά με ζωντανή μουσική, από Λαϊκή ορχήστρα.

ΚΚΕ

Κομματική οργάνωση Ακτίου – Βόνιτσας

Τελικές αποφάσεις σε ότι αφορά την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία αναμένεται να ανακοινώσει μέχρι το τέλος του μήνα η κυβέρνηση.

Στόχος του υπουργείου Υποδομών είναι να προκηρυχθούν οι σχετικοί διαγωνισμοί έως το τέλος Δεκεμβρίου και περί τα μέσα του 2018 να ανακηρυχθεί ο ανάδοχος ώστε να ξεκινήσουν τα έργα. Εάν όλα εξελιχθούν κανονικά, το αργότερο το 2021 ο οδικός άξονας θα παραδοθεί στην κυκλοφορία.

Πηγή: ert.gr

«Στηρίζοντας την υγεία»: το μεγάλο πρόγραμμα δωρεών του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ύψους 200εκατ. ευρώ στον ζωτικό χώρο της υγείας, με ανεγέρσεις δυο νέων Νοσοκομείων, μιας νοσηλευτικής σχολής, με ανανέωση του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, με δημιουργία πτητικού στόλου για αεροδιακομιδές και ενίσχυση του ΕΚΑΒ με 143 ασθενοφόρα, παρουσιάστηκε σήμερα στο Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, από τον πρόεδρο του Δ.Σ. του Ιδρύματος κ. Ανδρέα Δρακόπουλο και την ηγεσία του υπουργείου Υγείας, κκ. Ανδρέα Ξανθό και Παύλο Πολάκη.

Πρόκειται για την πιο σημαντική δωρεά στη χώρα μας του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, μετά από εκείνη που έγινε με το Κέντρο Πολιτισμού. Μια δωρεά, που όπως επισήμανε στην ομιλία του ο πρόεδρος του ΔΣ του Ιδρύματος, υλοποιείται χάρη στον Σταύρο Νιάρχο. 

«Αν δεν υπήρχε ο θείος μου, Σταύρος Νιάρχος, δεν θα υπάρχει τίποτα από όλα αυτά σήμερα. Χάρη σε αυτόν μπορούμε να κάνουμε τις δράσεις μας και να σχεδιάζουμε τις ενέργειες μας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δρακόπουλος, προσθέτοντας επίσης πως ήταν σημαντική η συνεργασία του Ιδρύματος και με το υπουργείο Υγείας. Χαρακτήρισε δε τους κκ. Ξανθό και Πολάκη ως σημαντικούς συνεργάτες τους για τον σχεδιασμό των παρεμβάσεων στην υγεία.

 

Ανέγερση δύο νοσοκομείων - ανακαίνιση της νοσηλευτικής σχολής

Σύμφωνα με την αναλυτική παρουσίαση της δωρεάς, έχει δρομολογηθεί η ανέγερση των δυο Νοσοκομείων και η ανακαίνιση της νοσηλευτικής σχολής στον "Ευαγγελισμό", τα οποία μάλιστα όπως ανακοίνωσε ο κ. Δρακόπουλος θα φέρουν την αρχιτεκτονική σφραγίδα του Ιταλού αρχιτέκτονα Ρέντσο Πιάνο, ο οποίος είναι ο δημιουργός και του Κέντρου Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος.

«Θα είναι έργα πρωτοποριακά, με άξονα τον ασθενή, τους συγγενείς αλλά και το περιβάλλον στο όποιο θα ενταχθούν» είπε ο πρόεδρος του ΔΣ του Ιδρύματος. Τα νοσοκομεία, στην Κομοτηνή και το Παιδιατρικό-Ογκολογικό στη Θεσσαλονίκη, θα είναι δυναμικότητας 250 κλινών. Το δε κτήριο των νοσηλευτών στον "Ευαγγελισμό"» επιλέχθηκε όπως εξήγησε κ. Δρακόπουλος επιλέχθηκε να ανακαινιστεί για να σηματοδοτήσει την προσφορά των νοσηλευτών καθώς το νοσοκομείο πρωτολειτούργησε από το σώμα των αδελφών νοσοκόμων.

«Μια εμβληματική δωρεά ανάλογη με το εμβληματικό κτήριο που φιλοξενούμαστε. Μια επένδυση στην υγεία, στην κοινωνική συνοχή και την αξιοπρέπεια της χώρας. Μια παρέμβαση αλληλεγγύης απέναντι στην κοινωνία και τις ανάγκες των ανθρώπων», χαρακτήρισε ο υπουργός Υγείας κ. Ξανθός το πλέγμα δωρεών του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στο δημόσιο σύστημα Υγείας, προσθέτοντας πως η προοπτική της συνεργασίας με το Ίδρυμα είναι ιδιαίτερα ευοίωνη.

«Μας εντυπωσίασε ο σεβασμός του Ιδρύματος στην ιεράρχηση των αναγκών όπως έγινε από το υπουργείο», είπε και διευκρίνισε πως έγινε ανασχεδιασμός των δωρεών σύμφωνα με τις ανάγκες του δημόσιου συστήματος Υγείας που εκτίμησε η ηγεσία της Αριστοτέλους.

«Υπάρχει ασυμμετρία ανάμεσα στις ανάγκες στο πεδίο της Υγείας και τους διαθέσιμους πόρους. Αυτή είναι η αλήθεια. Κι εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να αναζητήσουμε συνέργειες και σχεδιασμό για την υλοποίηση δράσεων», κατέληξε ο κ. Ξανθός, στην ομιλία του μετά τον κ. Δρακόπουλο.

Απτή απόδειξη της αναζήτησης συνεργειών από πλευράς τους του υπουργείου Υγείας θεώρησε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, κ. Πολάκης τις δωρεές ύψους 200 εκατ. ευρώ του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Ο κ. Πολακης έσπευσε βεβαίως να προσδώσει τον αναγκαίο... ταξικό χαρακτήρα και σε αυτή την εκδήλωση, αλλά και στην ίδια την πρωτοβουλία, λέγοντας πως "τέτοιες πρωτοβουλίες, δωρεές πρέπει να γίνονται από εκπροσώπους της αστικής τάξης" και πως «πρέπει όσοι κερδίζουν να επιστρέφουν χρήματα στη χώρα μας».

Αναφερόμενος στις επιμέρους δωρεές, ο κ. Πολάκης είπε για την ανέγερση του νοσοκομείου Κομοτηνής ότι αποφασίστηκε για εθνικούς λόγους, ενώ για το παιδιατρικό -ογκολογικό νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ότι καλύπτει ένα μεγάλο κενό στο σύστημα Υγείας. Επίσης, αναφέρθηκε στην προμήθεια pet scan για τέσσερα νοσοκομεία της χώρας καθώς και ενός μηχανήματος για την παραγωγή του ράδιο φαρμάκου που σήμερα διατίθεται σε μονοπώλιο.

 

Επισκευάζονται τρία ελικόπτερα, αγοράζονται δύο αεροπλάνα διακομιδών

Ο κ. Πολακης επικεντρώθηκε στις δωρεές των πτητικών μέσων, εξηγώντας πως «θα επισκευαστούν τα τρία ελικόπτερα που επειδή δεν είχαν σύμβαση συντήρησης είχαν ακινητοποιηθεί και θα αγοραστούν δυο αεροπλάνα διακομιδών που θα προσφέρουν τεράστια οικονομία κλίμακος σε σχέση με τις διακομιδές που γίνονται με τα C130. Η Πολεμική Αεροπορία θα συνεχίσει να τα κινεί. Έτσι φτιάχνουμε ένα δίκτυο πτητικό σε όλη τη χώρα με βάση στη Σύρο, τη Ρόδο, το Άκτιο, τα Μέγαρα, τη Χαλκιδική».

Ερωτηθείς ο κ. Ξανθός από πολίτη μέσω πλατφόρμα συζήτησης που άνοιξε διαδικτυακά, για το πώς και με τι προσωπικό θα λειτουργήσουν τα νοσοκομεία που θα δωρηθούν από το Ίδρυμα, απάντησε πως τον ίδιο προβληματισμό είχε αρχικά και η διεύθυνση του Ιδρύματος, αλλά πλέον ο σχεδιασμός του υπουργείου και η σταδιακή κάλυψη των κενών δίνουν την κατάλληλη απάντηση. Επιχείρησε πάντως να δικαιολογηθεί γενικώς για την κατάσταση που επικρατεί στο ΕΣΥ λέγοντας πως «δίνουμε μάχη τον με τον χρόνο γιατί είναι δυσκίνητο το σύστημα της χώρας και μάχη με τις αντοχές των ανθρώπων».

Κλείνοντας, ο κ. Δρακόπουλος τόνισε πως «με δουλειά και επιμονή και διαφάνεια όλα γίνονται. Είναι απόδειξη η δράση του Ιδρύματος. Ας μην υποτιμούμε τους εαυτούς μας, το λέω ως Έλληνας όχι ως διευθυντής ούτε ιδρύματος».
Η παρουσίαση έγινε στο πλαίσιο της νέας σειράς εκδηλώσεων του Ιδρύματος με τίτλο «Διάλογοι»
Μέσα από τη σειρά εκδηλώσεων Διάλογοι, το ΙΣΝ σκοπεύει να παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, ανθρώπους που με το έργο και τη δράση τους εμπνέουν και ευελπιστεί να ενθαρρύνει συζητήσεις γύρω από καίρια ζητήματα της ζωής σε όλο τον κόσμο.

Οι Διάλογοι θα φωτίσουν πτυχές των κύριων θεματικών στις οποίες δραστηριοποιείται το ΙΣΝ: Τέχνη και Πολιτισμός, Παιδεία, Υγεία και Αθλητισμός και Κοινωνική Πρόνοια, ενώ θα διεξάγονται ζωντανά, σε χώρο προσβάσιμο από το κοινό, με προεγγραφή, αλλά θα είναι διαθέσιμοι και διαδικτυακά, live ή on demand, στο www.SNF.org.

Σελίδα 6 από 14

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία