Αγγελίες    Επικοινωνία

Συνελήφθη, χθες το πρωί, στον αερολιμένα Ακτίου, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ακτίου – Βόνιτσας, μια 23χρονη αλλοδαπή, διότι με τη χρήση πλαστού ταξιδιωτικού εγγράφου (ταυτότητα) Ιταλικών Αρχών, επιχείρησε να εξέλθει παράνομα από την Χώρα μέσω πτήσης, με τελικό προορισμό το Άμστερνταμ Ολλανδίας.

Πηγή: Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτικής Ελλάδας

Στο σύνολο τους πέρασαν οι εταιρείες στη Β`φάση του διεθνούς διαγωνισμού για την εγκατάσταση και λειτουργία του νέου ηλεκτρονικού-δορυφορικού συστήματος διοδίων στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους. Σε αυτή τη φάση πρόκειται να έχουμε την κατάθεση τεχνικών και οικονομικών προσφορών που τελικά θα μας οδηγήσει στην ανάδειξη του αναδόχου του συμβολαίου προμήθειας και λειτουργίας.

Να σημειώσουμε ότι η Α`φαση του διαγωνισμού για την εκδήλωση του ενδιαφέροντος πραγματοποιήθηκε στις 4 Απριλίου 2018 με τον τίτλο «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση».

Στο ηλεκτρονικό διαγωνισμό πέρασαν εταιρείες με αναγνωρισμένη διεθνώς εμπειρία στην εγκατάσταση παρόμοιων συστημάτων καθώς επίσης και ελληνικές εταιρείες οι οποίες, μέσω αυτής της σύμπραξης, θα αποκτήσουν εμπειρία στην εγκατάσταση παρόμοιων συστημάτων.

1.Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade (Ιταλία)
2.Μυτιληναίος-Nusz (Ουγγαρία)
3Τερνα – Vinci – Kapsch Traffic Com (Γερμανία)
4.ΟΤΕ- T-Systems International GmbH, (που είναι επίσης θυγατρική του ομίλου Deutsche Telekom)
5.STRABAG- SkyToll (Σλοβενία)

Ένα από τα ενδιαφέροντα σημεία είναι πως Εγνατία Οδός και Αττική Οδός δεν εξαιρούνται το σχεδιασμό για τα ηλεκτρονικά διόδια. Όπως είχε αναφέρει σε παλαιότερο δελτίο τύπου σχετικά με την εφαρμογή των νέων ηλεκτρονικών διοδίων το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Συστήματος για την αναλογική χρέωση διοδίων τελών σε κάθε αυτοκινητόδρομο της ελληνικής επικράτειας πλεονεκτεί σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο σύστημα χρέωσης καθόσον εξασφαλίζει τη χρέωση του χρήστη αποκλειστικά με βάση τη διανυόμενη χιλιομετρική απόσταση, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο αφενός την προσαρμογή προς την ισχύουσα σχετική κοινοτική νομοθεσία και αφετέρου τη μέγιστη δυνατή κοινωνική αποδοχή της.

Σύμφωνα με το συνολικό σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το υφιστάμενο σήμερα καθεστώς διοδίων, με μετωπικούς σταθμούς, με δυσμενείς επιπτώσεις στο περιβάλλον λόγω των συχνών στάσεων ανά 30-40 χλμ περίπου και με δίκαιες διαμαρτυρίες από τους χρήστες λόγω της μη αναλογικής χρέωσης, θα αντικατασταθεί από πλήρες Σύστημα Ηλεκτρονικών Διοδίων με το οποίο θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση της διανυθείσας απόστασης και μόνο, με εξαιρέσεις την Αττική Οδό, τη Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου και τη Ζεύξη Πρέβεζας – Ακτίου, στις οποίες όμως επίσης θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση του διοδίου τέλους.

Να θυμίσουμε πως το νέο σύστημα επιβολής διοδίων χωρίζεται στα δύο ήτοι:

  1. Τα επαγγελματικής χρήσεως οχήματα θα έχουν εγκατεστημένη μια "Εποχούμενη Συσκευή" (On Board Unit-OBU) που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και καταγραφή της θέσης και της πορείας τους με τη βοήθεια δορυφόρων (τεχνολογία GNSS),
  2. Τα ιδιωτικής χρήσεως οχήματα θα αναγνωρίζονται αυτόματα με κάμερες κυκλοφορίας από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και έξοδό τους από το οδικό δίκτυο επί του οποίου επιβάλλονται τέλη (τεχνολογία Automatic Number Plate Reading-ANPR).

Έτσι, και στις δύο περιπτώσεις καταγράφεται με ακρίβεια η χιλιομετρική απόσταση που τα οχήματα διανύουν στους αυτοκινητοδρόμους, και χρεώνονται αναλογικά με την χιλιομετρική αυτή απόσταση. Ειδικότερα η καταγραφή της διαδρομής των επαγγελματικής χρήσεως οχημάτων θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες εφαρμογές (όπως στη διαχείριση στόλου αυτοκινήτων, την επιτήρηση χρήσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, κ.α).

Για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα θα καταγράφεται μόνο η διανυθείσα απόσταση στον αυτοκινητόδρομο ώστε το σύστημα να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές προστασίας προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Πηγή: ypodomes.com

 

 

Του ΝΩΝΤΑ ΝΙΚΑΚΗ 

Αρκετά ικανοποιητική είναι η πρόοδος των εργασιών στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ακτίου έως Βόνιτσα, γεγονός που προεξοφλεί ότι το τμήμα θα ολοκληρωθεί μέχρι τέλος Οκτωβρίου.

Το εν λόγω οδικό τμήμα, είναι μήκους 15 χιλιομέτρων, ξεκινάει από την υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας – Ακτίου και φτάνει μέχρι τη Βόνιτσα....

Μάλιστα ξεκίνησε και η τοποθέτηση πινακίδων προειδοποίησης κατευθύνσεων. Η πρώτη πινακίδα τοποθετήθηκε στα 1000 m πριν από τον κόμβο για Βόνιτσα, Λευκάδα και ο στόχος της είναι η προειδοποίηση των οδηγών για τις κατευθύνσεις προς τις οποίες μπορεί να κινηθούν μέσω του επερχόμενου κόμβου ώστε να αποφασίσουν για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν καθώς και για τη λωρίδα στην οποία θα πρέπει να κινηθούν.

Να θυμίσουμε ότι οι συμβάσεις κατασκευής του αυτοκινητόδρομου ΑΚΤΙΟΥ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ υπεγράφησαν τον Μάρτιο του 2010 με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2013 (!!), φθάσαμε λοιπόν στις αρχές Σεπτεμβρίου 2018 και με καθυστέρηση σχεδόν 5 χρόνια να μιλάμε για παράδοση στην κυκλοφορία στο μεγαλύτερο τμήμα της πρώτης εργολαβίας Άκτιο έως Βόνιτσα.

Ενίσχυση των μέσων πυρόσβεσης της δυτικής Ελλάδας, χτες και σήμερα λόγω υψηλού δείκτη επικινδυνότητας με το πυροσβεστικό ελικόπτερο παντός καιρού Super Puma στο αεροδρόμιο Ακτίου.

Το ελικόπτερο Super Puma είναι ένα ελικόπτερο πολλαπλών χρήσεων με δυνατότητες έρευνας, διάσωσης και δασοπυρόσβεσης, εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά συστήματα 4ης γενιάς που μπορεί να επιχειρεί με ισχυρό αέρα. Έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 20 ανδρών, ενώ μπορεί να μετατραπεί σε εναέριο ασθενοφόρο.

Πηγή: xiromeronews.blogspot.com

 

 

Απόδοση τιμής θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 4 Αυγούστου 2018 και ώρα 21:00 στον Φάρο, στην παραλία της Βόνιτσας, όπου θα ανακηρυχθεί σε Επίτιμο Δημότη του Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας ο Νικόλας Βερνίκος.

Πρόγραμμα εκδήλωσης:

 1.-Καλωσόρισμα επισήμων από τον Αποστολάκη Παντελή Πρόεδρο του Κέντρου Κοινωνικής Μέριμνας και Ανάπτυξης του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας

 2.-Ανάγνωση της απόφασης από τον Κύριο Ιωάννη Κουνέλη Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας.

 3.-Εισήγηση από τον Πρόεδρο του Ιδρύματος Ελληνισμού, Κύριο Ανδρέα Αθηναίο. Έχει διδάξει στα Πανεπιστήμια Case Western Reserve University στο Κλήβελαντ του Οχάιο , Villanova University , Franklin και Marshal και Penn State.

 4.-Εισήγηση από τον Κύριο Στυλιανό Ντίνο, Αναλυτή Συστημάτων- Προγραμματιστή Η/Υ, αντιπρόεδρο του Συλλόγου Έρευνας Ιστορίας «ΑΜΦΙΚΤΙΟΝΙΑ ΑΚΑΡΝΑΝΩΝ».

 5.-Ο Δήμαρχος Ακτίου Βόνιτσας, Κύριος Γεώργιος-Θεόδωρος Αποστολάκης απονέμει τον τίτλο του «επιτίμου Δημότη Ακτίου Βόνιτσας» στον Καθηγητή Κύριο Νικόλα Βερνίκο.

 6.-Ομιλία του Επίτιμου Δημότη Ακτίου Βόνιτσας, Κυρίου Νικόλα Βερνίκου

 Τελετάρχης: Ο Κύριος Φίλιππος Ντόβας, Πρόεδρος της Αμφικτιονίας Ακαρνάνων.............

Ο Νικόλαος Βερνίκος είναι επίτιμος καθηγητής του τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας με διδακτικό τομέα την ανθρώπινη οικολογία στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Κατά το παρελθόν δίδαξε στη Βενσέν στο Paris 8, στο Κολλέγιο Σίλερ και στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου, όπως και στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.       Υπηρέτησε στην ΟΥΝΕΣΚΟ και είναι μέλος της Αμερικανικής Ανθρωπολογικής Εταιρίας. Μέλος της Αμφικτιονίας Ακαρνάνων. Ιστορικός ερευνητής της Ενετικής και μετα-ενετικής Βόνιτσας.

Η ιστορική έρευνα για την ενετική και μεταενετικη Βόνιτσα έχει αποδώσει μέχρι σήμερα τρεις τόμους με άνω των 2000 σελίδων ανέκδοτο ιστορικό υλικό.

Το υπό επεξεργασία ιστορικό υλικό υπερβαίνει τις 3500 σελίδες από ενετικά και ελληνικά αρχεία.

Ο Νικόλας Βερνίκος απέδειξε ότι η κοινωνία της Βόνιτσας είχε και διατήρησε αρχαία έθιμα τα οποία σταδιακά έλαβαν μορφή νομικού δικαίου.

Ο εντοπισμός τοπωνυμίων αλλά και λέξεων με διατήρηση μέχρι και σήμερα, απέδειξε την ύπαρξη συλλογικής μνήμης τόσο στενά δεμένη με την καθημερινότητα.

Οι τρεις τόμοι ιστορικά κείμενα Βόνιτσας χρησιμοποιούνται πλέον απλό πλήθος ερευνητών για τις εργασίες τους. Βόνιτσα, το μάτι και το αυτι της Βενετίας στην δυτική Ελλάδα.

 

Στο πλαίσιο των εξαγγελιών της Κυβέρνησης για την ολοκλήρωση του έργου Άκτιο - Αμβρακία, το οποίο τόσο η Πρέβεζα, όσο και οι όμορες περιοχές αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την ολοκλήρωση του, για την περαιτέρω αναβάθμιση των περιοχών αυτών αλλά και για την ασφαλέστερη οδήγηση.

Έτσι, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του PrevezaBest, τον προσεχή Σεπτέμβρη, αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 15 χλμ της διαδρομής Ακτίου - Βόνιτσας. Ενώ, το δεύτερο σενάριο που εξετάζει πολύ σοβαρά το Υπουργείο Υποδομών είναι όχι αυτό της τμηματικής παράδοσης, π.χ. των 15 χλμ, αλλά την παράδοση ολόκληρου του έργου.

Πηγή: prevezabest.blogspot.com

Σελίδα 4 από 15

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία