Αγγελίες    Επικοινωνία

Από τους αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ακτίου Βόνιτσας σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος άγνωστου δράστη, ο οποίος σύμφωνα με καταγγελία πολίτη, στο Άκτιο, στις 11-6-2019, θανάτωσε μια γάτα, παρέχοντάς της δηλητηριασμένη τροφή, ενώ στη συνέχεια την πέταξε σε κάδο απορριμμάτων μέσα σε πλαστική σακούλα.

Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτ. Ελλάδας

Από τους αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ακτίου Βόνιτσας σχηματίστηκε δικογραφία για ληστεία σε βάρος αγνώστων δραστών, οι οποίοι σήμερα τα ξημερώματα, στην Κανδήλα έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους, φορώντας κουκούλες, προσέγγισαν ημεδαπό, που κινούταν πεζός και με άσκηση σωματικής βίας και απειλή πιστολιού του αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των (400) ευρώ, το οποίο προερχόταν από εισπράξεις καταστήματος του.
Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι οι δράστες λίγη ώρα νωρίτερα είχαν αφαιρέσει από ημεδαπό, ένα ιδιωτικής χρήσης φορτηγό αυτοκίνητο με το οποίο τράπηκαν σε φυγή μετά την διάπραξη της ληστείας.

Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτ. Ελλάδας

Συνελήφθησαν, χθες το πρωί, στον Αερολιμένα Ακτίου Βόνιτσας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ακτίου Βόνιτσας τέσσερις αλλοδαποί ηλικίας 29, 24, 23 και 21 ετών, διότι με τη χρήση πλαστών ταξιδιωτικών εγγράφων κινεζικών και κορεατικών Αρχών, επιχείρησαν να εξέλθουν παράνομα από την Χώρα με πτήση που είχε προορισμό το Άμστερνταμ.

Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτ. Ελλάδας

«Δεν υπάρχει πολυτιμότερο πράγμα από την ανθρώπινη ζωή και μέριμνα της Πολιτείας είναι να διασφαλίζει ίσους όρους και ίσες δυνατότητες πρόσβασης σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ανεξάρτητα από την οικονομική δυνατότητα και ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας των πολιτών σε αυτή τη χώρα», είπε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας εγκαινιάζοντας την πέμπτη βάση Αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ στο αεροδρόμιο Ακτίου, η οποία είναι η τρίτη στη διάρκεια της θητείας της κυβέρνησης.

«Σήμερα εγκαινιάζοντας την τρίτη βάση Αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ στο Άκτιο, την τελευταία τετραετία, κάνουμε πράξη το όραμά μας να καλύψουμε όλη τη δυτική Ελλάδα, τα Ιόνια νησιά αλλά και τα ορεινά χωριά της Ηπείρου», δήλωσε ο πρωθυπουργός.

Και συνέχισε: «Οι νησιώτες και όσοι διαμένουν σε ορεινά χωριά είχαν για πάρα πολλά χρόνια μια εγγενή ανισότητα καθώς δεν είχαν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε υπηρεσίες Υγείας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Αποτελούσε για μας πρώτη μέριμνα να διασφαλίσουμε αυτό το πολύτιμο αγαθό και να μειώσουμε τόσο το χρόνο, όσο και τις απώλειες ανθρώπινων ζωών. Προσπαθήσαμε να συνεργαστούν τα υπουργεία Υγείας και Άμυνας». 

«Είμαι υπερήφανος που αυτά τα χρόνια καταφέραμε να αναδείξουμε τις δυνατότητες που έχουν οι Ένοπλες Δυνάμεις, όχι μόνο την αποτρεπτική τους ικανότητα που είναι πανθομολογούμενη, αλλά να αξιοποιήσουμε τις δυνατότης και τις δυνάμεις προκειμένου να προσφέρει και κοινωνικό έργο δίπλα στον άνθρωπο» τόνισε ο κ. Τσίπρας. 

Στην τελετή των εγκαινίων παραβρέθηκαν οι υπουργοί Υγείας Ανδρέας Ξανθός, Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Αποσταλάκης, Προστασίας του Πολίτη Όλγα Γεροβασίλη, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης, ο υφυπουργός Εργασίας Κώστας Μπάρκας, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Χρήστος Χριστοδούλου, ο αρχηγός Αεροπορίας Γεώργιος Μπλιούμης, ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ Παναγιώτης Τζανετής και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο πρωθυπουργός έφτασε στο αεροδρόμιο συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Μπ. Μπαζιάνα και ενημερώθηκε για τις δυνατότητες που προσφέρει το ελικόπτερο που βρίσκεται στη δύναμη της βάσης.

Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ

"Σε αυτά τα μικρά εξωκλήσια καλλιεργήθηκε η θρησκευτική, η ιστορική και η εθνική συνείδηση μας και προετοιμάστηκε στις ψυχές των σκλαβωμένων Ελλήνων το πνεύμα της ελευθερίας και της επανάστασης του υπόδουλου Γένους."

Όπως επισημαίνει πολύ εύστοχα ο νομπελίστας ποιητής μας Οδυσσέας Ελύτης «το ψαλτήρι και το οχταήχι έβγαλαν τους Μακρυγιάννηδες και τους αγωνιστές του λαϊκού πανεπιστημίου». Απόσπασμα από το βιβλίο «Μνημεία Δήμου Μεδεώνος» του Ευαγγέλου Κουτιβή. 

Το παρόν ντοκιμαντέρ τραβήχτηκε από τον συνδημότη μας Γιώργο Μπελεσιώτη και μας το παραχώρησε για να το ανεβάσουμε στο διαδίκτυο στα πλαίσια της προσπάθειας μας να αναδείξουμε την περιοχή μας και τα εξαιρετικά της θρησκευτικά μνημεία. 
Το ντοκιμαντέρ αυτό έπρεπε να προβληθεί σε όλα τα σχολεία του Δήμου μας το είχα προτείνει αλλά δυστυχώς..........

Πηγή: katounanews.blogspot.com

της Μαριάννας Τζάννε

Την αναστολή της κατακύρωσης του Άκτιου- Αμβρακία στο σχήμα Άκτωρ-ΤΕΡΝΑ, ύψους 150 εκατ. ευρώ διατάσσει σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, απόφαση που εκτιμάται ότι συμπαρασύρει και τον διαγωνισμό για την γραμμή 4 του μετρό ύψους 1,7 δισ. ευρώ.

Στο ΣτΕ είχε προσφύγει η GD Infrastrutture, που υποστηρίζεται από τον κ. Πρόδρομο Εμφιετζόγλου, με αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας να μην προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης με την κοινοπραξία που ήταν προσωρινός μειοδότης, με έκπτωση 49,85%.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο κάνει αποδεκτή την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της Ιταλικής εταιρείας, θεωρώντας ότι η κοινοπραξία απάντησε με ανακριβή στοιχεία στο ερώτημα εάν υπάρχει εμπλοκή της σε υποθέσεις στρέβλωσης του ανταγωνισμού. Χωρίς δηλαδή να μπαίνει στην ουσία της υπόθεσης, το ΣτΕ φρενάρει το διαγωνισμό, διαπιστώνοντας ότι οι εταιρείες απόκρυψαν στοιχεία κατά την διαγωνιστική διαδικασία.

Οι δύο τεχνικές εταιρείες όπως και άλλες κατασκευαστικές έχουν προχωρήσει σε συμβιβασμό με την Επιτροπή Ανταγωνισμού και έχουν καταβάλλει πρόστιμα, θεωρώντας ότι έχουν απαλλαγεί από οποιαδήποτε άλλη συνέπεια που σχετίζεται με συμπράξεις σε δημόσιες συμβάσεις. Για αυτό και στα υποβαλλόμενα έντυπα που υπέγραψαν για το διαγωνισμό και συγκεκριμένα στο Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης, οι δύο εταιρείες σε ερώτημα, εάν συμμετείχαν σε συμφωνίες με άλλους οικονομικούς φορείς που να προκαλούν παραβίαση των όρων του υγιούς ανταγωνισμού, το αρνήθηκαν (παρότι υπάρχει επιλογή ΝΑΙ ή ΟΧΙ, με διευκρινιστικές ερωτήσεις ανάλογα με την απάντηση).

Άλλωστε η δήλωση αυτή ήταν και το κύριο επιχείρημα της προσφεύγουσας εταιρείας, η οποία υποστήριξε στην προσφυγή της ότι ακόμη και αν δεν υπήρχε δόλος στην απόκρυψη στοιχείων, η δήλωση ήταν ψευδής, επηρεάζοντας με ουσιώδη τρόπο την κρίση της αναθέτουσας αρχής. Και ο λόγος όπως αναφέρει η απόφαση του ΣτΕ, είναι αν και οι εταιρείες έχουν αξιολογηθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, δεν έδωσαν τις αναγκαίες πληροφορίες, ούτε για μέτρα που τυχόν έλαβαν αλλά ούτε και προσκόμισαν στοιχεία που να αποδεικνύουν την αξιοπιστία τους.

Εάν η κοινοπραξία απαντούσε καταφατικά, με βάση και την τελευταία απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου (υπόθεση Vossloh Laeis GmbH και Stadtwerke München GmbH), θα έπρεπε να περιγράψει τα γεγονότα αλλά και να αποδείξει τα μέτρα συμμόρφωσης και αυτοκάθαρσης που έχει λάβει (αλλαγή διοικητικού συμβουλίου, μέτρα εσωτερικού ελέγχου κ.α), προκειμένου η αναθέτουσα αρχή να διαπιστώσει εάν συντρέχει ή όχι λόγος αποκλεισμού από την διαγωνιστική διαδικασία.

Σημειώνεται ότι το έργο της αναθέτουσας αρχής εκδίδεται με την σύμφωνη γνώμη ειδικής Επιτροπής που έχει προβλέψει από τον περασμένο Μάιο, υπουργική απόφαση Δραγασάκη, (σ.σ για τη γνωμοδότηση επί της επάρκειας των ληφθέντων επανορθωτικών μέτρων οικονομικών φορέων προς απόδειξη της αξιοπιστίας τους), η οποία εκδίδεται εντός 30 ημερών από την απόφαση της αναθέτουσας αρχής. Η Επιτροπή απαρτίζεται από εκπροσώπους του υπουργού Οικονομίας, Ανάπτυξης και Δικαιοσύνης η οποία συγκροτείται με απόφαση του υπουργού Οικονομίας. Ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι η σύστασή της παραμένει ακόμη στα χαρτιά.

Υπενθυμίζεται ότι η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, η οποία δημοσιεύτηκε τον περασμένο Οκτώβριο, βάζει σοβαρά εμπόδια με ποινή αποκλεισμού έως και τρία χρόνια στην συμμετοχή σε δημόσιους διαγωνισμούς, εταιρειών που συμμετείχαν σε πρακτικές παραβίασης των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού. Θέτει επίσης προϋποθέσεις και όρους για να συμμετάσχει μια εταιρεία που έχει εμπλακεί σε ανάλογη υπόθεση, καθώς προβλέπει ότι οφείλει να έχει λάβει μέτρα εξυγίανσης προκειμένου να μην επαναληφθούν παρόμοιες πρακτικές.
 Εμπλοκή και στο μετρό;
Αρμόδιες πηγές με γνώση της υπόθεσης, εκτιμούν ότι η απόφαση του ΣτΕ δημιουργεί σοβαρές εμπλοκές και στον διαγωνισμό για την ανάθεση της γραμμής 4 του μετρό. Μάλιστα το σκεπτικό φαίνεται να δικαιώνει και την απόφαση της κοινοπραξίας Τέρνα-Vinci-Siemens να μην υποβάλλει δεσμευτική προσφορά στο διαγωνισμό, θεωρώντας ότι οι αποφάσεις του ΣτΕ μπορούν να δημιουργήσουν σοβαρές ανατροπές στα έργα. Οι εξελίξεις το επιβεβαιώνουν καθώς οι δύο κοινοπραξίες που συμμετείχαν στην β΄φάση του διαγωνισμού (Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom), πληροφορίες αναφέρουν ότι απάντησαν κατά τον ίδιο αρνητικό τρόπο στο σχετικό ερώτημα (εάν συμμετείχαν σε συμφωνίες με άλλους οικονομικούς φορείς με σκοπό την νόθευση του ανταγωνισμού). Εκτιμάται ότι κατόπιν της απόφασης του ΣτΕ και αφού εκκρεμεί ανάλογη προσφυγή από την εταιρεία Μυτιληναίος, η Αττικό Μετρό βρίσκεται αντιμέτωπη με την ακύρωση του διαγωνισμού και την επαναπροκήρυξή του. Σε διαφορετική περίπτωση, είναι ορατός ο κίνδυνος να προχωρήσει ο διαγωνισμός και να εκτραπεί στην πορεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για τον ίδιο λόγο, έχουν μπλοκαριστεί αντίστοιχα και οι πρόδρομες εργασίες για την γραμμή 4 του μετρό, έργο στο οποίο μειοδότης ήταν επίσης η ΤΕΡΝΑ. Σε αυτό τον διαγωνισμό, προσφυγή στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών κατατέθηκε από την ΕΡΕΤΒΟ. Η ΑΕΠΠ έχει κάνει δεκτή την αίτηση της τεχνικής εταιρείας, εν πολλοίς με το ίδιο σκεπτικό. Η ΤΕΡΝΑ και η Αττικό Μετρό έχουν κατά πληροφορίες περιθώριο λίγων ημερών για να στραφούν κατά της επίμαχης απόφασης, διαφορετικά το έργο κινδυνεύει να χαθεί.

Ωστόσο το μεγάλο αγκάθι για το υπουργείο Υποδομών είναι τί θα γίνει με το διαγωνισμό του Άκτιο-Αμβρακία, που ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι και αποτελεί μια εργολαβία σκούπα που σέρνεται για χρόνια εξαιτίας της οικονομικής κατάρρευσης των αναδόχων του. Ένα σενάριο που φαντάζει και το επικρατέστερο είναι το έργο να ανατεθεί στο δεύτερο μειοδότη (την Ιταλική εταιρεία) εφόσον γίνει η αιτιολόγηση της προσφοράς του. Διαφορετικά, το υπουργείο θα περιμένει το επόμενο τρίμηνο μέχρι να εκδικαστεί η κύρια προσφυγή.
Μικρές πιθανότητες συγκεντρώνει η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού και αυτό λόγω των σοβαρών προβλημάτων οδικής ασφάλειας που αντιμετωπίζει το έργο αλλά και στον κίνδυνο να χαθούν οι ευρωπαϊκοί πόροι χρηματοδότησης. Κατόπιν αυτών, η αναθέτουσα αρχή θα έχει την τελική επιλογή, η οποία θα πρέπει να σταθμίσει, με βάση την απόφαση του δικαστηρίου τα δεδομένα και να ολοκληρώσει άμεσα τον επίμαχο διαγωνισμό.

Πηγή: newmoney.gr

Σελίδα 1 από 14

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία