Αγγελίες    Επικοινωνία

της Μαριάννας Τζάννε

Την αναστολή της κατακύρωσης του Άκτιου- Αμβρακία στο σχήμα Άκτωρ-ΤΕΡΝΑ, ύψους 150 εκατ. ευρώ διατάσσει σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, απόφαση που εκτιμάται ότι συμπαρασύρει και τον διαγωνισμό για την γραμμή 4 του μετρό ύψους 1,7 δισ. ευρώ.

Στο ΣτΕ είχε προσφύγει η GD Infrastrutture, που υποστηρίζεται από τον κ. Πρόδρομο Εμφιετζόγλου, με αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας να μην προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης με την κοινοπραξία που ήταν προσωρινός μειοδότης, με έκπτωση 49,85%.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο κάνει αποδεκτή την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της Ιταλικής εταιρείας, θεωρώντας ότι η κοινοπραξία απάντησε με ανακριβή στοιχεία στο ερώτημα εάν υπάρχει εμπλοκή της σε υποθέσεις στρέβλωσης του ανταγωνισμού. Χωρίς δηλαδή να μπαίνει στην ουσία της υπόθεσης, το ΣτΕ φρενάρει το διαγωνισμό, διαπιστώνοντας ότι οι εταιρείες απόκρυψαν στοιχεία κατά την διαγωνιστική διαδικασία.

Οι δύο τεχνικές εταιρείες όπως και άλλες κατασκευαστικές έχουν προχωρήσει σε συμβιβασμό με την Επιτροπή Ανταγωνισμού και έχουν καταβάλλει πρόστιμα, θεωρώντας ότι έχουν απαλλαγεί από οποιαδήποτε άλλη συνέπεια που σχετίζεται με συμπράξεις σε δημόσιες συμβάσεις. Για αυτό και στα υποβαλλόμενα έντυπα που υπέγραψαν για το διαγωνισμό και συγκεκριμένα στο Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης, οι δύο εταιρείες σε ερώτημα, εάν συμμετείχαν σε συμφωνίες με άλλους οικονομικούς φορείς που να προκαλούν παραβίαση των όρων του υγιούς ανταγωνισμού, το αρνήθηκαν (παρότι υπάρχει επιλογή ΝΑΙ ή ΟΧΙ, με διευκρινιστικές ερωτήσεις ανάλογα με την απάντηση).

Άλλωστε η δήλωση αυτή ήταν και το κύριο επιχείρημα της προσφεύγουσας εταιρείας, η οποία υποστήριξε στην προσφυγή της ότι ακόμη και αν δεν υπήρχε δόλος στην απόκρυψη στοιχείων, η δήλωση ήταν ψευδής, επηρεάζοντας με ουσιώδη τρόπο την κρίση της αναθέτουσας αρχής. Και ο λόγος όπως αναφέρει η απόφαση του ΣτΕ, είναι αν και οι εταιρείες έχουν αξιολογηθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, δεν έδωσαν τις αναγκαίες πληροφορίες, ούτε για μέτρα που τυχόν έλαβαν αλλά ούτε και προσκόμισαν στοιχεία που να αποδεικνύουν την αξιοπιστία τους.

Εάν η κοινοπραξία απαντούσε καταφατικά, με βάση και την τελευταία απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου (υπόθεση Vossloh Laeis GmbH και Stadtwerke München GmbH), θα έπρεπε να περιγράψει τα γεγονότα αλλά και να αποδείξει τα μέτρα συμμόρφωσης και αυτοκάθαρσης που έχει λάβει (αλλαγή διοικητικού συμβουλίου, μέτρα εσωτερικού ελέγχου κ.α), προκειμένου η αναθέτουσα αρχή να διαπιστώσει εάν συντρέχει ή όχι λόγος αποκλεισμού από την διαγωνιστική διαδικασία.

Σημειώνεται ότι το έργο της αναθέτουσας αρχής εκδίδεται με την σύμφωνη γνώμη ειδικής Επιτροπής που έχει προβλέψει από τον περασμένο Μάιο, υπουργική απόφαση Δραγασάκη, (σ.σ για τη γνωμοδότηση επί της επάρκειας των ληφθέντων επανορθωτικών μέτρων οικονομικών φορέων προς απόδειξη της αξιοπιστίας τους), η οποία εκδίδεται εντός 30 ημερών από την απόφαση της αναθέτουσας αρχής. Η Επιτροπή απαρτίζεται από εκπροσώπους του υπουργού Οικονομίας, Ανάπτυξης και Δικαιοσύνης η οποία συγκροτείται με απόφαση του υπουργού Οικονομίας. Ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι η σύστασή της παραμένει ακόμη στα χαρτιά.

Υπενθυμίζεται ότι η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, η οποία δημοσιεύτηκε τον περασμένο Οκτώβριο, βάζει σοβαρά εμπόδια με ποινή αποκλεισμού έως και τρία χρόνια στην συμμετοχή σε δημόσιους διαγωνισμούς, εταιρειών που συμμετείχαν σε πρακτικές παραβίασης των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού. Θέτει επίσης προϋποθέσεις και όρους για να συμμετάσχει μια εταιρεία που έχει εμπλακεί σε ανάλογη υπόθεση, καθώς προβλέπει ότι οφείλει να έχει λάβει μέτρα εξυγίανσης προκειμένου να μην επαναληφθούν παρόμοιες πρακτικές.
 Εμπλοκή και στο μετρό;
Αρμόδιες πηγές με γνώση της υπόθεσης, εκτιμούν ότι η απόφαση του ΣτΕ δημιουργεί σοβαρές εμπλοκές και στον διαγωνισμό για την ανάθεση της γραμμής 4 του μετρό. Μάλιστα το σκεπτικό φαίνεται να δικαιώνει και την απόφαση της κοινοπραξίας Τέρνα-Vinci-Siemens να μην υποβάλλει δεσμευτική προσφορά στο διαγωνισμό, θεωρώντας ότι οι αποφάσεις του ΣτΕ μπορούν να δημιουργήσουν σοβαρές ανατροπές στα έργα. Οι εξελίξεις το επιβεβαιώνουν καθώς οι δύο κοινοπραξίες που συμμετείχαν στην β΄φάση του διαγωνισμού (Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom), πληροφορίες αναφέρουν ότι απάντησαν κατά τον ίδιο αρνητικό τρόπο στο σχετικό ερώτημα (εάν συμμετείχαν σε συμφωνίες με άλλους οικονομικούς φορείς με σκοπό την νόθευση του ανταγωνισμού). Εκτιμάται ότι κατόπιν της απόφασης του ΣτΕ και αφού εκκρεμεί ανάλογη προσφυγή από την εταιρεία Μυτιληναίος, η Αττικό Μετρό βρίσκεται αντιμέτωπη με την ακύρωση του διαγωνισμού και την επαναπροκήρυξή του. Σε διαφορετική περίπτωση, είναι ορατός ο κίνδυνος να προχωρήσει ο διαγωνισμός και να εκτραπεί στην πορεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για τον ίδιο λόγο, έχουν μπλοκαριστεί αντίστοιχα και οι πρόδρομες εργασίες για την γραμμή 4 του μετρό, έργο στο οποίο μειοδότης ήταν επίσης η ΤΕΡΝΑ. Σε αυτό τον διαγωνισμό, προσφυγή στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών κατατέθηκε από την ΕΡΕΤΒΟ. Η ΑΕΠΠ έχει κάνει δεκτή την αίτηση της τεχνικής εταιρείας, εν πολλοίς με το ίδιο σκεπτικό. Η ΤΕΡΝΑ και η Αττικό Μετρό έχουν κατά πληροφορίες περιθώριο λίγων ημερών για να στραφούν κατά της επίμαχης απόφασης, διαφορετικά το έργο κινδυνεύει να χαθεί.

Ωστόσο το μεγάλο αγκάθι για το υπουργείο Υποδομών είναι τί θα γίνει με το διαγωνισμό του Άκτιο-Αμβρακία, που ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι και αποτελεί μια εργολαβία σκούπα που σέρνεται για χρόνια εξαιτίας της οικονομικής κατάρρευσης των αναδόχων του. Ένα σενάριο που φαντάζει και το επικρατέστερο είναι το έργο να ανατεθεί στο δεύτερο μειοδότη (την Ιταλική εταιρεία) εφόσον γίνει η αιτιολόγηση της προσφοράς του. Διαφορετικά, το υπουργείο θα περιμένει το επόμενο τρίμηνο μέχρι να εκδικαστεί η κύρια προσφυγή.
Μικρές πιθανότητες συγκεντρώνει η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού και αυτό λόγω των σοβαρών προβλημάτων οδικής ασφάλειας που αντιμετωπίζει το έργο αλλά και στον κίνδυνο να χαθούν οι ευρωπαϊκοί πόροι χρηματοδότησης. Κατόπιν αυτών, η αναθέτουσα αρχή θα έχει την τελική επιλογή, η οποία θα πρέπει να σταθμίσει, με βάση την απόφαση του δικαστηρίου τα δεδομένα και να ολοκληρώσει άμεσα τον επίμαχο διαγωνισμό.

Πηγή: newmoney.gr

Να κόψει την κορδέλα στα πρώτα 15 χλμ της Αμβρακίας Οδού, ετοιμάζεται ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και γιατί όχι και ο ίδιος ο πρωθυπουργός.

Όλο το προηγούμενο διάστημα υπήρξαν διάφορα ρεπορτάζ, που ήθελαν τον Αλέξη Τσίπρα να κάνει εγκαίνια στο πρώτο κομμάτι της Αμβρακίας Οδού πριν το 2019, ενώ άλλα στις αρχές του νέου έτους. Έχουμε πλέον Μάρτιο και κανένα δεν επιβεβαιώθηκε, ωστόσο σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του mypreveza.gr, το τμήμα που ξεκινά περίπου 1,5χλμ μετά την Υποθαλάσσια Αρτηρία Ακτίου-Πρέβεζας και καταλήγει στην Βόνιτσα, στο ύψος του κόμβου με την Πάλαιρο, ολοκληρώνοντας και τη μισή παράκαμψη της πόλης, θα δοθεί στην κυκλοφορία μέσα στον Απρίλιο..........

Μάλιστα, στις 12 Μαρτίου συγκροτήθηκε επιτροπή προσωρινής παραλαβής των εργασιών, γεγονός που επιβεβαιώνει πως βρισκόμαστε λίγο πριν την παράδοση του συγκεκριμένου τμήματος. Το μόνο που απομένει είναι η ημερομηνία για το παραδοσιακό κόψιμο της κορδέλας.

Λίγες ημέρες νωρίτερα ο βουλευτής Λευκάδας με τη Νέα Δημοκρατία κ. Θανάσης Καββαδάς εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τις καθυστερήσεις στον υπό κατασκευή άξονα της Αμβρακίας Οδού. Όπως ο ίδιος λέει "Δεν έχει τελειωμό το σήριαλ της κατασκευής της Αμβρακίας οδού. Από το 2010, όταν πρωτοξεκίνησε το έργο που θα συνέδεε το Άκτιο με την Ιονία οδό, παρακάμπτοντας την Αμφιλοχία και αποδίδοντας σε χρήση έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο 48 χιλιομέτρων τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις δεν λένε να τελειώσουν".

 Το τελευταίο παράδειγμα, εκεί που όλοι πίστεψαν τις διαβεβαιώσεις του αρμόδιου Υπουργού ότι το έργο είχε μπει στις ράγες της ολοκλήρωσης, πριν λίγες μέρες όταν το ΣΤΕ έκανε δεκτή την αίτηση αναστολής έναρξης των εργασιών από τη δεύτερη μειοδότρια εταιρία.

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει νέα πολύμηνη καθυστέρηση και αν η προσφεύγουσα εταιρεία δικαιωθεί σημαίνει ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν το λιγότερο σε ένα χρόνο.

Δυστυχώς αγκυλώσεις, εμμονές και τουλάχιστον περίεργη ανάπτυξη επιχειρηματολογίας από την πλευρά του υπουργείου μας οδήγησαν στη νέα αναβολή.

Είχα επισημάνει εξαρχής ότι η επανέναρξη των εργασιών θα έπρεπε να επιδιωχθεί από την πλευρά του Υπουργείου έπειτα από συνεννόηση με τις τότε αναδόχους εταιρίες και μάλιστα να εφαρμοστεί η πρόβλεψη του νόμου για «υποκαταστάτη» στην 4η εργολαβία που σχετίζεται με την παράκαμψη Αμφιλοχίας. Έτσι δεν θα πηγαίναμε σε νέο διαγωνισμό και δεν θα είχαμε νέες καθυστερήσεις. Οι φόβοι μας βγήκαν αληθινοί. Τώρα άρχισε νέος κύκλος δικαστικών διενέξεων και το μέλλον του έργου είναι και πάλι ασαφές.

Μάλιστα το Υπουργείο παραδέχτηκε σε απάντηση ερώτησής μου, που είχα καταθέσει στις 20/12/2017 ότι δεν υπάρχει κάποια μελέτη ανάλυσης κόστους-οφέλους για την εργολαβία «σκούπα» συγκριτικά με τη λύση που είχα προτείνει, ή όποια άλλη λύση θα μπορούσε να βρεθεί. Στην ίδια απάντηση το υπουργείο ανέφερε χαρακτηριστικά πως «..έχει βάλλει ως στόχο την ολοκλήρωσή του σε προτεραιότητα και σε περίπτωση που επιλεγεί η λύση της εργολαβίας «σκούπας», έχει θέσει ως χρόνο ολοκλήρωσής του με αποκλειστική ημερομηνία περαίωσης το 1ο εξάμηνο του 2019». Κάτι τέτοιο είναι φυσικά αδύνατο να συμβεί μετά τις τελευταίες εξελίξεις.

Επίσης δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό το ποσό που πρέπει να επιστραφεί στο ελληνικό Δημόσιο από τις εταιρείες που διέλυσαν τις προηγούμενες εργολαβίες. Σημειώνεται ότι έως τη διάλυση αυτών των εργολαβιών το έργο της 4ης εργολαβίας (παράκαμψη Αμφιλοχίας) είχε ολοκληρωθεί, στο σύνολό του κατά περίπου 60%.

Με όλα αυτά οι κάτοικοι της Λευκάδας, της Πρέβεζας, της Αιτωλοακαρνανίας και όλων των γύρω περιοχών αλλά και οι διερχόμενοι επισκέπτες θα εξακολουθήσουν για πολύ καιρό ακόμα να χρησιμοποιούν ένα παλαιό και επικίνδυνο δρόμο στον οποίο συχνά συμβαίνουν ατυχήματα και θανατηφόρα δυστυχήματα.

Παράλληλα, υπάρχει ο κίνδυνος, αν ο χρόνος που θα χρειαστεί για να απεμπλακεί ο διαγωνισμός από τις δικαστικές περιπέτειες είναι μεγάλος, να στενέψουν και τα περιθώρια για τη χρηματοδότηση από τρέχον ΕΣΠΑ, το οποίο καλύπτει το έργο μέχρι τα τέλη του 2022. Τότε θα πρόκειται πραγματικά για καταστροφή!

Δεν θέλω με όσα προανέφερα να γίνω «μάντης» κακών, αλλά η μέχρι τώρα διαχείριση από τη μεριά του Υπουργείου και του Υπουργού δεν προοιωνίζεται καλή. Γιατί ακόμη και τα 15 χιλιόμετρα που είναι έτοιμα να παραδοθούν (από το Άκτιο μέχρι τη Βόνιτσα) αναμένουν να βρεθεί «ελεύθερος χρόνος» για τον κύριο Υπουργό, για να κάνει τα εγκαίνια! Εγκαίνια που θα γίνουν σε ένα «μισό» έργο μόνο για προεκλογικούς σκοπούς. Έως τότε θα συνεχίσουμε να θρηνούμε θύματα….»

Βλάχικος γάμος στην Πάλαιρο

Στον Δήμο Ακτίου Βόνιτσας το τριήμερο των Αποκρεών (Από 09 έως 11 Μαρτίου 2019) θα πραγματοποιηθούν 8 αποκριάτικες εκδηλώσεις, με αποκριάτικες παρελάσεις και πάρτυ για μικρούς και μεγάλους.
Θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη συνταγή των τεσσάρων προηγούμενων χρόνων, ξεκινώντας τις αποκριάτικες εκδηλώσεις σε συνεργασία µε όλους τους πολιτιστικούς συλλόγους του Δήµου µας και την ενεργή συμμετοχή και αμέριστη βοήθεια εκατοντάδων εθελοντών.
Αποδεικνύουµε στην πράξη ότι όλοι µαζί µπορούµε και θέλουμε να φέρουµε πιο κοντά τους Δηµότες µας µε κοινές δράσεις.
Μια πλατιά και αυθόρμητη προσφορά, συμμετοχή από μαθητές , φορείς και συλλόγους το ενδυναμώνουν με αβίαστη και πληθωρική αγάπη, το πλουτίζουν με πρωτότυπες ιδέες και το βοηθούν ουσιαστικά με εθελοντική προσφορά εργασίας σε κάθε βήμα του, σε κάθε εκδήλωσή του.
Η κεντρική και για το 2019 αποκριάτικη εκδήλωση είναι ο «Γληγοράκης Αχυρένιος΅ που φέτος μας έρχεται αρχικά ως «Κομιτατζής» και στην συνέχεια ως « βαπτιζόμενος Μπουχαλιώτης Ψαράς» .
Σίγουρα ο Γληγοράκης και όλοι του οι ακόλουθοι του από τις 16:00 μμ θα ξεσηκώσουν την Βόνιτσα την Καθαρή Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019.
Στην Πάλαιρο ο Βλάχικος Γάμος θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 10 Μαρτίου με πολύ κέφι, ζωντανή παραδοσιακή μουσική , κρασί και ψητή προβατίνα.
Από τις 11.00πμ θα ξεκινήσουν τα προικοσύμφωνα , το ξύρισμα του γαμπρού ,η προετοιμασία της νύφης και στο τέλος στην πλατεία της Παλαίρου θα ολοκληρωθεί ο βλάχικος γάμος με την τέλεση του γάμου.
Οι Αποκριάτικες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν είναι οι εξής:
ΒΟΝΙΤΣΑ: Παιδικό «Αποκριάτικο Καρναβάλι» Σάββατο 9 Μαρτίου 16:00 μμ
ΠΑΛΑΙΡΟΣ: «Βλάχικος Γάμος» Κυριακή 10 Μαρτίου 2019 στις 11.00 πμ
ΚΑΤΟΥΝΑ: Αποκριάτικο Πάρτυ- Αποκριάτικη Παρέλαση- Καρναβαλι Κυριακή 10 Μαρτίου 2019 στις 11.00 πμ
ΠΛΑΓΙΑ: Παιδικό Αποκριάτικο Πάρτι Κυριακή 10 Μαρτίου 2019 στις 11.00 πμ
ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ: Αποκριάτικο Καρναβαλι Κυριακή 10 Μαρτίου 2019 στις 17:00μμ
ΘΥΡΡΕΙΟ:Αποκριάτικο Καρναβάλι Κυριακή 10 Μαρτίου 2019 στις 17:00 μμ
ΠΑΛΑΙΜΠΕΛΑ: Αποκριάτικο Πάρτυ την Κυριακή 10 Μαρτίου 2019 στις 17:00 μμ
ΒΟΝΙΤΣΑ: «Γληγοράκεια 2019» Καθαρά Δευτέρα 16:00 μμ

Πηγή: e-maistros.gr

Ο νυν δήμαρχος ανακοινώνει για δεύτερη φορά την υποψηφιότητά του!!!

Ο Δήμαρχος Ακτίου Βόνιτσας Γεώργιος - Θεόδωρος Αποστολάκης εξέδωσε τη διακήρυξη της υποψηφιότητάς του, εξηγώντας τους λόγους που τον ωθούν στο να διεκδικήσει την επανεκλογή του στον δήμο.

Αναλυτικά αναφέρει:

 

Φίλες και φίλοι,
Αγαπητοί συντοπίτες,


Μετά από ώριμη σκέψη και αφού στάθμισα αφενός την ανάγκη για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας του Δήμου μας και αφετέρου τις παραινέσεις πολλών φίλων δημοτών, τοπικών και δημοτικών συμβούλων να πορευτούμε μαζί στη νέα εποχή, αποφάσισα να διεκδικήσω την επανεκλογή μου για το αξίωμα του Δημάρχου του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας.

Με κριτήρια την αγάπη για τον τόπο μου και την συνεισφορά μου στα κοινά που έμπρακτα έχω επιδείξει τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και την ανάγκη για ανταπόδοση της εμπιστοσύνης των δημοτών στο πρόσωπό μου και στην οργάνωση της συλλογικής μας δράσης, δηλώνω και πάλι παρών στην άλλη μέρα.

Η απόφαση μου αυτή, μου επιβάλλεται από εσωτερική ανάγκη να αξιοποιήσω την συσσωρευμένη εμπειρία μου και τις γνώσεις που απέκτησα από την μακρόχρονη εμπιστοσύνη των δημοτών στο πρόσωπό μου, προσφέροντας στον τόπο μας την ολοκλήρωση μιας σειράς καθοριστικών για το μέλλον δράσεων και δρομολογώντας την αυριανή μέρα με ασφάλεια, σύνεση και συλλογικότητα.

Η απόφαση μου αυτή έρχεται σαν φυσιολογική συνέπεια του απολογισμού της δημοτικής αρχής την τρέχουσα περίοδο που βρίσκει το Δήμο μας, σύμφωνα με την πρόσφατη επίσημη πανελλαδική αξιολόγηση, στην όγδοη θέση στον τομέα της αποτελεσματικότητας και στην έβδομη θέση στον κρίσιμο τομέα της οικονομικής διαχείρισης, στοιχεία που μας γεμίζουν από περηφάνια αλλά και μας επιβάλλουν εγρήγορση και συνέπεια. Όταν οι ίδιοι βάλαμε πλέον τόσο ψηλά τον πήχη, δεν δικαιούμαστε να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια, ειδικά τώρα, που στις προσωπικές ικανότητες και την έμφυτη αγάπη για το κοινό καλό, προστέθηκε η συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία. Αυτή η στιγμή ειδικά, δεν είναι κατάλληλη για πειραματισμούς και μικροκομματικές επιδιώξεις, και η παρουσία μου την επόμενη μέρα, διασφαλίζει απολύτως την ενότητα, την πρόοδο και την αναπτυξιακή πορεία που έχομε δρομολογήσει. Όλοι αναγνωρίζετε, ότι τα προηγούμενα χρόνια υλοποιήσαμε τα περισσότερα από όσα δεσμευθήκαμε, παρά τις δύσκολες συγκυρίες. Ταυτόχρονα, σχεδιάσαμε, δρομολογήσαμε, εντάξαμε σε προγράμματα και εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση νέων δράσεων και παρεμβάσεων που θα δώσουν νέα ώθηση προς το μέλλον που δικαιούμαστε όλοι μας, πρωτοπόροι μάλιστα σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα.

Καλώ λοιπόν, όλους εσάς, τους συμπολίτες και τις συμπολίτισσές μου, να είμαστε παρόντες στην κοινή προσπάθεια. Σας καλώ να συμμετάσχετε ενεργά στην συλλογική μας δράση, να συμβάλετε αποφασιστικά στο αύριο του τόπου μας, εμπλουτίζοντας την εμπειρία των παλαιών στελεχών με την φρεσκάδα και την παρορμητική δημιουργικότητα των νέων ανθρώπων, ανδρών και γυναικών με ανησυχίες και οράματα, ώστε να συνεχίσουμε όλοι μαζί, πέρα από σκοπιμότητες και μικροπολιτικές αγκυλώσεις, την προσπάθεια για την διασφάλιση της καθημερινότητας και κυρίως της αναπτυξιακής πορείας του Δήμου μας στην νέα εποχή.

Με ειλικρινείς ευχαριστίες
Ο υποψήφιος Δήμαρχος

Γράφει ο: ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ
τ. Λυκειάρχης-Βόνιτσα

8,5 και περισσότερα χρόνια περίμενε η Βόνιτσα –και ειδικότερα η Δυτική Ελλάδα- να ολοκληρωθούν τα πρώτα 15χλμ, του αυτοκινητόδρομου στο Άκτιο-Αμβρακία, που θα κάνουν συντομότερο και –κυρίως- ασφαλέστερο τοδρόμο στην περιοχή της Βόνιτσας. Ένα πολύ σημαντικό έργο εκσυγχρονισμού στο τόπο μας, το οποίο μπορεί να έγινε καθυστερημένα, κι όμως οι αρμόδιοι αν και είναι απολύτως όλα έτοιμα, επιλέγουν να καθυστερήσουν την παράδοσή του.

Όπως διαβεβαιώνουν οι αρμόδιοι το τμήμα που ξεκινά περίπου 1,5χλμ μετά την Υποθαλάσσια Αρτηρία Ακτίου-Πρέβεζας και καταλήγει στη Βόνιτσα, στο ύψος του κόμβου με την Πάλαιρο, είναι απολύτως έτοιμο καθώς ολοκληρώθηκε ησύνδεση με τη ΔΕΗ και επιπλέον ανακοινώθηκαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις απο την Διεύθυνση Αστυνομίας Ακαρνανίας.

ΚΙ ΟΜΩΣ: Το τμήμα ΑΚΤΙΟ-ΒΟΝΙΤΣΑ ενώ είναι έτοιμο εδώ και μέρες, όμως δεν δίνετε ακόμα στην κυκλοφορία. Άραγε γιατί, ενώ είναι έτοιμο;

-Αλήθεια γιατί ένας έτοιμος δρόμος δεν μπορεί να δοθεί στην κυκλοφορία πριν από τα επίσημα εγκαίνια;

-Ακούγεται ότι παραμένει κλειστός λογω της νοοτροπίας της κορδέλας. Μήπως οι εντυπώσεις επικρατούν της ουσίας και σε βάρος της ασφάλειας των πολιτών;

-Γιατί όσοι κινούνται στο συγκεκριμένο σημείο να μην μπορούν να απολαύσουν την ασφάλεια και την άνεση λίγες ημέρες νωρίτερα;............

Ήδη αυτή η ακατανόητη λογική -με την «ομηρία» ενός έτοιμου δρόμου- έχει στοιχίσει την ταλαιπωρία σε δεκάδες αυτοκίνητα, αφού αναγκάζονται να μετακινούνται στον υφιστάμενο δρόμο καρμανιόλα, όπου σχεδόν καθημερινά γίνονται τροχαία ατυχήματα.

 Να τονίσω ότι σε 30-40 ημέρες καταφθάνουν τα πρώτα τσάρτερ στο Αεροδρόμιο Ακτίου και θα ήταν μία σημαντική ευκαιρία οι επισκέπτες να γνωρίσουν το νέο δρόμο, κάτι που φυσικά μόνο θετικά θα μπορούσε να λειτουργήσει για την ευρύτερη περιοχή.

ΥΓ: Ας ελπίσουμε πάντως έστω και την τελευταία στιγμή οι αρμόδιοι να δώσουν το δρόμο σε κυκλοφορία το συντομότερο, με ή χωρίς εγκαίνια.

Όπως δείχνουν οι φωτογραφίες που τράβηξε σήμερα ο Μίλτος Πάτσης και το τελευταίο στρώμα ασφάλτου έχει πέσει στο δρόμο, οι ταμπέλες και οι πινακίδες έχουν μπει και πλέον αναμένεται να δοθεί στη Κυκλοφορία....

Απόφαση για προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προκειμένου να δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα του νέου αυτοκινητόδρομου «Άκτιο – Αμβρακία», από την περιοχή του Αεροδρομίου Ακτίου, μέχρι τον νέο ανισόπεδο κόμβο Κ.4 στη Βόνιτσα, έλαβε η Διεύθυνση Αστυνομίας Ακαρνανίας.

Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκε επιβολή περιορισμών, ως προς τα όρια ταχύτητας και την εκτροπή της κυκλοφορίας όλων των κινούμενων οχημάτων στα κάτωθι σημεία:

α) Από την χ/θ 1+100 έως την χ/θ 2+800 της υφιστάμενης Εθνικής Οδού Πρέβεζας – Αγίου Νικολάου (χ/θ 1+700 έως χ/θ 2+600 του νέου αυτοκινητόδρομου αντίστοιχα)

β) Από την χ/θ 2+500 έως την χ/θ 3+500 της υφιστάμενης Επ. Οδού Βόνιτσας – Μύτικα – Αστακού (χ/θ 14+050 έως χ/θ 14+460 του νέου αυτοκινητόδρομου αντίστοιχα).

Η διεξαγωγή της κυκλοφορίας στα ανωτέρω σημεία θα διεξάγεται μέσω των ήδη κατασκευασμένων διαχωρισμένων κλάδων του νέου αυτοκινητόδρομου,

Ανωτέρω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, σύμφωνα με την Τεχνική Έκθεση της Κοινοπραξίας «Άκτωρ ΑΤΕ», θα ισχύουν καθημερινά, καθ’ όλο το 24ωρο, κατά το χρονικό διάστημα από 25/01/2019 έως και 30/12/2020.

Κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, με ευθύνη της αναδόχου εταιρείας « ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.», ληφθούν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για την ακώλυτη και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων και να τοποθετηθεί η προβλεπόμενη από το άρθρο 9 του Κ.Ο.Κ. εργοταξιακή σήμανση, σε συνδυασμό με την υπ’ αριθμ. ΔΙΠΑΔ/ΟΙΚ/502 από 9/7/2003 απόφαση Υφ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. (τεχνική προδιαγραφή σήμανσης εκτελούμενων οδικών έργων) και την υπ’ αριθ. (5) σχετική εγκεκριμένη μελέτη σήμανσης του έργου.

Πηγή: katounanews.blogspot.com

Σελίδα 1 από 14

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία