Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 25/07/2019

Της Βάσως Βήττα
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Εντυπωσιακό είναι το ενδιαφέρον για την δημιουργία επιχειρήσεων ενοικίασης τουριστικών σκαφών από Μεσολογγίτες, που επιθυμούν να ενταχθούν στο τρέχων ανοικτό πρόγραμμα Leader.

Να σημειωθεί ότι κατ’ αρχάς έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία κατάθεσης προτάσεων για τα δημόσια έργα οι οποίες έχουν αξιολογηθεί, έχει γίνει ο έλεγχος και πλέον η διαδικασία βρίσκεται στο στάδιο της ενημέρωσης των δικαιούχων, που θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο, ώστε να...

 

Ο τουρισμός στην πρώτη γραμμή για την Ναυπακτία

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Αιτωλικής, Χαράλαμπο Μιχαλόπουλο, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζεται στον τομέα του τουρισμού και της μεταποίησης...

 

Το Μεσολόγγι ενδιαφέρεται για μεταποίηση
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την μεταποίηση εκδηλώνεται από την περιοχή του Μεσολογγίου και αφορά περισσότερο στην βρώσιμη ελιά και το ελαιόλαδο. Μέχρι στιγμής οι επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται είναι...

 

Πέντε προτάσεις για αγορά σκαφών αναψυχής
Σημαντική εξέλιξη για το Μεσολόγγι είναι το γεγονός ότι έχει παρουσιαστεί ενδιαφέρον από επιχειρηματίες για την δημιουργία επιχείρησης τουριστικών σκαφών. Ήδη συντάσσονται πέντε προτάσεις για την αγορά σκαφών αναψυχής, τύπου καταμαράν κλπ., τα οποία, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 25/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ (ΟΤΔ)

ΑΙΤΩΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΕ ΟΤΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

CLLD/LEADER ΤΟΥ ΠΑΑ 2014 - 2020

 

Στο πλαίσιο του Μέτρου 19 «Στήριξη για Τοπική Ανάπτυξη μέσω του LEADER (ΤΑΠΤΚ – Τοπική Ανάπτυξη με Πρωτοβουλία Τοπικών Κοινοτήτων)» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2014 – 2020 (ΠΑΑ 2014-2020) και ειδικότερα του ΥΠΟΜΕΤΡΟ 19.2: «Στήριξη υλοποίησης δράσεων των στρατηγικών τοπικής ανάπτυξης με πρωτοβουλία τοπικών κοινοτήτων (CLLD/LEADER)», η Ομάδα Τοπικής Δράσης Αιτωλική Αναπτυξιακή Α.Ε. ΟΤΑ, κατόπιν της υπ. αριθμ. 8/23-04-2019 Απόφασης της ΕΔΠLEADER, καλεί τους ενδιαφερόμενους (δυνητικούς δικαιούχους) να υποβάλλουν τις προτάσεις τους για έργα ιδιωτικού χαρακτήρα.

Οι Υποδράσεις που περιλαμβάνονται στην παρούσα Πρόσκληση εφαρμόζονται σε όλη την περιοχή εφαρμογής του τοπικού προγράμματος της Αιτωλικής Αναπτυξιακής Α.Ε. ΟΤΑ (Δήμος Ναυπακτίας, Δήμος Ι.Π. Μεσολογγίου και ΤΚ Αστακού). Η συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη (Εθνικοί πόροι & ΕΓΤΑΑ), που διατίθεται για την ένταξη πράξεων με την παρούσα πρόσκληση, ανέρχεται ενδεικτικά σε 2.625.000,00€.

Η παρούσα Πρόσκληση περιλαμβάνει τις ακόλουθες Υποδράσεις για ιδιωτικού χαρακτήρα παρεμβάσεις:

ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΡΑΣΗΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΥΠΟ-ΔΡΑΣΗΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΥΠΟ-ΔΡΑΣΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ

19.2.2

Ανάπτυξη / βελτίωση της επιχειρηματικότητας και  ανταγωνιστικότητας της περιοχή εφαρμογής σε εξειδικευμένους τομείς, περιοχές ή δικαιούχους

19.2.2.2

Ενίσχυση επενδύσεων στην μεταποίηση, εμπορία και/ή ανάπτυξη γεωργικών προϊόντων με αποτέλεσμα μη γεωργικό προϊόν για την εξυπηρέτηση ειδικών στόχων της τοπικής στρατηγικής.

325.000,00 €

19.2.2.3

Ενίσχυση επενδύσεων στον τομέα του τουρισμού με σκοπό την εξυπηρέτηση ειδικών στόχων της τοπικής στρατηγικής.

260.000,00 €

19.2.2.4

Ενίσχυση επενδύσεων στους τομείς της βιοτεχνίας, χειροτεχνίας, παραγωγής ειδών μετά την 1η μεταποίηση, και του εμπορίου με σκοπό την εξυπηρέτηση ειδικών στόχων της τοπικής στρατηγικής

39.000,00 €

19.2.2.5

Ενίσχυση επενδύσεων παροχής υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση του αγροτικού πληθυσμού (παιδικοί σταθμοί, χώροι αθλητισμού, πολιτιστικά κέντρα, κλπ) με σκοπό την εξυπηρέτηση ειδικών στόχων της τοπικής στρατηγικής.

19.500,00 €

19.2.3

Οριζόντια ενίσχυση στην ανάπτυξη /  βελτίωση της επιχειρηματικότητας και ανταγωνιστικότητας της περιοχή εφαρμογής

19.2.3.1

Οριζόντια εφαρμογή μεταποίησης, εμπορίας και/ή ανάπτυξης γεωργικών προϊόντων με αποτέλεσμα γεωργικό προϊόν με σκοπό την εξυπηρέτηση των στόχων της τοπικής στρατηγικής.

1.000.000,00 €

19.2.3.3

Οριζόντια εφαρμογή ενίσχυσης επενδύσεων στον τομέα του τουρισμού με σκοπό την εξυπηρέτηση των στόχων της τοπικής στρατηγικής.

715.000,00 €

19.2.3.4

Οριζόντια εφαρμογή ενίσχυσης επενδύσεων στους τομείς της βιοτεχνίας, χειροτεχνίας, παραγωγής ειδών μετά την 1η μεταποίηση, και του εμπορίου με σκοπό την εξυπηρέτηση των στόχων της τοπικής στρατηγικής.

188.500,00 €

19.2.3.5

Οριζόντια εφαρμογή ενίσχυσης επενδύσεων παροχής υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση του αγροτικού πληθυσμού (παιδικοί σταθμοί, χώροι αθλητισμού, πολιτιστικά κέντρα, κλπ) με σκοπό την εξυπηρέτηση των στόχων της τοπικής στρατηγικής.

78.000,00 €

 

Η αίτηση στήριξης υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο ΠΣΚΕ και σε φυσικό φάκελο στην ΟΤΔ. Η υποβολή της αίτησης στήριξης, ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας Πληροφορικού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) (www.ependyseis.gr) προϋποθέτει να έχει προηγηθεί διαδικασία απόκτησης προσωπικών κωδικών πρόσβασης από τον/ την  δυνητικό δικαιούχο.

Ημερομηνία έναρξης ηλεκτρονικής υποβολής στο ΠΣΚΕ: 07/05/2019, ώρα: 13:00

Ημερομηνία λήξης ηλεκτρονικής υποβολής στο ΠΣΚΕ: 30/08/2019, ώρα: 15:00

Μετά την ηλεκτρονική υποβολή  στο ΠΣΚΕ, οι δυνητικοί δικαιούχοι οφείλουν, εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερολογιακών ημερών και έως ώρα 14.00, να υποβάλλουν ή να αποστείλουν στην ΟΤΔ αποδεικτικό κατάθεσης της αίτησης στήριξης, όπως παράγεται από το ΠΣΚΕ και φυσικό φάκελο, ο οποίος θα περιέχει τα απαιτούμενα, κατά περίπτωση, δικαιολογητικά τεκμηρίωσης των κριτηρίων Επιλεξιμότητας - επιλογής, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο, ΕΝΤΥΠΟ ΙΙ_2 Οδηγός Επιλεξιμότητας - επιλογής, στήλη «Δικαιολογητικά τεκμηρίωσης», καθώς και στο ΕΝΤΥΠΟ Ι_3 Πίνακας δικαιολογητικών.

Για αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με την υποβολή των προτάσεων, τη συμπλήρωση των αιτήσεων στήριξης και άλλες διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00 – 15:00 στα γραφεία της εταιρείας (Εθνική οδός Αντιρρίου – Ναυπάκτου κόμβος περιφερειακού ) ή στα τηλέφωνα 2634038113 και 2634038115 (κα. Κατσώνη Νικολέτα και κ. Βλαχογιάννη Αδάμ), ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περαιτέρω πληροφορίες για το ΠΑΑ 2014-2020, το σύστημα διαχείρισης του ΠΑΑ 2014-2020, το θεσμικό πλαίσιο υλοποίησης των πράξεων που εντάσσονται στο ΠΑΑ 2014-2020, τους κανόνες επιλεξιμότητας των δαπανών των πράξεων, καθώς και οποιαδήποτε πληροφορία για την υποβολή των αιτήσεων στήριξης, βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.agrotikianaptixi.gr ή στην ιστοσελίδα της ΟΤΔ http://www.aitoliki.gr/.

Η πλήρης Πρόσκληση με τα Παραρτήματά της και όλο το αναλυτικό πληροφοριακό υλικό, τίθεται στη διάθεση των ενδιαφερομένων σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή, είτε από την έδρα της ΟΤΔ, είτε μέσω του διαδικτύου.

 

Για την ΑΙΤΩΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΕ ΟΤΑ
Ο Πρόεδρος της ΕΔΠ LEADER
Σιαμαντάς Γεώργιος

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 20/12/2018

Της Βάσως Βήττα
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Τριάντα προτάσεις κατατέθηκαν στο Τοπικό Πρόγραμμα Leader της Αιτωλικής Αναπτυξιακής, μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου που ήταν και η καταληκτική ημερομηνία για την ηλεκτρονική υποβολή.

Οι προτάσεις αφορούν σε επενδύσεις δημοσίου χαρακτήρα, από τους δήμους Ναυπακτίας, Μεσολογγίου και Ξηρομέρου και από τα πρώτα στοιχεία φαίνεται ότι ο προϋπολογισμός είναι τριπλάσιος από τον προβλεπόμενο, φθάνοντας τα 7,5 εκατ. ευρώ περίπου. Εκτός από τους δήμους, έχουν καταθέσει αιτήσεις και άλλοι φορείς, όπως τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία Ναυπάκτου & Ξηρομέρου, η ΔΕΥΑ Ναυπάκτου, η Κοινωφελής Επιχείρηση Μεσολογγίου, αλλά και σύλλογοι...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 20/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Γίνεται γνωστό ότι κάθε Τετάρτη και ώρες από 10.00 π.μ. έως 14.00 μ.μ. στο 2ο όροφο του Δημαρχείου Ιερής πόλης Μεσολογγίου, στελέχη της Αιτωλικής Αναπτυξιακής θα παρέχουν ενημέρωση σε κάθε ενδιαφερόμενο, σχετικά με το πρόγραμμα Leader (αλιείας και αγροτικό).

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 26313-63453

Ανακοινώθηκε η έναρξη υλοποίησης του νέου Leader για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, πράγμα που σηματοδοτεί τη διάθεση κονδυλίων στην επιχειρηματικότητα και σε μικρά δημόσια έργα. Ένα πρόγραμμα που απευθύνεται στην ελληνική περιφέρεια, αφού εξαιρούνται από αυτό τα μεγάλα αστικά κέντρα της Περιφέρειας και της χώρας αντίστοιχα.

Διαβάζουμε μάλιστα ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είναι μία από τις πρώτες Περιφέρειες της χώρας που ενεργοποιούν το πρόγραμμα, πράγμα που ασφαλώς πιστώνεται στις επιτυχίες της Περιφέρειας, αλλά που συγχρόνως δημιουργεί προβληματισμό για την καθυστέρηση που παρατηρείται αφενός στα αντίστοιχα προγράμματα των άλλων Περιφερειών και αφετέρου για την όλη καθυστέρηση που παρατηρείται στην έναρξη υλοποίησης των προγραμμάτων της νέας προγραμματικής περιόδου.

Πιο συγκεκριμένα, παρότι η νέα περίοδος για τα συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ελλάδα αναπτυξιακά προγράμματα, αναφερόμενη στη χρονική περίοδο 2014-2020, βρίσκεται στο ενδιάμεσο και κάτι του χρονικού της ορίζοντα, παρατηρούμε να ξεκινούν προγράμματα που, υπό κανονικές συνθήκες, αν υπήρχε δηλαδή ικανοποιητικά λειτουργικό και αποτελεσματικό κράτος, θα έπρεπε να έχουν ξεκινήσει εδώ και τρία χρόνια.

Ευτυχώς, βέβαια, που υπάρχει και η περίοδος ανοχής, η οποία επεκτείνεται άλλα δύο χρόνια μετά τη λήξη της περιόδου το 2020, ίσως και άλλο έναν χρόνο ακόμη με τη συνδρομή βέβαια κάποιων παραγόντων, οπότε στο τέλος θα μιλάει για επιτυχή ολοκλήρωση των προγραμμάτων και απορρόφηση των διαθέσιμων πόρων η οποιαδήποτε κυβέρνηση βρεθεί εκείνη τη στιγμή στο τιμόνι της χώρας.

Και γιατί δεν θα πρέπει να μιλάμε για επιτυχία, θα σκεφθεί κάποιος, αφού πάντα κερδίζουμε, έστω και στην παράταση; Η παραδοχή αυτή εμπεριέχει μεγάλη δόση αλήθειας και είναι βολική για όλους, πολύ περισσότερο μάλιστα για όσους ασκούν διοίκηση, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι αποπροσανατολίζει από το πραγματικό πρόβλημα. Πρόβλημα, το οποίο έχει να κάνει πρωταρχικά με την αναποτελεσματικότητα του κρατικού μηχανισμού αλλά και με τη γραφειοκρατική διάρθρωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παράγοντες που συνδυαζόμενοι δημιουργούν μια σύνθεση αναποτελεσματικότητας που σκοτώνει την ανάπτυξη και βρίσκεται σε αντιδιαστολή με τις ανάγκες της κοινωνίας.

Μια κατάσταση, η οποία, για να λέμε την αλήθεια, δεν είναι καινούριο φαινόμενο ούτε απηχεί την ικανότητα πολιτικών ηγεσιών είτε σε κεντρικό είτε σε περιφερειακό επίπεδο, αλλά απλά επιβεβαιώνει τις δομικές αδυναμίες του κρατικού μηχανισμού, ο οποίες είναι διαχρονικά παρούσες παρά την εναλλαγή των πολιτικών κομμάτων και των ποικίλης απόχρωσης συμμαχικών εκάστοτε κυβερνήσεων στην κεντρική διοίκηση αλλά και αντίστοιχα στις διοικήσεις των αποκεντρωμένων μορφών διοίκησης,  της αυτοδιοίκησης, δηλαδή, είτε του δευτέρου είτε και του πρώτου βαθμού.

Οπότε το πρόβλημα έχει μεγαλύτερο βάθος από την απλή εναπόθεση ευθυνών στην εκάστοτε διοίκηση. Έτσι γινόταν ως τώρα, έτσι γίνεται και τώρα και πιθανότατα έτσι θα γίνεται και στο μέλλον. Μάλλον, έτσι θα γίνεται όσο το πολιτικό σύστημα πρωτίστως, αλλά και οι πολίτες μέσω των δυνατοτήτων παρέμβασης που τους δίνονται και που δεν είναι αμελητέες στο πλαίσιο των δημοκρατικών συνθηκών που βιώνει η χώρα, δεν θα συμφωνήσουν στο αυτονόητο. Στο να γίνουν, δηλαδή, όλα όσα πρέπει, τόσο σε επίπεδο πολιτικών αποφάσεων όσο και σε επίπεδο αποδοχής από το σύνολο της κοινωνίας, για τη δημιουργία ενός κράτους που να μπορεί να εγγυηθεί την απαιτούμενη αποτελεσματικότητα των πάσης φύσεως λειτουργιών του.

Στόχος πολυσυζητημένος και με αναγκαιότητα αποδεκτή από τους πάντες, αλλά, δυστυχώς, άπιαστος ως τώρα! Οπότε, ποιο είναι το πρωτεύον στη συγκεκριμένη περίπτωση; Η δημιουργία αποτελεσματικών δομών σε επίπεδο χώρας αλλά και Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι, ασφαλώς, η απάντηση.

Να υπάρξει, δηλαδή, και σ’ αυτόν τον τομέα, η επανάσταση του αυτονόητου.

Υπάρχει όμως και ένα άλλο επιμέρους ζήτημα που αφορά τη λογική του εν λόγω προγράμματος. Κι αυτό σχετίζεται με δύο παραμέτρους. Η μία παράμετρος αναφέρεται στους πόρους του προγράμματος και η άλλη στις περιοχές εφαρμογής του. Αναφορικά με την πρώτη παράμετρο, οι διαθέσιμοι πόροι μέσω του εν λόγω προγράμματος σε σχέση με τα προηγούμενα αντίστοιχα της περιόδου 2007-2013 (Άξονας 3 και Άξονας 4 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης) είναι κατά πολύ περιορισμένοι στο σύνολό τους. Αναφορικά με τις περιοχές εφαρμογής του προγράμματος, τίθεται κι εδώ ένα μεγάλο ζήτημα, αφού αυτά αφορούν σχεδόν το σύνολο των περιοχών - χαρακτηριστικό είναι ότι στη Δυτική Ελλάδα εξαιρούνται μόνο τρία μεγάλα αστικά κέντρα, η Πάτρα, ο Πύργος και το Αγρίνιο - πράγμα που θα αποβεί, όπως είναι φυσικό, σε βάρος της ενδοχώρας, των περιοχών δηλαδή που έχουν ανάγκη μεγαλύτερης ενίσχυσης τόσο σε δημόσια έργα όσο και σε ιδιωτικές επενδύσεις, όπως είναι οι ορεινές περιοχές. Κάτι που δεν συνέβαινε, σε τέτοιο βαθμό τουλάχιστο, στις προηγούμενες αντίστοιχες χρηματοδοτικές περιόδους, αφού υπήρχαν κάποιες δικλείδες ασφαλείας με την οριοθέτηση των περιοχών παρέμβασης που θεσπίζονταν κάθε φορά βάσει κάποιων κριτηρίων - γεωγραφικών, αναπτυξιακών και άλλων σχετικών - πράγμα που είχε ως αποτέλεσμα την άμβλυνση ως έναν βαθμό των μεγάλων ανισοτήτων μεταξύ των επιμέρους περιοχών εφαρμογής των εν λόγω προγραμμάτων.

Εάν τα παραπάνω συνδυαστούν με το αρνητικό περιβάλλον που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση αναφορικά τόσο με τις δημόσιες όσο και με τις ιδιωτικές επενδύσεις, κάτι που αποτυπώνεται με ιδιαίτερα αρνητικό τρόπο στις μειονεκτικές περιοχές, τότε προκύπτει η αδήριτη πραγματικότητα που θα δούμε να εξελίσσεται μέσω και του εν λόγω προγράμματος. Η διεύρυνση δηλαδή των ανισοτήτων σε ενδοπεριφερειακό επίπεδο, σε βάρος, εννοείται, της ενδοχώρας και υπέρ των πόλεων και των πιο ανεπτυγμένων επιμέρους περιοχών. Εξαιρούνται οι μεγάλες πόλεις, θα πει κάποιος. Ναι, αλλά αυτό δεν αρκεί, καθώς στην ουσία τα τμήματα του αστικού ιστού εξαιρούνται και όχι τα μεγάλα χωριά που ουσιαστικά αποτελούν προάστια αυτών των πόλεων ούτε οι υπόλοιπες πόλεις, που μπορεί να είναι μικρές για τα ευρωπαϊκά δεδομένα αλλά μεγάλες για την πραγματικότητα της χώρας μας.

Οπότε, ποιο είναι το πρωτεύον στην περίπτωση αυτή; Η διαχείριση, ασφαλώς, του εν λόγω προγράμματος σε ενδοπεριφερειακό επίπεδο από την κάθε αυτοδιοίκητη Περιφέρεια με τέτοιο τρόπο που θα εγγυάται την κατανομή των πόρων με κριτήρια που θα στοιχίζονται με την αναγκαιότητα της ισόρροπης ενδοπεριφερειακής ανάπτυξης.

Απαιτείται, δηλαδή, κι εδώ η επανάσταση του αυτονόητου!

Καταληκτικά, να καλωσορίσουμε την έναρξη εφαρμογής του εν λόγω χρηματοδοτικού προγράμματος στην Περιφέρειά μας, στη Δυτική Ελλάδα, να ευχηθούμε στην πορεία εφαρμογής του να ενισχυθεί με τους επιπλέον απαραίτητους πόρους για την υλοποίηση των πλέον αναγκαίων αναπτυξιακών υποδομών ειδικά στις μειονεκτικές περιοχές, αλλά εκ των προτέρων να πούμε ότι καλό είναι αυτές οι περιοχές να περιορίσουν τις απαιτήσεις τους, για να μην απογοητευτούν στη συνέχεια.

Αυτά, και η ειλικρινής ευχή εκ μέρους μου είναι η διάψευση των αναφερόμενων στο παρόν άρθρο.

Νίκος Κωστακόπουλος

(Εκπαιδευτικός – Δημοτικός Σύμβουλος Θέρμου)

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 28/09/2017

 

Για άλλη μια φορά οι επιτελείς της Αιτωλικής Αναπτυξιακής βρέθηκαν στο Μεσολόγγι προκειμένου να ενημερώσουν τους ενδιαφερόμενους επενδυτές σχετικά με το πρόγραμμα Leader που επίκειται τους επόμενους μήνες και πάντως πριν το τέλος του έτους.

Τόσο ο πρόεδρος Γ. Σιαμαντάς, όσο και ο διευθυντής της εταιρείας, Χαρ. Μιχαλόπουλος έδωσαν αρκετές κατευθύνσεις για την δομή του νέου προγράμματος. Αρχικά θα είναι διαθέσιμα...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 28/09 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Σελίδα 1 από 4

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία