Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Φωτό: Ειρήνη Δεληνικολή, Μίλτος Πάτσης

Παρά τη βροχή, πραγματοποιήθηκε σήμερα η συγκέντρωση διαμαρτυρίας μετά από κάλεσμα του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας, ενάντια στη συγχώνευση του 1ου και 2ου Δημοτικών Σχολείων Βόνιτσας.

Η συγκέντρωση ξεκίνησε στις 8:00 το πρωί και οι κάτοικοι εκφράζουν την έντονη αντίθεσή τους στο ενδεχόμενο συγχώνευσης του 1ου Δημοτικού Σχολείου με το 2ο Δημοτικό Σχολείο της πόλης και διαμαρτύρονται στην προτεινόμενη, ατεκμηρίωτη πρόταση για συγχώνευση των σχολείων τους...

Πηγή: xiromeronews.blogspot.gr

 

Ο Δήμαρχος Αγρινίου, μετά από συνεννόηση  με τον Διευθυντή της Α Βάθμιας Εκπαίδευσης, αποφάσισε να μείνουν κλειστά, αύριο Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου έως και 6 Δεκεμβρίου, το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Κάτω Ζευγαρακίου.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Α. Με ποια «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» έχετε χωρέσει 25 αίθουσες σε ένα κτίριο που διαθέτει μόνο 17 αίθουσες…?

Β. Με ποια «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» θα χωρέσετε 20 τμήματα μαθητών σε ένα κτίριο με 17 αίθουσες διδασκαλίας…?

Γ. Με ποια «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» σε μια σχολική μονάδα που καταργείται, δεν καταργούνται οι οργανικές της θέσεις των ΔΑΣΚΑΛΩΝ…?

Δ. Με ποια «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» στην εναπομείνασα «συγχωνευμένη Σχολική σας Μονάδα» παραμένουν και τα 2 ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ (το ένα νεοσύστατο) και οι 2 ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ Αγγλικών (η μία νεοσύστατη) και οι 2 ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ Γυμναστών…?

Στα «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» σας πρέπει να προσθέσετε 1 αίθουσα Η/Υ, 1 αίθουσα Εικαστικών, 1 Αίθουσα Θεατρικής Αγωγής, 1 αίθουσα Γυμναστικής, 1 αίθουσα Δασκάλων, Γραφεία Δ/ντών και Υποδ/ντών.

Κ. Δ/ντά Α/θμιας Εκπ/σης Αιτωλ/νίας οφείλετε να μας εξηγήσετε ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ που χρησιμοποιήσατε στους υπολογισμούς σας ΚΑΙ πως αυτός εγγυάται την ΑΣΦΑΛΕΙΑ και την ΠΡΟΟΔΟ των μικρών μαθητών του τόπου μας. Και το βασικότερο… να μας εξηγήσετε το ΛΟΓΟ της πρότασής σας για συγχώνευση των σχολείων μας.

Υ.Σ. Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τον 1566/85 δεν προβλέπεται σχολείο με περισσότερες από 12 οργανικές θέσεις.

ΚΥΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Παντελή και της Μαρίας
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Ο Δ/ντής, το Διδακτικό προσωπικό, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και κυρίως οι μαθητές και μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Σταμνάς, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στον κ. Δήμαρχο της Ι.Π. Μεσολογγίου, κ. Καραπάνο Νικόλαο, καθώς και στον πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, κ. Σκαρμούτσο Αναστάσιο, για την υλοποίηση της υπόσχεσης που είχαν δώσει, στην γιορτή της τελετής λήξης του Σχολείου το περασμένο καλοκαίρι, για τον εξωραϊσμό του Σχολείου μας.

Τέτοιες ενέργειες, ειδικά στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας, προάγουν το έργο της Δημοτικής αρχής, στο δύσκολο έργο που έχει αναλάβει, για να αντιμετωπίσει και να επιλύσει τα προβλήματα που κάθε τόσο παρουσιάζονται.

Με εκτίμηση
Ο Δ/ντής του Σχολείου
Λάμπρου Χρήστος

Ο νέος τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου καθορίζεται με τη νέα εγκύκλιο του υπουργού Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου.

«Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης και η τήρηση των προαναφερομένων είναι υποχρεωτική», αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην εγκύκλιο.

Α) Σχολικές μονάδες με λειτουργία ενός τμήματος στη ΣΤ' τάξη

Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ' τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Παραστάτες ορίζονται δέκα μαθητές της ΣΤ τάξης, πέντε για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε για το χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου ορίζεται ένας μαθητής της ΣΤ ́ τάξης για όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης και η τήρηση των προαναφερομένων είναι υποχρεωτική.

Β) Σχολικές μονάδες με λειτουργία δύο τμημάτων στη ΣΤ' τάξη

Με τη διαδικασία της κλήρωσης καθορίζεται η σειρά των τμημάτων που θα εκπροσωπούν τη σχολική μονάδα κατά τα δύο χρονικά διαστήματα δηλαδή, από 11 Σεπτεμβρίου μέχρι 31 Ιανουαρίου και από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Οι σημαιοφόροι επιλέγονται με κλήρωση, ένας από τους μαθητές του A' τμήματος για το χρονικό διάστημα έως 31 Ιανουαρίου και ένας από τους μαθητές του Β ́ τμήματος για το χρονικό διάστημα από 1 Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Κατά τον ίδιο τρόπο επιλέγονται πέντε παραστάτες του Α' τμήματος και πέντε παραστάτες του Β' τμήματος, καθώς και αντίστοιχα ένας υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου του Α' τμήματος και ένας υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου του Β' τμήματος.

Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου σε αυτή την περίπτωση, πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης ανάμεσα στους μαθητές του κάθε τμήματος χωριστά και η τήρηση των προαναφερομένων είναι υποχρεωτική.

Γ) Σχολικές μονάδες με λειτουργία τριών ή περισσοτέρων τμημάτων στην ΣΤ΄τάξη

Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ' τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Παραστάτες ορίζονται δέκα μαθητές της ΣΤ ́ τάξης, πέντε για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε για το χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Υπεύθυνοι κατάθεσης στεφάνου ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ ́ τάξης, ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και ένας για το χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου σε αυτή την περίπτωση, πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης και η τήρηση των προαναφερομένων είναι υποχρεωτική.

Δ) Ολιγοθέσιες σχολικές μονάδες και σχολικές μονάδες με ολιγομελή τμήματα

Στα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία (1/θέσια,2/θέσια, 3/θέσια), καθώς και στα σχολεία που έχουν αριθμό μαθητών στην ΣΤ' τάξη μικρότερο του αναγκαίου αριθμού για την επιλογή ενός σημαιοφόρου, πέντε παραστατών και ενός υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου, οι θέσεις συμπληρώνονται με μαθητές της Ε' και όταν δεν επαρκούν κι αυτοί, με μαθητές και των άλλων τάξεων κατά φθίνουσα σειρά (πρώτα της Δ ́ τάξης κλπ.), με τη διαδικασία της κλήρωσης.

Ε) Διαδικασία

Στις περιπτώσεις Α, Β και Γ, η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ ́ τάξης και των υπεύθυνων εκπαιδευτικών των τμημάτων, ενώ στην περίπτωση Δ ́ η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της σχολικής μονάδας και του συλλόγου των εκπαιδευτικών, με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων.

Πηγή: dikaiologitika.gr

Μια υπέροχη προσπάθεια πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Κεφαλοβρύσου Αιτωλικού αναδεικνύοντας τον εξωτερικό χώρο του Σχολείου.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μέχρι την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο Προϊστάμενος του Σχολείου κ. Νεκτάριος Δροσοπαναγιώτης, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων εργάστηκαν πυρετωδώς για την ανανέωση του εξωτερικού και εσωτερικού χώρου.

Εκτελέστηκαν απαραίτητες εργασίες επιχρωμάτισης του κτιρίου ενώ τους εξωτερικούς τοίχους του κοσμούν πλέον γιγάντιες παιδικές τοιχογραφίες που φιλοτέχνησε προσωπικά η Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Ιουλία Παναγιωτοπούλου.

«Στόχος μας είναι η πλήρης ανανέωση του προαύλιου χώρου μέχρι το τέλος του έτους, ώστε να αποτελέσει πόλο έλξης δραστηριοτήτων για όλη τη νεολαία του χωριού μας. Η προσπάθειά μας απαιτεί τη συνεισφορά μας σε προσωπική εργασία και την εξεύρεση λύσεων για οικονομικούς πόρους, καθώς η κρατική βοήθεια που μας παρέχεται είναι λιγοστή» δηλώνει η ίδια. «Βέβαια, όταν υπάρχει συνεργασία και συμμετοχή, τα προβλήματα ξεπερνώνται».

Θερμά συγχαρητήρια για το έξοχο αποτέλεσμα και ευχόμαστε να συνεχίσουν με τον ίδιο υπερβάλλοντα ζήλο την προσπάθειά τους.

Σελίδα 10 από 19

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία