Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Στις θέσεις των περιφερειακών συμβούλων βρέθηκαν σήμερα Παρασκευή 27 Απριλίου 2018, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης, του 26ου Δημοτικού Σχολείου της Πάτρας, για ένα ακόμα Περιφερειακό Συμβούλιο Μαθητών στη Δυτική Ελλάδα.

Πραγματοποιήθηκε μια συνεδρίαση υψηλού επιπέδου, όπου αναλύθηκε η λειτουργία του οργάνου, οι αρμοδιότητες της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, αλλά και οι τομείς παρεμβάσεις της.

Τους μαθητές υποδέχθηκαν στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Καρπέτας και ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Διοίκησης και Συντονισμού Δημήτρης Δριβίλας, οι οποίοι είχαν ανοικτό διάλογο με τους νεαρούς περιφερειακούς συμβούλους και απάντησαν στις ερωτήσεις τους.

Οι μικροί μαθητές άδραξαν την ευκαιρία και ζήτησαν ενημέρωση για σημαντικά και επίκαιρα ζητήματα, που επηρεάζουν – όπως είπαν – την καθημερινότητά τους, όπως η εξάπλωση του πληθυσμού των μεδουσών και η εμφάνιση των κουνουπιών.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας απάντησε στα ερωτήματα των παιδιών για το φαινόμενο αύξησης των μεδουσών, εξηγώντας, πως παρά το γεγονός ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας δεν έχει αρμοδιότητα στο νερό και τον αέρα, φροντίζει να έχει επιστημονική ενημέρωση. Διαπιστώνεται ότι δεν υπάρχουν μέχρι σήμερα επιστημονικές απαντήσεις ως προς τα αίτια, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν και σαφείς προτάσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Εκτίμησε ωστόσο ότι πρόκειται για παροδικό φαινόμενο και πρόσθεσε ότι καταβάλλεται προσπάθεια ώστε να υπάρχει αξιόπιστη ενημέρωση για τους λουόμενους, όπως επίσης μέτρα άμεσης προστασίας και βοήθειας στις παραλίες.

Για την ολοκληρωμένη παρέμβαση που έχει ξεκινήσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με στόχο την καταπολέμηση των κουνουπιών μίλησε στους μαθητές ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Διοίκησης και Συντονισμού, επισημαίνοντας τους ότι έχει εξασφαλιστεί η συνέχιση του προγράμματος μέχρι το 2021, προκειμένου να ελαττωθεί ο πληθυσμός τους. Εξήγησε πάντως ότι απαιτείται και η συμβολή των πολιτών, φέρνοντας ως παράδειγμα τη λελογισμένη χρήση νερού στο πότισμα, το οποίο θα πρέπει να αποφεύγεται τις βραδινές ώρες.

Ο κ. Δριβίλας απάντησε και στο ερώτημα των μαθητών για την πορεία της Μικρής Περιμετρικής, αφού τους εξήγησε ότι πρόκειται για ένα έργο που έχει ξεκινήσει από το 2003 και περιήλθε στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας, μετά τη σύσταση του θεσμού. Επεσήμανε ότι υπήρξαν σημαντικά προβλήματα που χρειάστηκε να ξεπεραστούν και κατέληξε με την πρόβλεψη ότι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού το έργο θα έχει ολοκληρωθεί.

Οι μαθητές από τα έδρανα του Περιφερειακού Συμβουλίου, έθεσαν και το μείζον ζήτημα της διάβρωσης των ακτών.

Απαντώντας σχετικά ο κ. Καρπέτας, ανέφερε ότι πρόκειται για πρόβλημα που έχει προκύψει από την κλιματική αλλαγή, την άνοδο της στάθμης της θάλασσας, αλλά και τις ανθρωπογενείς παρεμβάσεις. Ενημέρωσε τους μαθητές ότι έχει γίνει αντιληπτό πως είναι απαραίτητο να ληφθούν μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένου και στην κατεύθυνση αυτή είναι σε εξέλιξη η εκπόνηση δύο μελετών. Η μία από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας που έχει ως αντικείμενο τις ακτές από το Ρίο προς Καλόγρια και η δεύτερη έχει ξεκινήσει από το υπουργείο και εξετάζει τις παρεμβάσεις που απαιτούνται από το Ρίο προς την Κόρινθο.

Τους μαθητές του 26ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας συνόδευαν ο Διευθυντής Αναστάσιος Νταγιούκλας, οι εκπαιδευτικοί Νίκος Παπαδόπουλος και Αθηνά Λιάγκα.

Την επόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο Μαθητών

Την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018 και ώρα 11:30 η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας υποδέχεται στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου μαθητές των Ε και Στ τάξεων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών για ένα ακόμη Περιφερειακό Συμβούλιο Μαθητών.

Πρόκειται για τη δράση που υλοποιεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» και το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct Πάτρας.


Στιγμιότυπα από τη σημερινή συνεδρίαση των Μαθητών του 26ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου, στο σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=Ecn3vgeaoms

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 26/04/2018

 

Στο κεφάλι ενός παιδιού της δευτέρας δηµοτικού, έπεσε µια βιβλιοθήκη στο 3ο δηµοτικό σχολείο Αιτωλικού, το οποίο ευτυχώς δεν τραυµατίστηκε σοβαρά, από καθαρή τύχη, όπως τόνισε ο πατέρας του.

Η δασκάλα ειδοποίησε τον πατέρα ότι ο 7χρονος παραπονιέται για πόνο στην κοιλιά και τον κάλεσε να πάει στο σχολείο να το παραλάβει. Μέχρι να φθάσει όµως εκεί, είχε σηµειωθεί και το συµβάν µε την πτώση της βιβλιοθήκης. Όταν πήγε στο σχολείο, βρήκε το παιδί όρθιο και την βιβλιοθήκη να έχει αποµακρυνθεί από το σηµείο. Το παιδί είχε υποστεί σοκ, και ο πατέρας εκνευρίστηκε διότι, κατά την άποψή του, οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να το έχουν ξαπλώσει αφού παραπονιόταν ότι ζαλίζεται...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 26/04 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Όπως ορίζει η απόφαση οι Σχολικές Μονάδες σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους σταθμίζουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες και δυνατότητες και εφόσον πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις που τίθενται από το ΥΠΠΕΘ και εξειδικεύονται σε σχετική εγκύκλιο, υποβάλλουν, στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αίτημα ένταξης στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών. Τα αιτήματα διαβιβάζονται από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις οικείες Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες στη συνέχεια τα διαβιβάζουν στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠΠΕΘ), προκειμένου να εκδοθεί σχετική υπουργική απόφαση ένταξης Σχολικών Μονάδων στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σκοπός λειτουργίας του Συστήματος Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών Σκοπός της δημιουργίας Συστήματος Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι η θεσμοθέτηση ενιαίας ανάπτυξης, οργάνωσης και λειτουργίας Σχολικών Βιβλιοθηκών καθώς και ο βέλτιστος συντονισμός τους για την αποτελεσματική συμβολή τους στη δημόσια εκπαίδευση. Οι στόχοι που εξυπηρετούνται μέσω του ως άνω αναφερόμενου σκοπού είναι: α) η υποστήριξη της μάθησης, ως ανώτατο αγαθό όλων των ανθρώπων και κυρίως των μαθητών/τριών, προκειμένου να έχουν θέση και ρόλο στην πνευματική, την κοινωνικο-πολιτιστική και πολιτική ζωή β) η ανάδειξη της Σχολικής Βιβλιοθήκης σε βασικό πυλώνα της Δια Βίου Μάθησης και της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία και γ) η ενιαία και επιστημονικά τεκμηριωμένη αντιμετώπιση θεμάτων ίδρυσης, στελέχωσης, εξοπλισμού και αξιοποίησης των Σχολικών Βιβλιοθηκών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Κάθε Σχολική Βιβλιοθήκη αποτελεί μέρος του Συστήματος Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ανήκει στην ευρύτερη βιβλιοθηκονομική κοινότητα. Οργανικά εντάσσεται στη Σχολική Μονάδα, εντός της οποίας λειτουργεί και ακολουθεί τον δικό της εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας.

Η Σχολική Βιβλιοθήκη νοείται ως: α) Χώρος μάθησης και κοινωνικοποίησης, όπου συγκεντρώνονται τεκμήρια της παγκόσμιας πνευματικής κληρονομιάς. β) Μονάδα πληροφόρησης και πνευματικής παραγωγής, αποθετήριο μορφωτικού υλικού και κέντρο γνωστικών πηγών, χώρος αλληλόδρασης και συνεργασίας εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών. γ) Δυναμικό σημείο ανάπτυξης επιστημονικού διαλόγου και εν δυνάμει χώρος οργάνωσης πολιτιστικών εκδηλώσεων. δ) Κέντρο με ηλεκτρονικό και ψηφιακό εξοπλισμό, όπου αποθηκεύεται, επεξεργάζεται και διακινείται η γνώση, με πρόσβαση στο διαδίκτυο και σε έναν ανοιχτό κόσμο πληροφοριών. ε) Χώρος προαγωγής της φιλαναγνωσίας και εργαλείο εμπλουτισμού και επέκτασης των προγραμμάτων σπουδών. Υποστηρικτικό εργαλείο για την έρευνα και την οργάνωση της διδασκαλίας, βάσει της πρόσβασης, αναφοράς και χρήσης της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και όχι αποκλειστικά των προβλεπόμενων συγγραμμάτων.

Ως χρήστες ορίζονται: Τα μέλη της σχολικής κοινότητας και συγκεκριμένα οι μαθητές/τριες, το διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό, προς όφελος των οποίων λειτουργεί η Σχολική Βιβλιοθήκη. Από τα μέλη της σχολικής κοινότητας οι μαθητές/τριες καλύπτουν, κατά προτεραιότητα, έναντι των άλλων χρηστών, τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανάγκες τους.

Η έννοια της Πρόσβασης στην πληροφορία ορίζεται από τα Διεθνή Πρότυπα της βιβλιοθηκονομικής κοινότητας και περιγράφεται ως: α) Προσδιορισμός και σαφής διατύπωση της πληροφοριακής ανάγκης, ώστε να οδηγείται ο χρήστης στην διαδικασία της αναζήτησης. β) Ανάπτυξη στρατηγικών αναζήτησης, εντοπισμός της ζητούμενης πληροφορίας, αξιολόγηση των πληροφοριακών πηγών, επιλογή και ανάκτηση της εντοπισμένης πληροφορίας. γ) Κριτική αντιμετώπιση των ανακτημένων πληροφοριών, μέσα από διαδικασίες ανάλυσης, γενίκευσης, αξιολόγησης της ακρίβειας και της σχετικότητας, οργάνωσης και σύνθεσης των επιλεγμένων πληροφοριών. δ) Λειτουργική αξιοποίηση και χρήση των πληροφοριών, μετά από αναστοχαστικές, αφαιρετικές και μεταγνωστικές διεργασίες.

Η Σχολική Βιβλιοθήκη εκτός από χώρο συγκέντρωσης και διαχείρισης τεκμηρίων με καταγεγραμμένες πληροφορίες και γνώσεις, μετεξελίσσεται σε υβριδική βιβλιοθήκη, με την έννοια ότι επιτρέπει στους χρήστες ολοκληρωμένη πρόσβαση σε φυσικούς και ψηφιακούς χώρους πληροφόρησης. Σε κάθε σχολική μονάδα, για τη στέγαση της Σχολικής Βιβλιοθήκης, επιλέγεται ο πλέον κατάλληλος χώρος, ο οποίος πρέπει να διαθέτει θέρμανση, εξαερισμό και καλό φωτισμό, με πρόβλεψη για την προσπελασιμότητα των ατόμων με ανάγκες (ΑμεΑ). Οι προδιαγραφές και σχετικές λεπτομέρειες καθορίζονται με σχετική εγκύκλιο.

Η Σχολική Βιβλιοθήκη βρίσκεται στην αιχμή της διδασκαλίας και της μάθησης και καθώς ξεπερνά τον παραδοσιακό ρόλο της, ενεργοποιεί πλήρως το δυναμικό της, προσφέροντας εμπειρίες μάθησης και κοινωνικοποίησης σε κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας.

Η Σχολική Βιβλιοθήκη αποτελεί εναλλακτικό περιβάλλον μάθησης, που χρησιμοποιεί την τεχνολογία των πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και ταυτόχρονα μετατοπίζει το βάρος από τη διδασκαλία των μηχανισμών αναζήτησης, εύρεσης και ανάκτησης της πληροφορίας , στην προαγωγή του κριτικού γραμματισμού και της ανάπτυξης δεξιοτήτων που αφορούν στην αποτελεσματική χρήση και την αξιοποίηση των αποκτηθέντων γνώσεων. 3. Η Σχολική Βιβλιοθήκη γίνεται ένας σταθερός, εγγυημένος, αειφόρος παράγοντας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ένα δυναμικό μέσο διδασκαλίας, που συνδέεται με το πρόγραμμα σπουδών, το ενισχύει και το εξελίσσει. Συνεισφέρει στον πληροφοριακό γραμματισμό και απαντά στις ανάγκες των νέων χρηστών για αυτομόρφωση, ανεξάρτητη έρευνα, κριτική αποτίμηση της πληροφορίας, βαθιά κατανόηση και αποτελεσματική χρήση της γνώσης.

Γενικά: α) Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας έχουν πρόσβαση στο φυσικό και εικονικό χώρο της βιβλιοθήκης, κάνουν χρήση και αξιοποιούν τους ενσώματους και άυλους πόρους της, ακολουθώντας και τηρώντας πιστά τους όρους που περιγράφονται στον εσωτερικό κανονισμό κάθε Σχολικής Βιβλιοθήκης. β) Η Σχολική Βιβλιοθήκη παρέχει το δικαίωμα δανεισμού σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και βοηθητικό προσωπικό, εφόσον εγγραφούν και αποκτήσουν κάρτα μέλους. Αρμόδιος για την έκδοσή της είναι ο/η Υπεύθυνος/η Σχολικής Βιβλιοθήκης. Αντικείμενα δανεισμού δεν μπορούν να γίνουν σπάνια ή ευαίσθητα ως προς τη χρήση τους τεκμήρια, καθώς και ο περιοδικός τύπος. Αυτά διατίθενται στα μέλη μόνο στο χώρο του αναγνωστηρίου. Ο χαρακτηρισμός τους ως σπάνια ή ευαίσθητα αποφασίζεται από το Σύλλογο Διδασκόντων. γ) Σε περίπτωση απώλειας της κάρτας μέλους, αυτή επανεκδίδεται.

Σε ό,τι αφορά τον μαθητικό πληθυσμό, η αρχική έκδοση κάρτας μέλους προϋποθέτει έγγραφη συγκατάθεση του γονέα/κηδεμόνα. Η κάρτα μέλους είναι προσωπική και ο κάτοχός της πρέπει να τη φέρει πάντα μαζί του σε κάθε περίπτωση δανεισμού οποιουδήποτε υλικού. δ) Ο/Η Υπεύθυνος/η Σχολικής Βιβλιοθήκης ενημερώνει τα μέλη για τους όρους δανεισμού, όπως αυτοί περιγράφονται στον εσωτερικό κανονισμό της Σχολικής Βιβλιοθήκης, υπόδειγμα του οποίου επισυνάπτεται σε σχετική εγκύκλιο. ε) Τα μέλη της Σχολικής Βιβλιοθήκης αποκτούν δικαίωμα πρόσβασης στο διαδίκτυο εντός του φυσικού χώρου της βιβλιοθήκης. Ειδικότερα, όσον αφορά στους/στις μαθητές/τριες, με την εποπτεία του/της εκπαιδευτικού της τάξης, επισκέπτονται μόνο επιλεγμένους, από εκείνον/η, διαδικτυακούς τόπους και θεματικές ιστοσελίδες που σχετίζονται κυρίως με τα γνωστικά αντικείμενα του προγράμματος σπουδών. Χρησιμοποιούν δε συγκεκριμένες μηχανές αναζήτησης που υποδεικνύονται από το εκπαιδευτικό προσωπικό. στ) Η παραγωγή φωτοαντιγράφων έντυπου υλικού επιτρέπεται μόνο για τα τεκμήρια που δεν θεωρούνται σπάνια/πολύτιμα ή/και ευαίσθητα για φθορά και καταστροφή. Οι προϋποθέσεις για την παραγωγή φωτοαντιγράφων αναφέρονται στον εσωτερικό κανονισμό της Σχολικής Βιβλιοθήκης και σε κάθε περίπτωση τηρείται η νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.

Πηγή: dikaiologitika.gr

Περίπου 30 παιδάκια έχει το διθέσιο δημοτικό σχολείο Δρυμού με δύο δασκάλες το πρωί και μια για το ολοήμερο.
Ξαφνικά σήμερα ήρθε η απόφαση απομάκρυνσης  της δασκάλας του ολοήμερου για άλλο χωριό.
Η αναστάτωση που προκάλεσε το γεγονός αυτό στους γονείς είναι μεγάλη.
Καμία ενημέρωση καμία ειδοποίηση για αντικαταστάτη, τίποτα.
Από αύριο οι μαθητές θα τελειώνουν το μεσημέρι χωρίς ολοήμερο που τους πρόσφερε πολλά από την προετοιμασία των παιδιών για την επόμενη μέρα και είχαν την σειρά τους μέχρι που επέτρεπε στους γονείς να εργάζονται.
Οι γονείς του Δημοτικού σχολείου Δρυμού εκφράζουν την αγανάκτησή τους και διαμαρτύρονται προς πάσα κατεύθυνση για την ενέργεια αυτή της αρμόδιας διεύθυνσης και του υπουργείου δια βίου μάθησης και θα προβούν σε κινητοποιήσεις.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΥΤΙΒΗΣ 

Πηγή: katounanews.blogspot.gr

Να ανακληθεί η πρόταση για συγχώνευση των 1ου και 2ου Δημοτικών Σχολείων Βόνιτσας ζήτησε ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Μωραΐτης κατά τη συζήτηση σχετικής Επίκαιρης Ερώτησης του Κόμματος στη Βουλή.

Ζήτησε ακόμα να προχωρήσει άμεσα η κατασκευή ενός νέου κτιρίου, πλήρως εξοπλισμένου που θα καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Βόνιτσας, ενώ όπως είπε η συγχώνευση θα προσθέσει επιπλέον προβλήματα στα ήδη υπάρχοντα, καθώς οι μαθητές των σχολείων εδώ και χρόνια κάνουν μάθημα σε κοντέινερ, ενώ το νέο κτίριο που ανακατασκευάζεται και προορίζεται να στεγάσει τα δύο σχολεία δεν πληροί ούτε καν τις στοιχειώδεις ανάγκες λειτουργίας τους.

Ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου επιβεβαίωσε τις συγχωνεύσεις σχολείων όπως και τη συγκεκριμένη λέγοντας ότι γίνονται κατόπιν υποδείξεων των διευθυντών των σχολείων και του διευθυντή της Περιφέρειας.

Ωστόσο άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην προχωρήσει η συγχώνευση αν υπάρξει αίτημα των φορέων της περιοχής. Για τα κτιριακά προβλήματα ανάφερε

Ο Νίκος Μωραϊτης ανάφερε ότι ήδη έχουν συλλεχθεί πάνω από 600 υπογραφές για να μην προχωρήσει η συγχώνευση των δυο σχολείων.

Πρόσθεσε ότι το κτίριο επισκευάζεται από το 2003 από το σεισμό της Λευκάδας και έχει καταντήσει σαν το γεφύρι της Αρτας και πως δεν πληρεί τις προϋποθέσεις για να στεγαστούν οι μαθητές και σημείωσε ότι πρέπει να σταματήσει κάθε ενέργεια για συγχώνευση.

Ο Δ/ντής, το Διδακτικό προσωπικό, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και κυρίως οι μαθητές του 5/θ Δημοτικού Σχολείου Σταμνάς, εκφράζουν, τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος COSMOTE Α.Ε. που ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας και χορήγησε στο σχολείο μας έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, που τόσο αναγκαίο ήταν για εμάς.

Τέτοιες ενέργειες δείχνουν, κυρίως στις δύσκολες εποχές που ζούμε, ότι η Εταιρεία σας με την ευαισθησία που τη διακρίνει, παίζει σημαντικό ρόλο στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Είθε κι άλλοι να γίνουν μιμητές σε τέτοιες ενέργειες.

Με εκτίμηση

Ο Δ/ΝΤΗΣ
Λάμπρου Χρήστος

Σελίδα 8 από 19

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία