Αγγελίες    Επικοινωνία

×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 65
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Ο Διευθυντής και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αιτωλικού και η Διευθύντρια του 3ου Νηπιαγωγείου Αιτωλικού έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην ομιλία του Ψυχολόγου κ. Σταμάτη Βασιλείου, Επιστημονικού Διευθυντή της Εταιρείας Ψυχικής Υγείας "ΔΙΑΠΛΑΣΗ", αναπληρωτή Ψυχολόγου Ε.Δ.Ε.Α.Υ. Μεσολογγίου με θέμα:

«Σχολείο και οικογένεια.
Δημιουργώντας γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 1 Απριλίου 2015 και ώρα 6:00 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

Με εκτίμηση

Ο Δ/ντής του σχολείου          Η Δ/ντρια του Νηπ/γείου                 Το διδακτικό προσωπικό

Με επιτυχία ξεκίνησαν  στην Παπαχαραλάμπειο αίθουσα Ναυπάκτου, οι θεατρικές παραστάσεις μαθητών των Δημοτικών Σχολείων Ναυπάκτου, που διοργανώνει για 5η χρονιά η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση για τον Πολιτισμό και το Περιβάλλον "Πράσινο+Μπλε".

Η δράση υλοποιείται με την υποστήριξη του Δήμου Ναυπακτίας, την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας - Δνσης Α’βάθμιας εκπαίδευσης Νομού Ατω/νίας και τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Τμήματος της ΙΒΒΥ - Κύκλος Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου.

Την Κυριακή 01 Μαρτίου 2015 υλοποιήθηκαν οι 2 πρώτες θεατρικές παραστάσεις του 1ου ΔΣ Ναυπάκτου- τάξη Β'1 «Ανέβα στη στέγη να φάμε τα σύννεφα» του Γιάννη Ξανθούλη καθώς και του 2ου ΔΣ Ναυπάκτου- τάξη Ε’

« Ο κύριος Μπέν, η Μου και τα σκουπίδια» της Σοφίας Ζαραμπούκα. Οι μικροί μαθητές έστειλαν, μηνύματα για την σημασία του πράσινου μέσα στην πόλη αλλά και την ανάγκη για κομποστοποίηση και ανακύκλωση.

Οι παρευρισκόμενοι γονείς, εκπαιδευτικοί και μικροί θεατές κάθε ηλικίας χειροκρότησαν τη προσπάθεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών τους, εισπράττοντας με τον καλύτερο τρόπο, μηνύματα για το περιβάλλον.

Συγχαρητήρια αξίζουν στους εκπαιδευτικούς: του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπάκτου κα Σμάνη Σπυριδούλα της Β1'τάξης, την θεατρολόγο κα Γιαλούρη Φωτεινή και τον εκπαιδευτικό εικαστικών κο Σταυλιώτη Χαράλαμπο, του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπάκτου κα Κουταλά Ευαγγελία της Ε’ τάξης, στην δασκάλα μουσικής του σχολείου κα Τριανταφύλλου Πολυξένη καθώς και στην θεατρολόγο κα Βασιλοπούλου Κωνσταντίνα από το «Πράσινο+Μπλε», για την σημαντική προσπάθεια που κατέβαλαν ώστε να περάσουν μηνύματα για το περιβάλλον στους μικρούς μαθητές, μέσα από τις θεατρικές παραστάσεις.

Χαιρετισμό απεύθυνε εκ μέρους του Δήμου Ναυπακτίας, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κος Ράπτης Ιωάννης.

ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ την επόμενη Κυριακή 08 Μαρτίου στις 18.00 στην Παπαχαραλάμπειο αίθουσα Ναυπάκτου, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, από όλα τα σχολεία, όλων των βαθμίδων και όλες τις τάξεις του Δήμου Ναυπακτίας και όχι μόνο, να παρακολουθήσουν τις 2 επόμενες παραστάσεις των μικρών μαθητών του 2ου Δ.Σ. Ναυπάκτου - Γ' τάξη και του 3ου Δ.Σ. Ναυπάκτου - Δ' τάξη με τα έργα:

«Περιπέτεια στην τραυματούπολη» των Π. Φούρκα - Β. Καρναδάκη και

«Η Μεσόγειος είμαι και δεν είμαι πια εδώ» του Βαγγέλη Ηλιόπουλου αντίστοιχα.

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ

 

Ο Δήμος Αγρίνιου σε συνεργασία με τις Κοινωνικές Δομές του, στα πλαίσια της Κοινωνικής του Πολιτικής για τη στήριξη των απομακρυσμένων περιοχών του, πραγματοποίησε διανομή γαντιών, παιδικών καλτσών και παιχνιδιών στα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία των Δημοτικών Διαμερισμάτων Αγίου Βλασίου, Ποταμούλας και Κυπάρισσου.

«Η ανταπόκριση των παιδιών, δικαιώνει την προσπάθεια δίνοντας δύναμη ώστε να συνεχιστεί το δύσκολο έργο μας» δήλωσε o αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης του δήμου Αγρινίου Κώστας Καλαντζής.

Από το γραφείο τύπου του δήμου Αγρινίου

Ποιες οι προτάσεις του Ανδρέα Λοβέρδου

 

Η ελάφρυνση της σχολικής τσάντας και η μείωση των μαθημάτων στο Δημοτικό Σχολείο θα μπουν στο επίκεντρο του Εθνικού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, ημέρα έναρξης των μαθημάτων για όλα τα σχολεία της χώρας, μετά τις αργίες για τις γιορτές. 

Στη συνεδρίαση θα παραβρεθεί ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος ενώ προτεραιότητα θα δοθεί στις αλλαγές στο Δημοτικό σχολείο, με στόχο να δημιουργηθεί ένας ενιαίος τύπος σχολείου.
Η πρόσκληση στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες έφθασε από την πρόεδρο του Συμβουλίου Σ. Πριόβολου η οποία αναμένεται να αναφερθεί στην ανάγκη εξορθολογισμού της διδακτικής ύλης προκειμένου ο μαθητής να επιστρέφει στο σπίτι και να έχει ελεύθερο χρόνο για παιχνίδι. Η δημιουργία κινήτρων στους μαθητές αλλά και η επιβράβευση τους καθώς και η εφαρμογή του «κοινωνικού σχολείου» δηλαδή η επαφή των μαθητών με θέματα όπως η διατροφή και η τέχνη αναμένεται να συζητηθούν στη συνεδρίαση της Πέμπτης.
Με σκοπό πάντως την καταπολέμηση της σχολικής αποτυχίας στόχος παραμένει ο ελεύθερος χρόνος των μαθητών προκειμένου να μην αισθάνονται από την πολύ μικρή ηλικία ότι δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν και με άλλα πράγματα, όπως το παιχνίδι και ο αθλητισμός.
«Το να έχεις 18 μαθήματα στο δημοτικό, είναι απόδειξη ότι είσαι για το τρελοκομείο, είναι απόδειξη ότι για κάποιον άλλον δουλεύεις, όχι για τα παιδιά» έχει δηλώσει ο κ. Λοβέρδος, προαναγγέλλοντας ότι «κατά βάση, η φιλοσοφία της πρότασης που θα κάνω, είναι λιγότερα μαθήματα, περισσότερη ενασχόληση με ζητήματα που ολοκληρώνουν το παιδί. Δημιουργική απασχόληση, άθληση, καλλιτεχνικά» 
Στην ίδια συνεδρίαση πάντως αναμένεται να συζητηθούν θέματα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και θέματα που αφορούν στη διοίκηση της εκπαίδευσης.
Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θέμης Κοτσυφάκης πάντως έχει ήδη εκφράσει την αντίθεσή του για την επιλογή του χρόνου συνεδρίασης του ΕΣΥΠ.

protothema.gr

Η βαριά τσάντα των μικρών μαθητών του Δημοτικού σχολείου φαίνεται πως με το νέο πλαίσιο που επίκειται να περάσει το υπουργείο Παιδείας, θα ελαφρύνει σημαντικά.

Και τούτο διότι στόχος των αλλαγών είναι να μειωθούν τα αντικείμενα που διδάσκονται στα δημοτικά σχολεία, αλλά και να μειωθεί η ύλη στα βασικά μαθήματα, σε συνδυασμό με ένα πρόγραμμα «μελέτης» των μαθητών στο σχολείο ώστε να έχουν προετοιμαστεί σωστά όταν έχουν πλέον επιστρέψει στο σπίτι και να μην έχουν επιπλέον φόρτο εργασίας.

Όπως αναφέρει και το Vima.gr, με θέμα τις αλλαγές στο δημοτικό συνεδριάζει την ερχόμενη εβδομάδα το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας υπό την προεδρία του πρώην πρύτανη, καθηγητή πανεπιστημίου κ. Σωκράτη Κάτσικα.

Στη συνεδρίαση όλες οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες της χώρας (δάσκαλοι, καθηγητές, ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί) θα κληθούν να καταθέσουν τις προτάσεις τους για τις αλλαγές που θεωρούν ότι πρέπει να γίνουν.
Από την πλευρά του, το υπουργείο Παιδείας θα καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση που επίσης θα συζητηθεί στο ΕΣΥΠ.

Η μελέτη στο σχολείο

Ένας από τους προβληματισμούς του υπουργείου, αλλά και της διδασκαλικής κοινότητας έχει να κάνει με την μελέτη στο σχολείο. Ήτοι: πώς το σχολείο θα προετοιμάζει τον μαθητή με τέτοιο τρόπο ώστε να μην χρειάζεται να μελετάει με τις ώρες στο σπίτι.

Σε αυτό το πλαίσιο αναμένεται ότι θα προταθεί μια μορφή «μελέτης» στα δημοτικά σχολεία που θα γίνεται στη διάρκεια του διδακτικού χρόνου και όχι ως εξωσχολική δραστηριότητα.

Οπως λένε πηγές του υπουργείου που μίλησαν στο «Βήμα», αν ενταχθεί κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα εξωσχολικών δραστηριοτήτων των σχολείων, δεν έχει πολλές πιθανότητες να πετύχει καθώς οι μαθητές θα είναι κουρασμένοι από την ημέρα τους στο σχολείο.

Παράλληλα με τη μείωση της ύλης που σχεδιάζεται στα δημοτικά θα αυξηθούν οι εξωσχολικές δραστηριότητες έτσι ώστε τα παιδιά να παραμένουν με ευχαρίστηση στα σχολεία τους και να χαλαρώνουν μετά την ολοκλήρωση των μαθησιακών υποχρεώσεών τους.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό που έχει γίνει, η συζήτηση αυτή θα ξεκινήσει την ερχόμενη εβδομάδα στο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και το Τμήμα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσής του, όπου και θα κατατεθούν οι προτάσεις του υπουργείου για τις αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα των δημοτικών.

Στη συνέχεια θα γίνει διάλογος και με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες της χώρας ώστε έως το τέλος του χρόνου να έχουν ληφθεί οι σχετικές αποφάσεις και τον Ιανουάριο του 2015 να κατατεθεί στη Βουλή για ψήφιση το σχετικό σχέδιο νόμου.

Μειώνονται τα διδασκόμενα αντικείμενα

Τα μαθήματα που διδάσκονται στο δημοτικό δεν αναμένεται να μειωθούν αλλά αναμένεται να μειωθούν τα διδασκόμενα αντικείμενα, τα οποία σήμερα είναι 17.

Πάντως, εκπαιδευτικοί αλλά και επιστημονικές ενώσεις έχουν ζητήσει στο παρελθόν αναδιάρθρωση και εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Γεωγραφίας στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.

Και ειδικά σε συγκεκριμένα διδακτικά κεφάλαια τα οποία κρίνονται δυσνόητα ή επουσιώδη και σε ορισμένες περιπτώσεις επαναλαμβάνονται σε διάφορες τάξεις. Επίσης στόχος είναι ο συγχρονισμός της ύλης συναφών μαθημάτων.

ΠΗΓΗ: aftodioikisi.gr

Σαρωτικές αλλαγές στην παιδεία

Με στόχο να κοπεί η άχρηστη ύλη και να ελαφρυνθεί το σχολικό πρόγραμμα για τους μαθητές του δημοτικού, το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζεται να φέρει σαρωτικές αλλαγές. Με σύνθημα «λιγότερη ύλη, περισσότερη παιδεία» και βασικό στόχο να ενισχυθεί η ενασχόληση των μαθητών με την άθληση και την υγιεινή διατροφή.
Σήμερα, σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου διδάσκονται συνολικά 17 γνωστικά αντικείμενα. O αριθμός μαθημάτων ξεκινά από οκτώ στην α' και τη β' τάξη, αυξάνεται σε δέκα στη γ' και τη δ' τάξη και καταλήγει στα δεκατρία στην ε' και την στ' τάξη.

Οι διαφορές
Στοιχεία από μελέτες του OOΣA στην Ελλάδα διατίθεται λιγότερος διδακτικός χρόνος στα μαθηματικά, τη γυμναστική και τις τέχνες. Aντίθετα, διατίθεται περισσότερος χρόνος στα θρησκευτικά, τα γλωσσικά μαθήματα και τις φυσικές επιστήμες.
Σημειώνεται ότι στην αντίστοιχη έκθεση του δικτύου Eurydice για το σχολικό έτος 2011-2012 και στον πίνακα με την κατανομή του προτεινόμενου ελάχιστου διδακτικού χρόνου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τα διάφορα μαθήματα ή γνωστικά αντικείμενα τα οποία περιλαμβάνονται στα δημοτικά σχολεία των χωρών της Ευρώπης είναι τα εξής: Γλώσσα, Mαθηματικά, Φυσικές Eπιστήμες, Kοινωνικές Eπιστήμες, Ξένες Γλώσσες, Φυσική Aγωγή, Kαλλιτεχνικές Δραστηριότητες, Θρησκευτικά / Hθική Διδασκαλία, Tεχνολογίες Πληροφορίας και Eπικοινωνιών, Tεχνολογία, καθώς και μια σειρά άλλων μαθημάτων που δεν αναφέρονται λεπτομερώς.
Στον αντίποδα συνεχίζει να εφαρμόζεται και κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά ο θεσμός του Eνιαίου Aναμορφωμένου Eκπαιδευτικού Προγράμματος (EAEΠ,) που εισήχθη στα δημοτικά σχολεία στο πλαίσιο των νέων προγραμμάτων σπουδών, και προβλέπει τη διεύρυνση του υποχρεωτικού ωραρίου και την προσθήκη των αγγλικών, των τεχνών και της πληροφορικής από την α΄ τάξη.

Πηγή: iefimerida.gr

Σελίδα 19 από 19

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία