Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Μετά από αξιοποίηση πληροφοριών της αρμόδιας Διεύθυνσης Ασφαλείας και Προστασίας Θαλασσίων Συνόρων του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, εντοπίστηκε από περιπολικό σκάφος Λιμενικής Αρχής Λευκάδας, βραδινές ώρες χθες, στη θαλάσσια περιοχή του Ακρωτηρίου "ΠΕΤΕΙΝΑΡΙ", το Ι/Φ σκάφος "ΚΟΜΙ" σημαίας Τουρκίας, με πενήντα έξι (56) αλλοδαπούς επιβαίνοντες (44 άνδρες, 4 γυναίκες και 8 παιδιά) καθώς και τους δύο (02) διακινητές τους.

Το ανωτέρω ιστιοφόρο ακινητοποιήθηκε, από το πλήρωμα του περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. , καθώς οι χειριστές του είχαν αρνηθεί να σταματήσουν τον πλου προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος.

Το "ΚΟΜΙ" οδηγήθηκε, συνοδεία περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στο λιμένα Αστακού όπου στο πλαίσιο της διενεργούμενης προανάκρισης, συνελήφθησαν οι δύο (02) χειριστές του, ηλικίας 23 και 36 ετών, φερόμενοι ως διακινητές των

Από το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Πλατυγιαλίου του Λιμεναρχείου Μεσολογγίου, που διενεργεί την προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, κατασχέθηκε το ιστιοφόρο σκάφος.

Πηγή: hcg.gr

 Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 01/02/2018

 

Γράφει ο
Ελευθέριος Μαυροµµάτης

Tον περασμένο Δεκέμβριο έγινε σύσκεψη στη Λευκωσία των Υπουργών Ενέργειας Κύπρου, Ισραήλ, Ελλάδος και Ιταλίας με θέμα την κατασκευή του αγωγού φυσικού αερίου EAST MED, που θα μεταφέρει το φυσικό αέριο από την ΑΟΖ Κύπρου, Ισραήλ, Αιγύπτου και στο μέλλον και της Ελλάδος στην Ιταλία και εν συνεχεία σε όλη την Ε.Ε.

Συμφωνήθηκε δε μέσα στο 2018 να ξεκινήσει η μελέτη για την κατασκευή του αγωγού EAST MED, έργο το οποίο για την Ε.Ε. είναι άμεσης προτεραιότητας και μεγίστης στρατηγικής σημασίας. Ο αγωγός EAST MED μήκους 1800 περίπου χιλιομέτρων θα καταλήγει στην Αιτωλοακαρνανία. Ο πρόχειρος σχεδιασμός υποδεικνύει την περιοχή του Γαλατά. Στην διαδρομή του δε, θα απαιτηθεί και κατασκευή σταθμού υγροποίησης του φυσικού αερίου. Ο πρόχειρος σχεδιασμός υποδεικνύει την νότια Κρήτη. Ο σταθμός υγροποίησης του φυσικού αερίου είναι σημαντικότατο έργο. Για την κατασκευή του απαιτούνται περίπου 3.000 άτομα και για την λειτουργία του κάποιες δεκάδες χιλιάδες άτομα. Και το τμήμα Μηχανικών Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου του ΑΤΕΙ Καβάλας δεν επαρκεί στην μελλοντική ζήτηση σε ειδικευμένους πτυχιούχους, όπως επισημαίνει και ο Σύμβουλος Στρατηγικού Σχεδιασμού κ. Νίκος Λυγερός, απαιτείται δε άμεσα η λειτουργία και δεύτερου Τμήματος. Και το ΑΤΕΙ Μεσολογγίου έχει και τις προϋποθέσεις και την ανάγκη για την λειτουργία ενός τέτοιου τμήματος.

Και φυσικά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη λιμανιού για τη μεταφορά του υγροποιημένου φυσικού αερίου με πλοία. Μα στο Πλατυγιάλι Αστακού το λιμάνι είναι έτοιμο από καιρό. Με χερσαίο χώρο επαρκέστατο για την κατασκευή σταθμού υγροποίησης φυσικού αερίου. Και η Αιτωλοακαρνανία κι αν είναι η περιοχή που έχει ανάγκη ένα τέτοιο έργο. Μεγίστης ανάγκης λοιπόν. Έργο ζωής για τους Αιτωλοακαρνάνες. Το Πλατυγιάλι διαθέτει όλα τα στρατηγικά πλεονεκτήματα. Αλλά για να αποδώσει το στρατηγικό πλεονέκτημα πρέπει η ομάδα, η περιοχή να είναι ενωμένη. Να έχει κοινούς στόχους και κοινή στρατηγική.

Ο σταθμός λοιπόν υγροποίησης φυσικού αερίου στο Πλατυγιάλι Αστακού είναι το μέλλον της Αιτωλοακαρνανίας. Ένα μέλλον που σαν το λιμάνι στο Πλατυγιάλι είναι εδώ, είναι έτοιμο από καιρό. Ένα μέλλον που θέλει ενωμένο σε μια κοινή στρατηγική και στόχευση όλον το νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ένα μέλλον που θέλει τις δύο πόλεις μας το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο, το Αγρίνιο και το Μεσολόγγι σε μια κοινή πορεία. Και το μέλλον αυτό το διαρρέει ήδη, εδώ και καιρό, από τον αρχαίο καιρό, ως εγγυητής γονιμότητας και καρποφορίας, και της λιμνοθάλασσάς μας πλάστης, αγέρωχος και περήφανος ο μυθικός Αχελώος μας. 

 Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες χθες, το Β' Λιμενικό Τμήμα Πλατυγιαλίου, ότι το DRILL SHIP “EIRIK RAUDE” σημαίας Μπαχάμες, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο, λόγω παροπλισμού, στον οικείο λιμένα, αποκολλήθηκε λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, προκαλώντας τη βύθιση του Θ/Γ-Α/Ψ “ΑΛΚΥΩΝ” Ν.Μ. 59 και της πιλοτίνας “ΠΑΙΛΟΤ Ι” Ν.Μ. 17.

Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, καθώς τα ανωτέρω σκάφη δεν ήταν εφοδιασμένα με καύσιμα, λόγω ακινησίας, ενώ μετά την παύση των δυσμενών καιρικών συνθηκών τοποθετήθηκε προληπτικά πλωτό φράγμα στην περιοχή βύθισης και ανελκύστηκε η πιλοτίνα “ΠΑΙΛΟΤ Ι”.   

Προανάκριση διενεργείται από το Β' Λιμενικό Τμήμα  Πλατυγιαλίου.

Η Περιφέρεια δεν το παραλαµβάνει λόγω κακοτεχνιών όπως λένε οι πληροφορίες

 

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 19/10/2017

 

Προβληματικό είναι το νέο οδικό τμήμα Πλατυγιάλι - Άγιος Δημήτριος, που κατασκευάστηκε αλλά δεν παραλαμβάνεται από την Περιφέρεια, λόγω κακοτεχνιών, όπως λένε οι πληροφορίες.

Το υπουργείο Υποδομών απαλλοτρίωσε ζώνη 25 μέτρων για την κατασκευή αυτού του δρόμου, όμως αυτή δεν χρησιμοποιήθηκε και έγινε καινούργια απαλλοτρίωση ζώνης άλλων 25 μέτρων, όπου κατασκευάστηκε ο δρόμος...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 19/10 σε όλα τα περίπτερα του νομού

 

Οι πρόσφατες εξαγγελίες του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων για χρηματοδότηση έργων ύψους 35,5 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, αναμφίβολα αποτελεί ιδιαίτερα θετική εξέλιξη.

Με δεδομένο ότι ένα σημαντικό μέρος αυτής της χρηματοδότησης θα δοθεί στον ξεχασμένο από «θεούς και δαίμονες» νομό Αιτωλ/νίας (οδικός άξονας Αντίρριο – Μεσολόγγι – Αγρίνιο – Αμφιλοχία – Άκτιο – Βόνιτσα) και κυρίως για το παλιό οδικό δίκτυο, θεωρούμε και επαναλαμβάνουμε για μια ακόμη φορά ότι κομβικής σημασίας για το Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου αποτελούν δύο (2) έργα:

  1. Η ολοκλήρωση της σύνδεσης του λιμανιού στο Πλατυγιάλι με την Ιόνια Οδό (υπολείπονται 6 χιλιόμετρα). Αυτό επιβάλλεται να γίνει από το ίδιο το ΥΠΟΜΕΔΙ. Εδώ απαιτείται επικαιροποίηση της υπάρχουσας μελέτης.
  2. Η ολοκλήρωση των υποδομών σε αγροτική οδοποιία στο σύνολο του τέως Δήμου Οινιαδών. Στην κατεύθυνση αυτή επιβάλλεται να υπάρξουν αντίστοιχες μελέτες και τεχνικά δελτία από πλευράς του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου.

Καλούμε τον Δήμο και την πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΜΕΔΙ να επιταχύνει τις ως άνω διαδικασίες με έγκαιρο, έγκυρο και αποτελεσματικό τρόπο.   

Πάνος Παπαδόπουλος
Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης
«Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ»

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χτες η Λιμενική Αρχή Πλατυγιαλιού, για περιστατικό τραυματισμού 30χρονου αλλοδαπού ναυτικού μέλους πληρώματος του Μ/V πλοίου ''HAJ SAYED1'' σημαίας Μολδαβίας, το οποίο βρισκόταν στο αγκυροβόλιο περιοχής ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙΟΥ – ΑΣΤΑΚΟΥ.

Ο 30χρονος μεταφέρθηκε με το Α/Κ σκάφος «ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Σ.Μ. 363 στο λιμένα Αστακού και από εκεί  διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα του Ε.Κ.Α.Β στο Τοπικό Κέντρο Υγείας, συνοδεία στελεχών της οικείας Λιμενικής Αρχής, προκειμένου του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Σύμφωνα με την ιατρική γνωμάτευση ο ανωτέρω υπέστη ανοιχτό κάταγμα δεξιάς κνήμης με μετατόπιση και σημειακή απώλεια αίματος και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Μεσολογγίου.

Προανάκριση διενεργείται από το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Πλατύγιαλιου του Λιμεναρχείου Μεσολογγίου.

Σελίδα 1 από 4

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία