Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Το Betelgeuse Resort, σχεδιασμένο από το γραφείο Kyranis Architects είναι ένα νέο πεντάστερο ξενοδοχειακό συγκρότημα 63 δωματίων δίπλα στη θάλασσα.

Βρίσκεται στο Μύτικα Αιτωλοακαρνανίας, σε έκταση 35 στρεμμάτων, και εντάσσει στο σχεδιασμό του τα ερείπια ενός ελαιοτριβείου του 19ου αιώνα και μιας βυζαντινής εκκλησίας του 9ου αιώνα.

Το όνομα του συγκροτήματος Betelgeuse προέρχεται από το ομώνυμο άστρο του αστερισμού του Ωρίωνα και είναι επιλογή του ιδιοκτήτη του, ο οποίος υπήρξε καπετάνιος. Ο Ωρίωνας, ολοφώτεινο σημάδι στον σκοτεινό ουρανό, καθοδηγούσε τους ναυτικούς στη δύσκολη νυκτερινή τους πλοήγηση.

Το Betelgeuse σχεδιάστηκε σαν σύγχρονος μικρός οικισμός με ισχυρές αναφορές στην ανώνυμη αρχιτεκτονική.

Πρόκειται για ένα εγχείρημα ολιστικής σχεδιαστικής και κατασκευαστικής πρακτικής που εδράζεται σε με μια παράδοση που “επιμένει” ζωντανή. Η επιλογή αυτή οδηγεί σε μια συνθετική αρχή “πολυπρόσωπης υπόστασης” αντί μιας “μονοπρόσωπης” ομογενοποίησης.

Στους ελληνικούς παραδοσιακούς οικισμούς συμφιλιώνονται ένα πλήθος από διαφορετικές και συχνά αντιφατικές οντότητες. Πρόκειται για ένα τρόπο κοινωνικής, πολιτειακής και παραγωγικής συγκρότησης που στηρίζεται στην αυτεξούσια μικρή κλίμακα και σημαδεύει τον ελληνικό πολιτισμό σε ολόκληρη την διαχρονία του.

Ένα κτιριακό έργο λαχταρά να μας φιλοξενήσει στους δικούς του κόσμους, δηλαδή τον τόπο που το φιλοξενεί και τον χρόνο που το γεννά. Εδώ σε ένα αγροτικό περιβάλλον εγκαθίσταται μια σύγχρονη “αστική” κατασκευή “φιλοξενίας” ετερόκλητων ανθρώπων.

Το “αγαθό” της “φιλοξενίας” εκπορεύεται από μια εστία ‐ ταυτότητα, χάρη σε αυτήν, και μόνο επί τη βάσει αυτής. Η ίδια η υπόσταση της κατασκευής, ο “τρόπος” της, το “πώς” συνιστούν την ψυχή αυτής της ταυτότητας, τον αδιάψευστο μάρτυρα της αληθινής παρουσίας ή απουσίας της.

Σε μια τέτοιου τρόπου κατασκευαστική διαδικασία πρωταγωνιστεί η σύνθεση της επιστημονικής με τη λαϊκή τεχνική γνώση μέσα από μια ομότιμη σχέση αρχιτέκτονα και μάστορα. Αυτή η ζωτική και αναγκαία ομοτιμία διαθέτει βαθιές ιστορικές ρίζες και προσδιορίζει έναν απολύτως σύγχρονο τρόπο μεταποίησης, τρόπο που καθιστά εφικτή την αντιμετώπιση δύστροπων έργων, εκεί όπου το τυπικό μαζικό προϊόν αδυνατεί να ανταποκριθεί.

Η επίλυση της κατασκευής στην παραμικρή της λεπτομέρεια, «bottom up», εδράζεται στην απτή 1 προς 1 κλίμακα σχεδίασης στο χέρι, υποστηρίζεται στη συνέχεια με ψηφιακά μέσα και ανοίγει το δρόμο στην ουσιαστικά συνθετική «top down» εργασία.

Μπορείς να συλλογάσαι καλά το όλον μόνο αφού απελευθερωθείς από τα δεσμά του μέρους, δηλαδή τα βιομηχανικά εξαρτήματα.

Η απ αρχής σχεδίαση πλήθους επί μέρους συστημάτων προϊόντων επιτρέπει την αρμονική συναρμογή μερών χειροποίητων, προ βιομηχανικών, βιομηχανικών και μεταβιομηχανικών.

Τόσο η συνολική κατασκευή, όσο και τα δεκάδες επιμέρους ειδικά προϊόντα (έπιπλα, φωτιστικά, ειδικά προφίλ και εξαρτήματα κ.ά.) αξιολογήθηκαν βασανιστικά από μια μεγάλη δημιουργική ομάδα, με στόχο την παραγωγή ενός κατά παραγγελία προϊόντος υψηλής ποιότητας, απαλλαγμένου από τη τυπική βιομηχανική λογική, προϊόντος που απαντά σε απολύτως συγκεκριμένες ανάγκες. Με αυτό τον ολιστικό τρόπο σχεδιασμού και κατασκευής, τρόπο που απευθύνεται άμεσα στον τελικό αποδέκτη, χωρίς παρεμβολή “ενδιάμεσων”, η σχέση κόστους‐ αποτελέσματος είναι απολύτως ελεγχόμενη.

Το εσωτερικό των δωματίων είναι ένα υπόλευκο ήσυχο “κτιριακό δέρμα” που ενσωματώνει την σταθερή επίπλωση, και “αποσιωπά” τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό (φωτισμό, κλιματισμό κτλ). Το πλούσιο φυσικό τοπίο καδράρεται μέσα από ένα περιβάλλον αντιληπτικά ενιαίο.

Οι καμπύλες συναρμογές όλων των επιφανειών μεταξύ τους, σαφής αναφορά σε ένα προ‐βιομηχανικό παρελθόν, επιτείνουν την κατάργηση των ορίων ανάμεσα στα μέρη και συνεισφέρουν στη μορφοποίηση μιας οντότητας αδιαίρετης.

Η ζωγραφική συνιστά χειρονομία πρωταρχική για το έργο. Διαχέεται στο χώρο και συγκροτεί, ενσωματωμένη στο ίδιο του το κορμί εκτός “κάδρου”, την αισθητική του. Η χρωματική παλέτα των υλικών εδράζεται σε αυτό το βασικό ζωγραφικό αφήγημα.

Τέλος ο ήπιος χαμηλός και κρυφός έμμεσος εξωτερικός φωτισμός επιτρέπει στον υπέροχο έναστρο ουρανό να κάνει αισθητή την παρουσία του στο τοπίο.

Πηγή: archisearch.gr

 

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 28/03/2019

Συνέντευξη στη Βάσω Βήττα
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σε δυο κατηγορίες χωρίζονται τα ξενοδοχεία της περιοχής που είναι εκείνα που δουλεύουν με την κλασική μορφή τουρισμού και εκείνα που δουλεύουν με τον εμπορικό κόσμο. Και οι δυο κατηγορίες σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Ξενοδόχων Νίκο Κωστακόπουλο, πρέπει να αναβαθμίζονται συνεχώς για να συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις της αγοράς.

 

Πόσα μέλη έχει σήμερα η Ένωση Ξενοδόχων Αιτωλ/νίας;

Τα ξενοδοχεία στον νομό είναι 97, αλλά η Ένωση έχει περίπου 45, ως εγγεγραμμένα μέλη. Πρόκειται για τα ξενοδοχεία του Αγρινίου, του Μεσολογγίου, της Αμφιλοχίας και κάποια από Βόνιτσα και Πάλαιρο. Δυστυχώς...

 

Πώς είναι η κατάσταση στον κλάδο σας; Τι λένε οι ξενοδόχοι;

Τα ξενοδοχεία στην περιοχή χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: Στα ξενοδοχεία που δουλεύουν με την κλασική μορφή τουρισμού, δηλαδή της Παλαίρου, της Ναυπάκτου και λιγότερο της Αμφιλοχίας και στα ξενοδοχεία που δουλεύουν κυρίως με...

 

Τα ξενοδοχεία που δουλεύουν με τον εμπορικό κόσμο υποθέτω ότι απευθύνονται σε σταθερή πελατεία…

Είναι μια σταθερή επαναλαμβανόμενη πελατεία που μέσα στην κρίση και στο μεγάλο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στην αγορά έχει αντίκτυπο και στα ξενοδοχεία...

 

Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο για παράδειγμα στο Αγρίνιο, καθώς πρόκειται για εμπορικό κέντρο και όχι για τουριστικό προορισμό;

Βέβαια και μπορεί να γίνει. Μπορούν να διανυκτερεύσουν γκρουπ και να δουν την περιοχή γενικότερα, και όχι αυστηρά το Αγρίνιο...

 

Υποθέτω όμως ότι πρέπει να φτιαχτούν πακέτα που να είναι ελκυστικά για τους επισκέπτες...

Ναι, αυτό είναι μια προϋπόθεση, αλλά εδώ υπάρχει η δυσκολία ότι στις πόλεις υπάρχουν μικρές μονάδες...

 

Από την άλλη πλευρά έχουμε και πόλεις, όπως το Μεσολόγγι ή η Αμφιλοχία που έχουν προοπτική αύξησης του τουρισμού. Εκεί σε ποια κατάσταση βρίσκονται τα ξενοδοχεία;

Τα ξενοδοχεία στην περιοχή σε γενικές γραμμές έχουν ανακαινιστεί και έχουν κάνει σοβαρές επενδύσεις. Είμαστε σε καλό επίπεδο εξυπηρέτησης των επισκεπτών μας και συνεχώς εκσυγχρονίζονται, οι υποδομές...

 

Ουσιαστικά μιλάτε για τουρισμό ανεξάρτητα για ποια περιοχή μιλάμε; Αν δηλαδή είναι η Πάλαιρος και η Ναύπακτος ή το Αγρίνιο...

Όταν μιλάμε για ξενοδοχεία μιλάμε κυρίως για τουρισμό. Ακόμα και ο άνθρωπος που έρχεται να κάνει τις δουλειές του, συγχρόνως κάνει και τουρισμό. Θέλει να δει ότι αξιοθέατο υπάρχει στην περιοχή.

 

Άρα ως νομός πρέπει να προσελκύσουμε κόσμο.

Φυσικά, πρέπει να προσελκύσουμε κόσμο. Είναι μια τεράστια ευκαιρία το γεγονός ότι ο νομός, μετά την δημιουργία των αυτοκινητόδρομων, βρέθηκε πάρα πολύ κοντά στα αστικά κέντρα και μπορώ να πω ότι..

 

Νέες επενδύσεις ή εκσυγχρονισμός των υφιστάμενων είναι δύσκολο να γίνουν; Πώς μπορεί να λυθεί αυτό το θέμα;

Μπορούμε να απευθυνθούμε σε λιγότερο μαζικό τουρισμό, αλλά ποιοτικότερο. Πρέπει να προσφέρουμε κάτι ξεχωριστό...

 

Επειδή υπάρχει αδυναμία δημιουργίας μεγάλων μονάδων, πιστεύετε ότι αν γίνονταν μικρές μονάδες, ίσως και μέσω προγραμμάτων, θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού;

Βεβαίως. Αυτό θα ήταν πολύ καλό. Η κάθε μονάδα δηλαδή να έχει έναν προσωπικό χαρακτήρα...

 

Ο τουρισμός για κάποιες περιοχές όπως το Μεσολόγγι είναι μονόδρομος πλέον;

Εμείς οι επαγγελματίες πρέπει να καταλάβουμε ότι τα χρήματα που παίρνουμε δεν είναι δικά μας στο σύνολό τους...

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 28/03 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Τα αυστηρά ποιοτικά κριτήρια κατασκευής και λειτουργίας, έφεραν στο Marpessa πολύ σπουδαίες διακρίσεις, με πιο πρόσφατη, την ένταξή του στα 16 καλύτερα boutique ξενοδοχεία της Ευρώπης για το 2019, από την οικογένεια των  Historic Hotels of  Europe.
Η διάκριση αυτή αποτελεί σημαντική αναγνώριση για τη δέσμευσή μας στην αυθεντική και ποιοτική φιλοξενία. Ακόμη σημαντικότερο, βάζει το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία στον τουριστικό χάρτη της Ευρώπης. 

Eγκαινιάστηκε σήμερα η 14η διεθνής έκθεση Horeca 2019, από τον κ. Αλέξανδρο Βασιλικό, Πρόεδρο του ΞΕΕ και τον κ. Νίκο Χουδαλάκη, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Forum ΑΕ, στο Metropolitan Expo με την παρουσία προσωπικοτήτων της τουριστικής αγοράς, αλλά και πλήθος ξενοδόχων.

Μεταξύ αυτών οι κ. κ. Χριστίνα Τετράδη, Αντιπρόεδρος ΞΕΕ, ο Γρηγόρης Τάσσιος, Πρόεδρος του ΠΟΞ, ο Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος του ΣΕΤΕ και πλήθος ξενοδόχων. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 11 Φεβρουαρίου.

Ο κ. Γιώργος Τζιάλλας Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης επισκέφθηκε την Έκθεση και χαιρέτησε την 8η Γενική Συνέλευση του ΞΕΕ εκ μέρους της υπουργού κ. Έλενας Κουντουρά. Παρών και ο Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης και η αντιπρόεδρος κ. Αγγελική Χονδροματίδου.

Χίλιοι και πλέον ξενοδόχοι, μέλη του ΞΕΕ από κάθε μεριά της Ελλάδας δήλωσαν το παρών στην πολύ επιτυχημένη ετήσια Γ.Σ. του.

Έτσι η 14η διεθνής έκθεση HORECA, άνοιξε τις πύλες της για να υποδεχτεί τους χιλιάδες επισκέπτες επαγγελματίες της Φιλοξενίας, της Μαζικής Εστίασης και της Καφεστίασης επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα φορά τον ρόλο της, ως το σημαντικότερο εμπορικό φόρουμ του Ξενοδοχειακού και του ευρύτερου επισιτιστικού κλάδου. Σύμφωνα και με την άποψη πολλών Eλλήνων και ξένων επισκεπτών της, είναι μία έκθεση που έχει ξεπεράσει τα όρια της χώρας μας και έχει καθιερωθεί ως μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις της Τουριστικής Βιομηχανίας διεθνώς. 550 εκθέτες συμμετέχουν καλύπτοντας εκθεσιακή επιφάνεια 50.000 τ.μ.

Πλούσιες είναι και εφέτος οι παράλληλες εκδηλώσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου και διοργανώνονται κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Τις επόμενες ημέρες αναμένονται δεκάδες χιλιάδες επαγγελματίες επισκέπτες από κάθε γωνιά της χώρας να δηλώσουν παρών στο πιο μεγάλο γεγονός του κλάδου.

 Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 06/12/2018

 

Προχωράει η κατασκευή της μεγάλης ξενοδοχειακής μονάδας, ιδιοκτησίας Κώστα Αυδή, στο Μύτικα, που θα ξεπεράσει τα 18 εκατ. ευρώ, ενώ οι εργαζόμενοι προέρχονται από την περιοχή.

Εκτός των εργαζομένων αυτό το διάστημα και το προσωπικό που θα στελεχώσει την μονάδα κατά τη λειτουργία της, θα προέρχεται επίσης από την γύρω περιοχή και ήδη, όπως υπογράμμισε ο κ. Αυδής και ο πολιτικός μηχανικός του έργου, Χρήστος Χατζής, στο «Μύτικας Press», που ξεναγήθηκε στο εργοτάξιο, κατατίθενται βιογραφικά από ντόπιους. Για να φθάσει στο αίσιο αυτό αποτέλεσμα ή εταιρεία «Αυδής Ξενοδοχειακή και Οικοτουριστική Ανώνυμη Εταιρεία», με τον διακριτικό τίτλο «Αίθων Α.Ε.», πέρασε μέσα από έναν κυκεώνα γραφειοκρατίας που προκάλεσε εμπόδια και καθυστερήσεις...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 06/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 01/11/2018

 

Με τίτλο «Μεσολόγγι - Εύθραστες Ισορροπίες» η Καθηµερινή της Κυριακής φιλοξένησε ένα επτασέλιδο αφιέρωµα στην πρωτεύουσα της Αιτωλοακαρνανίας.

Η δηµοσιογράφος Ελευθερία Αλαβάνου και ο φωτορεπόρτερ Γιώργος Τσάφος προσκλήθηκαν από το Γραφείο Τουριστικής Ανάπτυξης του εµπορικού συλλόγου και διέµειναν στην πόλη ώστε να την γνωρίσουν και να καταγράψουν τους πόλους έλξης της. Όπως συµπεραίνουν...

 

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού

 

Σελίδα 1 από 5

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία