Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Το τσίκνισαν παραδοσιακά και φέτος στα σχολεία του Καινουργίου.

Από νωρίς οι ψησταριές ήταν έτοιμες και οι γονείς έβαλαν φωτιά στα κάρβουνα, "ντουμανιάζοντας" με υπέροχες μυρωδιές το χωριό...
Επίσης και οι επαγγελματίες του χωριού τηρούν το έθιμο και ψήνουν εδέσματα.

Πηγή: kainourgiopress.blogspot.com

Εδώ και λίγες μέρες έργα του Απόστολου Χαντζαρά φιλοξενούνται στον ολοκαίνουργιο χώρο του 1stdibs στο Μανχάταν.

Στεγάζεται στο 45.000 τετραγωνικών μέτρων...τούβλινο κτίριο του 19ου αιώνα στην 11th Avenue- άλλοτε Τερματικός Σταθμός- και αποτελεί το μεγαλύτερο δημιουργικό hub στην πιο ζωντανή περιοχή της Νέας Υόρκης, όπως αναφέρουν στο άρθρο τους οι New York Times.
Σ’ αυτό το νέο χώρο οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με έργα πενήντα εκθετών, ένας εκ των οποίων και η γκαλερί Decorazon των ΜΚ Semos και Hugo Garcia Urrutia με την οποία πλέον ο γνωστός Έλληνας ζωγράφος διατηρεί σταθερή συνεργασία.

Η ιδιοκτήτρια της γκαλερί MK Semos αναφέρει μεταξύ άλλων για τον δημιουργό: «Συναντήσαμε για πρώτη φορά τον Απόστολο Χαντζαρά το 2013 και αμέσως μπήκαμε στον άγριο, τολμηρό κόσμο μιας δημιουργικής ιδιοφυΐας… Με την πρώτη ματιά μπορεί να δει κανείς την επιρροή των Βυζαντινών και των αρχαίων ηρώων σε πολλούς από τους θαρραλέους χαρακτήρες του, μαζί με στοιχεία και μοτίβα που βασίζονται στη γλώσσα της αρχαίας ελληνικής τέχνης».

Η Νέα Υόρκη είναι μια από τις στάσεις του σπουδαίου Έλληνα καλλιτέχνη. Σε συνεργασία με την Decorazon Gallery, έργα του Απόστολου Χαντζαρά έχουν ταξιδέψει, επίσης, στο Λονδίνο, τη Στοκχόλμη, τη Σεούλ, τη Σιγκαπούρη, το Λος Άντζελες, αλλά και το Χονγκ Κονγκ. Όπως σημειώνει η MK Semos: «Το ακροατήριό του διαρκώς μεγαλώνει. Το κοινό εμπνέεται όταν βιώνει τα έργα του επειδή οι ιστορίες του έχουν καθολική απήχηση και η μαγεία της απεικόνισής του απλά αιχμαλωτίζει».

Η ποπ εκδοχή της ελληνικότητας
Η μουσειολόγος Αλεξάνδρα Τράντα αναφέρει: «Οι φιγούρες που κοσμούν το έργο του Απόστολου Χαντζαρά μας γνέφουν, σαν γνώριμες από παλιά. Μορφές τους έχουμε συναντήσει σε γνωστά έργα της αρχαίας ελληνικής τέχνης, τα οποία κοσμούν μουσεία σε όλον τον κόσμο.
Μοτίβα όπως η πεταλούδα, που για τους Έλληνες συμβολίζει διαχρονικά την ψυχή, το άφθαρτο ακόμη και μετά θάνατον πνεύμα του ανθρώπου ή οι Σειρήνες, γνωστές από την Οδύσσεια για την πλανεύτρα φωνή τους, καθώς και η κουκουβάγια, σύμβολο σοφίας, μεταμορφώνονται στον χρωστήρα του Χαντζαρά σε μία σύγχρονη –ποπ, και γι΄ αυτό κατανοητή και αναγνώσιμη από το Δυτικό κόσμο- εκδοχή αρχαίων συμβόλων».
Ο Απόστολος Χαντζαράς εμπνέεται από την Ελλάδα, όμως το έργο του ξεπερνά τα σύνορά της, γίνεται καθολικό και αγγίζει τους πάντες. Όπως έχει πει και ο γνωστός εικαστικός Γιώργος Σταθόπουλος αναφερόμενος στη δουλειά του: «Με φυσικά χαρίσματα, ασυμβίβαστος, στην πορεία του φτιάχνει την δική του μυθολογία, που γίνεται και δική μας. Ο Χαντζαράς αναδύεται και ανυψώνεται με σχέδια και χρώματα. Η ζωγραφική του είναι πληθωρική απόλαυση σε ένα σύμπαν δικό του, που το τυχαίο γίνεται αναγκαίο και τότε φέρνει φουρτούνες, φέρνει ταξίδια, φέρνει μνήμες. Ο Χαντζαράς παραμένει αληθινός ζωγράφος, οικείος και άγρυπνος».

Βιογραφικό
Ο Απόστολος Χαντζαράς κατάγεται από το Καινούργιο και γεννήθηκε Αγρινίου το 1977. Από την παιδική του ακόμη ηλικία μαθήτευσε στο εργαστήριο Βυζαντινής Ζωγραφικής του πατέρα του Ελευθέριου Χαντζαρά. Ακολούθησαν οι σπουδές ζωγραφικής στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας με καθηγητή τον Χρόνη Μπότσογλου. Το 2004-2005 φοίτησε στο Πανεπιστήμιο Paris 8 στο Παρίσι, ενώ παρακολούθησε το εργαστήριο Φωτογραφίας και Νωπογραφίας στην ΑΣΚΤ.
Το 2008 ζωγράφισε για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) την αναμνηστική σειρά γραμματοσήμων «Ελληνικά Παραδοσιακά Προϊόντα». Το 2011 φιλοτέχνησε το εξώφυλλο του μυθιστορήματος του Μένη Κουμανταρέα: «Βιοτεχνία Υαλικών» για τη σειρά του Βήματος: «Έλληνες Πεζογράφοι», το εξώφυλλο του μυθιστορήματος του Αλέξανδρου Κοτζιά: «Φανταστική Περιπέτεια» (εκδόσεις Κέδρος), το 2013 το εξώφυλλο του μυθιστορήματος της Λητώς Πιτυρή: «Όλγα ή τίποτα» (Κέδρος) και το 2016 το εξώφυλλο του μυθιστορήματος του Μένη Κουμανταρέα: «Βιοτεχνία Υαλικών» (εκδόσεις Πατάκη).
Στο δικό του ζωγραφικό κόσμο χρησιμοποιεί έντονα χρώματα και αδρά περιγράμματα. Ο προσωπικός τρόπος έκφρασής του αποκαλύπτει επιρροές από το θέατρο σκιών, την αρχαία ελληνική ζωγραφική, καθώς και τη βυζαντινή εικονογραφία, τις οποίες συνδυάζει με μια πληθώρα ελληνικών συμβόλων, όπως ο ήλιος, η θάλασσα, τα νησιά, οι κολυμβητές και τα ψάρια.

Πηγή: kainourgiopress.blogspot.com

Ιδιαίτερα προσεκτικοί πρέπει να είναι οι διερχόμενοι οδηγοί οχημάτων στο δρόμο προς Βλόχό, καθώς περίπου 500 μέτρα μετά τον κοιμητήριο της Χρυσοχεριάς έχει... σημειωθεί κατάπτωση πλευρικού τοιχίου.

Η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά, όμως λόγω των αδρανών υλικών στο οδόστρωμα οι οδηγοί πρέπει να κινούνται με ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες και να είναι πολύ προσεκτικοί,μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα.

Πηγή: kainourgiopress.blogspot.com

Αναστάτωση σε μεγάλο κατάστημα εστίασης στο Καινούργιο, προκλήθηκε προχθές το μεσημέρι με αφορμή το άναμμα τσιγάρου στον εσωτερικό χώρο, γεγονός που προκάλεσε τις έντονες διαμαρτυρίες πελάτισσας.

Αν και το συγκεκριμένο κατάστημα εφαρμόζει την απαγόρευση του καπνίσματος στους εσωτερικούς χώρους, όπως ο νόμος ορίζει, προχθες πελάτης εισήλθε στο χώρο με αναμμένο τσιγάρο και τασάκι που έφερε από τον εξωτερικό χώρο, χωρίς να γίνει άμεσα αντιληπτός από τον υπεύθυνο του καταστήματος, με αποτέλεσμα πελάτισσα να διαμαρτυρηθεί έντονα και να απειλεί με καταγγελία στις αρμόδιες αρχές, ενώ και άλλοι πελάτες ζήτησαν την εφαρμογή του νόμου.

Όπως ανέφερε στο «Κ» ο ιδιοκτήτης του καταστήματος που επιβεβαίωσε το συμβάν, τελικά το επεισόδιο έληξε με παρέμβαση του ίδιου και μετά τις εξηγήσεις, ζητήθηκε συγνώμη από την πελάτισσα, τόσο από τον ίδιο αλλά και από τον καπνιστή.

«Στο κατάστημά μας υπάρχει καθολική απαγόρευση του καπνίσματος, όπως ο νόμος ορίζει, σεβόμενοι τους πελάτες που ζητούν καθαρό περιβάλλον, ανταποκρινόμενοι και στην απόφαση του Συλλόγου Επαγγελματιών Εστίασης Αγρινίου. Πλέον οι ίδιοι οι πελάτες ζητούν επιτακτικά την εφαρμογή του μέτρου, οι οποίοι στην συνέχεια προχωρούν σε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές, αν δεν υπάρξει συμμόρφωση. Συμμεριζόμαστε και τους καπνιστές πελάτες μας, όμως ο νόμος είναι νόμος ..» τόνισε ο επιχειρηματίας κλείνοντας τη συζήτηση.

Πηγή: kainourgiopress.blogspot.com

Αιφνίδια την ζωή του έχασε σήμερα το απόγευμα ένας άνδρας 59 ετών κατά την διάρκεια αγροτικών εργασιών σε χωράφι,στην περιοχή Λαγκάδα Καινουργίου...
Ο άτυχος άνδρας εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του στις 16:30 περίπου από συγγενικό του πρόσωπο και ειδοποιήθηκε Αστυνομία και ΕΚΑΒ,σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.

Μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Γ.Ν.Αγρινίου όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του,ενώ τα ακριβή αίτια αναμένεται να δείξει η νεκροψία-νεκτρομή της σορού.

Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση πρόκειται για κάτοικο της Κ.Τραγάνας,Παραβόλας ,ο οποίος εργάζονταν στο Δήμο Αγρινίου.

Πηγή: kainourgiopress.blogspot.com

Με λαμπρότητα εορτάσθηκε η μνήμη των Τριών Φωστήρων Ιεραρχών και προστατών της Παιδείας, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου στο Καινούργιο...
Μαθητές και γονείς παρακολούθησαν την Θεία Λειτουργία μετά αρτοκλασίας ,ενώ τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε ο εφημέριος του Ιερού Ναού π.Νεκτάριος Παλιούρας,ο οποίος έκανε αναφορά στη ζωή και στο σπουδαίο έργο των τριών αυτών Λαμπρών Ιεραρχώνυ των γραμμάτων ,Μέγα Βασίλειο,Γρηγόριο το Θεολόγο και Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Με την απόλυση της Θείας Λειτουργίας μοιράστηκε ο ευλογημένος άρτος.

Η Εκκλησία τιμά χωριστά καθέναν από τους Αγίους τρεις Ιεράρχες για τη σοφία τους, το έργο τους και την χριστιανική τους. Ωστόσο, σήμερα, 30 Ιανουαρίου, ύστερα από διαφωνίες που προέκυψαν μεταξύ των Χριστιανών για το ποιός εκ των τριών προσέφερε τα περισσότερα, καθιερώθηκε περί τα τέλη του 4ου αιώνα η κοινή σημερινή εορτή τους.
Ας δούμε, όμως, ποιός ήταν ο καθένας από τους τρεις Ιεράρχες.
Βασίλειος ο Μέγας
Ο Άγιος Βασίλειος, υπήρξε επίσκοπος Καισαρείας και θεωρείται Πατέρας της Εκκλησίας και ένας εκ των μεγαλύτερων θεολόγων αυτής. Η συμβολή του στην χριστιανική θεολογία είναι κεφαλαιώδους σημασίας.Ο Μέγας Βασίλειος σπούδασε στην Αθήνα και θεωρούσε πολύ σημαντική τη μελέτη των κλασσικών συγγραφέων και της ελληνικής φιλοσοφίας, φυσικά υπό το χριστιανικό πρίσμα. Η συμβολή του στην ανάπτυξη των γραμμάτων και της φιλανθρωπίας τον κατέστησαν μια από τις μεγαλύτερες μορφές της Χριστιανικής παράδοσης.
Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Λέγεται ότι η γλώσσα του Ιωάννη του Χρυσόστομου «έσταζε μέλι», αφού κατά πολλούς είναι ο πιο χαρισματικός ρήτορας της εποχής του. Διετέλεσε Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως και αφιέρωσε τη ζωή του στην ανάπτυξη της φιλανθρωπίας, οργανώνοντας καθημερινά συσσίτεια για 7.000 ανθρώπους. Στη ζωή του υπήρξε υπόδειγμα ασκητή ενώ δεν παρέλειπε να καταδικάζει εκείνους τους ιερείς που πλούτιζαν από την ιδιότητά τους. Ήταν τέτοια η σκληρή κριτική που ασκούσε στους Αυτοκράτορες, που τελικά η αυλή τον κυνήγησε και τον εξόρισε.
Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός
Ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός ήταν γνωστός και με το προσωνύμιο «θεολόγος», υπήρξε φίλος του Μεγάλου Βασιλείου και διετέλεσε Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης τον 4ο αιώνα. Η επιρροή του στην Τριαδική θεολογία θεωρείται τόσο σημαντική που έγινε γνωστός ως «Τριαδικός Θεολόγος», με τα περισσότερα από τα έργα του να επηρεάζουν ακόμα και σήμερα τους θεολόγους, ειδικά στο θέμα της Αγίας Τριάδας. Ήταν ένθερμος υποστηρικτής των γραμμάτων και επιθυμούσε σφόδρα να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των ελληνόφωνων και λατινόφωνων θεολόγων της εποχής του.

Πηγή: dogma.gr

Σελίδα 2 από 21

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία